چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 2 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 3 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 4 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 5 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 6 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 8 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 10 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 11 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 12 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 13 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 15 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 16 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 17 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 20 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 21 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 22 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 23 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 24 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 25 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 26 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 28 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 29 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۷    
در حالی سخنانی از هدیه 150 میلیون دلاری ایران به تاجیکستان شده که این مبلغ در قالب وام و به منظور ساخت سد و نیروگاه سنگ توده 2 بوده و طرف تاجیکی در پرداخت اقساط آن با تأخیر عمل کرده اما مذاکرات دو ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۶    
به مناسبت دهه فجر رادیو انقلاب توسط کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر خراسان شمالی راه اندازی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۲۲:۰۶    
مخالفین نظام برآمده از انقلاب اسلامی با مردم روبه رو هستند، با مردم طرفند و سر اینکه آنها هم در رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به این انقلاب موفق هم نمی شوند، همین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهرانضمن انتقاد از برخی شبهه افکنی ها از سوی یکی از اعضای شورای شهر درخصوص اینکه اگر سازمان آتش نشانی دو هلیکوپتر داشت پلاسکو فرو نمی ریخت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۱    
حمایت جمعی از ایثارگران، نخبگان، فعالین فرهنگی، سیاسی، رسانه ای و ورزشی از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۱    
13 دانشگاه علوم پزشکی و مرکز تحقیقاتی در جدیدترین رتبه بندی نظام ESI رتبه جهانی را به خود اختصاص دادند و دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای اولین بار در این نظام رتبه بندی حائز رتبه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۵    
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به حجم گسترده استقبال دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات و محدودیت در اعزام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۰    
رئیس نجومی بگیر سابق صندوق توسعه ملی و وزیر اقتصاد دولت اصلاحات هم اکنون هم عضو شورای پول و اعتبار با حکم رئیس جمهور است و هم عضو هیئت امنای مؤسسه دولتی نیاوران!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۵۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که 16 تن از جانباختگان حادثه پلاسکو شناسایی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۶    
در ماه ژانویه، واردات نفت اروپا از ایران به بالاترین حد از سال 2011 میلادی تا کنون می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۴    
میرزایی گفت: مهمترین راه کاهش جرایم و آسیب های موجود اتخاذ تدابیر موثر در حوزه پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۹    
جلسه هماهنگی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران با حضور چینی ها برای انتقال آخرین تکنولوژی و دانش فنی محصولات کاربردی بتن مسلح به الیاف شیشه ای در راستای افزایش مقاومت ساخت و سازها برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۶    
سرلشکر محسن رضایی ضمن بیان خاطره آشنایی خود با شهید حسن باقری، از وی به عنوان دست راست خود در جنگ تحمیلی یاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۵    
رییس جمهوری قانون معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری را برای اجرا ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۷    
پرویز پرستویی با انتشار یادداشتی، به تغییرات اعمال شده در فیلم تازه مسعود کیمیایی از سوی سازندگان اثر و همچنین به پذیرش این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اعتراض کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۸    
حوزه اقتصاد قطعا از تصمیم جدید ترامپ بی نصیب نخواهد ماند، به عنوان مثال صنعت فرش ایران به خصوص در حوزه صادرات و فروش که تازه بعد از برجام جان تازه گرفته بود، جان خود را از دست داد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۳    
دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به یک گفتمان عمومی در سطح جهان تبدیل شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۷    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشکده بازوی اجرایی دانشگاه محسوب می شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۸    
استاد برجسته حوزه تصریح کرد: اگر در بحرین بودم حتما می رفتم و (همراه با تحصن کنندگان) در منزل آیت الله عیسی قاسم می نشستم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۰    
بلیت فیلم های بخش هنر و تجربه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با تخفیف برای دانشجویان فروخته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۷    
در پی گزارش هایی که این روزها از منع ورود اصغر فرهادی به آمریکا خبر می دهند روابط عمومی فیلم فروشنده اعلام کرد که وی منعی برای حضور در آمریکا ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از افتتاح و بهره برداری18 پروژه عمرانی آغاز شده در دولت تدبیر و امید و آغاز همزمان احداث 72 پروژه بهداشتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۱    
بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر موجب شد که طی دو روز متوالی برخی مدارس 8 استان کشور تعطیل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان از ادامه تشکیل جلسات فوق العاده این شورا در هفته جاری برای بررسی مواد لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۲۹    
بعد از فرمان مهاجرت ترامپ گوگل تمامی کارکنانش را به امریکا فرا خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی یزد بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: در این ایام باید بیش از گذشته ارزش های انقلاب اسلامی را نشر دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۳:۰۲    
سازمان های بین المللی از رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند به جنگ زدگانی که از بیم کشتار و شکنجه از کشور خود فرار کرده اند، اجازه پناهندگی بدهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۷    
در ادامه بازی های جام حذفی انگلیس، آرسنال میهمان ساوثهمپتون بود که در پایان با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۵    
چند وکیل آمریکایی به نمایندگی از تعداد نامعلومی از شهروندان کشورهای هدف قانون منع صدور ویزا که در فرودگاه های آمریکا متوقف و یا حتی دستگیر شده اند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۶    
مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو از ساعت 8:30 صبح دوشنبه از مصلی امام خمینی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی دولت از قطعی بودن افزایش 12 درصدی میزان پاداش ها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۵    
یکی از سرکرده های گروهک تروریستی احرار الشام، بعد از آنکه به عنوان فرمانده ائتلاف جدید هیأت تحریر الشام انتخاب شد، از این گروهک اعلام جدایی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۵    
تیم فوتسال غیرت قزاقستان با گلزنی ستاره ایرانی خود موفق شد مقابل حریفش به برتری برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور جدید آمریکا برای اولین بار با همتای روسی اش تلفنی گفت وگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۱    
ارتش رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که عملیات های مقاومت علیه اهداف نظامی و شهرک سازی در شهرها و شهرک های کرانه باختری استمرار خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۵    
به دعوت رئیس فدراسیون جهانی هندبال سرپرست فدراسیون هندبال ایران برای حضور در مرحله پایانی رقابت های هندبال 2017 قهرمانی جهان عازم فرانسه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۶    
وزارت امور خارجه درباره تصمیم تبعیض آمیز دولت آمریکا در ایجاد محدودیت سفر به آن کشور بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۰    
گروه موسوم به معارضان دولت سوریه با اعتراض به پیش نویس قانون اساسی سوریه، روسیه را از عواقب این قانون اساسی بر حذر داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات اخیر رئیس جمهور امریکا در ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور نوید تاسیس یک نظام فاشیستی _ امپریالیستی را می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۷    
با حکم وزیر نفت، علی مبینی دهکردی که سال 89 جای خود را در ریاست موسسه مطالعات بین المللی انرژی به سیدحسین ایرانمنش داده بود به ریاست این موسسه مطالعاتی بازگشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۱    
نخست وزیر انگلستان از محکوم کردن تصمیم جدید رئیس جمهور آمریکا برای ممانعت از ورود اتباع شماری از کشورهای مسلمان، خودداری کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۸    
معاون اول رئیس جمهور به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد در جلسه آتی گزارشی از عملکرد و اجرای سه ساله طرح تحول نظام اداری ارائه کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۲    
در ادامه بازی های جام حذفی انگلیس، منچسترسیتی میهمان کریستال پالاس بود که در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد فرمان ترامپ دارندگان اقامت دائم آمریکا (گرین کارت) را هم شامل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس کجا از داوری ها متضرر شده، اتفاقا اشتباهات داوری به نفع آنها هم بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۷    
فرماندهی عملیات مشترک عراق به نیروهای این کشور در موصل دستور داده است تا اگر اثیل النجیفی استاندار سابق موصل را در این شهر رؤیت کردند او را دستگیر کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه از تصمیم ترامپ برای دیوارکشی در مرز مکزیک استقبال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۱    
یک استاد دانشگاه و معاون دانشگاه شریعتی گفت: از مهم ترین تأثیرات جشنواره مد و لباس فجر در دوره های گذشته بر رروی نسل جوان و دانشگاه ها، تولید و طراحی آثاری خلاقانه و در تنوع های متفاوت بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
بایرن مونیخ موفق شد با شکست وردربرمن صدرنشین لیگ باقی بماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فیلم فجر را جشنواره امید و نشاط می نامم حضور جوانان خلاق در هنرهای مختلف فضای پر امید را نوید می دهد و این واقعیت انتظارات و مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۷    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاضر بودم بازی را 10 بر 9 ببریم ولی تیمم برنده بازی باشد و مسائل دیگر برایم مهم نیست.1
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جزئیات سفر رسمی وزیر امور خارجه فرانسه به ایران را تشریح کرد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:صبا تمام تلاشش را کرد که ما را غافلگیر کند و منتظر بودند که روز ضعیف ما باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۸    
در حالیکه تا پایان سال 2016 از لیورپول به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام های داخلی انگلیس نام برده می شد، حالا این تیم شرایط بسیار بدی را تجربه می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۵    
وزیر کشور با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصل انتخابات را مهمتر از آن می دانیم که چه شخصی به عنوان رئیس جمهور آینده منتخب شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۹    
نقل و انتقال بیش از 95 میلیون ورقه در 19 هزار و 161 نوبت معاملاتی نتیجه دادوستدهای امروز فرابورس ایران بود و ارزش این حجم از معاملات بالغ بر یک هزار و 621 میلیارد ریال رقم خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۶    
ستاره ترکیه ای آبی اناری ها اظهار کرد تنها در یک صورت ریش هایش را می تراشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری فرانسه می گوید 4 شرکت هوایی بزرگ مستقر در کشورهای همسایه ایران، با تبعیت از دستورالعمل جدید ترامپ ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۰    
هیات مدیره بیمه رازی، فرهاد خالقی را به عنوان سرپرست بیمه رازی و جانشین یونس مظلومی برگزیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۱۴    
روزنامه نیویورک تایمز از بازداشت تمامی پناهجویانی که از طریق هوایی وارد فرودگاه های آمریکا شده اند، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۵۳    
پرسپولیس در دیدار هفته نوزدهم مقابل صبای قم با گل به خودی مدافع تیم حریف به برتری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۵۳    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مجموع 24 تالاب در کشور، 6 تالاب دچار چالش بوده و در شرایط نامطلوب قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۴۷    
مادر سردار شهید حسن باقری گفت: برای اینکه ایران سربلند و سرافراز داشته باشیم باید قدردان دو چیز باشیم و آن دو چیز عبارت است از ولی فقیه و سپاه.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۵    
رئیس هیئت مدیره مؤسسه شهید باقری با اشاره به ویژگی های منحصر بفرد این شهید گفت: قدر شهید حسن باقری صد سال دیگر شناخته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال نامه ای خطاب به هواداران نوشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۶    
نیمه نخست دیدار تیم های صبا و پرسپولیس با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۴    
اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر از شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۴    
میزگرد مطالبات و انتظارات جنبش دانشجویی از دانشگاه آزاد در دور جدید با حضور دبیران سه اتحادیه بزرگ دانشجویی و نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۵    
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شبکه های رادیویی با تولید و پخش برنامه های متنوع این مناسبت را گرامی می دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۲۶    
سریال روزهای خوش به کارگردانی و نویسندگی سعید آقاخانی در 26 قسمت برای شبکه پنج ساخته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: یک اشتباه داوری باعث شد 3 امتیاز را از دست بدهیم
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۱۴    
اعضای هیات داوران و فیلم های کوتاه بخش مسابقه فیلم کوتاه در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی را به عنوان معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه ای منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۹    
اینکه برخی از مردان و زنان نتوانسته اند از این سنت شرعی درست و به جا استفاده کنند نباید موجب مخالفت با اصل و اساس آن گردد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۳    
مدیر برنامه های مشترک بین الملل دانشگاه امیرکبیر در حوزه آسیا و آفریقا گفت: مسئولان این دانشگاه با وزیر علوم و روسای چهار دانشگاه عراق دیدار و گفتگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران گفت: نمی دانم با کدام منطق نظرات غیرکارشناسی درباره پلاسکو داده می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۷    
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی تصمیم دادگاهی در یونان درباره عدم استرداد 8 مظنون به مشارکت در کودتای 15 جولای سال 2015 در این کشور را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۷    
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مدعی شد: رئیس جمهور می آید و در صحن مجلس میگوید: "بعضی ها معنای اختلاس رو نمیفهمند!...این پول ذخیره فرهنگیان اختلاس که نیست!این وام معوقه است!" ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۷    
هواداران تیم پرسپولیس هر زمان که دروازه بان صبای قم به سمت آنها می آمد نسبت به حرکات او واکنش نشان می دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۴    
آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی در مطلبی با جمع بندی وضعیت موجود در جهان عنوان داشت که وضعیت موجود نشان می دهد جهان خود را برای جنگ آماه می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۴    
بازارچه خیریه مسجد دانشگاه تهران 16 تا 20 بهمن در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۱    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی افرادی را عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد کند که در راستای بومی سازی و تولید علوم انسانی قدم بردارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۸    
معاون وزیر نفت عربستان اعلام کرد، عربستان به تعهدات خود مبنی بر تامین نفت خام ژاپن پایبند است و توافق کاهش اوپک نمی تواند بر روی آن تاثیر بگذارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۵    
در شرایطی که هنوز نتیجه آزمایشات DNA شهدای آتش نشان مشخص نشده است، گفته می شود؛ مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۵    
جلسه کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد و ضمن اعلام رشد سالانه 9 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بوشهر گفت: مهمترین ویژگی برای انتخاب اعضای هیئت امنا این است که افرادی باشند دارای تفکراتی انقلابی تر؛ نمی گوییم کسانی که هستند غیرانقلابی و یا مخالف انقلاب هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۲    
شرکت رجا در قالب طرح تسهیلات سفر رجا با عنوان رهپویان فجر ، به مسافران خود که متولد بهمن ماه باشند، در این ماه بلیت تخفیف دار ارائه می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
پرسپولیس در حالی از دقایقی دیگر به مصاف صبای قم خواهد رفت که این دیدار برای تراکتور به عنوان حریف بعدی این تیم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
ساکنان منطقه محاصره شده الدراز امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در پاسخ به دعوت علمای بحرین به سمت منزل شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم با اشاره به اینکه طرح پایش سلامت جسمانی و روانی دانشجویان در سطح 30 دانشگاه کشور از جمله دانشگاه حکیم سبزواری در حال اجرا است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری، بررسی کارشناسی ابعاد حادثه را مناسب فضای عاطفی این زمان ندانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۳    
سرمربی استقلال برای جدایی هافبک تیمش شرط عجیبی پیش پای او گذاشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معاون توسعه امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه از آغاز طرح جایگزینی وانت های فرسوده تا پایان سال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هیچ گونه هزینه ای برای قبر 4شهروند جانباخته حادثه پلاسکو دریافت نشده است و تمامی جانباختگان این حادثه رایگان دفن خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
سایت خبری جهان نیوز که بالغ بر شش ماه توقیف موقت بود با حکم قاضی پرونده رفع توقیف شد اما پرداختن به کدام پرونده در مفاسد اقتصادی و ... این توقیف 6 ماهه را رقم زد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
موسسه پترو لجیستیکس، که در زمینه رصد رفت و آمد تانکرها فعالیت دارد اعلام کرد که عرضه نفت اوپک در ماه جاری میلادی در حال کاهش است و این سازمان در حال اجرای توافق کاهش تولید با هدف مهار مازاد عرضه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۴    
دونالد ترامپ در مصاحبه ای بار دیگر رسانه ها را مورد انتقاد قرار داده و گفت: بیشتر این رسانه ها بسیار بسیار فریب کار هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۴    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: جوانان انقلابی باید ذهن افرادی را که نسبت به انقلاب و نظام ناامید شدند، روشن کنند و با برشمردن برکات نظام و انقلاب آنان را امیدوار کنند.