سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 2 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 3 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 4 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 5 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 6 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 8 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 10 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 11 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 12 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 13 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 15 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 16 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 17 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 20 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 21 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 22 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 23 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 24 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 25 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 26 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 28 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 29 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
جمال شورجه، محمدمهدی عسگرپور، داریوش بابائیان و قاسم قلی پور از فیلم های 100 ثانیه ای به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرده و بر اهمیت این گونه فیلمسازی و یا سینمای مینیمال تاکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۲    
خبرگزاری روسی در گزارشی با اشاره به مشکلات شدید مالی نیروی دریایی آمریکا نوشت نزدیک به دو سوم از جت های جنگنده نیروی دریایی آمریکا نمی توانند پرواز کنند .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) ارزش 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن 14 ارز همچون دلار آمریکا و پوند انگلیس نسبت به دیروز (یکشنبه) افزایش و 22 ارز دیگر از جمله یورو افت قیمت داشتند و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۶    
با پایان دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و تیم های صعود کننده به مرحله نهایی این مسابقات، برنامه زمان بندی کامل این مسابقات مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
محققان دانشگاه MIT باتری قابل هضمی ساخته اند که با اسید معده کار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۵    
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در چنین روزی در 37 سال پیش با فریاد رسای خود طنین استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را به گوش همه جهانیان رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۵    
شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۹    
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استانهای بوشهر و مرکزی در سالجاری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
سرپرست مدیریت صادرات گاز شرکت ملی نفت ایران گفت: صادرات گاز به عمان از روزانه 340 تا 350 میلیون فوت مکعب آغاز شده و تا سقف 1.5 میلیارد فوت مکعب در روز قابل افزایش است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۳    
با بالا رفتن قیمت جهانی نفت، فاصله قیمت گاز بر اساس فرمول کرسنت با دیگر قیمت های گاز صادراتی به شدت افزایش می یابد چنانکه در قیمت 100 دلاری نفت، قیمت گاز کرسنت یک دهم قیمت واقعی گاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۳    
مسیرهای ده گانه راهپیمایی 22بهمن امسال توسط قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۴    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: جریان های تکفیری و تفرقه انگیز جریان های هستند که می خواهند از اقتدار جامعه اسلامی جلوگیری کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۳    
اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل فرهنگ حقوقی قضایی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از حضور 80 وکیل و مشاور حقوقی در ایستگا ه های مترو و فرهنگسراهای تهران برای ارائه مشاوره به شهروندان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۸    
وزیر نفت کشورمان در دیدار وزیر نفت و وزیر امور خارجه ونزوئلا، درباره آخرین وضعیت تولید نفت کشورهای عضو و غیرعضو اوپک گفتگو و رایزنی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۶    
ساختمان جدید دانشکده هنر دانشگاه شاهد همزمان با دهه فجر افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۶    
میزگرد انقلابی که بود، انقلابی که هست با موضوع بررسی روند اجرایی اهداف انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون به همت انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۹    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد از برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد در روزهای 19 و 20 اسفندماه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۳    
وزیر دفاع به پیشرفت کشور در عرصه نظامی اشاره کرد و گفت: جز موارد معدود در مواد اولیه یا قطعات با فناوری بسیار بالا خودکفا هستیم و این خودکفایی در حدود 85 درصد است و برنامه داریم ظرف دو سال آینده به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۸    
معاون سازمان گردشگری گفت: ایران با داشتن جاذبه های متنوع گردشگری به ویژه جایگاه ممتاز در میراث فرهنگی، طبیعت گردی و زیارت در سال 2015 از نظر جذب گردشگر با 5 میلیون ورودی رتبه 50 را در جهان کسب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۲    
آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در نه ماهه سال جاری با رشد 32.4 درصدی مواجه بود و این رشد در آذر امسال (نسبت به آذرماه سال قبل) به 59.3 درصد رسید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۶    
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا اذعان کرد موضوع هسته ای بهانه ای بیش نیست و این رژیم با خود ایران مشکل دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۳:۰۰    
ترکیه قانون جدید اسرائیل را که مبنی بر قانونی شمردن تصرف اراضی فلسطینیان در کرانه باختری است، محکوم کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۳    
وزارت خارجه سوریه اقدام کنیسه رژیم صهیونیستی در تصویب لایحه مصادره اراضی فلسطینی ها را محکوم و بر حمایت از حق مردم فلسطین تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۴    
هیلاری کلینتون در یک نوار ویدیویی از زنان آمریکا خواست تا قدر و منزلت خود را بشناسند و به آن ها وعده داد که آینده کشور متعلق به زنان خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۱    
مرخصی زایمان پدران ژاپن با 52، فرانسه با 28، لوکزامبورگ و هلند با 26.4، پرتغال با 21.3، بلژیک با 19.3، نروژ با 14، آیسلند با 13 و سوئد با 10هفته، بیشترین میزان مرخصی زایمان را به مردان می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با امضای فرمانی اجرای موافقت نامه خط لوله گاز جریان ترکیه را ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:تبریک می گویم به فوتبال کشورمان و هواداران مان امروز متوجه شدم که هواداران استقلال بالای 100 هزار نفر هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
نیروی زمینی کویت و قطر از 5 فوریه جاری تا 7 مارس آینده رزمایش نظامی مشترک برگزار می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام بانکی ما دچار تنگنای مالی است و بخش عمده ای از نظام بانکی ما به دارایی های منجمد تبدیل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
برای دومین مرتبه اشیای بازیکنان منچستریونایتد از رختکن این تیم در اولدترافورد سرقت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازی بسیار سختی مقابل السد داشتیم و تیم قدرتمندی مقابل ما حاضر شده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۲    
دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور در جمع خبرنگاران به اعتراض هایی که نسبت به نامزدهای این دوره از جشنواره مطرح شده است، پاسخ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۹    
دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید در چارچوب رقابت های کوپا دل ری از ساعت 23:30 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۳    
سرمربی تیم السد قطر گفت: از پنالتی ها خاطرات خوشی نداریم، دو سال است که در ضربات پنالتی حذف می شویم و این برای ما خوش یمن نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۴    
جلسه 792 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
تیم فوتبال استقلال ایران با شکست السد در ضربات پنالتی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهوری نظام اسلامی، استقلال، حاکمیت ملی و اداره کشور با اراده مردم را رهاورد بزرگ انقلاب دانست و گفت: در شرایط امروز جهانی، ضروری است که بیش از هر روز با ایستادگی بر اهداف انقلاب و وحدت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
مسعود سلامی و محسن نصراللهی در اعتراض به داوری جشنواره فیلم فجر، با انتشار نامه ای انصراف خود را اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
منیره قیدی در یادداشتی اعتراضی نوشته است: من این دستاوردِ آسمانی را با جدال های حقیرانه و کوربینانه رقابت های زمینیانِ در گِل مانده، تاخت نمی زنم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۹    
نبی آوجی وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرد: فردا در ادامه سفر به سرزمین های اشغالی، حامل پیام رژیم اسرائیل برای دولت خودگردان فلسطین با هدف از سرگیری مذاکرات دوجانبه رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۰    
ملی پوش ایرانی با قراردادی قرضی به آنژی ماخاج قلعه پیوست تا فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
وزنه بردار طلایی کشورمان در المپیک ریو به عنوان بهترین ورزشکار این رشته در سال 2016 انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۹    
رئیس سازمان بسیج گفت: دشمن توان جسارت در برابر ایران اسلامی را نداشته و می داند در صورت کوچک ترین اشتباهی، با پاسخ قاطع روبه رو خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۶    
اخبار حاکی از آن است که در تابستان آینده، سران رئال مادرید برای جذب سسک فابرگاس اقدام خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۶    
دومین دوره از مسابقات سازه های ماکارونی در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد از امروز تا 21 بهمن ماه با حضور 29 تیم در حال برگزاری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
رییس مجلس گفت: برخی سخنان که در مورد کشورمان مطرح می شود، نشان از این دارد که رفتار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی از عقلانیت و دقت خوبی برخوردار است و لذا آنها بدنبال سناریو سازی دیگری هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۷    
رییس قوه قضاییه تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند حتی اگر اختلاف سلایق بین مردم و مسئولان وجود دارد، اما در مسائل امنیت و منافع ملی همه قوا و مردم متحد هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۴    
دو بازیکن سابق تیم استقلال امروز برای تماشای دیدار این تیم مقابل نماینده قطر در پلی آف قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۴    
ستاره ترک تیم بایرلورکوزن از دریافت دستمزد در زمان محرومیتش صرف نظر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت خدمات رسانی دولت در زمینه های مختلف سبب رفاه و آسایش مردم شده و این امر ذخیره اخروی برای مسئولان اجرایی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
کارشناس داوری فوتبال ایران، گفت: گل استقلال در دقیقه هفتم آفساید نبود و داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد جذب تیموتی تیلمن، بازیکن جوان ملی پوش آلمانی از سوی بارسلونا را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: بدون تردید جمهوری اسلامی ایران از هرگونه آتش بسی که حق مردم و دولت قانونی سوریه را به رسمیت بشناسد استقبال می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکا از گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری آمریکا برای برعهده گرفتن پست وزارت آموزش این کشور انتقاد کرد و گفت که نباید اجازه داد میلیاردرها با خصوصی سازی این بخش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برخی موضع گیری ها علیه دستاوردهای دولت گفت: زیرسوال بردن دستاوردهای دولت یازدهم مانند برجام به خاطر انتخابات آینده درست نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
رئیس پلیس استان البرز اعلام کرد: فردی که حین سرقت مسلحانه در شهرستان شهریار استان تهران، دیروز دوشنبه یک مامور انتظامی را به شهادت رساند، در خرمدشت البرز دستگیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۲    
رییس جمهوری تصریح کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که با انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۴    
ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با محوریت انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر سه کتاب دفاع مقدس، چهارشنبه 20 بهمن به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
روز نهم جشنواره فیلم فجر با انتشار لیست عجیب نامزدهای این دوره برای همه اهالی سینما شگفتی آفرین بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
قسمت بیست و چهارم برنامه جهان آرا ، دوشنبه شب با موضوع انقلاب اسلامی و اندیشه آخرالزمانی ، روی آنتن شبکه افق رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۹    
نایب رئیس دوم مجلس گفت: مخالفت رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که برجام علیه آمریکاست و ایران نباید اولین کسی باشد که آن را نقض می کند، باید در این خصوص هوشمندانه عمل کنیم که در دام آمریکایی ها نیفتیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۳    
نائب رئیس اول مجلس گفت: از من پرسیدند که FATF چیست و من پاسخ دادم تخصصی در این زمینه ندارم و نمی دانم. من متخصص قلب هستم حتی اگر مشکل در داخلی قلب باشد، آن را به متخصص دیگر ارجاع می دهم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ایران در دیدار همتای آلمانی بر رفع موانع و مشکلات در تعاملات بانکی بین دو کشور تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۱    
مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: سعی داریم تا با بازگو شدن خاطرات اساتید در دوران انقلاب، تاریخ شفاهی دانشگاه در مجموعه ای منسجم تولید شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در سفر به پاریس با رئیس جمهور فرانسه درخصوص نتیجه کنفرانس سازش و تحولات ساسی اخیر منطقه و فلسطین گفت وگو و رایزنی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود هنوز نمی دانست برجام چه امتیاز بزرگ و باد آورده ای برای آمریکا فراهم آورده است و به همین علت قول داده بود اگر رئیس جمهور شود برجام را پاره ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حدود 55 هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 65 هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور پیش بینی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۸    
سرلشکر محسن رضایی گفت: اینکه گفته می شود ایران به یمن اسلحه و مهمات داده است دروغی بیش نیست، یمنی ها از قدیم و قبل از جنگی که سعودی ها به آنها تحمیل کند موشک داشته اند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان امروز (سه شنبه) دستگیری و بازداشت یک کودک پنج ساله را مصداقی از حقوق بشر آمریکایی برشمردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتای ژاپنی خود تاکید کرد که کشورش از توکیو در برابر تهدیدهای چین حمایت همه جانبه خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
کارگردان رسوایی نوشت: سال گذشته وقتی منحصر به فردترین جلوه های ویژه سینمای ایران در رسوایی 2 را ندیدند و کسی حرفی نزد باید هم منتظر نتایجی از این دست باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، قیمت طلا در معاملات صبح روز سه شنبه به دلیل افزایش ارزش دلار و فروش گسترده طلا در بازارهای جهانی، کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی در مورد احتمال لغو یا تعلیق قرارداد خرید هواپیمای بوئینگ و ایرباس بدلیل مواضع دونالد ترامپ، رئیس جهموری آمریکا گفت: فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۶    
تیم داوری و ناظران مسابقه استقلال-السد به هنگام ورود به ورزشگاه و دیدن آنها از جمعیت حاضر در استادیوم وحشت زده شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۶    
همزمان با سی و هشتمین فجر انقلاب، بهره برداری از 38 طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی در استان اصفهان آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۳    
بانوی اول اسلونیایی تبار آمریکا ضمن شکایت علیه نشریه انگلیسی دیلی میل به دلیل انتشار مطالبی در خصوص گذشته او، خواستار غرامت 150 میلیون دلاری شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از رسانه ها می خواهیم به هواداران شادی بدهند و ذهن آنها را با اخبار نادرست مشوش نکنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: معضل کاهش فرزندآوری در ایران بیش از آن که اقتصادی باشد، امری فرهنگی است که حتی حاشیه شهرها و روستاها نیز از آن در امان نمانده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
دولت اردن اقدام کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در تصویب قانونی برای مشروعیت بخشی به هزاران واحد مسکونی صهیونیست نشین در کرانه باختری را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
در حالی که چندی پیش وزیر صنعت از شکایت خود علیه احمد توکلی خبر داده بود، حالا تصویر حکم دادگاه نشان میدهد، دادسرای فرهنگ و رسانه حکم برائت نماینده پیشین تهران را صادر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از سخنرانی رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در روز 24 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
وزارت علوم طی بیانیه ای، از دانشگاهیان برای حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
سومین آیین اوج هنر پاسداشت کارگردان فقید سینما زنده یاد رسول ملاقلی پور در نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر گفت: در این طرح افراد با پیش بینی زمان ازدواج در بانک افتتاح حساب کرده و برای کسب امتیاز بعد ازچند سال بین 35 تا 80 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
نماینده ژاپن موفق شد به راحتی جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
آمریکاستیزی ریشه در تاریخ سیاسی ایران و اقدامات باطل آمریکا علیه مردم ایران دارد. درعین حال، سیاست ضدآمریکایی و استکبارستیزی ایرانیان در روند تحولات انقلابی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۲    
قیمت نفت در بازارهای جهانی تحت تاثیر افزایش تولید نفت آمریکا کاهش یافت و بشکه ای 55.71 دلار فروخته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آزاد قشم تحت عنوان کاروان سلامت پزشکی به مناسبت دهه فجر و در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت زدایی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
مقامات قضایی فرانسه از صدور احضاریه برای رئیس جمهوری اسبق این کشور به اتهام دستکاری حساب های مالی در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2012 خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: امروز رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال به عنوان مهمترین و بزرگترین دغدغه های مسئولان کشور به شمار می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
رییس پلیس راهور تهران از کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در محور تهران-قم پس از نصب دوبین های ثبت تخلف خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
این کودک که تابعیت آمریکایی دارد و مادر ایرانی الاصلش در مریلند آمریکا زندگی می کند، در روز تولد خود به همراه خانواده دیگری به آمریکا آمده بود تا به مادر خود بپیوندد.