دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 4 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۹    
معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: تعداد بازدیدهای تلگرام تا 28 اردیبهشت از حدود 2.5 میلیارد به کمتر از یک میلیارد و تعداد کانال های فعال در این پیام رسان از 530 هزار به 277 هزار کانال رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: تحریم ها مانند فولاد، ایران را آبدیده می کند و ما هیچ نگرانی درباره خروج آمریکایی ها از برجام نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۴    
اگر شما 10 دقیقه برای خواندن این گزارش وقت بگذارید تنها ظرف همین 10 دقیقه یکی دیگر از افراد سیگاری در کشورمان بر اثر عوارض ناشی از مصرف سیگار جانش را از دست می دهد!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۹    
وزیر دفاع درخصوص بحث مذاکرات موشکی که مطرح شده است، گفت: یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچکس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۴    
کمیسیون مشترک پیگیری برجام بیانیه ای درباره نشست وین منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در توئیترش نوشت گفت وگوهای بسیار سازنده ای برای از سرگیری دیدار میان او با رهبر کره شمالی در جریان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۳:۱۹    
امیرحاتمی گفت: یقینا در حوزه موشکی و دفاعی با هیچ کس مذاکره نخواهیم داشت و در این حوزه با سرعت بیشتری راه را ادامه خواهیم داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۲:۳۴    
وزارت بهداشت غزه از زخمی شدن ده ها نفر در تظاهرات امروز اهالی نوار غزه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۰۹    
مسؤول دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: دخانیات سالانه حدود 100 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر می زند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۰۹    
دیدار های تیم ملی ایران در لیگ ملت های والیبال با دیدار برابر فرانسه آغاز شد
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۰۴    
با این شرایط معمای ریاض دو مجهوله شد و علاوه بر محمد بن سلمان، سرنوشت همسر پادشاه نیز نامعلوم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۰۴    
مدیرعامل شرکت نفتی توتال فرانسه اعلام کرد: تلاش های اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری در ایران با وجود تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم علیه این کشور برای شرکت های بزرگ نفتی غیرممکن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۹    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اشراف اطلاعاتی دقیقی بر منطقه داریم و مقابل دشمن غافلگیر نمی شویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه مشهد گفت: برجام اروپایی تکرار تجربه شکست خورده توافق هسته ای با حضور آمریکا خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۹    
سعید عبدولی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس آغاز کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۹    
فروش تمامی بلیت های دیدار ایران - ترکیه به یک شرکت ترکیه ای داده شده است و آنها بلیت 10 لیری را با قیمتی هشت برابری به فروش می رسانند!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۴    
نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و 1+4 و نماینده اتحادیه اروپا و بدون آمریکا دقایقی قبل در وین پایتخت اتریش آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۹    
یک منبع آگاه از دعوت کمیسیون مشترک از آمانو برای حضور نمادین در بخش افتتاحیه این نشست خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهوری روسیه در جریان دیدار با همتای فرانسوی خود گفت، کره شمالی به تمامی وعده هایش پیش از نشست لغو شده با آمریکا پایبند بوده و تمامی آنها را انجام داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۴    
یه گفته یک متخصص تغذیه، مصرف بیش از حد شیرینی و شربت باعث افزایش ناگهانی قند خون و ترشح انسولین در بدن می شد و در نهایت فرد دچار اضافه وزن و چاقی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۹    
مردم غزه عصر امروز (جمعه) نهمین راهپیمایی بزرگ بازگشت را با شعار "با وجود محاصره ادامه می دهیم" برگزار می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۴    
رئیس جمهوری ترکیه طی سخنرانی خود اعلام کرد که در صورت پیروزی حزبش در انتخابات، کشورش عملیات نظامی خود در سوریه را ادامه خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
پس از اعلام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر لغو مذاکرات با رهبر کره شمالی، پیونگ یانگ به این مساله اشاره کرد که این تصمیم در راستای خواسته های جهانی نیست و هنوز به دنبال حل این مساله با آمریکاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری رسمی سوریه حمله به پایگاه هوایی "الضبعه" در جنوب استان حمص خبر داده و تاکید کرد که سامانه های پدافند هوایی این کشور مانع از "تحقق کامل اهداف دشمن" شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: وزیر خارجه بی خرد و بی عار آمریکا می گوید که ایران باید چنین و چنان کند و راجع به موشک های ما سخن گفته در حالی که اصلا بحث آنها موشک نیست بحث آنها اسلام و دین مرم ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۴    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما تا ارتباط معنویت و سیاست را عمیقاً در ک نکنیم شاهد ایجاد انواع سکولاریزم خواهیم بود، همین که معنویت و سیاست را جدا کنیم قدمی در جهت سکولاریزم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۴    
مجلس نمایندگان آمریکا متممی را به قانون اختیارت پنتاگون افزوده است که مانع اقدام نظامی دولت آمریکا علیه ایران بدون مجوز کنگره می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۹    
رییس فراکسیون محیط زیست با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان وزارت اطلاعات، پرونده فعالان محیط زیست جاسوسی نبوده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۹    
هر ساله حدود 7 میلیون نفر در جهان در اثر مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند و با توجه به پیش بینی های افزایش جمعیت تا سال 2030 این میزان به 8 میلیون مرگ در سال افزایش خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور برای 17 استان کشور در روز جمعه، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه ای و احتمال بارش تگرگ پیش بینی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۹    
وزارت ورزش و جوانان با خلف وعده تعداد سکه های مدال آوران مسابقات مختلف را کاهش داد تا در مراسم تجلیل بهت و تعجب خاصی در چهره آن ها دیده شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل انجمن اوتیسم بزرگ ترین مشکل پیش روی افراد مبتلا به اوتیسم را خدمت سربازی آنها دانست و گفت: این افراد نمی توانند فضای نظامی را به درستی درک کنند و توانایی تشخیص خطر را ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۴    
خبرگزاری رویترز در گزارشی به نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در وین و تلاش نمایندگان 1+4 برای حفظ توافق هسته ای ایران بدون حضور آمریکا پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در محله دولت آباد خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 6 نفر مصدوم شده و به 10 خودرو خساراتی وارد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه درباره هفت شرط امام خامنه ای برای سه کشور اروپایی جهت ادامه حضور ایران در توافق هسته ای ایران واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۴    
سنگین وزن کشتی آزاد ایران گفت: برای تیمی که قرار است در جام جهانی فوتبال اوت شود میلیاردها تومان هزینه می شود اما از کمک به کشتی طفره می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۹    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه تصویب برجام به هر قیمت باعث شده که تضمینهای لازم در این زمینه گرفته نشود گفت: در بین امتیازات طرفهای متقابل توازن لازم ایجاد نشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۴    
دولت آمریکا در اقدامی علیه 4 ایرلاین ایرانی، تحریم های جدیدی را علیه چند شرکت ایرانی و ترک و تعدادی از هواپیماهای متعلق به ایرلاین های ایرانی وضع کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۹    
با وضعیت بارش ها درکشور 34.5 میلیون نفر در 334 شهر در تابستان امسال در معرض تنش آبی قرار خواهند گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۴    
خلیل آبادی با تأکید بر اینکه استفاده از نمای شیشه ای در ساختمان ها ناایمن است،گفت: نمای شیشه ای ساختمان های بلندمرتبه باید برچیده و به نمای ایمن تبدیل شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مواضع امارات در قبال کشورمان صحیح نیست و دستگاه دیپلماسی ایران در این زمینه خوب عمل کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۳:۱۴    
مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال فصل آینده را در اروپا بازی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۳:۰۹    
مدیرعامل توتال امروز در روسیه در پاسخ به سوالی درباره دریافت معافیت های تحریمی از سوی آمریکا به این شرکت فرانسوی برای ادامه کار در ایران ابراز تردید کرد.