دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 2 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 4 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 5 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 6 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 7 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 8 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 9 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 10 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 11 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 12 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 13 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 14 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 15 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 16 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 17 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 18 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 19 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 20 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 21 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 22 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 23 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 24 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 25 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 26 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 27 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 28 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 29 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 30 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ساعت 11 صبح امروز 1151 نفر به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که از این تعداد 96 نفر در بیمارستان بستری و متأسفانه 18 نفر جان خود را از دست داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۴    
سازمان هواشناسی کشور برای 13 استان کشور، رعدوبرق، تگرگ و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را پیش بینی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۹    
نزدیک به 1600 عنوان کتاب با شمارگان 68 هزار و 300 نسخه از نمایشگاه کتاب تهران خریداری شد. اعتباری که برای این خرید صرف شد، بیش از یک میلیارد تومان بود. این کتاب ها براساس قیمت پشت جلد خریداری شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به یاوه گویی های وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد این اتحادیه تا زمان پایبندی ایران به توافق هسته ای، متعهد به اجرای آن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 422 هزار و 640 داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ثبت نام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۹    
طریف در واکنش به ادعاهای وزیر امور خارجه آمریکا نوشت: آمریکا محبوس در توهمات و سیاست های شکست خورده ای است که از سوی گروه هایی با منافع خاص دیکته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
آمریکا در حالی که هنوز به وعده های قبلی خود به کشورمان عمل نکرده، وعده داد در صورت حصول یک توافق جدید به جای برجام، در کلیه روابط خود با ایران تجدیدنظر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی به عنوان شعار حج تمتع سال 97 انتخاب و اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۹    
یک مقام وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا گفت که افزایش فشارها علیه ایران باعث سرسختتر شدن مواضع تهران خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۵    
وزارت خارجه آمریکا از سخنرانی امروز وزیر خارجه این کشور با موضوع پس از توافق: راهبرد جدید ایران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۰    
روزنامه آمریکایی گزارش داده که دونالد ترامپ که نگران شرمساری سیاسیِ ناشی از دیدار با رهبر کره شمالی است، از مشاوران خود درباره انجام یا عدم انجام این دیدار سوال کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 62 سنت افزایش به 79 دلار و 13 سنت رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن استقبال از انتخابات ونزوئلا، از طرف های خارجی خواست که رای مردم این کشور را محترم بشمارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
گزارش قیمت خودرو طی امروز در بازار حاکی است، پژو 206 تیپ 2 با کاهش 400 هزار تومانی با قیمت 35 میلیون و 800 هزار تومان معامله می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
نازنین زاغری روز گذشته در شعبه پانزده دادگاه عمومی و انقلاب تهران حضور پیدا کرد و در جلسه ای که نماینده دادستان تهران هم حضور داشته است اظهار می دارد به وکیل نیاز دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
یولن لوپتگی 23 بازیکن تیم ملی اسپانیا را برای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
اتحادیه اروپایی در حالی ادعا می کند برای حفظ برجام در برابر آمریکا می ایستد که هنوز نتوانسته از منافع خود در برابر نقض قوانین سازمان تجارت جهانی توسط آمریکا در اعمال تعرفه گمرکی دفاع کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۴    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی دوست داشتیم وریا غفوری و سید حسین حسینی با تیم ملی به جام جهانی بروند، اما نظر سرمربی تیم ملی بوده که آنها نباشد و باید به نظرش احترام گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
دادگاه بحرین امروز حکم اعدام دو شهروند به نام های سید احمد العبار و حسین مهدی را تأیید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
رئیس قوه قضاییه، باتاکید بر برخورد قاطع و قانونی سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی با افزایش نامتعارف قیمت کالاها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
هیات تحقیق و تفحص کننده مجلس شورای اسلامی گزارشی درباره پاسخ های وزارتخانه ها و سازمان ها درقبال استعلامات مربوط به 2 تابعیتی ها ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
کمتر از ده روز دیگر طبق سنت هرساله در ماه مبارک رمضان، دیدار هزاران نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی با رهبر معم انقلاب برگزار می شود و امسال فرصتی فراهم شده تا دانشجویان بتوانند دعوت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
درپی موج جدید بازداشت شماری از سیاستمداران و فعالان از جمله زنان یک رسانه آمریکا با انتقاد شدید از بن سلمان، وی را فردی با مواضع متضاد خواند که خود را مدافع زنان معرفی اما آنها را بازداشت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: به خوبی می توانم حس و حال سید جلال حسینی و وریا غفوری را بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی درک کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
سفارتخانه پاراگوئه در فلسطین اشغالی امروز در مراسمی با حضور رئیس جمهور این کشور و مقامات رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی منتقل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: در این روز کار ساخت 110 مستند برای فرماندهان شهید شاخص دفاع مقدس آغاز و از ایثارگران توسط رییس جمهور قدردانی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: حق پخش مسابقات فوتبال در سالن های سینما به تصویب رسید اما چگونگی اجرای آن و قیمت بلیت ها و همچنین اخذ نظر صاحبان آثار در هفته آینده اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
یک مقام سابق آمریکایی در یادداشتی نوشته دولت فعلی این کشور راهبردی غیر از تنبیه ایران ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری از کشف دو ابزار جاسوسی برای دستگاه های اندرویدی و IOS خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا خواستار رسیدگی به نفوذ احتمالی اف بی آی در کمپین انتخاباتی خود شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۹    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا درباره احتمال انتقال ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا ابزار خرسندی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۹    
عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با توجه به آمار به ثبت رسیده در سازمان ملل و قیاس آن با آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که حدود 99 درصد از پوشاک وارد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای شناسایی 90 درصد مبتلایان به ایدز در کشور تا سال 2020 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۴    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت:براین اساس برای تابستان امسال در بدترین حالت رقمی در حدود 6 هزار مگاوات و در بهترین حالت در حدود پنج هزار مگاوات کمبود برق خواهیم داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹    
عربستان در پی رسیدن قیمت نفت به بالاترین حد خود در سه سال و نیم اخیر، با روسیه و اعضای اوپک درباره نوسان قیمت ها رایزنی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹    
آیین گلریزان آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه با کمک 33میلیارد و 453میلیون ریالی خیرین همراه بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹    
نماینده متقاضی سوال از رئیس جمهور گفت: معاونان امور مجلس و حقوقی رئیس جمهور آمده بودند که سوال نمایندگان از رئیس جمهور را از جهت حقوقی زیرسوال ببرند، اما استدلالشان پذیرفته نشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۹    
تحقیق جدید نشان می دهد اضطراب موجب افزایش خطر شکستگی استخوان در زنان می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: 3.4 درصد نوجوانان 13 تا 15 ساله در کشور، مصرف کننده مواد دخانی هستند که سهم پسران 4.8 و دختران 2.1 درصد است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمام توان خود را برای ارتقای روحیه تیم ملی در آستانه جام جهانی به کار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴    
مدیر ارشد اجرایی اسنپ هفته گذشته در نشست شرکت ایرانسل خبر از میلیارد دلاری شدن ارزش این استارت آپ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از ترک کشورمان به قصد ترکیه گفت: شبانه به اردوی تیم ملی آمدند، اما تا من هستم دیگر تیم ملی پلی برای انتقال بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: گفت: براساس اصلاح شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد، از این پس دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند به همراه پایان نامه 8 واحد درسی اخذ کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سازمان حج و زیارت هیچ برنامه ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۹    
کالاهایی که به صورت ورود موقت به کشور وارد می شوند، مشمول ضوابط ثبت سفارش نیستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۴    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای تهران، امروز در وضعیت سالم قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۴    
دیلی صباح در گزارشی به بررسی اهداف شخص یا گروهی پرداخت که از تحولات در خاورمیانه نفع می برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: محدوده زوج و فرد تهران تا 6 ماه آینده مورد بازنگری قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
وزیر خارجه آلمان در حاشیه سفر به آرژانتین برای شرکت در نشست گروه 20 بار دیگر در حمایت از توافق هسته ای با ایران گفت که تمامی تلاشش را به کار خواهد بست تا این توافق حفظ شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ازاد بخشنامه مربوط به تعطیلی تابستان 97 را به روسای واحدهای این دانشگاه ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه درباره مطالب مطرح شده به نقل از مقامات روسیه درباره خروج ایران از سوریه گفت: کسی نمی تواند ایران را به کاری مجبور کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تاکید بر بهره برداری از قطعه دیگر خط لوله ششم سراسری به طول 122 کیلومتر و قطر 56 اینچ از منطقه بیستون به خط لوله دهگلان- سنندج گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹    
یک زمین شناس با اشاره به پسروی آب دریای خزر گفت: مسؤولان ارشد در مازندران باید دغدغه جدی در ارتباط با پسروی ساحل را داشته باشند تا شاهد ساحل خواری و تجاوز به ساحل ملی نباشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۳    
آتش سوزی پتروشیمی بندرامام مهار و یک نفر در این حادثه دچار سوختگی جزئی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۳    
یک رسانه مشهور اسپانیایی از لیست 23 نفر نهایی اسپانیا برای جام جهانی 2018 روسیه پرده برداشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: فرماندهان آمریکایی که از ایجاد و استقرار امنیت در افغانستان عاجز مانده اند، تلاش دارند با متهم کردن ایران به حمایت از طالبان افکار عمومی افغانستان را از دلایل واقعی تداوم جنگ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور تاجرمسلک آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را عامل درگیری های غرب آسیا دانست که ردپای یانکی ها در تمام ناامنی ها به چشم می خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲    
یک متخصص طب سنتی گفت: برای پیشگیری از چاقی و رسیدن به تناسب اندام در ماه رمضان رعایت نکاتی ساده الزامی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۷    
دانشمندان ناسا به تازگی موفق به ساخت سردترین دمای جهان در فضا شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت سیاست دونالد ترامپ در قبال ایران احتمالا با شکست بزرگ آمریکا در سوریه ربط پیدا می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از برکت سفره الهی بهره مند شویم، برکتی که بندگان هر روزه می توانند با خواندن ادعیه های مناسب هر روز بهره ببرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۲    
متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران در فروردین ماه امسال 5 میلیون و 528 هزار تومان است و در صورت احتساب متوسط 75 متر برای یک واحد مسکونی، سهم وام 80 میلیون تومانی از قیمت مسکن 14 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۷    
در ادامه رایزنی های انتخاباتی در عراق، رهبران دو ائتلاف پیشتاز سائرون و الفتح با یکدیگر دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۷    
با توجه به ارسال پرونده محمد ثلاث راننده اتوبوس و عضو فرقه دراویش به واحد اجرای احکام دادسرای تهران، این محکوم که سه مأمور ناجا را به قتل رسانده، یک قدم تا چوبه دار فاصله دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲    
رئیس جمهور پاراگوئه به عنوان سومین کشور بعد از آمریکا و گواتمالا، برای افتتاح سفارت در قدس، وارد اراضی اشغالی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۲    
پس ار هفته های زمینه سازی اینیستا در دقیقه 80 بازی مقابل سوسیداد از میدان خارج شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۷    
معاون وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه این کشور نتایج انتخابات ونزوئلا را به رسمیت نمی شناسد، گفت واشنگتن در حال بررسی اعمال تحریم های نفتی علیه ونزوئلا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۲    
با شمارش تقریباً 93 درصد از آراء انتخاباتی، نیکلاس مادورو موفق شد با کسب 68 درصد از آراء انتخاباتی، در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا پیروز شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۲    
وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد که در پی یافتن راه های کسب معافیت تحریمی از آمریکا برای تداوم همکاری با ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۷    
بارسلونا در آخرین حضور اینیستا در ترکیب مقابل سوسیداد به برتری دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۷    
یک سناتور جمهوری خواه آمریکا با بیان اینکه ترامپ می خواهد در دوره نخست ریاست جمهوری اش مسئله کره شمالی را خاتمه دهد، گفت که در صورت شکست دیپلماسی در مذاکره با کره شمالی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا امروز در نشستی در اندیشکده هریتیج از راهبرد این کشور در قبال ایران پس از خروج از توافق هسته ای رونمایی خواهد کرد؛ راهبردی که احتمالا بر تشکیل ائتلاف ضدایرانی مبتنی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۲    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با انتقاد غیرمستقیم از خروج رئیس جمهور فعلی کشورش از برجام هشدار داد که گفتمان حقیقی مدنی در جهان در معرض تهدید است و واشنگتن نمی تواند به تمام جهان پشت کند.