دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1396 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 1 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 2 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 3 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 4 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 5 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 6 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 8 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 9 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 11 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 12 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 13 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 14 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 15 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 16 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 17 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 18 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 19 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 21 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 22 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 23 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 24 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1396 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۸    
آیا ثبت شرکت و برند برای شروع کسب و کار نیاز است ؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۱    
مجله تصویری دین دات آی آر از جمعه این هفته روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۵    
براساس هدف گذاری صورت گرفته هزینه تحقیق و توسعه خودروسازان در سال جاری باید به یک درصد فروش این شرکتها برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۰    
طی صدور حکمی از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر دومین همایش نمایش ترافیک منصوب و مامور به برگزاری کمپین از خودمان شروع کنیم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۲    
طبق زمان بندی های اعلام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه های ارومیه مبنی بر تعطیلات تابستانی دانشگاه ها و بسته بودن درب های دانشگاه در تابستان 96 دانشگاه های ارومیه چند مدتی را به تعطیلات می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۴    
معاون ارزی بانک مرکزی گفت: چشم اندازی که دولت و بانک مرکزی برای بازار ارز ترسیم کرده اند از یک سو حفظ ثبات بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی است و از سوی دیگر احیای نظام ارزی تک نرخی و تلاش برای حفظ ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۸    
شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تقویت زمینه های تولید داخلی و صادرات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۷    
خودروی شیشه دودی که شب گذشته در محدوده کلانتری نواب برای دو نفر دردسر درست کرده بود در اتوبان نواب پس از شلیک پلیس زمین گیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۸    
امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دانشگاه آزاد را به عنوان نهادی که حدود نیمی از بار آموزش عالی کشور را بدون استفاده از بودجه دولتی به دوش می کشد عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۸    
انجمن صنفی مترجمان شهر تهران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در قالب کارگاه ها و نشست های تخصصی کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۲    
در دیدار جابری انصاری و معاون وزیر دفاع روسیه در تهران آخرین وضعیت اسناد در حال مذاکره بین ایران، روسیه و ترکیه سه کشور ضامن روند صلح در سوریه بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموز ممکن است در یک رشته استعداد لازم را نداشته باشد، اما دریک رشته بسیار مستعد باشد، بنابراین مربیان باید نقطه امید دانش آموز را کشف کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۰    
مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم سپیدرود در صورت آماده سازی ورزشگاه سردار جنگل در این ورزشگاه میزبان حریفان لیگ برتری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: فعالیت 25 هزار پایگاه تابستانی در سراسر کشور آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با تشریح بهره گیری برخی شرکت های متفرقه از شیوه های جدید کلاهبرداری، خواستار برخورد نهادهای قضایی و انتظامی با این موضوع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۶    
350 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس به دوره آموزشی خط امام(ره) استانی ویژه تربیت سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین دانشجویی این استان در شهر مقدس قم اعزام شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه حقوق بشر غربی زمینه ساز سقوط بشریت از سعادت است، گفت: حقوق بشر آمریکایی به ابزاری برای سلطه کشورهای جهان تبدیل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۷    
دانشگاه آزاد در خصوص دعوت وزارت علوم از مسئولان این دانشگاه برای بررسی رشته ها اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۲:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزرای بهداشت و تعاون و رئیس سازمان برنامه و بودجه تعرفه های خدمات پرستاری در منزل در سال 96 را برای اجرا ابلاع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۲:۱۴    
پایگاه خبری روسیا الیوم در مقاله ای با تاکید بر اینکه آمریکا به صلح در منطقه نیازی ندارد، گفت: واشنگتن در حال تنظیم صفوف داعش برای انتقال عناصر آن به افغانستان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۵    
منابع رسانه ای از حمله سایبری گروهی هکر ناشناس به یکی از نیروگاه های هسته ای آمریکا خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۶    
مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکای بابک زنجانی برای سفر به ایران خبر داد و گفت: شرکت ملی نفت ایران منتظر حضور شریکان خارجی برای نهایی کردن قرارداد و پرداخت بدهی بابک زنجانی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۰    
یک عضو موسس حزب ندای ایرانیان و از عناصر بازداشتی فتنه 88، خواستار تجدیدنظر اصلاح طلبان درباره اشتباهتشان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۲    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور چه در گذشته و چه در حال هرگز از سلاح شیمایی استفاده نکرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۳    
دمای هوای این روزهای خوزستان 54 درجه اعلام می شود اما جالب است بدانیم که دمای هوا در زیر آفتاب به 67 درجه می رسد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۱    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ترامپ به اهداف کوتاه مدت خود رسیده و با سفری که انجام داد و قراردادهای چندصدمیلیاردی را بست، آل سعود قدرت طلب را دوشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۵    
نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با ارسال نامه ای به علی عسگری رئیس رسانه ملی از تلاشهای شبکه قرآن و معارف سیما در سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قدردانی کرد .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور دستور داد گزارش اقدامات انجام شده برای تحقق شبکه ملی اطلاعات در جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی ارائه شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس مجلس مصر 5 نماینده را بعد از آنکه در نشست گروهک منافقین در پاریس شرکت کردند، به کمیته تحقیق و تفحص إرجاع داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۵    
با تلاش آتش نشانان دقایقی قبل حریق مجتمع امید که در نزدیکی حرم مطهر است، مهار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۹    
سرمربی پرسپولیس گفت: علی کریمی قدم بزرگی برداشته است، او دانش غنی دارد، چون در باشگاه های زیادی در خارج از کشور حضور داشته است و حالا می خواهد این تجربه را به فوتبال ایران ارائه کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
وزیر امور خارجه قطر در سخنانی گفت که با هر خواسته ای که حق حاکمیت این کشور را نقض کند مخالف بوده و این کشور خواستار روابط مثبت و سازنده با ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۵۳    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه طرح مقابله با آمریکا سه شنبه به صحن ارائه می شود، گفت: وزارت دادگستری از ظرفیت قانون اقدام دولت به پیگیری جبران خسارت ناشی از اقدامات جنایت امریکا علیه ایران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نحوه کار خیلی راضی هستم. با وجود گرمای هوا هیچ چیز جلودار بازیکنان ما نیست و صبح و عصر تمرین می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش زیاد، همدلی و سختکوشی از مشکلات و تهدیدها فرصت بسازیم و بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۳    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه کیفیت آب شرب تهران همواره یکی از دغدغه ها بوده است، گفت: خوشبختانه با کارهای انجام شده، امروز این اطمینان وجود دارد که آب شرب سالم در اختیار مردم تهران قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور روسیه و امیر قطر در تماس تلفنی بر ضرورت تلاش برای دست یابی به راه حلی دیپلماتیک جهت پایان دادن به بحران اخیر خلیج فارس تأکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۱    
سیدرضا نیری از مبارزان و اعضای باسابقه حزب موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فصل الخطاب رشته های دانشگاه آزاد قانون است؛ وزارت علوم در رشته محل های دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن ملاحظات کل سیستم تقریبا مسیر خوبی را پیش گرفته است و الان نیز این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۶    
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به اطلاعیه وزارت علوم مبنی بر وجاهت نداشتن کمیته سه نفره مصوب سال 67 مجلس در خصوص کدرشته های دانشگاه آزاد گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۷    
شریعتی نیاسر در پاسخ به این سوال که چطور است که در برخی از واحدها که مجوز دکترا دارند، مجوز ارشد را لغو کرده اید افزود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۵    
مجتبی شریعتی نیاسر در نشست خبری امروز وزارت علوم گفت: برای سال 96 رشته هایی که برای آن مجوز صادر کردیم تعداد 3 هزار و 715 رشته محل برای کارشناسی ارشد بود؛ یک هزار و 413 مورد در دکتری مجوز داده شد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان تهدیدات خود را با شدیدترین پاسخ دریافت خواهند کرد، گفت: مسیر فعالیت های ایران اسلامی در زمینه فعالیت های موشکی و دفاعی مشخص است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۲    
فرمانده کل سپاه به برخی تلاش ها برای دامن زدن به بحث های نازل رسانه ای درباره سپاه اشاره کرد و گفت: ما برای مردم ایران جان می دهیم پس برایمان خیلی سخت نیست که زخم زبان ها را به جان بخریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
دو سالی است که همزمان با گرم شدن هوا و فصل رسیدن خرما، شایعه آلودگی خرمای مشهور بم به ویروسی کشنده که از طریق خفاش به آنها انتقال پیدا کرده، داغ می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۴    
وزارت مهاجرین افغانستان اعلام کرد که 290 نفر از افغانستانی های مقیم ایران و پاکستان در سهمیه جدید به حج مشرف می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۱    
مهلت ثبت نام در چالش فناوری ساخت نانوحسگر زیستی تشخیص باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم بر پایه نوارهای کاغذی تا اول مردادماه تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: سکوت و بی تفاوتی مراجع ذی صلاح نسبت به مسائل مطرح شده در خصوص سرقت علمی رئیس جمهور به هیچ وجه برای جامعه علمی و نخبگانی کشور قابل پذیرش نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۵    
سازمان اسلامی دانشجویان ایران در واکنش به برخوردهای سیاسی با دانشگاه آزاد با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: وزارت علوم با حذف غیرقانونی 2800 رشته محل دانشگاه آزاد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۵    
بنیانگذار تلگرام روز گذشته مطلبی به اشتراک گذاشت و در آن به نکاتی درباره اطلاعات شخصی کاربران اشاره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی حذف 2800 رشته محل دانشگاه آزاد توسط وزارت علوم را به منزله دیکتاتوری آموزشی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۲    
بازیکن سابق پرسپولیس با عقد قراردادی به نفت پیوست و شاگرد علی کریمی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۶    
عناصر گروه تروریستی داعش به دنبال گریه خطیب نماز جمعه تلعفر بر سرکرده این گروه، وی را به اتهام افشای اسرار داعش بازداشت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۶    
ثبت نام و انتخاب واحد(مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از 15 لغایت 27تیرماه از طریق سامانه گلستان) در ترم تابستان کاملا برای کلیه دانشجویان به صورت اختیاری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۰    
هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام مصوبات 571 تا 574 خود، با خرید بیش از 42 میلیارد کتاب از ناشران موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۷    
محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب خان، در اینستاگرامش در مورد حضور عروسک جایگزین جناب خان در خندوانه توضیحاتی داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود به استان سیستان و بلوچستان وارد شده و در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان شرکت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۹    
بررسی ها نشان می دهد که داعش نسبت به سال 2015 میلادی، 80 درصد درآمد سالانه و دو سوم اراضی تحت سیطره خود را از دست داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا گفت: پرداخت دیه جان باختگان حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر از امروز آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۷    
قائم مقام بانک مرکزی از افزایش تورم دوازده ماهه منتهی به خرداد خبر داد و گفت: تورم دوازده ماهه منتهی به خردادماه امسال به 10.2 درصد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۷    
شهردار منطقه 7 گفت: طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری با هدف افزایش کیفیت خدمت رسانی و ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان در این منطقه اجرا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۱    
سینما هدهد ویژه برنامه سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان است که به صورت روزانه به روی آنتن می رود و وقایع جشنواره را بررسی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۸    
آئین افتتاح نمایش مفیستو نوشته آرین منوشکین به کارگردانی مسعود دلخواه، با حضور اکبر عالمی در مجموعه مولوی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۸    
انیمیشن ایرانی رهایی از بهشت جزو چهار نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن سینمایی از جشنواره سیکاف کره جنوبی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۸    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با تشریح رویکرد بانک مرکزی در مدیریت بازار پولی و ارزی گفت: برای نیل به رشد اقتصادی بالاتر نیازمند همکاری همه دستگاه های اقتصادی هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۵    
پس از مکافات های عجیب مشخص شدن تاریخ ثبت نام پژو 2008 در روزهای نخست تیرماه و حواشی گوناگون مربوط به ثبت نام در وب سایت ایران خودرو ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۲    
کمک به ایتام و یاری نیازمندان همیشه نیازمند ثروت و مال فراوان نیست. افرادی هستند که از مال اندک خود می بخشند و برکت را به زندگی خود می آورند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۹    
شهربانو و الهه منصوریان بانوان قهرمان ووشو با خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی دیدار کردند .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۹    
طیب نیا نرخ سود در بازار مالی را مانع بزرگ برای اشتغال و تولید دانست و گفت: این یک منبع ثبات زدایی برای نظام بانکی کشور تبدیل شده است که نرخ اسمی کنونی سود هیچ تناسبی با بازدهی در سرمایه گذاری های ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۱    
مراسم ترحیم همسر آیت الله علم الهدی فردا در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۱    
آمار ردیابی تانکرهای نفتی نشان می دهد که اعضای اوپک به افزایش تولید روی آورده اند و بار دیگر ذخیره سازی نفت بر روی دریا را در پیش گرفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۸    
نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی با عنوان سرگرم آموز با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی ائتلاف ضد داعش موضوع مشارکت نیروهای مردمی عراق در عملیات آزادسازی الحویجه در استان کرکوک و تلعفر در استان نینوا را برعهده دولت عراق دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با وجود موفقیت های حاصله در زمینه کاهش مستمر نرخ تورم و حفظ این دستاورد در سال گذشته، افزایش نرخ تورم به 10.2 درصد در خردادماه را شاهد بودیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه تشرف مقام معظم رهبری به حرم امامزادگان واجب التعظیم در طول سال نشان از اهمیت، مقام و منزلت این امامزادگان جلیل القدر دارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
منابع خبری از ورود ناو هواپیمابر جورج بوش به بندر حیفا و لنگر انداختن در آن در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
دروازه بان تیم ملی شیلی ابراز امیدواری کرد که الکسیس سانچس منچسترسیتی را برای ادامه فعالیت های فوتبالی اش انتخاب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان محمودآباد طی بیانیه ای در خصوص فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۹    
هافبک تیم فوتبال ماشین سازی در فصل گذشته به تیم فوتبال نفت تهران پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۹    
از میان 106 فیلم سینمایی متقاضی حضور در جشنواره شهر، 53 فیلم هنوز اکران نشده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
دادستان کل کشور گفت: کیفرخواست 6 نفر از مدیران تلگرامی بازداشت شده صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه امیرکبیر ضمن اعتراض به حضور دوباره تنی چند از سران و طراحان فتنه 88 در مراسم افطاری یکی از تشکل های تازه تاسیس این دانشگاه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
رییس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی ایران گفت:از ابتدای تصویب قطعنامه، گفته شده بود فعالیت موشکی ایران منعی ندارد و از طرف دیگر جمهوری اسلامی همه تعهدات هسته ای خود را اجرا کرده بود و این در حالی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
جشنواره کتاب برتر که به همت انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار می شود برای نهمین دوره فراخوان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۳    
وزارت علوم در پاسخ به شبهات مطرح شده و مطالب منتشره در ارتباط با عدم تایید بعضی رشته محل های دانشگاه آزاد که طی آن ادعاهایی درباره عدم رعایت قانون ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه روسیه با ابلاغ پیامی به رئیس شورای اروپا از قطع مشارکت مسکو در این شورا به دلیل آزار و اذیت نمایندگان روسی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۰    
2 ملی پوش ایرانی باشگاه پانیونیوس، به آتن رسیده تا خود را برای دیدار مهم هفته آینده آماده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
در جریان تیراندازی در یک باشگاه شبانه در آرکانزاس آمریکا تعداد زیادی از حاضران زخمی شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۴    
امید معلم گفت که امسال تندیس علی معلم به فردی انسان موثری در سینمای ایران است اهدا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای فعالیت های آموزشی و ترویجی برای مبارزه با استعمال دخانیات در سطح مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۸    
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: مدارس تخصصی علوم انسانی اسلامی در تابستان سال جاری با حضور دانشجویان علاقه مند در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با هدف تاسیس بینش کده علوم انسانی اسلامی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۸    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کمیته امنیت آب را به منظور بررسی بحران آب در استان های مختلف کشور تشکیل داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۳    
باشگاه اتلتیکومادرید با مهاجم چلسی قرارداد امضا خواهد کرد و کاستا از ژانویه برای تیم اسپانیایی بازی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۰    
خدمات رایگان ترک اعتیاد ،مشاوره و اطلاع رسانی پیش گیری از اعتیاد در هفته مبارزه با مواد مخدر از 17 تا 22 تیر ماه خدمات رایگان ترک اعتیاد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس راهور ناجا، در بازدید از محورهای مواصلاتی استان به کاهش 50 درصدی آمار تصادفات فوتی در البرز اشاره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۸    
معاون برنامه ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین گروه های مختلف در قبال اجرای قوانین وجود ندارد، گفت: هنجارشکنی در هیچ بخشی از جامعه پسندیده نیست.