سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۲۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 17 آذر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 آذر 1395 شورا آنلاین 2 آذر 1395 شورا آنلاین 3 آذر 1395 شورا آنلاین 4 آذر 1395 شورا آنلاین 5 آذر 1395 شورا آنلاین 6 آذر 1395 شورا آنلاین 7 آذر 1395 شورا آنلاین 8 آذر 1395 شورا آنلاین 9 آذر 1395 شورا آنلاین 10 آذر 1395 شورا آنلاین 11 آذر 1395 شورا آنلاین 12 آذر 1395 شورا آنلاین 13 آذر 1395 شورا آنلاین 14 آذر 1395 شورا آنلاین 15 آذر 1395 شورا آنلاین 16 آذر 1395 شورا آنلاین 17 آذر 1395 شورا آنلاین 18 آذر 1395 شورا آنلاین 19 آذر 1395 شورا آنلاین 20 آذر 1395 شورا آنلاین 21 آذر 1395 شورا آنلاین 22 آذر 1395 شورا آنلاین 23 آذر 1395 شورا آنلاین 24 آذر 1395 شورا آنلاین 25 آذر 1395 شورا آنلاین 26 آذر 1395 شورا آنلاین 27 آذر 1395 شورا آنلاین 28 آذر 1395 شورا آنلاین 29 آذر 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار مردی 62 ساله به چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور را به سمت رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج منصوب کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اصلاح پولی به معنای حذف چند صفر، فرآیندی است که در اولویت دولت قرار دارد، گفت: اجرای سیاست حذف صفر از پول ملی مستلزم تورم تک رقمی پایدار است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی اورژانس تهران از برخورد یک دستگاه اتوبوس بی آر تی با پلیس راهور در چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۹    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دریاها در معرض تهدید جدی پلاستیک ها و میکروپلاستیک ها قرار دارند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۹    
متقاضیان دربافت آرم طرح ترافیک می توانند از تاریخ 18 آذرماه تا 30 آذر با مراجعه به سایت اینترنتی www.tehran.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام طرح سالانه ترافیک اقدام کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۴    
رییس شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید رجایی گفت: هزینه های شهر بر دوش شهرداری و مردم تهران است دولتها در ساخت و نگهداشت تهران کمترین تاثیر را داشتند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هفت تا 10 درجه ای دما در استانهای نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از شعله ور شدن یک خودروی سمند و آتش سوزی در یک تعمیرگاه در بلوار تعاون خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۴    
قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت:شهرداران نباید تا زمانی که پروژهای نیمه تمام شهری به پایان نرسیده و بودجه لازم برای اجرای پروژهای جدید تخصیص نیافته است پروژه جدیدی را آغاز کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۹    
اخیرا رییس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران در یادداشتی، نسبت به مصاحبه معصومه آباد، دیگر عضو شورا که در جریان پرونده واگذاری املاک هتک حیثیت شده و مورد تهمت قرار گرفته بود، واکنش نشان داد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری 18 نفر از جمله شهردار و تعدادی از کارکنان شهرداری بناب به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و روند تحقیقات ادامه دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۹    
دولت امروز تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان را تصویب کرد، اگر این موضوع از سوی مجلس هم تائید شود، واحد پول ایران دیگر ریال نخواهد بود و همین، سردرگمی کوتاه مدت برای مردم را به همراه دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:وظیفه ما این است که با هوادارن مان عکس بگیریم. البته باید شرایط را نگاه کنیم. در کشور خارجی قانون دیگری وجود دارد و من نمی توانم به آن هوادار بگویم عکس نمی گیرم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه باشگاهی ایران در رقابت های فصل جدید لیگ آسیا را 2+2 اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۴    
هیات دولت در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، به ادامه بررسی پیشنهادهای کارگروه منتخب درخصوص لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و مواد دیگری از این لایحه را به تصویب رساند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۴    
معاون امنیتی وزیر کشور از انهدام یک تیم تروریستی تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۴    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای تهران را 83 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز شورای نگهبان مشخص شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۹    
علیزاده با بیان اینکه همه مسولان دست اندرکار در حوزه شهری باید تلاش کنند تا توجه به محیط زیست در زندگی روزانه شهروندان نهادینه شود، ادامه داد: کمپین شهر تازه با موضوع هوای پاک، زمین پاک ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۹    
بازیکن میانی تیم پرسپولیس می گوید در جدایی از این تیم تابع تصمیم برانکو ایوانکویچ است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رییس پلیس راهور ناجا به احتمال افزایش رقم جرائم رانندگی واکنش نشان داد و همچنین گفت: موتورسیکلت های کاربراتوری شماره گذاری نمی شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۴    
دیدارهای تیم های استقلال و پرسپولیس از جریان لیگ برتر فوتبال از شبکه سه پخش می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 96 را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۴    
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شدم و با نوشتن یک نامه به حکم کمیته انضباطی اعتراض کردم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۴    
تیم فوتبال روستوف با حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 15 میلیون یورو درآمد داشته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۹    
اهالی روستای بلوچی کائوله تانزانیا بر ایرانی بودنشان تأکید دارند و خود را از نوادگان سربازان بلوچی می دانند که عمانی ها در قرن 18 آنها را دراین منطقه مستقر کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: آمار هفت ماهه سال 95 بر اساس امار پزشکی قانونی شاهد کاهش 288 نفر تلفات در تصادفات بودیم که 3 درصد کاهش داشته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۴    
وزیر کشور گفت که تکلیف انتخاب معاون سیاسی اش هنوز مشخص نیست
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۴    
مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدا و شهدای دانشجو با بیان اینکه شهدای دانشجو برای مقابله با استکبار جهانی در این روز به شهادت رسیدند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای اخیر عربستان سعودی را مبنی بر محاکمۀ یک تیم جاسوسی برای ایران، رد کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۹    
کارشناس جودوی ایران گفت:اگر قرار است الیادیس قهرمان نام آشنای جودوی جهان به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت کند باید شرایط مناسب برای فعالیت او به خوبی مهیا شود تا بتواند به موفقیت برسد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۴    
10 ژیمناست روس در تصادف اتوبوس با کامیون جان خود را از دست دادند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۹    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از کاهش 288 نفری جانباختگان حوادث رانندگی در هفت ماهه امسال خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۴    
در نامه نماینده ایران در سازمان ملل آمده است: تمدید قانون تحریم ایران (ایسا) بر خلاف تعهدات برجامی امریکا است و لذا این کشور مسئول پیامدهای منفی و آثار زیان بار چنین اقدامی خواهد بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۹    
مرتضی طلایی، نایب رییس شورای شهر تهران می گوید: قالیباف قصدی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ندارد و برخی اطرافیان وی علاقه مند به ورود او به عرصه انتخابات هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۴    
دادستان کل کشور با اشاره به این مطلب که دشمن از فضای سایبر استفاده کرده و انواع آسیب های اجتماعی از جمله ضربه زدن به فرهنگ ملی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۴    
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی بعد از سردار آزمون بهترین مهاجم ایران است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: با تعیین هویت جسد "سعید خدامی" آمار قربانیان تعیین هویت شده حادثه قطار تبریز - مشهد به 43 نفر رسید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۹    
جوجیتسو در حالی به رشته های حاضر در بازی های آسیایی اندونزی اضافه شده که به نظر می رسد هنوز این رشته از حمایت مسوولان ورزش ایران برخوردار نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در تهران شاهد بارش برف خواهیم بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۹    
آبان ماه امسال تولید انواع مینی بوس و میدل باس به طور میانگین 46.8 درصد کاهش یافته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی بر پیگیری موضوع " اخذ مجوز کانال های تلگرامی بالای 5000 عضو" براساس شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۹    
مدارس اردبیل برای دومین روز پیاپی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد تهاتر برخی املاک به دولت ارائه شده و در تلاش هستیم با این روش بخشی از بدهی های دولت به شهرداری را دریافت کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نبود پایانه تاکسی و اتوبوس در مجاورت ایستگاه های مترو یکی از معضلات شهروندان تهرانی بود و برای حل این مشکل قرار است در کنار برخی از ایستگاه های مترو پایانه ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۴    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: تنوع حضور مخاطبان را در مسجد مقدس جمکران شاهد هستیم و در حوزه بین الملل طی یکسال گذشته زائرانی از 52 کشور به صورت کاروانی و گروهی در مسجد مقدس جمکران حضور یافته اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۹    
ناصر امانی گفت: از منظر شهرسازی ساخت مجتمع های تجاری یا مال ها در قالب طرح تفصیلی پیش بینی شده به طوری که ساخت 40 مجتمع تجاری در 40 نقطه شهر تهران برای تامین نیازهای مردم ساکن هر منطقه پیش بینی شده ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۴    
دکتر سید حسن هاشمی درباره نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن بر حوزه تامین دارو گفت: تا این لحظه تغییر نرخی برای داروهای وارداتی نداشته ایم و امیدواریم که پیش بینی مسئولان بانک مرکزی به واقعیت بپیوندد و هفته ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۴    
سرپرست پلیس راه استان مازندران محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور را اعلام کرد.