شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۰۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 17 اردیبهشت 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 2 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 4 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 5 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 6 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 7 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 8 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 9 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 10 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 11 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 12 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 13 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 14 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 15 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 16 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 17 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 18 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 19 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 20 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 21 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 22 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 23 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 24 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 25 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 26 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 27 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 28 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 29 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 30 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
عضو هیات مدیره راه آهن با تأکید بر اهمیت خط ریلی زاهدان-میرجاوه، گفت: با توجه به حجم بالای کالا و مسافر در این مسیر، این خط در اولویت بندی و برنامه ریزی راه آهن کشور قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تبریک به دولت و ملت لبنان برای حضور پرشور در انتخابات مجلس، این حماسه را یک پیروزی بزرگ برای این ملت از طوایف و جریان های مختلف سیاسی خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: با بهره برداری از فاز دوم ستاره خلیج فارس و رسیدن ظرفیت تولید بنزین در این پالایشگاه به 22 میلیون لیتر در روز در تولید بنزین خودکفا شدیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
رئیس قوه قضاییه ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی پیرامون دستور قضایی مبنی بر مسدود سازی پیام رسان تلگرام از همه مسئولان در رده های مختلف خواست که از طرح برخی مطالب حاشیه ای پرهیز کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام (ره) با محوریت اعلام برنامه های بیست ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صفحه ویژه ای را به زبان عربی و در فیسبوک برای مخاطبان عراقی راه اندازی کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
ساماندهی نیروی انسانی، استفاده از منابع خارجی برای اداره شهر و سهم جوانان از مدیریت پرسش های برخی از اعضای شورا از محمود حسینی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: عارف تمایلی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست مجلس ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
مهاجم رئال مادرید می تواند در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول به میدان برود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
نصرالله گفت: ما معتقدیم که قانون نسبیت در انتخابات لبنان فرصت زیادی برای مشارکت بسیاری از گروه های سیاسی و شخصیت ها فراهم کرد و باید با توجه به برخی مشکلات، عمل به این قانون را ادامه بدهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
بر اساس اظهارات یک متخصص مغز و اعصاب، یک ماه آینده می تواند در وضعیت سلامت سرالکس فرگوسن بسیار تأثیرگذار باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
پس از چندین بار اعلام شورای نگهبان مبنی بر اینکه ترجمه دولت از لایحه پیوستن ایران به کنوانسوین پالرمو، سرانجام دولت متن ترجمه جدید را با اصلاحاتی به مجلس فرستاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش 8 درصدی تعرفه هتلینگ در بیمارستان های خصوصی خبر داد و گفت: برای مدیریت بیمارستان ها می بایست از ابزارهای مدیریتی نوین اقتصادی دنیا استفاده کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
بانک مرکزی و دولت در حالی خریدوفروش ارز در بازار آزاد را قاچاق اعلام کرده اند که این روزها بازار قاچاق فروشی دلار دقیقاً در نزدیکی ساختمان بانک مرکزی در خیابان فردوسی رونق یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۹    
رئیس هیئت مدیره انجمن متخصصین بیماری های دستگاه گوارش و کبد استان مازندران، ضمن هشدار در مورد انجام خالکوبی و تاتوی غیر بهداشتی این مسئله را از جمله عوامل انتقال هپاتیت ویروسی دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه 95 بود که خبر اشغال شهرک راهبردی خان طومان در رسانه ها منتشر شد. آنطور که رسانه ها گزارش دادند، در این روز حدود سه هزار داعشی به خان طومان یورش بردند
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
ریچارد کلایدرمن از نوازندگان مشهور جهان، قرار است در تهران با اجرای قطعه ای ایران به روی صحنه برود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
امروز قیمت خودروهای داخلی با افزایش قیمت ارز قاچاق بین 1.5 تا 5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:نباید پیوست های برجام از جمله FATF و مبارزه با پولشویی در شرایطی که هنوز تکلیف برجام مشخص نیست به تصویب مجلس برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
وزیر کشور با بیان اینکه 97 درصد مردم نسبت به مواد مخدر پاک هستند، گفت: باید خود را در خصوص مبارزه با مواد مخدر با حریفان و رقیبانمان یعنی قاچاقچیان و خرده فروش ها مقایسه کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی مجلس گفت:به دنبال تشکیک در آرای لازم برای تصویب کلیات تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هیئت رئیسه مجلس تصویب تشکیل این وزارتخانه را تائید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
عامل ترور نافرجام وزیر کشور پاکستان اعتراف کرد به دلیل عمل نشدن به قانون سوگند به ختم نبوت، دست به این اقدام زده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۹    
رئیس پلیس تهران در خصوص پخش مستقیم مسابقات جام جهانی فوتبال در سالن های سینما، توضیحاتی را ارائه داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
امین زاده با بیان اینکه وقتی یک توافق نامه نه اجرا می شود و نه خاتمه می یابد بیشترین آسیبی که وارد می کند به کشوری است که تعهدات خودش را انجام می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی ساختمان ریاست جمهوری یمن در صنعا را بمباران کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۲    
مدافع سابق تیم ملی اسپانیا به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت و عملکرد کارلوس کی روش را ستود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۷    
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
ترجمه کتاب پیشینه ها و روند تشدید تعارض جنگ ایران و عراق منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
رسانه های آمریکایی گزارش می دهند که ترامپ و همسرش ملانیا نه تنها فضای کاری جدایی دارند، بلکه در جریان زندگی روزمره و اوقات فراغت هم از یکدیگر فاصله دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
کمیسیون اقتصادی مجلس طی نامه ای سرگشاده خطاب به ملت ایران با تاکید بر اینکه دولت در ناموفق بودن 30 درصدی اقتصاد از کمیسیون اقتصادی کمک نگرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
فاطمه، محسن و فرهان که هر کدام بیش از 180 کیلو وزن دارند، تپلوهای معروف فضای مجازی و اینستاگرام که این روزها حال خوشی ندارند و از آرزوهای دزدیده شده و آبروی رفته شان می گویند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
علیرضا جهانبخش در لیگی موفق به کسب عنوان آقای گلی شد که پیش از او ستاره های سرشناسی همچون کرایف و فان باستن و رونالدو و روماریو و ... در آن رقابتها به این عنوان دست پیدا کرده بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور گفت:اگر آمریکا، دنبال این است که کشور ایران استقلال نداشته باشد و تابع آن ها باشد و در منطقه نفوذ نداشته باشد و قدرتمند نباشد، مردم ما در برابر این فشار با همه قدرت می ایستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر رئیس جمهور سوریه اجازه دهد کشورش به پایگاه نظامی ایران تبدیل شود، او را ترور می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرده است که مسدودسازی یکی از پیام رسان های اجتماعی نباید در دسترسی به سایر کاربری های اینترنت اختلال ایجاد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
زلزله ای به بزرگی 4.8 ریشتر بامداد امروز یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و حوالی آن را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه اولین کشوری نخواهیم بود که از برجام خارج می شود، گفت که عکس العمل ایران به خروج آمریکا از این توافق شدیدا دردناک خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
محققان چینی ماده جدیدی را به منظور تصفیه و جداسازی نمک از آب کشف کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
با اعلام نتایج اولیه و غیررسمی انتخابات لبنان، چندین نکته مهم در خصوص این نتایج قابل توضیح است که در رأس آن شکست محسوس رقیب حزب الله یعنی جریان المستقبل قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
معاون وزیرجهادکشاورزی با بیان اینکه سرمازدگی بالغ بر 6 هزار میلیاردتومان به زیربخش باغبانی خسارت وارد کرده است،خواستار تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
معاون آموزشی وزیر علوم از بررسی رشته های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ای با مسئولان مربوطه این دانشگاه خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در مقطع دکتری این دانشگاه محدود شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به افزایش عرضه و کاهش قدرت خرید خانوار، قیمت تخم مرغ در ماه مبارک رمضان افزایش نمی یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ 17 ارز افزایش، 7 ارز کاهش و 15 ارز ثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم های مختلف است که برخی از آن ها تبدیل به واقعیت می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
مهاجم ملی پوش ایرانی و عضو باشگاه هیرنفین هلند اعلام کرد که آخرین بازیش برای این تیم انجام داده است و از این تیم جدا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به پیشتازی حزب الله در نتایج اولیه انتخابات پارلمانی لبنان، گفت انتظار این نتیجه را داشتند و اسرائیل بین حزب الله و دولت لبنان تفاوتی قائل نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهور آلمان ضمن انتقاد از سیاست های رئیس جمهور آمریکا و تاثیر منفی که رویکرد وی در روابط آمریکا با اروپا دارد از اقدام سران آلمان و فرانسه در پرداختن به توافق هسته ای با ایران حمایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
مهلت ثبت نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی از 17 تا 27 اردیبهشت ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
یک روزنامه اتریشی نوشت که رئیس جمهور آمریکا دلیل محکمی برای خروج از توافق هسته ای با ایران ندارد و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا با اسناد تکراری و در پیش گرفتن استدلال هایی شبیه آنچه برای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
زمان بلیت فروشی به منظور تماشای دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
رانندگان پایتخت این روزها سردرگم ترین ایام چند سال اخیر را تجربه می کنند، چرا که هنوز بسیاری از سوالات در خصوص طرح ترافیک سال 97 وجود دارد که برای آن ها پاسخ جامع و کاملی ارائه نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
سیروس مقدم اعلام کرد که داستان هایی که قرار است در پایتخت 6 به تصویر کشیده شوند، همگی موضوعات روز جامعه را شامل می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
وزیر امور خارجه با اشاره به مذاکره با جان کری پیرامون برجام گفت: آمریکا تنها یک دولت مستقر در کاخ سفید نیست، در آمریکا مجموعه ای از افکار عمومی، گروه های لابی، فشار و مطالعاتی سیاستی را پیش می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
برای نخستین بار یک ایرانی توانست عنوان آقای گلی را در یک لیگ اروپایی را بدست آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
هافبک ایرانی آلکمار از دید روزنامه بین المللی فوتبال هلند بهترین بازیکن سال 2017-2018 لیگ هلند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری فرانسه می گوید جریان المستقبل احتمالاً جزو بزرگترین بازنده های انتخابات لبنان خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: از سایر طرفهای برجام مخصوصا اروپایی ها انتظار است که نه تنها در حرف بلکه در عمل نیز نهایت اهتمام را در راستای محقق ساختن اهداف برجام به نمایش بگذارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید با به ثمررساندن گل شماره 18 خود در ال کلاسیکو به رکورد دی استفانو رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
مربی اسبق استقلال گفت: تیام می توانست در بازی با ذوب آهن خیلی به استقلال کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
وزیر خارجه انگلیس در یادداشتی در نیویورک تایمز از رئیس جمهور آمریکا خواست که توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را لغو نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
یک نماینده مجلس سنای آمریکا در توئیتر به اظهارات شهردار اسبق نیویورک در خصوص براندازی نظام ایران واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار قائم مقام وزارت خارجه سوئد گفت: اروپا باید تلاش بیشتری برای حفظ برجام و انجام تعهدات آمریکا به عمل آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: فردا از میان 5 نامزد شهرداری تهران 2 نفر انتخاب می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره تصمیم احتمالی رئیس جمهور این کشور برای خروج از برجام هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
دیدار حساس و پرحاشیه ال کلاسیکو با تساوی دو تیم در دیداری پرحاشیه و جنجالی به پایان رسید.