دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 31 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۲:۴۱    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ امروز جنگ آتش ها نیست، جنگ اقتصادی و روانی است، این را که می توانیم اداره کنیم، خطر زیادی ندارد، همت، اراده، عزم، روحیه انقلابی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۱    
انفجارهای پی در پی در نزدیکی هتلی در جنوب شهر ادلب سوریه باعث کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن 29 نفر دیگر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۶    
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی استاد اخلاق و کارشناس برنامه معروف (اخلاق در خانواده)، دار فانی را وداع گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۶    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۶    
تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی مقابل پرو جواز حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه را کسب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۱    
دیدار تیم های فوتبال استرالیا و دانمارک در حالی با تساوی به اتمام رسید که دروازه بان تیم ملی دانمارک ستاره این میدان بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
صدراعظم آلمان در دیدار با پادشاه اردن، در حمایت از مواضع ضدایرانی ایالات متحده، از ضرورت مقابله با گرایش های خصمانه تهران در منطقه سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
امروز راه مصطفی در عراق و سوریه و یمن و بحرین جاری است و آرمان های او نقل هر محفلی است که دنبال راه آزادی و آزادگی می گردد. مصطفی یک آرمانی بود،یک آرمان ... مصطفی،مصطفی است...برگزیده ای تمام عیار.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
قیمت نفت امروز 1.39 دلار کاهش یافت که احتمال تصمیم اوپک به افزایش تولید در نشست فردا از عوامل موثر در این کاهش بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خط آهن رشت تا آستارا تا چهار سال آینده به اتمام خوهد رسید، گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
در آخرین معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید 2 میلیون و 588 هزار تومان خرید و فروش شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
جمهوری آذربایجان در یکی از جدیدترین اقدامات ضدایرانی نمادین خود، یکی از بازماندگان سلطنتی رژیم سابق را به مراسم رسمی سفارت این جمهوری در واشنگتن دعوت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای مقابله با تامین مالی تروریسم و پولشویی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
شبکه خبری سی بی اس نیوز، سایت پرتاب ماهواره ای "سوهایی" در استان پیونگان را شناسایی کرده که گمان می رود مکانی است که از آنجا موشک دوربرد هوآسونگ – 15 کره شمالی که بر اساس گزارش ها قادر بود خاک آمریکا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس جمهور، رسانه ملی را در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمنان و بدخواهان برای ضربه زدن به اعتماد و امید مردم دانست و تأکید کرد: رسانه ملی نقش بسیار مؤثری در امیدآفرینی و تقویت نشاط ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت تجارت چین در پاسخ به سئوالی درباره احتمال خروج شرکت های چینی از ایران پس از خروج آمریکا از برجام اعلام کرد: پکن روابط عادی خود را با تهران ادامه می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۱    
رییس فدراسیون فوتبال از پیام راهگشا مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۶    
پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۱    
مشاور عالی رئیس قوه قضاییه گفت: قاضی باید قفل دل ها را باز و محیط فکر را از اسارت وسوسه های شیطانی، هنجارشکنی ها و فکرهای اسیر را آزاد و دل های وابسته را وارسته کند چراکه در دستگاه قضایی پاک دستی از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه ایران دیدار قابل قبولی برابر اسپانیا ارائه کرد، گفت: با وحدتی که میان ملی پوشان است، بردنِ پرتغال و صعود بعید نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به کاهش احساس امنیت ازدواج گفت: افزایش ازدواج های ناهمگون به دلیل مهیا نبودن شرایط مناسب برای انتخاب درست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۶    
حقانیان تاکید کرد: از نتیجه مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا که با بازی شجاعانه ایران در مقابل غول پرستاره فوتبال جهان انجام شد دو نتیجه به دست می آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
وزیر اقتصاد ترکیه از آغاز اقدامات تلافی جویانه تجاری علیه آمریکا به ارزش بیش از 250 میلیون دلار بر کالاهای وارداتی مختلف از جمله خودرو، ماشین آلات صنعتی و محصولات پتروشیمی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
با شروع فصل تعطیلات، جنب وجوش در بازار اجاره آغاز شده و این بازار تحت تاثیر پنج عامل در مسیر تنش قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
رییس کل گمرک ایران در تشریح تازه ترین آمار از وضعیت تجارت خارجی کشور گفت: صادرات غیرنفتی کشور با افزایش قابل توجهی به 11 میلیارد و 242 میلیون دلار رسیده است
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۶    
نمایش دلاورانه ایران در بازی برابر اسپانیا بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۶    
تالاسمی یک بیماری خونی مادرزادی و ژنتیکی است که در آن اختلال در ساختار گلبول قرمز وجود داشته و از والدین به فرزند منتقل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۶    
استاندار تهران، گفت: بنیاد مستضعفان فرصت دارد طی دو ماه با رعایت مسائل فنی و ایمنی و با دستور شهرداری، کار گودبرداری ساختمان پلاسکو را آغاز و پروانه ساخت اخذ کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
17 ملوان یک لنج صیادی که مهرماه سال گذشته به اتهام ورود غیرمجاز به آبهای شمالی بازداشت شده بودند، دقایقی پیش وارد تهران شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح مقابله با پولشویی و مبارزه با تروریسم در پارلمان تهیه و تدوین شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱    
شب گذشته همزمان با دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا، دو مرزبان کشورمان در درگیری با اشرار مسلحی که قصد ورود به خاک ایران را داشتند، شهید شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۲    
نشستهای اخیر مقامات صهیونیستی و آمریکایی با پادشاه اردن بعد از برگزاری نشست مکه و وعده کمک های مالی به امان بیانگر وجود زد و بندهای پشت پرده میان این کشورها علیه مسأله فلسطین است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۷    
سه بازیکن ایرانی در تیم منتخب یک سایت مطرح انگلیسی قرار گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۲    
رئیس مجلس گفت: ما درباره کنوانسیون های مختلف و مسئله سیاسی نظر کامل رهبری را گرفته و بر اساس تدابیر ایشان در مجلس پیگیری می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 20 ارز از جمله دلار و پوند افزایش، نرخ 15 ارز مانند یورو کاهش و نرخ 4 ارز نیز ثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی درباره تورم گفت: تورم زیاد رشد نکرده است. البته در بخش هایی به دلیل نوسانات ارزی، رشد قیمتی داشتیم اما جهش تورمی نداشته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۷    
ساعاتی پس از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، داماد رئیس جمهور آمریکا و نماینده این کشور در امور خاورمیانه با ولیعهد سعودی دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر سیاست ارزی تغییر نکند با بن بست صادراتی در کشور روبه رو می شویم گفت: دولت بازار غیررسمی ارز را رها کرده و کتمان بازار ارز واقعی، مشکلی را حل نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت مینه سوتا خبر داد که کره شمالی به دنبال نشست اخیر سنگاپور، بقایای اجساد 200 نظامی آمریکایی را که در جنگ کره کشته شدند، به ایالات متحده تحویل داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
مهاجم تیم ملی از انتقاد مردم نسبت به عملکردش ناراضی بود و بعد از دیدار با اسپانیا گریه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۲    
یک استاد دانشگاه با اشاره به وضعیت حال حاضر سرمایه ها در بازار سرمایه، گردش این سرمایه ها در بازار را در نهایت موجب افزایش تورم در همه حوزه ها ارزیابی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران فروپاشی برجام را آسیبی جبران ناپذیر برای جامعه جهانی برشمرد و گفت: امیدواریم اروپا با درک حساسیت شرایط به اجرای تعهداتش در زمان مورد انتظار اقدام کند
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
در پایان مسابقه مهاجم تیم فوتبال اسپانیا نسبت به سؤال خبرنگار ایرانی واکنش تندی نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
فعالیت 155 تعاونی دانش بنیان در ایران، پرداخت 1200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و معافیت سهم بیمه کارفرمایان به شرط جذب فارغ التحصیلان از مهمترین عناوین اخبار حوزه کار و تعاون در هفته جاری ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۸    
استعمال دخانیات به عنوان یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و در سال های اخیر مصرف آن رواج گسترده ای داشته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۳    
با توجه به برگزاری بازی های جام جهانی شاهد افزایش فعالیت سایت های قمار و شرط بندی در فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی هستیم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۸    
دیگو کاستا به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران و اسپانیا معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸    
با پیگیری و تصویب این لایحه، عملا فرمان سیاست گذاری و قانون گذاری کشور را در اختیار یک نهاد خارجی (FATF) قرار می گیرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۰۰    
نتایج تازه ترین بررسی های محققان نشان داده است، پیروی از رژیم گیاه خواری خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۳:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناو خارک در داخل بازسازی و قلب این مجموعه توسط متخصصین ایرانی نو شد که وضعیت بهتری نسبت به سال های گذشته دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۵۴    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی پنجشنبه 31 خرداد 97 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۴۹    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، پشت پرده حمایت منافقین و ضدانقلاب از حسین پناهی را تشریح کرد و گفت: این افراد دلسوز حسین پناهی نبوده و حتی شناختی از خانواده وی هم ندارند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۱۴    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنجشنبه 31 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۱:۴۹    
رسانه های ایتالیا خبر دادند که ولی عهد عربستان آماده خرید باشگاه فوتبال آ. اس رم ایتالیا است.