یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۵۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 14 فروردین 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 2 فروردین 1397 تابش کوثر 3 فروردین 1397 تابش کوثر 4 فروردین 1397 تابش کوثر 5 فروردین 1397 تابش کوثر 6 فروردین 1397 تابش کوثر 7 فروردین 1397 تابش کوثر 8 فروردین 1397 تابش کوثر 10 فروردین 1397 تابش کوثر 11 فروردین 1397 تابش کوثر 12 فروردین 1397 تابش کوثر 13 فروردین 1397 تابش کوثر 14 فروردین 1397 تابش کوثر 15 فروردین 1397 تابش کوثر 16 فروردین 1397 تابش کوثر 17 فروردین 1397 تابش کوثر 18 فروردین 1397 تابش کوثر 19 فروردین 1397 تابش کوثر 27 فروردین 1397 تابش کوثر 29 فروردین 1397 تابش کوثر 30 فروردین 1397 تابش کوثر 31 فروردین 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۵    
بعد از آنکه کاربران فضای مجازی یک ایراد امنیتی را در پیام رسان سروش گزارش دادند، مدیر این پیام رسان از رفع این ایراد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۵    
مدیر عامل بانک مسکن گفت:در سال جاری سقف تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده با اولویت بافت فرسوده در تهران 60 میلیون و شهرهای بزرگ و مراکز استان 50 میلیون تومان است که مشروط به در اختیار بودن منابع ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۵    
در حال حاضر تعداد 7228 زائر در قالب 197 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که در بازه زمانی 12 تا 14 فروردین ماه وارد این شهر مقدس شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۰    
با اتمام تعطیلات نوروز، جدیدترین آمار فروش فیلم های اکران نوروزی توسط پخش کنندگان فیلم ها سینمایی در حالی اعلام شد که برخی پخش کنندگان از وضعیت اکران و گیشه در ایام نوروز ناراضی بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۰    
در شرایطی که بازار ارز در وضعیت نیمه تعطیل قرار دارد، بار دیگر دلار و یورو با دو نرخ بانکی و آزاد مشاهده می شود که متقاضیان عمدتا برای تهیه این دو ارز به دستفروشان مراجعه می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۵    
پسری 17 ساله در اهواز با انگیزه انتقام از شوهر خاله خود قهوه خانه ای را به آتش کشید و 11 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۰    
بازار ارز و سکه در ایام تعطیلات نوروز هم از تحولات دست برنداشت تاجایی که دلار برای نخستین بار به 5100 تومان و سکه به بیش از یک میلیون و 700 هزار تومان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۵    
بنابر اعلام مقامات محلی برزیل، زلزله 6.8 ریشتری برازیلیا و سائوپائولو را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون دکتری ورودی 97 به صورت کارنامه هفته آخر فروردین منتشر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
تورم تولید کننده در پایان اسفند ماه سال 96 با 0.3 درصد افزایش نسبت به ماه قبل به 10.5 درصد رسید؛ این رقم در مقایسه با اسفند ماه سال 95 به میزان 5.5 درصد رشد نشان می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا با عبور موج تراز میانی بر فراز استان، آسمان به تدریج ابری با احتمال بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نسخه های امنیتی منطقه باید درون منطقه پیچیده شود و نسخه هایی که بیرون منطقه پیچیده می شود غیرقابل تحقق و غیرقابل پذیرش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
مصرف بنزین در تعطیلات نوروز روند فزاینده گرفت به طوری که در 29 اسفند ماه مصرف این فراورده نفتی به رکورد 115 میلیون و 800 هزار لیتر رسید که این شرایط نشان می دهد در سال 97 نیز ایران واردکننده بنزین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
با توجه به اینکه 15 روز آرم طرح ترافیک خبرنگاران اعتبار دارد؛هنوز شهرداری تهران پیش نویس آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران را تصویب نکرده است و سرنوشت توزیع آرم طرح ترافیک در هاله ای از ابهام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
وزیر خارجه بحرین در تازه ترین ادعای خود علیه ایران، یک بانک ایرانی را به حمایت مالی از تروریسم در کشورهای عربی متهم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۰    
ظریف وزیر امور خارجه ایران در صدر یک هیأت سیاسی ساعتی پیش تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
مشاور پیشین هیلاری کلینتون و دستیار اسبق رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی با هشدار درباره خروج این کشور از برجام، بر لزوم مقابله با ایران در سوریه تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی از دستور رئیس جمهور برای خروج از فضای انحصار در پیام رسان ها خبر داد و گفت: فقط تلگرام در ایران انحصار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس اهواز با اعلام افزایش تعداد جانباختگان حادثه آتش سوزی قهوه خانه نوارس اهواز به 11 نفر، گفت: این حادثه عمدی و غیرامنیتی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهور تاکید کرد: هدف از ایجاد و تقویت نرم افزارها و پیام رسان های داخلی فیلتر و یا مسدود کردن دسترسی ها نباید باشد، بلکه باید با هدف رفع انحصار در پیام رسان ها انجام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: برای نخستین بار طی چند سال گذشته، خوشبختانه حادثه اتوبوسی منجر به فوت در نوروز امسال نداشته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحول اقتصاد دیجیتال در کشور در حال شکل گیری است، از ارائه هفتگی یک محصول ایرانی با کیفیت و قابل رقابت در عرصه جهانی و تدوین بسته 7 بندی به منظور رفع موانع ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به قانونگذارانش تاکید کرد، هرچه سریعتر قوانین سختگیرانه مهاجرتی را اجرایی کرده و دیواری را در مرز جنوبی برای جلوگیری از ورود "کاروان هایی از مهاجران غیرقانونی" به آمریکا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۰    
حسن زمانی 5000 دلار جریمه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
وزیر امور خارجه پاکستان گفت: اسلام آباد در زمینه اختلافات دیپلماتیک روسیه و آمریکا بی طرف خواهد بود و اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
ملک سلمان شب گذشته در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از حسن استقبال صورت گرفته از ولی عهد در این کشور، درباره یمن، عراق و سوریه با وی گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
پس از افشای ذخیره سازی پیامک ها و اطلاعات تماس های گوشی های اندرویدی توسط فیس بوک، حال مشخص شده که این شبکه اجتماعی ویدئوهای منتشرنشده کاربران را هم ذخیره می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
در جلسه بررسی استعفای شهردار تهران در شورا،نجفی علت استعفایش را بیماری مطرح کرد و سپس جلسه را ترک کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۰    
بررسی استعفای شهردار تهران پشت درهای بسته در شورا آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۵    
در ایام نوروز 97 هوای تهران 5 روز ناسالم برای گروه های حساس جامعه بوده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۵    
براساس گزارش سال 2016 سازمان بانک جهانی، قرارگرفتن در معرض آلودگی ها چهارمین عامل منجر به مرگ درسراسر جهان بعداز چاقی، رژیم غذایی نامناسب و سیگار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۰    
درپی عملیات جنگنده های ترکیه در شمال عراق، 8 هدف از پ.ک.ک نابود شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۵    
دوربین های زوج و فرد و طرح ترافیک که از ساعت 18:30 روز 28 اسفندخاموش شده بودند بعد از 14 روز دوباره آغاز به فعالیت کرده و ترددهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک را ثبت خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دلیل افزایش خطر سکته مغزی در زنان باردار را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع آتش سوزی در قهوه خانه کیان اهواز گفت: این حادثه 10 کشته و 14 مصدوم بر جا گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۵    
بعد از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از سوریه، تیم امنیتی او امروز (سه شنبه) این مسئله را بررسی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۰    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با بیان اینکه برجام نه قابل تغییر است و نه قابل مذاکره مجدد، گفت: تداوم و اعتبار برجام به اجرای کامل، موثر و بی قید و شرط آن توسط سایر طرف ها بستگی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۰    
وزیران خارجه ایران، روسیه و ترکیه امروز (چهارشنبه) درباره بحران سوریه نشست برگزار می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه با تهدید به آغاز عملیات نظامی در عراق تاکید کرد برای عملیات در کشورهای خارجی از هیچ کسی اجازه نمی گیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۰۰    
ولی عهد سعودی در مصاحبه با نشریه آتلانتیک ایران را بخشی از مثلث شرارت در منطقه دانسته و موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت.