جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۰:۴۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 23 آذر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 آذر 1395 شورا آنلاین 2 آذر 1395 شورا آنلاین 3 آذر 1395 شورا آنلاین 4 آذر 1395 شورا آنلاین 5 آذر 1395 شورا آنلاین 6 آذر 1395 شورا آنلاین 7 آذر 1395 شورا آنلاین 8 آذر 1395 شورا آنلاین 9 آذر 1395 شورا آنلاین 10 آذر 1395 شورا آنلاین 11 آذر 1395 شورا آنلاین 12 آذر 1395 شورا آنلاین 13 آذر 1395 شورا آنلاین 14 آذر 1395 شورا آنلاین 15 آذر 1395 شورا آنلاین 16 آذر 1395 شورا آنلاین 17 آذر 1395 شورا آنلاین 18 آذر 1395 شورا آنلاین 19 آذر 1395 شورا آنلاین 20 آذر 1395 شورا آنلاین 21 آذر 1395 شورا آنلاین 22 آذر 1395 شورا آنلاین 23 آذر 1395 شورا آنلاین 24 آذر 1395 شورا آنلاین 25 آذر 1395 شورا آنلاین 26 آذر 1395 شورا آنلاین 27 آذر 1395 شورا آنلاین 28 آذر 1395 شورا آنلاین 29 آذر 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۴    
در جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری مجید متقی فر به عنوان سخنگوی جدید این جبهه تعیین شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۴    
دفتر شورایاری این محله هم اکنون در یک کانکس مستقر شده و ساختمانی به عنوان سرای محله با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث بوده که با گذشت قریب به سه سال از آغاز عملیات اجرایی هنوز به اتمام نرسیده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۹    
مراسم روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۹    
سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو صبح امروز با حضور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در بوستان گفتگو افتتاح شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۴    
وزیر امور خارجه در واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا اظهار داشت: تا کنون 2 بار فدریکا موگرینی مسئول کمیته مشترک نامه نگاری کرده ایم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۴    
دادستان تهران گفت: در پرونده حقوق های نجومی یازده نفر احضار شده اند. عذرخواهی محمود صادقی مانع از تعقیب وی نیست. برای ورود به موضوع فروش پایان نامه ها و مدارک تحصیلی جعلی آماده ایم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۴    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از شروع به کار این کمیته به منظور جمع آوری اطلاعات از دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی در خصوص 50 شرکت و کارخانه اقتصادی وابسته به این صندوق خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور 50 میلیارد تومان برای احداث خانه های جوان در ردیف بودجه سال 96 قرار گرفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۹    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم توسعه هرچه بیشتر روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: پیشینه تاریخی و تمدنی عراق ایجاب می کند که این کشور به جایگاه واقعی خود در جهان اسلام برسد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۹    
دادستان شیراز از پیگیری های قضایی دو پرونده کلاهبرداری میلیاردی در این استان خبر داد و افزود: این کلاهبرداری ها مربوط به دو شعبه پست بانک بوده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۴    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین در داخل محوطه دانشگاه علوم پزشکی ایران در نزدیکی برج میلاد تهران خبر داد و گفت: سه مصدوم این حادثه راهی بیمارستان شدند
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۴    
سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به بارش باران و برف به دنبال ورود سامانه بارشی در روز آینده، از احتمال وقوع باد شدید، مه غلیظ و بارش کولاک در برخی جاده های کوهستانی هشدار داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۹    
شهردار تهران از بررسی نیم بها شدن بلیت اتوبوس و مترو برای سربازان به مانند دانشجویان و سالمندان خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۴    
دونالد ترامپ، یکی از مهم ترین اعضای کابینه ، فردی که قرار است به مدت 4 سال سکاندار عرصه سیاست خارجی کشوری شود که مردمش در ماه گذشته با انتخاب کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۴    
معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که با وجود درخواست نانوایان برای افزایش قیمت نان، برنامه ای در این زمینه وجود ندارد و قیمت نان تا نیمه سال آینده تغییر نخواهد کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: رویکرد ما تغییر مدیران نیست چرا که تغییر مکرر افراد، باعث مشکلات و بلاتکلیفی در سیستم می شود و تغییر یک مدیر، آخرین چاره کار خواهد بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۹    
علی اکبر طاهری درباره قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شکی نیست که در جام قهرمانان آسیا در یکی از سخت ترین گروه های ممکن قرار گرفته ایم ولی این مساله ما را متوقف نمی کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از امروز در تمرینات تیمش حاضر شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۹    
عیسی فرهادی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان تهران در جمع خبرنگاران گفت: براساس پیگیری هایی که باید انجام شود برای جذب اعتبارات شهرستان تهران ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سخت ترین گروه افتاده ایم. سه تیم که از بهترین تیم های لیگ خودشان هستند در یک گروه قرار گرفته اند ولی ما هدف و وظیفه خودمان را می شناسیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان درباره کارتن خوابی که با سرمازدگی پاهایش در بیمارستان بعثت همدان به سر می برد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۴    
محمدرضا مهماندار در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تبیین اهداف و برنامه های کاری خود با اشاره به اینکه نکته اساسی که امروز در تهران اهمیت دارد موضوع نظم است گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۹    
در پی اهمال، تعلل و نقض برجام توسط آمریکا و پیرو تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و هیات نظارت بر برجام، رئیس جمهور دستورهای جداگانه ای را خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی صادر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۴    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رئیس دستگاه قضا گفت: آیت الله آملی لاریجانی زونکنی را به نمایندگان نشان دادند که شامل اسناد مالی قوه قضاییه بود و ما مشاهده ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از بازداشت شهردار آبیک، دو نفر از مسئولین شهرداری به اتهام دریافت رشوه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۴    
محمدرضا مهماندار در رابطه با دوربین های نظارتی گفت: امروز بیش از 1100 دوربین نظارتی در تهران وجود دارد که پلیس از این طریق ترافیک را به صورت جامع مشاهده و نظارت می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۴    
بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از آزادی کودک ربوده شده و دستگیری آدم ربای 500 میلیونی در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز موج جدید بارش برف و باران از فردا خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
در حالی روز گذشته اعلام شد که یارانه نقدی آذرماه روز جمعه واریز می شود که سازمان هدفمندی یارانه ها امروز در اطلاعیه ای زمان پرداخت را به پنج شنبه همزمان با 25 آذرماه تغییر داده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۴    
سازمان زیباسازی شهر تهران در جایزه جهانی تهران با بیش از 2500 اثر پژوهشی حاضر شد و توانست در چند حوزه پژوهشی رتبه برتر و شایسته تقدیر را کسب کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۸    
مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 در مالزی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورا، گزارشی در خصوص پروژه های منطقه 12 شهر تهران را ارائه کرد و خواستار ارتقای کیفی زندگی در این منطقه شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۳    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران استخدام ندارد، گفت: تغییر وضعیت کارکنان در حال انجام است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۸    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: جایگاه و ارتباط شورای شهر در تصمیمات اراضی عباس آباد نامشخص است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 6 هزار اتوبوس در تهران فعالیت می کنند که 52 درصد از آنها فرسوده است، بر همین اساس به وزارت کشور و شهرداری تهران در این خصوص تذکر می دهم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۳    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: از جایگاه فراکسیون کارگری شورای شهر از شهرداری می خواهیم برای حل مشکل تعاونی مسکن اتوبوسرانی اقدام کند و این مطالبه جدی ما از شهرداری ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۸    
گزارش تصویری
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان شیشه ای جدید مجلس کسر شأن فرهنگی و معماری کشور است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۸    
بررسی متون اقتصادی و برنامه ریزی شهری حاکی از آن است که محققین متعددی در زمینه پایداری و درآمدهای پایدار، مطالب ارزشمندی را به رشته تحریر درآورده اند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت هنوز بودجه مترو را نپرداخته است و تقاضا دارد مترو فلان شهر را هم به تهران وصل کند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 3 درصد سهمیه معلولان باید در استخدام شهرداری ها لحاظ شود و در غیر این صورت، این استخدام غیرقانونی است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه اعضای شورای شهر تهران با مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا نسبت به بررسی مشکلات، اقدامات لازم صورت گیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر روند رشد جمعیت تهران کنترل نشود، در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد که هم اکنون باید برنامه ریزی های لازم برای آینده صورت گیرد.