شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۰May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 18 اردیبهشت 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 2 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 4 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 5 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 6 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 7 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 8 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 9 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 10 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 11 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 12 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 13 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 14 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 15 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 16 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 17 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 18 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 19 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 20 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 21 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 22 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 23 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 24 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 25 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 26 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 27 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 28 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 29 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 30 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
الیور استون کارگردان آمریکایی معتقد است: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی تقریباً هر روز ایران را به دلایل خیالی مورد حمله لفظی قرار می دهند، حال آنکه ما به روح توافق بین المللی سال 2015 پایبند نیستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دانمارک به سر می برد، گفت: اکنون 36 هزار ایرانی در این کشور حضور دارند و یک هزار نفر نیز مجوز کار دریافت کرده اند که باید برای آنان جایابی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۳    
اروپایی ها می گویند برجام برای امنیت دنیا لازم است و به همین خاطر از آن دفاع می کنند ولی سران رژیم های عربی و صهیونیستی علاوه بر استقبال از تصمیم ترامپ، از جهانیان خواسته اند که از آمریکا الگو بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمهور بعد از خروج آمریکا از برجام گفت: از این لحظه برجام بین ایران و 5 کشور است و 1+5 ، یک را از دست داده است. با برجام بدون آمریکا مواجه هستیم و رشد اقتصادی ما ادامه خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه تصمیم خود را درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یا توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۶    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل دو بسیجی اهل شیبان در عملیات پلیس شهرستان باوی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی تلاش ایران برای انباشته کردن سلاح های خطرناکی در سوریه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۶    
قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب در آستانه فروش 60 میلیارد تومانی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا در دولت سابق این کشور، خروج از برجام را احمقانه خواند و گفت: باید خودمان را برای احتمال بازگشت تحریم های ایران و احتمال اعلام فسخ توافق از سوی تهران آماده کنیم
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
در اختیار گرفتن یک سوم آراء پارلمان لبنان که در نتایج انتخابات برای حزب الله ومتحدانش محقق شد، به این معناست که پارلمان نمی تواند هیچ مصوبه ای را بدون موافقت این حزب داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
تازه ترین آمار منتشر شده حاکی از آن است که از سال 2010 تاکنون، میزان خودکشی دانش آموزان آمریکایی با سه برابر رشد مواجه بوده و خودکشی دومین عامل مرگ و میر محصلان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
رویترز نوشت: ایران 112 میلیارد دلار ذخایر ارزی در اختیار دارد و با توجه به اینکه قیمت نفت به بالاترین رقم های چند سال گذشته رسیده، تهران توان ارزی کافی برای جلوگیری از سقوط ارزش ریال را دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهوری آمریکا از توافق هسته ای با ایران (برجام) خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی سپاه تاکید کرد: سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد زیرا از جنس مردم است و ما نمی توانیم نظاره گر باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
در بازار امروز خرید و فروش خودرو، هایما S7 شاهد افزایش 2 میلیون تومانی قیمت بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
معاون رئیس جمهور گفت: ما برای نیازهای کشور دلار داریم و طبق اعلام نهادهای جهانی ایران اکنون ذخایر ارزی اش به 108 میلیارد دلار افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
17نماینده مجلس در تذکر کتبی به وزیر علوم خواستار توقف سیاست تضعیف دانشگاه پیام نور شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۲    
معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون، از ابلاغ شیوه نامه تهیه و توزیع خون خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۲    
حضرت آیت الله خامنه ای پس از سخنرانی قرائتی در جلسه درس خارج فقه ایشان تاکید کردند: آنچه ایشان در اهمّیّت درس قرآن و تدبّر در قرآن بیان کردند، جزو حرفهای لازم و ضروریِ امروزِ جامعه ی ما است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
جنگنده های ترکیه مواضع حزب کارگران کردستان این کشور را در شمال عراق هدف حملات خود قرار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲    
نزدیک به 15 میلیون از شهروندان مالزی فردا با شرکت در انتخابات زودهنگام علاوه بر انتخاب نمایندگان پارلمان سرنوشت بازگشت دوباره ماهاتیر محمد به سیاست کشور را نیز رقم می زنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲    
نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: به گفته وزیر ارتباطات پس از فیلتر تلگرام از 45 میلیون کاربر، یک میلیون نفر این نرم افزار را پاک کردند و میزان بازدید از این پیام رسان 50 درصد کاهش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۷    
بیماران تالاسمی اگر به موقع داروی تزریقی آهن زدا را استفاده نکنند، دچار مشکلاتی می شوند که آنها را در بدترین شرایط جسمانی و روحی قرار می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۷    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از تصمیم اربیل برای برگزاری انتخابات این اقلیم در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهرماه) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
منابع لبنانی اعلام کردند که نتایج بازشماری آرای صندوق های حوزه اول شمال-عکار اعلام شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
شعار امسال هفته سلامت گوارش، کنترل ویروس هپاتیت در کشور است و این در حالی است که نبود آمپول ایمونوگلوبولین، باعث نگرانی مادران باردار مبتلا به هپاتیت B شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۲    
رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی که روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۷    
انفجار مهیبی شهر نهاریا در مناطق اشغالی 1948 را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۲    
موافقان و مخالفانی که برای ارائه سخنانشان درباره لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم تریبونشان روشن شده بود، خطاب به هیأت رئیسه و رئیس مجلس خواستند که به سخنان آنها توجه شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: طی شش روز نمایشگاه 99 رأی صادر شده که 46 رأی اخطار کتبی، درج در پرونده و تعطیلی غرفه بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
جزئیات ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1397 اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
رئیس شورای شهر تهران ، گفت: دو نفر برای تصدی شهرداری تهران انتخاب شده اند که اعضای شورای شهر در روز 23 اردیبهشت یک نفر از آنها را به عنوان شهردار انتخاب می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: وضعیت کنکور مطلوب نیست و اینکه دانشجویان را به صورت تستی و اضطراب فراوان به دانشگاه می فرستیم درست نیست و باید اصلاح شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
حسن باشت باویان پیشکسوت بوکس ایران صبح امروز درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
دستگاه اطلاعاتی عراق، مکان احتمالی اختفای خلیفه خودخوانده داعش را منطقه ای در خاک سوریه و نزدیک به مرزهای عراق اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: طی چهار سال گذشته بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای نصب دوربین های هوشمند جاده ای هزینه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه نفت در ایران، هیچ وقت یک مسئله اقتصادی نبوده؛ بلکه همیشه مسئله ای سیاسی بوده است تصریح کرد: بعد از آن نفت مسئله ای اقتصادی و بعد مسائل دیگر اجتماعی را در کنار خود داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۸    
در حالی که ایران و عراق قرارداد سوآپ نفتی برای ارسال نفت میادین کرکوک به پالایشگاه کرمانشاه دارند، وزیر نفت عراق اعلام کرد قراردادی را با شرکت BP انگلیس برای افزایش سه برابری نفت این میادین امضا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
طبق تحقیقات جدید افزایش کلسترول می تواند روند بیماری آلزایمر را سرعت ببخشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،گفت:مهمترین موضوع فعلی بحث سلامتی دوست عزیزم فرگوسن است. امیدوارم او هر چه زودتر به بهبودی برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
2 فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و بحرین با تهدید رئیس جمهور آمریکا دست از حمایت از مراکش برای میزبانی جام جهانی 2026 برداشتند و آمریکا را در این میزبانی حمایت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس فتا، گفت: فعالیت مجرمان و گروه های سازمان یافته و تروریست ها در بستر شبکه های اجتماعی و پیام رسان های اجتماعی در کنار ابزارهایی همچون پنهان سازان هویت، گروه های مجازی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت حق التدریس معلمان رسمی تا پایان اسفندماه بخشی از خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات 95 96 با اولویت مصححین خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۴    
معاون رئیس جمهور آمریکا در توضیحی درباره دیدار روز دوشنبه با وزیر خارجه انگلیس در کاخ سفید گفت که آنها درباره روابط دوجانبه، ایران و سوریه گفت و گو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
سرپرست شهرداری تهران از ارائه لایحه دوفوریتی افزایش 100 درصدی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج از شناسایی عامل انتشار دهنده تصویر جعلی دستمزدهای جعلی عوامل پایتخت 5 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: پولشویی آثار مخربی بر امنیت سیاسی و اقتصادی کشور دارد بنابراین ضرورت داشت دولت برای تعیین جرایم مبارزه با پولشویی لایحه ای به مجلس ارائه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
نتایج آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام شد، ثبت نام آزمون بعدی از روز شنبه 22 اردیبهشت ماه از طریق سایت english.iau.ac.ir آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان گروه تروریستی داعش از لحظاتی قبل در شعبه پانزدهم دادگاه انقلابآاغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری گفت: با پدیده قاچاق در مناطق آزاد مبارزه می کنیم. در چندین سال گذشته چنان بر طبل قاچاق کالا در مناطق آزاد کوبیده شده و می گویند قاچاق وجود داشته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
اسطوره فوتبال اسکاتلند و منچستریونایتد که گرفتار خونریزی مغزی شد، به هوش آمد و برای دقایقی با اعضای خانواده اش صحبت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
بخش عمده اثرگذاری تحریم ها مرهون اتاق جنگ اقتصادی آمریکا یعنی وزارت خزانه داری است؛ یکی از مدیران ارشد این نهاد می گوید: برای قرار دادن ایران در تنگنا و سخت تر کردن شرایط برای این کشور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از افراد نزدیک به روند مذاکرات در کاخ سفید گزارش داد که به نظر می رسد ترامپ از برجام خارج و تحریمهای هسته ای را علیه ایران مجددا اعمال خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
رادیو آلمان ضمن اشاره به تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه متقاعد کردن آمریکا برای خروج از برجام نوشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران مکارم و افشانی به عنوان 2 گزینه نهایی شهرداری تهران انتخاب شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
محققان ایرانی طرحی ارائه دادند که از طریق ماده نگاری می توان تمام اطلاعات هویتی و هر نوع داده ای را صد سال نگهداری کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهور کره جنوبی تصریح کرد که ژاپن و کره شمالی برای عادی سازی روباط و مشارکت در صلح و ثبات منطقه باید گفت وگوهای دوجانبه را آغاز کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۴    
طی حکمی ازسوی بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه,مسعود تابش به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ترامپ باید بفهمد فشار نظامی و سیاسی علیه مردم منطقه پاسخش صدای رسای ملت های مظلوم است که با گردن کلفتی آنان ستیز می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
یک فروند بالگرد نظامی روسیه در سوریه سقوط کرد و منجر به کشته شدن هر دو خلبان ان شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
مشاور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا میگوید باید از همان اول روی حفظ برجام بدون حضور آمریکا متمرکز می شدیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
دیپلمات اروپایی می گوید ترامپ قصد دارد از توافق هسته ای ایران و 1+5 خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان این که بخش خصوصی پیشنهاداتی در مورد کنترل بازار ارز ارائه کرده است، گفت: مهمترین اولویت اقتصاد کشور اصلاح در نظام بانکی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق می گوید صنعت تولید برق در مرز ورشکستگی قرار دارد و نبود یک رگولاتور در این صنعت باعث شده است بخش خصوصی همواره متضرر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی این وزارتخانه و ثبت نام این آزمون از 22 اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۵    
سفیر سابق آمریکا در روسیه در آستانه تصمیم رئیس جمهور کشورش درباره توافق هسته ای ایران گفت که خروج واشنگتن از برجام یک اشتباه بزرگ است که به انزوای واشنگتن منتهی می شود.