جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 12 تیر 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 تیر 1397 شیعه نیوز 2 تیر 1397 شیعه نیوز 3 تیر 1397 شیعه نیوز 4 تیر 1397 شیعه نیوز 5 تیر 1397 شیعه نیوز 6 تیر 1397 شیعه نیوز 7 تیر 1397 شیعه نیوز 8 تیر 1397 شیعه نیوز 9 تیر 1397 شیعه نیوز 10 تیر 1397 شیعه نیوز 11 تیر 1397 شیعه نیوز 12 تیر 1397 شیعه نیوز 13 تیر 1397 شیعه نیوز 14 تیر 1397 شیعه نیوز 15 تیر 1397 شیعه نیوز 16 تیر 1397 شیعه نیوز 17 تیر 1397 شیعه نیوز 18 تیر 1397 شیعه نیوز 19 تیر 1397 شیعه نیوز 20 تیر 1397 شیعه نیوز 21 تیر 1397 شیعه نیوز 22 تیر 1397 شیعه نیوز 23 تیر 1397 شیعه نیوز 24 تیر 1397 شیعه نیوز 25 تیر 1397 شیعه نیوز 26 تیر 1397 شیعه نیوز 27 تیر 1397 شیعه نیوز 28 تیر 1397 شیعه نیوز 29 تیر 1397 شیعه نیوز 30 تیر 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۹    
با وجود روابط نسبتا خوب دولت ترامپ با تمام دولتهای عربی خلیج فارس، این دولت تا کنون در مورد درگیریهای منطقه ای نقش متناقضی را ایفا کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خانم سیده نفیسه حسینی واعظ امروز به عنوان اولین خانم مدیر استانی حوزه های خواهران، سکان هدایت حوزه خواهران استان گلستان را در دست گرفت و جانشین حجت الاسلام والمسلمین وردانی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۶    
راه اندازی کمپین نذر آب، توزیع سبد و بسته های غذایی مورد نیاز مردم درگیر با خشکسالی از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۸    
کنگره اتحادیه دمکرات مسیحی آلمان در هامبورگ، در جلسه ای که با حاشیه های زیادی همراه بود، به ممنوعیت روسری برای دانش آموزان زیر 14 سال رأی مثبت داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۵    
در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان، 6 تن از اعضای تشکیلات تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۲    
دانشگاه کاتولیک آیش اشتات- اینگولشتات در آلمان قصد دارد با گروه مطالعات اسلامی در دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ همکاری کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۱    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به در پیش بودن مسافرت های تابستانی در ایام پیش رو ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۸    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آدم ربایی در شب بازی ایران در جام جهانی خبر داد و گفت: با هوشیاری پلیس آگاهی استان 4 آدم ربا دستگیر و ربوده شدگان آزاد شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پلمپ 90 خانه پلاک قرمز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۴    
نخست وزیر عراق از ادامه عملیات ضد تروریستهای تکفیری داعش در سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور طی یک ماه گذشته 8 تیم تروریستی گروهک های ضد انقلاب منهدم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس ستاد آیین های فاطمی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: این آستان در قالب موکب خدمات خود را در خارج از مرزهای ایران اسلامی توسعه داد و مراجع تقلید نسبت به برپایی این موکب حمایت های معنوی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۵    
هانی اخو رشیده استاد علوم سیاسی دانشگاه اهل بیت(علیهم السلام) اردن به حرم حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۹    
12 تیر سالروز رحلت علامه عبدالحسین امینی صاحب کتاب با ارزش الغدیر بود که سال ها در راه احیای فرهنگ تشیع مجاهدت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد که اسرای یمنی توسط نظامیان اماراتی آزار و اذیت جنسی شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۰    
در پی ادعای نشریه تایمز در خصوص آموزش نیروهای طالبان در ایران، یک مقام ستادکل نیروهای مسلح این ادعا را قویا تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۰    
با ابلاغ گمرک، واردات نوشیدنی های غیرمجاز بر اساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ممنوع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۲    
جنبش انصارالله یمن از شلیک موشک بالستیک به شهر نظامی ملک فیصل در خمیس مشیط واقع در عسیر در جنوب غرب عربستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۶    
گرمای بی سابقه این روزهای تهران و بیشتر شهرهای کشور مصرف برق را تا حد هشدار دهنده ای بالا برده که رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 75 نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از شب گذشته تاکنون روانه بیمارستان و مراکز ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۴    
دبیر کل اتحادیه جهان اسلام برنده جایزه بین المللی گالیله 2018 در فلورانس ایتالیا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۴    
مدیر دفتر هالیوود شورای امور عمومی مسلمانان در یادداشتی به نقشی که هالیوود می تواند در غلبه بر تصورات غلط موجود نسبت به مسلمانان در آمریکا ایفا کند، پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۱    
یک نظامی پیشین در ارتش آمریکا پس از مطالعه و تحقیق درباره ادیان آسمانی، به دین مبین اسلام گروید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 13 میلیون کد شغل در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و تمام کارمندان و بازنشستگان کشور به این کد شغل اضافه خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۳    
فرآیند بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی اخیر عراق در استان مورد مناقشه واقع در شمال این کشور و در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول دادستان کل کشور در نشست خبری که امروز (سه شنبه دوازدهم تیرماه) برگزار شد به تشریح وظایف دادستانی کل کشور در قانون و به ویژه قانون جدید آیین دادرسی کیفری پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن طی 18 ماه گذشته ضمن به دست آوردن موفقیت های چشمگیر ضد متجاوزان ضربات مهلکی به آنها وارد کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۲    
به گزارش شیعه نیوز ، برخی نرم افزارهای داخلی که زیرمجموعه های تلگرام اصلی اند، در حالی فعالیت می کنند که از سوی برخی مسوولان عنوان فیلترشکن به آن ها اطلاق و تاکید شده که باید موجبات مهاجرت کاربران به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۳    
نایب رئیس سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از احتمال همکاری روسیه با این رژیم در سوریه برای جلوگیری از درگیری احتمالی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۹    
نیروهای امنیتی عراق طی عملیاتی بزرگترین گروهک تروریستی وابسته به داعش در کرکوک را متلاشی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۳    
گزارش های رسمی بانک مرکزی حکایت از آن دارد که قیمت کالاهای اساسی به شدت در یکسال اخیر افزایش را تجربه کرده که در صدر آنها تخم مرغ با 55 درصد، میوه با 44درصد و گوشت قرمز با 23درصد قرار دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۷    
امام جمعه خرمشهر می گوید: اصل مساله مطالبه بحق مردم در روز جمعه بود. در حال حاضر فضای شهر آرام است، اما اینکه ضدانقلاب چه طرحی دارد طبیعتا دنبال سوژه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۰    
نرندرا مودی، نخست وزیر هند ضمن محکومیت حمله مرگ بار علیه سیک ها در استان ننگرهار افغانستان، برحمایت کشورش از دولت افغانستان تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۴    
با وجود گروه های تروریستی در فیلیپین نمی توان انتظار داشت قانون اسلام اجرا شود. این بی عدالتی درحق مسلمانان در 400 تا 500 سال، باعث شده آنان ابزار سیاسی در دست غیر مسلمان شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۹    
جنگنده های سعودی، امروز به یک مراسم عروسی در صعده حمله کردند و طی آن دست کم 14 نفر کشته و زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۶    
شهر عفرین در شمال سوریه که در جریان عملیات دو ماهه ارتش ترکیه، اوایل فروردین ماه امسال به تصرف نیروهای ارتش این کشور و عناصر ارتش آزاد سوریه درآمده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۳    
کتاب با عنوان نترسید، من اسلام هستم نخستین مجموعه کتاب بزرگی است که شماری از فعالان مدافع آزادی ضد دونالد ترامپ و در پاسخ به تصمیم ممنوعیت سفر مسلمانان به رشته تحریر درآوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۷    
ارتش سوریه با پشتیبانی یگان هوایی اش به پیشروی های خود در جنوب این کشور و به صورت مشخص در حومه شرقی درعا ادامه می دهد و این ارتش اکنون کنترل بیشتر مناطق حومه شرقی درعا را به دست گرفته و به هشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۹    
کاروان نظامی پاکستان متشکل از نیروهای خنثی کننده بمب در حال عبور از منطقه آواران از توابع ایالت بلوچستان بود که هدف حمله تروریستی قرار گرفت و 8 سرباز کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۶    
"هم زمان با توقف حملات نیروهای ائتلاف عربی تحت حمایت ریاض، امیدهایی تازه برای از سر گیری مذاکرات صلح در یمن به وجود آمده است."
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۳    
یکی از نمایندگان عضو ائتلاف الفتح درباره کمبود شدید آب و بحران انسانی در استان بصره و احتمال طغیان مردم این استان هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از شناسایی و دستگیری گروهی از سارقین مسلح خبر داد که با تهیه سلاح گرم و تحت پوشش پلیس اقدام به سرقت 15000 هزار دلاری در منطقه پاسگاه نعمت آباد کرده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۹    
هشت نفر از زائران هندی با حرکت از شهر حیدرآباد پس از شش ماه پیاده روی به کربلا رسیدند و به زیارت امام حسین(ع) مشرف شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رای الیوم نوشت: تامل در اظهارات خطرناک روز گذشته جان بولتون مشاور دونالد ترامپ در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی ان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۵    
وزیر سابق اقتصاد و دارایی و رئیس کل پیشین بانک مرکزی دلیل گرانی های اخیر ارز را رشد 150 درصدی نقدینگی طی چهار سال دولت یازدهم دانست و گفت: این اتفاق باعث شد که ارزش ریال کم شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۲    
رسوایی آزارهای جنسی کودکان توسط اعضای کلیسای استرالیا وارد مراحل جدیدی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی آسمان آفتابی برای غالب مناطق کشور طی سه روز آینده از وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق کشور از جمله استان های تهران، قم، خوزستان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۰    
نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در حومه شرقی استان درعا را تحت شدیدترین حملات قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۷    
عباس شومان گفت: علما و مبلغان الازهر و ائمه جماعت اوقاف می توانند پاسخگوی احکام شرعی باشند، اما تنها مرجعی که می تواند شایستگی افراد را در این زمینه تایید کند الازهر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۴    
آیت الله نجفی گفتند: مردم عراق برای دفاع از سرزمین و مقدسات و ناموس خود به میدان آمدند و وظیفه خود را به درستی انجام دادند و با خون جوانان قهرمان خود عراق را آزاد کردند و اکنون نوبت مسئولان است که به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۳    
مقامات محلی ولایت لوگر افغانستان اعلام کردند که کاروان نیروهای خارجی در این ولایت مورد حمله طالبان قرار گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۴    
معاون اجتماعی شهرداری تهران از آغاز جمع آوری متکدیان در تهران خبر داد و گفت: بسیاری از متکدیان پایتخت شهرستانی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۵    
اسلام هراسی چند سالی است در جامعه آلمان دیده می شود و تهدید، توهین و حملات فیزیکی بخشی از اقداماتی است که در این کشور علیه مسلمانان روی می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر از امحای 111تن مواد مخدر طی هفته مبارزه با مواد مخدر در پنج استان کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۸    
یحیی رسول از مقامات نظامی عراق از بازداشت 2 عنصر تکفیری داعش در استان نینوا و کشف تونل های تروریست ها در این استان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۹    
شبکه سی ان ان به نقل از منابعی در دولت آمریکا گزارش داد که کاخ سفید برای افزایش فشارها به ایران در حال ارزیابی این موضوع است که بازوی نظامی قدرتمند ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۶    
فرمانده ارتش پاکستان حکم اعدام 12 تروریست که عامل اصلی حمله به حسینیه شیعیان در پاراچنار بودند را تأیید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۳    
شورای استانداری بابل درباره فروش زمین ها و منازل در مناطق قدیمی حلة به یهودیان به قیمت های گزاف، هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در حادثه آتش سوزی کارخانه تولید موادشیمیایی و رنگ در جاده قدیم کرج، 2 تن جان خود را از دست دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۱    
شورای عالی قضایی عراق از صدور حکم اعدام برای عاملان ترور راننده نماینده آیت الله العظمی سیستانی در پایتخت این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۱    
ائتلاف متجاوز به یمن گزارش اخیر سازمان ملل درباره یمن را رد کرده و گفت که اطلاعات سازمان ملل درست نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۱    
شیخ محمود العالی نائب رئیس مجلس علمای بحرین که شش ماه پیش به خاطر شرکت در تجمع حمایت از شیخ عیسی قاسم بازداشت شده بود از زندان آزاد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۱    
برای نخستین بار یکی از مساجد شهر ویجایانا گارا در جنوب هند، با برگزاری مراسم ویژه ای برای جامعه هندوها روز درهای باز برگزار کرد. هدف از این نشست ارتقاء همدلی و برابری میان مردم در جامعه اعلام شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۹    
رسانه های عربی با بازتاب سخنان رئیس جمهوری آمریکا در خصوص درخواست افزایش تولید نفت عربستان برای مقابله با ایران تاکید کردندکه تهران برای فروش نفت خود راه های دیگری پیدا می کند وبرخی دیگر رفتار دونالد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۹    
یک روزنامه آمریکایی نوشت ترس امارات متحده عربی از آغاز جنگ خیابانی در الحدیده یمن عامل اصلی تصمیم این کشور برای متوقف کردن عملیات نظامی اش در جنگ بوده است ...