سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۱۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 24 آذر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 آذر 1395 شورا آنلاین 2 آذر 1395 شورا آنلاین 3 آذر 1395 شورا آنلاین 4 آذر 1395 شورا آنلاین 5 آذر 1395 شورا آنلاین 6 آذر 1395 شورا آنلاین 7 آذر 1395 شورا آنلاین 8 آذر 1395 شورا آنلاین 9 آذر 1395 شورا آنلاین 10 آذر 1395 شورا آنلاین 11 آذر 1395 شورا آنلاین 12 آذر 1395 شورا آنلاین 13 آذر 1395 شورا آنلاین 14 آذر 1395 شورا آنلاین 15 آذر 1395 شورا آنلاین 16 آذر 1395 شورا آنلاین 17 آذر 1395 شورا آنلاین 18 آذر 1395 شورا آنلاین 19 آذر 1395 شورا آنلاین 20 آذر 1395 شورا آنلاین 21 آذر 1395 شورا آنلاین 22 آذر 1395 شورا آنلاین 23 آذر 1395 شورا آنلاین 24 آذر 1395 شورا آنلاین 25 آذر 1395 شورا آنلاین 26 آذر 1395 شورا آنلاین 27 آذر 1395 شورا آنلاین 28 آذر 1395 شورا آنلاین 29 آذر 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۵    
رئیس کمیسون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه باید حیات زیر سطح را جدی بگیریم، بیان کرد: در برخی از مناطق شهر تهران در هر یک کیلومتر 30 تا 35 هزار نفر زندگی می کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۰    
سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای تکلیف ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 96 را مشخص کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار آقای جوکو ویدودو رئیس جمهوری اندونزی با اشاره به ظرفیت های فراوان دو کشور، بر افزایش مبادلات و همکاری های مختلف اقتصادی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۵    
دادستان تهران گفت: حسب گزارش سرپرست دادسرای ناحیه ی 21، در یک کافی شاپ واقع در مرکز تهران 120 نفر زن و مرد در وضعیت نامناسب دستگیر شده و حسب تحقیقات انجام شده از متهم اصلی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۰    
انتخابات شعب انجمن داروسازان ایران توسط وزارت کشور ابطال شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۵    
جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و هیأت همراه ساعتی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۰    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اظهارات رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۵    
مشاور وزیرکشور با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی درراستای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: سکونتگاه های غیر رسمی در حاشیه شهرها بزرگترین دغدغه مسئولان در راستای کاهش آسیب های اجتماع است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۵    
وزیر علوم به اعتراض برخی نخبگان درباره طرح حمایت از استعدادهای درخشان، پاسخ داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اخبار مربوط به فوت بیماری بر اثر تزریق داروی پنی سیلین که در رسانه های و شبکه های مجازی منتشر شده ربطی به شهرستان کاشان ندارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شرق پایتخت خبر داد و گفت :حادثه تلفات جانی نداشت .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۱    
وزارت خارجه هلند روز چهارشنبه سفیر ایران و روسیه را به دلیل آنچه حوادث شرق حلب خوانده احضار کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تأکید کردند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: مطالبه حقوق قشر کم درآمد پایتخت از دولت موضوعی اجتماعی و قانونی است و این مباحث به هیچ وجه سیاسی نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
سرمربی استقلال گفت: پدیده را آنالیز کرده ایم و می خواهیم سه امتیاز حساس مقابل این تیم را به دست بیاوریم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۱    
فاطمه ذوالقدر از تلاش برای اخذ پاسخ مراجع تقلید برای ازدواج دختران و پسران زیر سنین 13 و 15 سال و ارائه طرحی برمبنای این پاسخ ها با موضوع ممنوعیت چنین ازدواج هایی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا بازی مهمی با تیمی داریم که مقابل پرسپولیس خوب کار کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از نحوه مذاکره با بازیکنانم ناراحتم و هر تیمی که چنین کاری را انجام می دهد، قصد تخریب ما را دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری رسمی روسیه خبر داد که مهاجم ایرانی روستوف را باشگاه دورتموند و چندین باشگاه انگلیسی می خواهند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱    
روسیه و ایران در نظر دارند تا بانک مشترک اسلامی راه اندازی کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: با پُست های برق فعلی بیش از این نمی توانیم در مترو توسعه ایجاد کنیم لذا مترو برای توسعه به برق نیاز دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برگزاری نمایشگاه در سئول موجب افزایش ترافیک و قفل شدن معابر اطراف آن می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۵    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد که مدارس و فضاهای آموزشی کشور باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند که عمر مفیدشان 100 سال باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۵    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: دستور رئیس جمهور به آقایان ظریف و صالحی اولین قدم ایران در پاسخگویی به نقض برجام از سوی آمریکائی ها بود ولی قطعاً آخرین آن نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۰    
نتایج بررسی کمیسیون عمران مجلس درباره سانحه قطار تبریز مشهد در محدوده استان سمنان، در صحن مجلس قرائت شد، اما نماینده دولت در وقت خود از صحبت کردن درباره این حادثه، خودداری کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۵    
اعضای یک باند سازمان یافته و سلولی تتو و خالکوبی نمادهای شیطان پرستی و مستهجن برای دختران و پسران بازداشت شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰    
مدرسه علمیه دومین مدرسه آموزش نوین ایران است که در سال 1277 شمسی توسط انجمن معارف از نهادهای مردم بنیاد آستانه مشروطیت تاسیس شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گزارش سانحه ریلی 5 آذرماه 1395 در استان سمنان را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۵    
رییس پلیس پایتخت با اعلام برخورد با تخلفات و فعالیت های غیرمجاز پزشکی آرایشگاه ها گفت: انجام هرگونه خدمات و فعالیت های پزشکی همچون تتو و خالکوبی در آرایشگاه ها غیرقانونی و تخلف است و با متخلفان ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۰    
طبق آمار و ارقام مربوط به جلسات سال 95، دانشور نزدیک به سی جلسه غیبت را به نام خودش ثبت کرده که به نوعی رکورددار غیبت هاست و سند رتبه اول غیبت های نجومی را به نام خودش زده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۰    
اراک-مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری مرکزی گفت: آمار اعتیاد زنان استان درسنین 15 تا 19سال و درمیان دختران دبیرستانی بالا است و برای انجام طرح های پیشگیرانه با کمبوداعتبار مواجهیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۰    
اهواز صبح امروز زمین لرزه سه ریشتری منطقه جایزان در استان خوزستان را لرزاند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۵    
دبیرکل انجمن جوانان سپید پارس گفت: وضعیت نگاه داری، ساماندهی و معرفی آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی در مازندران به اندازه ای نابسامان و شرم آور است که بسیاری از کارشناسان این حوزه آن را یک فاجعه میراثی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۵    
قم - عشایر استان قم که در قالب چند ایل بزرگ در این استان زندگی می کنند دارای مشکلات فراوانی هستند که در جلسه این هفته بنیاد قم پژوهی این مشکلات مطرح شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۵    
دادستان انتظامی کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به بررسی پرونده فرانسه مرحوم کیارستمی گفت: هیچ ارتباطی بین اقدامات درمانی در ایران و عامل مرگ ایشان در فرانسه وجود ندارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
مدیر باشگاه السد قطر تاکید کرد که استقلال را به خوبی می شناسند و تنها برای پیروزی در آزادی به میدان می روند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵    
رئیس دپارتمان داوری می گوید عملکرد داوران و کمک داوران با دقت زیادی توسط دپارتمان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین خبر داد .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵    
محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده های کشور اعلام شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵    
باشگاه استقلال گرفتار مشکلات اداری و مالی بی پایانی است اما اینکه خودروی باشگاه به سرقت برود و پس از گذشت بیش از 2 سال هیچ کس پیگر ماجرا نباشد و کسی خود را مقصر این ماجرا نداند و درصدد جبران خسارات ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان تعزیزات حکومتی گفت: 10 هزار آرایشگاه غیرمجاز در تهران فعال هستند که در این آرایشگاه ها بعضا باندهای فسادی با رهبریت آرایشگاه ها دنبال می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۵    
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشور اخیرا ادعایی را مطرح کرد مبنی بر اینکه بر اساس تحقیق و بررسی های صورت گرفته ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: سفرای ایران در دو کشورعمان و سوریه انتخاب شده اند .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه مصوبه دولت مبنی بر توقف شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری اجرایی می شود ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۴    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: امروز در تهران به وفور گزارش داریم که مردان آرایش زنان را در آرایشگاه ها انجام می دهند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا مجلس به تخصیص بودجه 3 میلیارد دلاری ما توجه ویژه ای داشته باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۴    
شهردار منطقه 11 تهران گفت:به کمک استفاده از دوربین هایLEZ و کنترل وضعیت معاینه فنی خودروها، میزان آلاینده های هوا در محله های مرکزی پایتخت کنترل و به مرور از حجم آلودگی ها کاسته خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۴    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده است، موجب بارش برف و باران در 19 استان کشور می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک توفیقات مردم سوریه و عراق در نبرد با تروریست ها گفت که ملت ایران از پیروزی نهایی ملت های سوریه و عراق اعلام حمایت می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۹    
دکتر رسول دیناروند در گفت وگو با ایسنا، درباره یارانه دارو در لایحه بودجه سال 96 گفت: براساس آنچه که در لایحه دولت آمده، میزان یارانه دارو برای سال 96 تقریبا پنج درصد کاهش یافته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: رشته های بدون مجوز از نظر وزارت علوم هیچگونه اعتباری ندارد و هر رشته ای که در دانشگاه آموزش داده می شود قطعا باید مورد تایید وزارت علوم باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۴    
بیستمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع اجرای احکام، روز دوشنبه بیست ودوم آذر با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزار شدن نمایشگاه الکامپ در پایتخت سبب قفل شدن دوباره معابر شهر تهران خواهد شد و همین موضوع مشکلاتی را در پی خواهد داشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۴    
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت:براثر وقوع انفجار و اتش سوزی در محله باغ شیخ اهواز زن میانسالی کشته و 10 نفر مجروح شدند.