سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 2 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 3 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 4 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 5 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 6 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 8 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 10 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 11 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 12 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 13 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 15 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 16 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 17 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 20 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 21 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 22 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 23 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 24 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 25 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 26 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 28 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 29 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
معاون سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه خروجی و نتیجه تمام فعالیت های بسیج دانشجویی باید به فسادستیزی منجر شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۴    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، با نام بردن از تعدادی فرآورده های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز، از مردم خواست این قبیل محصولات را نخرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: اگر مشکل حقوقی نداشتیم قرارداد خرید کشتی از کره جنوبی را اجرا نمی کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۵    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کردستان گفت: ظرفیت های فرهنگی منطقه باید در برنامه ریزی های فرهنگی دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد و نهایت بهره را از آن برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۶    
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس در محدوده زمانی 23 تا30 بهمن ماه سال جاری و همزمان با آغاز ایام فاطمیه در دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۱۵    
وزارت امور خارجه آمریکا منابع رسانه ای از استعفای چند دیپلمات بلندپایه در وزارت خارجه آمریکا خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۵۷    
کاظم جلالی عضو کمیته اجرایی بین المجالس اسلامی با بیان اینکه ایران خواهان وحدت همه گروه های فلسطینی است، گفت: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام از وحدت مسلمین هراس دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۵۱    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از رزمایش پدافندی این نیرو در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۹    
نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه دولت اراده ای برای قطع یارانه ثروتمندان ندارد، گفت: عده ای در حال خفه شدن و مشکلات اقتصادی شدیدی وجود دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۶    
دادگاه عربستان سعودی رسیدگی به پرونده سقوط جرثقیل در مسجد الحرام که شهریور ماه سال 94 روی داد، را مختومه اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۴    
رائول کاسترو رئیس جمهوری کوبا در پیامی به دکتر حسن روحانی همتای ایرانی خود ، آتش سوزی و ریزش ساختمان تجاری پلاسکو که تاکنون به شهادت 15 نفر منجر شده است را تسلیت گفت .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۱    
پیکرآخرین آتش نشان شهید پنجشنبه شب پس از هشت روز تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی از زیرآوار ساختمان پلاسکو خارج شد و تعداد آتش نشان شهید این حادثه به 16 نفر رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۶    
دو تیم بارسلونا و رئال سوسیه داد دیدار برگشت از دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه جریان اصلاحات دچار تردید شده است، گفت: هرکس به دنبال این است که سهم بیشتری در انتخابات آینده داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۹    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان، فردی که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات دولتی 30 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۸    
استاد دانشگاه اصفهان گفت: اصلی ترین و موثرترین سرمایه گذاری در بحث بهداشت و درمان، در کودکان و بالاترین نرخ آموزش در پیش دبستانی و دبستان است و 5 برابر از متوسطه و تحصیلات عالیه جواب می دهد و بر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۵    
مددجویان در صورت توانمند شدن از طریق اشتغال و یا بنا به چند عامل از جمله ازدواج، فوت و غیره از چرخه حمایت این نهاد خارج می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۲    
رئیس کمیته امداد امروز( پنج شنبه) در سفر دو روزه خود به استان گلستان با کارکنان کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس دیدار و گفت و گو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آیات قرآن که مصداق اقتصاد مقاومتی است، گفت: نیازمندی ها جامعه ما در وابستگی حل نمی شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۶    
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، این سازمان را در توسعه اقتصادی کشور سهیم می سازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۶    
الشحانیه قطر در حضور مدافع ایرانی اش برابر السیلیه به تساوی بدون گل رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۷    
ششمین سمینار سالانه جامعه اپتومتری با عنوان پاراکلینیک در اپتومتری امروز صبح در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۱    
جدال ترامپ با مکزیکی ها بر سر ساخت دیوار در مرز این کشور و اجبار مکزیک به پرداخت پول این نماد نژادپرستی، روابط دو همسایه را تیره و تیره تر کرد و رئیس جمهور مکزیک سفر هفته آینده به واشنگتن را لغو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۲    
مهاجم ایرانی المپیاکوس پس از گلزنی مقابل آریس، پستی در ایسنتاگرامش منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۴    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشوردرتشریح وظایف ستادشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی گفت: نظارت فنی بر تولید اسناد جدید شامل شناسنامه های جدید، گواهی نامه رانندگی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۵    
پلیس بحرین در یورشی به طرفداران شیخ علی سلمان روحانی برجسته این کشور، یک مرد را با شلیک گلوله مجروح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۲    
رئیس سازمان امور دیانت ترکیه بر ضرورت حضور مسلمانان ایران در مناسک حج عمره و تمتع تاکید کرد و گفت: در خصوص موضوع حضور ایرانیان در مراسم حج ابراهیمی با مقامات عربستان سعودی رایزنی کرده ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
نایب رئیس مجلس گفت: بعد از حادثه پلاسکو مدیریت امدادرسانی می توانست قابل محاسبه باشد و از جانباختن آتش نشانان و شهروندان جلوگیری کند، ولی در حادثه پلاسکو ما این علم محاسبه گر را نداشتیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۴    
نیروهای الحشد الشعبی در منطقه الرحالیه در استان الانبار تلاش تروریست های داعش برای نفوذ به استان کربلا را ناکام گذاشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۱    
در حالی که دادگاهی در یونان استرداد سربازان ترک که در کودتای نافرجام دست داشتند را رد کرد، آنکارا نیز آتن را به حمایت از کوتاچیان متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۵    
ائتلاف معارضان سوریه با صدور بیانیه ای اقدامات گروهک جبهه فتح الشام (جبهة النصره سابق) را در این کشور محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۴    
دیوارسازی در مرز بین آمریکا و مکزیک برای جدایی این دو کشور و به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به ایالات متحده، بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های دنیا داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۹    
دادگاهی در عربستان یک نویسنده سعودی را به خاطر تماس با روزنامه نگاران و خبرنگاران خارجی به هفت سال زندان محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۳    
شماری از آتش نشانان کشور سوئیس روز پنجشنبه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن ضمن امضای دفتر یادبود، به جانباختگان حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران ادای احترام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۷    
تعطیلات سال نو چینی در مالزی در حالی آغاز می شود که بارش باران های سیل آسیا ایالت های مختلف را فراگرفته، به گونه ای که تنها یک ایالت مالزی سال نو چینی را که سال خروس است با هوای آفتابی آغاز می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۸    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر افزایش ارزش دلار 13 دلار کاهش یافت و هر اونس از این فلز گرانبها 1187.9 دلار معامله شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
کیانوش رستمی در رقابت های هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور در حرکت دوضرب نتوانست سه مرتبه پیاپی وزنه 195 کیلویی را مهار کند و از دور مسابقات حذف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۳    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از افزایش تعرفه کمرگی روغن پالم در سال جاری به 40 درصد خبرداد و خاطرنشان کرد: تعرفه واردات این روغن در سال 92 برابر با 4 درصد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۱    
دوره داوری مچ اندازی بانوان کشور روز پنجشنبه با شرکت بیش از 100 ورزشکار زن در مشهد آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۵    
مراسم یوم الله 12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به کشور در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۹    
5 تصمیم ویژه دولت برای کسبه و کارگران ساختمان پلاسکو ظهر امروز از سوی کمیته تخصصی دولت اتخاذ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۱    
وزیر خارجه اسبق آمریکا در اعتراض به تصمیم رئیس جمهور جدید کشورش برای منع صدور روادید برای اتباع ایران و 6 کشور مسلمان دیگر گفت که آمادگی دارد به طور رسمی نام خود را بعنوان یک مسلمان ثبت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۵    
بزرگترین پروژه گردشگری و اکوتوریسم خاورمیانه با اعتبار 300 میلیارد تومان در خبر بافت کلید خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مشکلات معیشتی جامعه رسانه ای کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: همین مسایل موجب می شود خبرنگاران به سمت کارهای دولتی بروند و از فضای رسانه ای دور شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۶    
معاونت درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: اهدای عضو یکی از آتش نشان حادثه پلاسکو که پس از انتقال به بیمارستان سوختگی شهید شد، صحت ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۰    
تورم تولید کننده در دی ماه به 0.5 درصد افزایش به 4 درصد و تورم نقطه به نقطه این شاخص با 1.7 درصد رشد به 8.5 درصد رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان اینکه هشت سال از شروع پروژه مسکن مهر می گذرد و همچنان ادامه دارد و علیرغم عدم انعقاد قرارداد جدید توسط دولت هنوز جامعه درگیر آن و هر روز قیمت جدیدی اعلام می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۸    
روز آینده بارش باران و برف همراه با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و احتمال رخداد تگرگ، در استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۲    
مشاور عالی اقتصادی وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر 80 درصد از بازار تولید تجهیزات پزشکی پیچیده در دست کشورهای آمریکایی و اروپایی است و فقط 20 درصد این بازارها در دست کشورهای درحال توسعه می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۲    
وزیر علوم گفت: در شرایط فعلی ایران 1.8 درصد سهم تولید علم در سطح جهان را دارد و سهم کشور از نظر مقاله برتر و مقالات پر استناد 2.2 درصد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۹    
علیرضا ذاکری در تابلویی که سوگواری برای آب را به تصویر کشیده در نهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شرکت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۴    
ترانه علیدوستی اعلام کرد به دلیل آنکه دستور اخیر ترامپ برای محدودیت صدور ویزا را نژادپرستانه می داند، در مراسم اسکار شرکت نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۸    
بازیگر فیلم انزوا با اشاره به جشنواره های موضوعی گفت: برگزاری جشنواره ای که بتواند سبک زندگی مناسب را برای مردم معرفی کند، لازم و ضروری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۸    
این هفته چهار دانشجوی بسیجی دانشگاه های تهران بزرگ پیش از خطبه های نماز جمعه مناطق مختلف استان تهران سخنرانی خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۲    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در بیانیه ای نوشت: حادثه پلاسکو بیانگر مسئولیت پذیر بودن آتش نشانان جان بر کف میهن مان است که از جان و مال و و خانواده خود برای صیانت از اموال و جان مردم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۶    
عضو شورای شهر مشهد توقیف نشریه دانشجویی قلم به اتهام انتساب عنوان روحانیتِ منهای اسلام به یکی از سران فتنه را اقدامی سیاسی کارانه از سوی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه فردوسی عنوان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
سه نفر از نمایندگان هیأت موسس دانشگاه آزاد در هیأت امنای این دانشگاه تعیین شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
یک منبع در وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا، جبهه النصره و داعش را بعنوان گروه های تروریستی می داند و در راستای همین سیاست عمل می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۱    
رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد گفت: تا هفته آینده بقیه اعضای هیأت امنا هم انتخاب خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۸    
رئیس مجلس سوریه با ابراز قدردانی از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران، گفت: حمایت های ایران در قلب سوری ها همیشه جاودان خواهد ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۲    
اولین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تالار رازی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۰    
دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه احزاب نباید زینت الانتخابات باشند گفت: جایگاه احزاب در لایحه جامع انتخابات باید برجسته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۱    
داعش در درگیری با رزمندگان مقاومت در شرق صلاح الدین عراق، دچار شکست سختی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
دبیرکل جامعه فاطمیون خطاب به مسئولان گفت: به جای مرده خواری، جمع کردن رأی و متهم کردن یکدیگر به مشکلات جامعه فکر کنید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۲    
وزیر کشور با بیان اینکه از اسفندماه رسما وارد انتخابات 96 می شویم، گفت: شاید قانون جامع انتخابات به انتخابات 96 نرسد، اما تلاش می کنیم آن را به موقع بدهیم و اگر نواقصی در قانون فعلی داشته باشد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۶    
دبیرکل حزب عدالت و توسعه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید فصل مشترک همه احزاب کشور باشد، گفت: قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید از احزاب برای حضور در جلسات دعوت به عمل آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۷    
رئیس مجلس با بیان اینکه توسعه بخش های مختلف هنری مانند سینما و تولید آثار هنری خوشحال کننده است، گفت: وزارت ارشاد نباید تولیدات هنری را خودش انجام دهد بلکه باید رویکرد مردمی داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۸    
اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با خانواده شهید مصطفی احمدی روشن دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی آتشنشانی: لحظاتی پیش پیکر یکی دیگر از شهدا از زیر آوار تفحص و به بیرون منتقل شد/ تعداد شهدای تفحص شده به چهارده تن رسید/تنها پیکر یکی از شهدا باقی مانده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۳    
وزیر کشور از تعیین تکلیف دستگاه های اجرایی برای شناسایی ساختمان های پر خطر مشابه پلاسکو خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۴    
مسابقه تایم تریل انفرادی لیگ برتر جاده با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۸    
مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت: در دربی برگشت استقلال و پرسپولیس برنامه ویژه ای برای شهدای چوار داریم. امیدواریم با این فعالیت ها و همچنین ساخت فیلم سینمایی چوار ، این رویداد مهم جهانی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۵    
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر کلید را انداختیم و دیدیم نشد، منطقی اش این است که بگوییم باید راه دیگری پیدا کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
بیست و نهمین قسمت مجموعه مستند با کریمان به فعالیت های گسترده خیرین شیرازی می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۹    
وزارت خارجه ترکیه بار دیگر بر مواضع قبلی خود در زمینه آینده رئیس جمهور سوریه تاکید کرد. وی با این حال از تحقق منطقه امن در این کشور استقبال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۷    
به نظر می رسد کسانی که در آن زمان به این نتیجه رسیده بودند که آینده صنعت سینما 3D است، دو نکته ی مهم را در نظر نگرفته بودند:
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۸    
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه فردوسی با اشاره به حضور حسین فریدون در افتتاحیه مشهد 2017 گفت: با چه منطقی از فردی که ردپای او در فساد است و قوه قضائیه نیز آن را تایید کرده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: بحث اقتصاد مقاومتی که خانه احزاب به عنوان یک تشکل مدنی و صنفی در کشور پیش گرفته قابل تقدیر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۸    
حجت الاسلام اشرفی اصفهانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخص معمولی و متعارف نبود و نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
روستا آزاد با بیان اینکه در تشکیل جبهه مردمی از الگوی حزب جمهوری اسلامی استفاده شده است، عنوان کرد: این جبهه متشکل از فعالان مذهبی اجتماعی است و جبهه مردمی نیز ویترین دیگران نیست که عده ای در پشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۳    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از تایید و نهایی شدن اولویت های علم و فناوری کشور در کمیسیون دایمی شورای عتف خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
اختلاس، رشوه، فساد مالی، تبعیض، پارتی بازی، فیش های نجومی و ... معضلاتی هستند که این روزها پیرامون آن ها از رسانه ها و در محاورات روزمره زیاد می شنویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر ساعت دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۴    
بی تدبیری و اصرار بی دلیل سرمربی کروات الشحانیه برای بازی دادن به مهاجم مصدوم ملی پوش کشورمان مصدومیت او را دوچندان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۱    
معاون فرهنگی پردیس دانشگاه فرهنگیان مشهد گفت: اولین کنگره 81 شهید دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دهه فاطمیه در مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه زمامداری از آن خداوند است، گفت: امروز استکبار جهانی و جاهلیت مدرن درصدد است حاکمیت جهان را به دست گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۹    
یکی از رهبران مخالف مکزیک از دولت کشور خود خواسته است کیفرخواستی را علیه رئیس جمهور آمریکا به دلیل صدور فرمان ساخت دیوار در مرز مکزیک در سازمان ملل مطرح کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۳    
وبگاه انگلیسی نوشت: ایران درحالی گام به گام راهبرد بزرگ خود را به پیش می برد که اعراب منطقه تنها دل به شرکای غرب خود بسته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه بی اعتنایی به احزاب بی توجهی به مردم است، گفت: دولتمردانی که توجهی به احزاب ندارند ضربه خواهند خورد و ضرر می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور گفت: طی یک هفته گذشته بیش از 4 هزار حادثه دیده اسکان اضطراری یافته و 73 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم گفت: امروز به فیلمی مثل امپراطور جهنم که به بنیان های اندیشه داعش و حمایت رژیم صهیونستی و آل سعود از این جریان تکفیری پرداخته است، حتی اجازه حضور در فیلم فجر نمی دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۰    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار هیاتی از سازمان ملل با اشاره به جنایات وارده در حق مردم فوعه و کفریا، شکست محاصره فوری آنان را خواستار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۷    
سی وسومین نشست میان دوره دفتر تحکیم وحدت با شعار جمهوریت ناتمام؛ تکمیل خط امام 9 و 10 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
  • ۱