پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 23 تیر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 تیر 1396 شعار سال 2 تیر 1396 شعار سال 3 تیر 1396 شعار سال 4 تیر 1396 شعار سال 5 تیر 1396 شعار سال 6 تیر 1396 شعار سال 7 تیر 1396 شعار سال 8 تیر 1396 شعار سال 9 تیر 1396 شعار سال 10 تیر 1396 شعار سال 11 تیر 1396 شعار سال 12 تیر 1396 شعار سال 13 تیر 1396 شعار سال 14 تیر 1396 شعار سال 15 تیر 1396 شعار سال 16 تیر 1396 شعار سال 17 تیر 1396 شعار سال 18 تیر 1396 شعار سال 19 تیر 1396 شعار سال 20 تیر 1396 شعار سال 21 تیر 1396 شعار سال 22 تیر 1396 شعار سال 23 تیر 1396 شعار سال 24 تیر 1396 شعار سال 25 تیر 1396 شعار سال 26 تیر 1396 شعار سال 27 تیر 1396 شعار سال 28 تیر 1396 شعار سال 29 تیر 1396 شعار سال 30 تیر 1396 شعار سال 31 تیر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۰    
گوشت مصنوعی، گوشت آزمایشگاهی، گوشت پرورشی سلولی یا به عبارت دقیق تر، گوشت کشت داده شده در آزمایشگاه؛ فرقی نمی کند چه نامی برای آن به کار ببرید، چراکه به زودی آن را در فروشگاه ها خواهید دید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
ایران خودرو نیز قصد دارد، بعد از عرضه سراتو توسط سایپا، دنا را در بورس کالا عرضه کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد تصویب بافت تاریخی شهر یزد به عنوان اولین منطقه آزاد ویژه تجاری و گردشگری بافت تاریخی کشور را پیشنهاد داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از کملود 1800 پزشک در مناطق محروم کشور خبر داد. مجید کیانپور با اعلام این خبر گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۰    
طرح ملی انتقال آب رود ارس به شهرستان شبستر و دشت تبریز در آذربایجان شرقی که از 3 سال پیش مسکوت مانده بود، از 9 ماه گذشته به طور مداوم پیگیری می شود، تا هرچه سریعتر اجرای دوباره آن شروع شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۵    
بارندگی شدید در منطقه بلوچستان موجب جاری شدن سیلاب و بسته شدن محورهای مواصلاتی و همچنین وارد آمدن خسارت به منازل مردم و زیرساخت های شهرستان ایرانشهر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۵    
تیم جودو نوجوانان ایران با 10 جودوکار تنها موفق به کسب دو مدال برنز شد تا ضعیف ترین نتیجه طول تاریخ نوجوانان در قهرمانی آسیا در "بیشکک" رقم بخورد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۰    
عضو ارشد اقتصادی دولت های اول انقلاب تا پایان جنگ که هشت سال نیز وزیر صنایع سنگین بود تصریح کرد: الان وضع اقتصاد ایران از سال آخر جنگ هم بدتر است و حتی از سال 1392 هم بدتر است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۰    
دبیر انجمن آب های معدنی و آشامیدنی با اشاره به ادامه عرضه آب معدنی وارداتی در کشور، گفت: در فهرست ممنوعیت 114 قلم محصول خارجی مشابه تولید داخل، منعی برای واردات آب معدنی یا مواد غذایی لحاظ نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰    
قتل فجیع دختربچه پارس آبادی افکار عمومی جامعه را تحت تأثیر شدید قرار داد و رسانه های مکتوب و مجازی مسائل پیرامون آن را تحت پوشش قرار دادند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، با افزایش حدود سه و نیم میلیون دلاری حق عضویت کشور در سازمان ملل، ایران در سال جاری میلادی 24 میلیون دلار به حساب این سازمان بین المللی واریز خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد از دعوت برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس برای آموزش کار تیمی در شهرداری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
"عماد" و خانواده اش به شهرشان بازگشته اند و شنبه دوباره به تهران می آیند تا شاید یکی از آن شش نفری که برای پیوند مغز استخوان او اعلام آمادگی کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از واگذاری سه پمپ بنزین با لابی سازمان خصوصی سازی به افرادی خاص خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
مدیر امور اعضای کانون کارگزاران بورس و اواق بهادار با بیان این که هفته آینده را می توان خبرسازترین هفته برای بورس دانست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۵    
سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: بازیکنان استقلال به اردو نیامده و تراکتوری ها بازیکنانشان را گرفته اند و خودم هم نمی دانم چه کسانی را باید به اردو ببرم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۰    
یک روزنامه روسی به نقل از منابع آمریکایی نوشت: ترکیه می خواهد، جنگ افزار پدافند موشکی خود را تولید کند و توافق نامه خرید اس 400 از روسیه نیز با همین هدف است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۰    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد توافق هسته ای ایران، گفت این یک دستاورد تاریخی برای امنیت منطقه و کل جهان بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۵    
تخریب و آتش زدن جنگل ها به موجب قوانین فوق، عملی مجرمانه و ممنوع است و برای مرتکبان آنها مجازات های مختلفی در نظر گرفته شده است. در حقوق داخلی، این ضمانت اجراها شامل دو بخش کیفری و مدنی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۵    
هزینه تولید ما در ترکیه کمتر از امارات است. کشور ترکیه، یک کشور در حال صنعتی شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۵    
تسهیلات در قالب وام وجوه اداره شده به تمامی شرکتهای فناوری اطلاعات متقاضی وام از وزارت ارتباطات داده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۵    
پیش بینی می شود روندی که طی سال های اخیر در سراسر جهان با ظهور امثال نت فلیکس و آمازون به وجود آمده، آسیا را هم در بر بگیرد و با فاصله از سینما جلو بزند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۰    
کشف ستون تاریخی در مرودشت، ثبت جهانی یزد، مطرح شدن دوباره طرح وزارت گردشگری و واگذاری پرحاشیه عمارت شترگلو از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۵    
معاون گردشگری آذربایجان شرقی فعالیت های مرتبط با آماده سازی تبریز در سال 2018 را بیشتر معطوف به مردم دانست و فرهنگسازی را مهمترین شاخصه برای میزبانی از گردشگران معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص زمزمه های کاهش نرخ سود به 12 درصد، گفت: نرخ بهره بانکی به طور قطع به کمتر از 15 درصد کاهش خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۰    
سهمیه داروهای حیاتی برخی از بیماران خاص در انبارهای دارویی به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی از سوی سازمان های بیمه گر دپو شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عدم ابلاغ قانون ششم توسعه از سوی رئیس جمهور تخلف آشکار قانونی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۰    
نماینده آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش گفت که اکنون زمانی برای برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۵    
در حالی که پاکستانی ها اعلام کرده اند برای واردات گاز از ایران پول ندارند، شواهد نشان می دهد حاضرند LNG قطر را که نسبت به واردات گاز از خط لوله قیمت بیشتری دارد را 35 درصد گران تر خریداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۵    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ اجاره بهای ماهانه خوابگاه های ملکی متاهلی را در سطوح یک، دو، سه، چهار و پنج برای سال تحصیلی جدید 97-96 اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۵    
وزیر خارجه انگلیس در یادداشتی توافق هسته ای ایران را برای جهان بسیار مهم برشمرد و نوشت، برجام خطر بزرگ ایران مجهز به بمب اتمی را خنثی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 5 استان کشور گفت: یک نفر به دلیل این حادثه در ساوجبلاغ مفقود شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۰    
حسن روحانی دوشنبه هفته قبل با پاتریک پویانه مدیر عامل شرکت توتال فرانسه در خصوص امضای قرارداد طرح توسعه بخش فراساحل فاز 11 پارس جنوبی میان شرکت ملی نفت ایران و توتال فرانسه را در مسیر توسعه همکاری ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس از اعلام جمع بندی اولیه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در روزهای آینده خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه کشورمان از آمریکا خواست که عملکرد خود در قبال اجرای توافق هسته ای با ایران را بررسی کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۰    
حدود 90 سال پیش ایالت متحده آمریکا درگیر پدیده ای شد که بسیار مشابه با وضعیت گرد و غبار امروز در ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل متروی تهران در مورد آخرین وضعیت درهای پی اس تی جداکننده توضیحاتی را ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۵    
رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران همزمان با آغاز به کار کمپینی تحت عنوان از خودمان شروع کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نه پافشاری صرف برای ادغام و نه پافشاری صرف برای انفکاک وزارتخانه ها، هیچ کدام دارای اصالت نیست؛ این بستگی دارد که شما در کدام مسیر حرکت و چه هدفی را دنبال می کنید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۵    
زمان زیادی از تشکیل جبهه مردمی نیروی انقلاب نمی گذرد اما زمزمه های اختلاف در جریان اصولگرا بر سر این جبهه هر روز بلندتر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۵    
وزیر خارجه روسیه در برلین تاکید کرد، مسکو از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه حمایت نمی کند اما حامی حق مردم این کشور در تعیین سرنوشت شان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۰    
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در دومین سالگرد برجام گفت: فروش هواپیما به ایران را یکجانبه متوقف کنید؛ ایران برای آسیب زدن به منافع ما جسورتر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۰    
رسانه انگلیسی در گزارشی به تلاش های شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران و افتتاح اولین پایگاه هوانیروز سپاه اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۵    
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از اجرای هشت مجموعه فرهنگی ورزشی با اعتبار 250 میلیارد ریالی در این شهر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۵    
رئیس دادگستری حاجی آباد گفت: تمامی ورودی ها، خروجی ها، میادین و بازار شهرستان حاجی آباد در راستای کاهش وقوع جرم به دوربین مداربسته تجهیز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: برداشت عسل از کندوهای زنبورعسل استان آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی از ارسال 25 پرونده برای 34 متخلف انتخاباتی برای رسیدگی به دستگاه قضا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۰    
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث مجموعه های تفریحی و فرهنگی از جمله برنامه های سال 96 شهرداری است زیرا قم به شدت از فقر مکان های تفریحی و فرهنگی رنج می برد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۵    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: به نظر می رسد جریان اصلاحات اگر حرفی هم دارند باید داخل خانه بنشینند و حل کنند نه اینکه به بیرون منتقل کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۰    
مدیرعامل انجمن علمی جراحان عمومی ایران، معتقد است که مرجعیت سازمان نظام پزشکی کشور از دست رفته و اعتراضات جامعه پزشکی به کف خیابان آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۵    
اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نسخه جدیدی از طرح تحریم های ایران و روسیه را ارائه کرده اند به این امید که این پیام را به ترامپ ارسال کنند که باید موضع سختگیرانه آمریکا علیه مسکو را تداوم ببخشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۵    
درحالی که به نظر می رسد دولت برنامه ای برای نوسازی ناوگان کامیون های فرسوده ندارد و اعتباری به این موضوع اختصاص نیافته است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۰    
خوزستانی ها با ورود به چند وزارتخانه ها می توانند در جنگ با ریزگردها، محرومیت، بیکاری، قطعی برق و آب، آلودگی های زیست محیطی و مشکلات کشاورزی و دامپروری به نفع کشور پیروز شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۰    
مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت : نمایندگانی از گناوه در دوره آموزشی ویژه مربیان جانباز و معلول شرکت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۰    
تونل سوم کوهرنگ به عنوان هفتمین انتقال آب سرشاخه های کارون با وجود انکار وزارت نیرو به زودی به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۰    
معاون حقوقی رییس جمهور از شناسایی عوامل موثر توهین به رییس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس خبرداد و گفت: رییس جمهور از هیچ شخصی شکایت نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تعیین تکلیف مگاپروژه پل خلیج فارس تا هفته آینده خبر داد و اعلام کرد که در صورت تایید نهایی این پل تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۵    
استاندار هرمزگان گفت: در حال راه اندازی ایرلاین هرمزایر هستیم و بزودی خبرهای خوبی برای مردم استان در راه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۵    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حفر چاه های غیرمجاز توسط افرادی سودجو، استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی و کمبود باران های چند سال گذشته عامل اصلی کاهش آب های زیرزمینی در استان فارس است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۵    
طرح مقابله با ریزگردها در مناطق فوق بحرانی خوزستان وزیر جهاد کشاورزی از افزایش طرح مقابله با ریزگردها در مناطق فوق بحرانی خوزستان از 42 هزار هکتار به 62 هزار هکتار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که برای تامین خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر 1800 میلیارد تومان اعتبار نیاز است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
یک پژوهشگر حوزه جمعیت گفت: براساس گزارش های منتشر شده زنان 17 -40 ساله در اوج آمادگی باروی قرار دارند اما پس از سه سال از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت همچنان در خصوص سن باروری و سنین پرخطر اطلاعات غلط ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
اخیراً رئیس قوه قضاییه تشکیل ستاد حقوق شهروندی را خلاف شرع و قانون دانسته است. برخی از منتقدان نیز معتقدند بیش از آنکه هدف از این سند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تاکید بر لزوم تعامل شورای شهر و شهردار با اداره محیط زیست استان تهران گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری اعضای جدید شورای شهر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
وزیر برق عراق گفت، کشورش طی 7 سال آینده به عرضه پایدار گاز طبیعی ایران نیاز دارد تا بتواند ایستگاه های تولید برق خود را به راه بیندازد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
تعداد مراکز غیرانتفاعی کشور در دولت های نهم و دهم چهار برابر رشد داشته است و این در حالی است که در دولت اخیر نه تنها هیچ مجوزی برای راه اندازی این مراکز داده نشده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۵    
مشاور وزیر امور خارجه امارات تأکید کرد که قطع روابط با قطر طولانی مدت خواهد بود و اختلافات این کشور با چهار کشور عربی به این زودی حل نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه ما در حوزه درمان با وضعیت مطلوب فاصله داریم، گفت: توان دولت در ساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی جدید محدود بوده و نیازمند به سرمایه گذاری بخش غیردولتی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
رمضانعلی سبحانی فر گفت:پس از ساعت ها بحث و بررسی این لایحه فقط یک رای موافق داشت،بیشتر نمایندگان معتقد هستند که بررسی این طرح زمان بیشتری نیاز دارد و باید کارهای کارشناسی صورت بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
قضاوی گفت: در شرایط کنونی نرخ تورم روند کاهنده داشته وشورای پول و اعتبار نیز نرخ سود 15 درصدی برای سپرده ها و 18 درصدی برای تسهیلات را اعلام کرده اما این نرخ در بانکها اجرا نشده زیرا بانک ها بر این ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
وزیر دادگستری گفت: دقت در احکام باید بیشتر شود و حکم اتقان و استحکام لازم را داشته باشد. باید برنامه ریزی کنیم طوری تا به نتایج مطلوب تری دست یابیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
ندری گفت: مؤسسات مالی غیرمجاز با افزایش سرمایه خود می توانند شرایط اخذ مجوز از سوی بانک مرکزی را بدست آورند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان این که تاکنون خواست اصلاح طبان در چینش کابینه درنظر گرفته نشده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
یک مددکار اجتماعی با اشاره به کاستی های اورژانس اجتماعی گفت: اورژانس اجتماعی با محدودیت هایی برای محافظت از کودکان مواجه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
مام بیگی مجموع تولید گاز در این منطقه عملیاتی را در سال 95، 15.8 میلیارد متر مکعب و روزانه 43 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
سخنگوی سازمان انرژی در سومین سال دستیابی ایران و 1+5 به توافق هسته ای گفت: اگر امروز بخواهیم در رابطه با برجام و مذاکرات هسته ای قضاوت کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
مجید فراهانی، از منتخبان شورای شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی هستیم باوجودآنکه هنوز کار شورای شهر جدید شروع نشده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
یک وکیل دادگستری درباره تأثیر حذف مجازات اعدام برای جرائم مواد مخدر گفت: سیاست گذاران کیفری کشورهای پیشرفته به جای اعدام مجرمین ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
اپراتورهای تلفن همراه با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری، هزینه های متفاوتی را برای برقراری هر دقیقه مکالمه دریافت می کنند که از 299 ریال تا 937 ریال را شامل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی قرارداد توتال در هیات عالی نظارت بر نفت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۷    
مدیر دفتر باجه خدمات بانکی پست بانک خشرودپی بابل گفت: در حال حاضر شش میلیارد و 740 میلیون ریال از منابع صندوق توسعه ملی توسط پست بانک در منطقه خشرودپی بابل پرداخت شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل سابق اوقاف و انور خیریه استان گیلان در مراسم تودیع خود گفت: در سال 89 تنها یک هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند که این رقم در سال 95 به بیش از سه هزار شرکت کننده در مسابقات قرآنی رسید .