جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1396 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 1 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 2 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 3 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 4 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 5 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 6 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 8 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 9 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 11 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 12 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 13 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 14 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 15 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 16 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 17 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 18 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 19 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 21 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 22 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 23 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 24 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1396 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۹    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فسا گفت: دولت در قرارداد توچال مثل برجام دچار یک خوش خیالی و اعتماد بی جا نسبت به غربی هاست و بر این باور است که با این قرارداد و حضور آن ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۴    
برگزیدگان بخش های پژوهشی، معارف قرآنی و سیره معصومین، فناوری و نشریات بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی کشور مشخص شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۱    
نشست کارگروه کمیسیون حراست و پاسداری از ولایت فقیه مجلس خبرگان رهبری، به منظور بررسی وظایف کمیسیون طبق آیین نامه داخلی مجلس خبرگان، عصر دیروز برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۱    
مهاجم ایرانی روبین کازان و مدافع ایرانی احمد گروژنی به ترتیب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر روسیه نمره های متوسط و خوب را از آن خود کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: 23 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار بررسی ورود وزارت علوم به تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۳    
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختران، آیین اختتامیه اولین دوره ی جشنواره ادبی شاه بیت سه شنبه سوم مردادماه ساعت 18 در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۵    
صالحی امیری گفت: نشر کشور در حال حاضر در بهترین وضعیت موجود پس از انقلاب اسلامی قرار دارد و تمامی مدیران و دست اندرکاران این حوزه بر خطوط قرمز نظام واقف هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۲    
دپارتمان تجارت آمریکا اعلام کرد: بازرسی هایی را برای بررسی این که واردات برخی اقلام زیتون از اسپانیا باعث برهم خوردن ناعادلانه رقابت در بازار آمریکا می شود یا خیر، آغاز کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۶    
زمان آزمون عملی مجموعه رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر در کنکور 96 در اطلاعیه اول مردادماه سازمان سنجش اعلام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۶    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: برای حمایت از تولید داخلی، فهرست و میزان تجارت ترجیحی میان ایران و ترکیه بازنگری می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۳    
نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که 21 اردیبهشت 96 برگزار شده بود، امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۰    
دکتر نوریان به عنوان دبیرکل هیات موسس این دانشگاه انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۱    
داستان داربی 85 شده مثنوی هفتاد من فوتبال ایران. به طوری که هر روز، هر ساعت و هر دقیقه خبر جدیدی از این بازی منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۱    
تیم فوتبال شالروا بلژیک در دیداری تدارکاتی برابر ژیلویز به برتری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۲    
منابع عراقی از ناپدید شدن دهها کنیز گرفتار تکفیریها طی هفته های گذشته در تلعفر در استان نینوا به شکل مرموزی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۳:۴۹    
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۶    
مدیرکل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری قابل تمدید نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۵۸    
همزمان با روزهای حجاب و عفاف، زیاد سوال می شود که چرا حجاب اجباری است؟ آیا با اجباری کردن حجاب می توان مردم را با حجاب کرد؟ آیا این همه که حجاب اجباری بوده مردم با حجاب شده اند؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۴۹    
فساد فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و اخلاقی کمش هم زیاد است؛ درست مانند میوه گندیده درون یک سبد که اگر به موقع پالایش نشود، میوه های سالم را هم متعفن و تباه می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۳۴    
با روشن شدن اصل موضوع که دیگر زنجیره ای ها توان انکار آن را نداشتند بار دیگر به تکاپو افتادند ولی این بار از موضع و جهتی دیگر به ماجرا نگاه کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۲۸    
آخرین نظرسنجی های صورت گرفته در آمریکا از کاهش قابل توجه مقبولیت سیاسی دونالد ترامپ حکایت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر همدلی و تشریک مساعی با همه خانواده بزرگ این دانشگاه گفت: در دوره جدید جرأت علمی را به توان علمی کشور و دانشگاه آزاد اضافه خواهیم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۳    
هیأت وزیران اجرای برنامه کاهش خطرپذیری فروریزش زمین در شهر تهران را تصویب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۷    
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی کاراته ایران را در رقابت های جهانی تبریگ گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۸    
جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت فارس پلاس با حضور برخی مسئولان و شخصیت های فرهنگی، نمایندگان مجلس و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۰    
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با توجه به جمع بندی های انجام شده برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال در آلمان منتفی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۱    
با وجود اخبار ضدونقیضی که از برگزاری دربی 85 در آلمان به گوش می رسد از عصر امروز سایت فروش بلیت این بازی آغاز به کار کرد تا هوادارانی که قصد تماشای این دیدار را دارند بتوانند بلیت تهیه کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۸    
درگیری بین نیروهای امنیتی افغان و طالبان در ولایت هلمند از چند روز گذشته ادامه دارد و گفته می شود که این درگیری ها تلفات زیادی در طرف های درگیر به جا گذاشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه تاکید کرد که ایران هرگز به دنبال سلاح هسته ای نبوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۹    
پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: 28 اسفند ماه سال 1395 علی لاریجانی، رییس مجلس قانون برنامه ششم را به رییس جمهور ابلاغ کرد و رییس جمهور هم در جلسات هیئت دولت دستور اجرای این قانون را صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۷    
طی یک عملیات کماندویی در کنگو برای نجات یک خبرنگار آمریکایی 5 کماندوی ارتش این کشور کشته شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۴    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: برداشت من از آنچه رئیس مجلس گفت مثبت است و این نقد حتی اگر وارد هم نباشد از ایشان سپاسگزارم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۳    
با پیگیری خبرگزاری دانشجو یک دانشجوی فعال حوزه صنفی دانشگاه کردستان از مشکلات خوابگاهی دانشجویان دانشگاه کردستان گفت و معاون دانشجویی دانشگاه نیز در پاسخ به این کمبود از احداث ساختمان خوابگاهی به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۸    
مرحله نهایی بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه 29 و جمعه 30 تیر برگزار می شود و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه را به صورت حضوری دریافت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۲    
هشتمین و نهمین چالش نوآوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همزمان با اولین همایش بین المللی نانوالیاف ایران (ICNF 2017) برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۲    
ولی عهد عربستان سعودی پس از گذشت حدود یک هفته از آزادسازی موصل، این پیروزی را به مقامات آمریکایی تبریک گفت؛ در حالی که آمریکایی ها این پیروزی را به عراقی ها تبریک گفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی با این ادعا که خصوصی سازی در ایران دفع شر بود، گفت: نحوه خصوصی سازی بنگاه های بزرگ در ایران جفای بزرگی در حق ملت ایران بود و این بنگاه ها سرمایه انسانی خود را از دست داده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۶    
شماره تابستان (Volume 4, Issue 3, Summer 2017) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۷    
اولین نشست تخصصی سفیران صنعت، روز پنج شنبه 22 تیرماه 1396 در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۴    
عصر امروز مراسم انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق منعقد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق گفت: خوشبختانه ما جزو 15 کشور برتر تولیدکننده انرژی الکتریکی هستیم و در دنیا از برخی از کشورها بالاتر هستیم و جایگاه سیزدهم تا چهاردهم را از آن خود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۵    
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه ارومیه گفت: روحانی با توجه به افشاگری هایی که علیه مدیران دولتی در مورد مسئله قاچاق شد و وجود برخی عناصر دولتی در قاچاق کالا که مانع ریشه کن شدن قاچاق می شد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۳    
معاون سازمان خصوصی سازی از برگزاری همایش ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در اجرای سیاستهای کلی اصل 44 در روز 8 مردادماه امسال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۰    
در پی درگذشت دکتر مریم میرزاخانی، دانشمند و نخبه ایرانی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از چندین نوبت تحقیق از حسین فریدون و افراد مرتبط با او که بازداشت هستند برای وی قرار صادر شد و چون نتوانست آن را تأمین کند بازداشت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۴    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: آمریکایی ها مدعی شدند که هرچه در این سال ها برای تامین منافع شان در ایران به توتال گفته اند این شرکت به آنها عمل کرده و در آینده نیز عمل می کند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۵    
تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در تورنمنت اطلس چین امشب راهی این کشور می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۷    
ستاره صربستانی چلسی از مسئولان این تیم خواست هرچه سریتر امکان انتقالش را به منچستریونایتد فراهم کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری، از رسانه های این کشور به دلیل سرپوش گذاشتن بر اقدامات کلینتون و اهانت به پسرش انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۴    
وزیر علوم در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور در خصوص اعتراض جمعی از اساتید دانشگاه ارومیه به پروژه احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: علاوه بر استفاده از سم مارها برای تهیه داروها و پزشکی، یک تجارت پُرسود بین المللی نیز وجود دارد زیرا هر گرم سم مار گرانتر از هر گرم طلا در بازارهای جهانی قیمت گذاری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۳    
نشریه اسپانیایی مارکا برنامه کریستیانو رونالدو برای آغاز فصل جدید اروپا را فاش کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود اینکه ایران جزو اولین کشورهایی بود که درخواست پیوستن به WTO را داده است اما به خاطر مخالفت های آمریکا و مسائل سیاسی درخواست ما عقب افتاده است در حالیکه ما هیچ ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس سابق حماس از تلاش صهیونیست ها برای اجرای طرح یهودی سازی مسجدالاقصی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۴    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم طی بیانیه ای از اعتماد بیجای دولت به شرکت بدعهد توتال فرانسه انتقاد کرد و آن را ناشی از نگاه لیبرالیستی برخی از دولتمردان شمرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی بی پایه ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای علی رغم برجام متهم کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۱    
استرالیا پس از پیروزی بر چین تایپه توانست به همراه ژاپن بلیت حضور در مسابقات جهانی 2018 والیبال را کسب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۸    
دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با انتقاد از طرح پرستار بیمارستانی گفت: این طرح موجب به خطر افتادن جان مردم و صدمه به نظام سلامت می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۵    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: استقرار نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزهای شرقی کشور در جهت ثبات و استقرار امنیت پایدار در شرق کشور است و در این راستا نیز دولت بایستی هزینه های استقرار ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در جمع جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید رجب بیگی حضور یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۵    
خرید جدید باشگاه چلسی در اولین صحبت های خود بعد از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۲    
تردد در مترو موارد حقوقی بسیاری درآن رخ می دهد و احتیاج به قوانینی داریم که مدافع مترو و کارکنان آن باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۲    
رژیم صهیونیستی، مسجدالاقصی را پس از دو روز بسته بودن، به صورت تدریجی بازگشایی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۶    
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: مصرف در بخش شهری و خانگی حدود 6 درصد از کل آب مصرفی را تشکیل می دهد و متاسفانه 30 تا 32 درصد اتلاف آب به سبب فرسودگی لوله های انتقال و توزیع صورت می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۶    
ساعتی پیش با حضور حمید کلانتری معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مرکز کارآفرینی دست آفرین در منطقه 11 افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۶    
عضو هیئت مدیره دیده بان شفافیت گفت: سازمان غذا و دارو هیچ شکایتی برای نابینایی 52 نفر بر اثر واردات آمپول تنظیم نکرده.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۳    
خلبانان شرکت هواپیمایی هوپ ایرفرانس فرانسه که از پنجشنبه گذشته در اعتراض به شرایط شغلی خود اعتصاب کرده اند، برای چهارمین روز متوالی به اعتصاب خود ادامه دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۰    
در جشنواره عمران سلامت که چندی پیش در رابطه با دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت برگزار شد، وزیر بهداشت با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره از علیرضا بیگلری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تجلیل کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۰    
جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های تهران با حضور در مقابل مجلس، اعتراض خود را نسبت به قرارداد وزارت نفت با توتال اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
انتخابات هیات رئیسه کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی آموزش وپرورش در نخستین جلسه این کمیسیون برگزار شد و اعضای آن انتخاب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
به نظر می رسد دربی آلمان که با حواشی بسیاری همراه بود اکنون جدی شده و سرخابی ها باید خود را برای شرکت در آن آماده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۴    
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز به رئیس قوه قضائیه پیرامون عملکرد اخیر دستگاه قضا اعلام کرد: مستقل از سلیقه سیاسی آقای بقایی، آیا این نمونه و نمونه های مشابه در برخوردهای بدون قاعده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۴    
اینکه چرا باید در دانشگاهی که شخص رئیس جمهور ریاست هیئت امنای آن را عهده دار است، جو بسته و خفقان زده سیاسی آن با تمدید دولت تدبیر و امید همچنان به صورت سریالی ادامه داشته باشد محل سوال است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۴    
مهلت ثبت نام در مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا تا 30 تیرماه تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۴    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: نباید پس از گذشت 2 سال از امضای برجام ما با چنین وضعی در بودجه کل کشور و اقتصاد مملکت روبرو باشیم. دولت و مجلس باید پاسخی به مطالبات اقتصادی مردم داشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۱    
علی مجیدی ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری یک دوره تربیتی تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشجویی های استان البرز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۱    
سرمربی کروات سپاهان با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۸    
نماینده پارلمان سوریه راز عقب نشینی فرانسه از شرط برکناری بشار اسد از قدرت برای برقراری صلح در سوریه را فاش کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت، کشورش در پاسخ به آغاز حفاری های اکتشافی توسط شرکت توتال در نزدیکی ساحل قبرس، بدون جلب رضایت دولت ترکیه، اقداماتی را انجام خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۵    
پس از برگزاری انتخابات و برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، اسماعیل کوهی مقدم دبیر این اتحادیه دانشجویی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل سابق هما با اشاره به این که برای دریافت اسکناس از بانک مرکزی التماس می کردیم، گفت:مطابق نامه محرمانه وزارت خارجه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۹    
خبرنگاران رسانه های خارجی مواردی را از اقدامات خشونت بار علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در روستای راخین در میانمار گزارش کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۹    
خانواده شهید مدافع حرم علی سیفی با حضور سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، روسای دانشگاه ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه های استان، تجلیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶    
بلیت فروشی دربی 85 از فردا در سایت باشگاه بیله فیلد آلمان آغاز خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم عسلویه گفت: رئیس جمهور باید از زنان برای ایجاد امیدافزایی اجتماعی در کابینه استفاده کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶    
پژوهشگران ایرانی توانسته اند با پژوهش و توسعه علوم سلولی، از سلول های بنیادی در درمان آرتروز مفاصل، بیماری های پوست و ترمیم بافت آسیب دیده قلب استفاده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مریم میرزاخانی دانشمند نابغه ایرانی با تشخیص زودهنگام می توانست سالهای بعد از این زنده بماند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶    
معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: سال گذشته حدود 25 هزار دانشجو از طریق بسیج به مراسم پیاده روی اربعین اعزام شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶    
پروژه جهیزیه ایرانی، با هدف بسط و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان به همت بخش تعاون در حال اجرا است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۰    
درحالی که تاکنون گزارش های متعددی درخصوص کشتار شهروندان بی دفاع در حملات آمریکا به عراق و سوریه و بی نتیجه بودن این حملات به اصطلاح ضد تروریستی منتشر شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۰    
همزمان با هفته عفاف و حجاب بیش از400 عنوان برنامه در قالب همایش، نمایشگاه مد و پوشش اسلامی– ایرانی، اردوهای زیارتی وگردشگری، برنامه های فرهنگی و... در محلات پایتخت برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تحویل رایگان یک ایرباس 320 توسط کمپانی ایرباس به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تخفیف خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۷    
مسئول بسیح دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: منتخب مردم به دور از حاشیه سازی و با توجه به اهمیت جایگاه دانشگاه و احترام به شخصیت دانشجو، از وزیری دانشمند برای کرسی های وزارت علوم و بهداشت استفاده کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۴    
عدم همسویی تحولات جمعیتی با اشتغالزایی،افزایش جمعیت غیرفعال،افزایش اشتغال غیررسمی وپایین بودن سهم اشتغالزایی عمومی مهمترین دلایل ایجاد شکاف بین آمار رسمی و ذهنیت مردم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بهبود وضع اشتغال، حل ریزگرد ها و مشکلات آب و برق حداقل خواسته مردم خوزستان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۱    
وزارت کشور فرانسه از به آتش کشیده شدن 897 خودرو و بازداشت 368 نفر در جریان خشونت ها و ناآرامی های مربوط به جشن های روز ملی در این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۱    
محمد احسانی مدیر شبکه نسیم با حضور در برنامه فرمول یک در گفتگو با علی ضیاء تازه ترین اتفاقات این شبکه و ویژه برنامه های تابستانی آن را بررسی کرد ...