جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۱:۳۹Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 7 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۵    
اولین تمرینات اسپانیا برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۵    
صدراعظم اتریش روز سه شنبه گفت: کشورهای اروپایی بایستی تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته ای ایران را در سازمان ملل متحد و سازمان تجارت جهانی به چالش بکشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۵    
نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۰    
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هیچکس نمی تواند قدرت موشکی ما را نابود کند و اگر می ترسند به پناهگاه بروند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۵    
بلومبرگ در گزارشی به مواضع متناقض دونالد ترامپ در سیاست هایش علی الخصوص در موضوع کره شمالی پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۵    
کارشناسان مسکن معتقدند: سیاست های پولی و بانکی دولتمردان، موجب رکود در بازار مسکن شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۱۱    
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ای اندک تا نخستین دیدارش در رقابت های جام جهانی و در دیداری تدارکاتی برابر ترکیه شکست خورد تا ضعف هایش نسبت به گذشته عیان تر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۷    
بر اساس بخشنامه اجرایی نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول 98-97 که به روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه ابلاغ شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۲    
فرمانده سپاه تهران بزرگ از دستگیری دو تیم خربکار در پایتخت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای: فرق است بین شمای جوان پُرشور با ما که روزگاران را گذرانده ایم. تفاوت این است که شما آرزوها را خیلی راحت بیان می کنید اما بنده فاصله ی آرزو را به تجربه می بینم و لمس می کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۱    
سردار یزدی با بیان اینکه دو تیم را دستگیر کردیم که قصد ایجاد خرابکاری داشتند، گفت: دشمنان می دانند که آمادگی ما چقدر است و قطعا سیلی محکمی خواهند خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج با اشاره به اینکه تعداد درختان قطع شده در محوطه کارخانه قند مشخص نیست، گفت: شهرداری کرج در این خصوص پاسخ کتبی ارائه نکرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد مسمومان کلاردشت خبر داد و گفت: از شب گذشته تاکنون 200 نفر در کلاردشت با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۰    
وزیران امور خارجه ایران و هند با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایران نباید در سوریه حضور نظامی داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب، محکمات نظرات و گفتار و عمل امام (ره) کاملاً روشن است، تأکید کرد: جریانی درصدد تحریف راه و گفتار امام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۵    
در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان 1439، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی، عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۵    
دادگاه بحرین، تجدید نظر در حکم سلب تابعیت جوانان بحرینی به خاطر یک مسئله سیاسی را رد و سلب تابعیت این دو جوان را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۵    
همزمان با تهدیدهای نفتی ترامپ علیه تجارت و صادرات نفت ایران، تولید نسل جدید نفت خام های فوق سنگین ایران با درجه ای پی آی 20 در غرب کارون آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۵    
طبق گزارش جدید محققان بریتانیایی، افراد مبتلا به اگزما حاد در معرض ریسک بالاتر ابتلا به حمله قلبی، سکته و تپش نامنظم قلب قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور از سازمان برنامه و بودجه کشور خواست بدهی دستگاه های مختلف را احصاء کند و در قالب گزارشی ارائه دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۰    
حمله پهپادی آمریکا به الحدیده و دفع یورش مزدوران وابسته به آل سعود در استان تعز از مهمترین اخبار امنیتی یمن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵    
نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان برای ایجاد وفاق ملی جهت تشکیل دولت با 7 مانع اساسی مواجه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵    
آرمان فلسطین در سخت ترین مراحل خود قرار دارد و به نظر می رسد پروژه سازش مسالمت آمیز بدون هیچ دستاوردی برای ملت فلسطین به پایان راه رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۰    
اساتید اهل سنت زاهدان در نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از برخورد قاطعانه مسئولان دانشگاه با استاد تفرقه افکن این واحد قدردانی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۰    
با افزایش سن ریسک بروز مشکلات بینایی افزایش می یابد، اما به گفته متخصصان با انجام برخی اقدامات می توان سلامت چشم ها را حفظ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۵    
بررسی های وزارت بهداشت حاکی از این است که جمعیت مبتلا به ایدز در ایران بسیار بیشتر از آمار رسمی این وزارتخانه است، یعنی تعداد زیادی از این افراد به صورت شناسایی نشده در جامعه قدم می زنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۰    
کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور در نامه ای ضمن توضیح مصوبات جلسه با وزیر راه و شهرسازی، خواهان پایان یافتن اعتصابات و تجمعات رانندگان در کشور شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس تشکیلات خودگردان حین خروج از بیمارستان در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به شایعات مبنی بر فوتش پایان دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عدم تحقق حقوق از جمله ابهامات ق 16هزار میلیارد تومانی درآمد نفتی و همچنین اضافه پرداخت 3000میلیارد تومانی حقوق از جمله ابهامات اصلی مطروحه بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه فقط نیروهای دولتی سوریه باید در جنوب این کشور حاضر باشند، از دیده شدن گروه های وابسته به داعش در پایگاه تحت کنترل نیروهای آمریکایی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 پیکر سانحه هوایی تهران - یاسوج با توجه به مشخص شدن آزمایشات ژنتیک طی روزهای آینده به خانواده هایشان تحویل خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۰    
وزیر خارجه بحرین، که رژیم متبوعش گام های بلندی را برای عادی سازی با صهیونیست ها برمی دارد، مدعی شده که منطقه ای در قدس، که سفارت آمریکا در آنجا افتتاح شده است، متعلق به عرب ها نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۵    
فیلم سینمایی ماجرای نیمروز2 به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی و کارگردانی محمدحسین مهدویان، پروانه ساخت دریافت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۰    
این ائتلاف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شدت بیشتری به خود گرفت؛ به طوری که امریکا و اروپا از جمله مهم ترین محرکان رژیم بعث عراق در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جزئیات نشست امروز سه کمیسیون با مدیران پیام رسان های داخلی را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۵    
با شدت گرفتن نگرانی ها از وقوع جنگ و شلیک شدن روزانه هزاران فروند موشک و راکت به سمت پایگاه های رژیم صهیونیستی، یک شرکت خصوصی در اراضی اشغالی برای اولین بار بیمه نامه حملات موشکی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۵    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اعلام کرد: واردات سیگار در 2 ماه نخست امسال به صفر رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۰    
به رغم آنکه مسئولان آموزش و پرورش عنوان می کنند که حداکثر شهریه در مدارس غیردولتی حدود 10 میلیون تومان است اما شهریه هایی که برخی خانواده ها می پردازند دو برابر یا چندین برابر این میزان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۵    
بازار مسکن در اردیبهشت ماه با پرش 8 درصد ماهیانه رکورد بالاترین رشد قیمت خود را طی شش سال اخیر شکست و در این بین برخی مشاوران املاک به عنوان عامل گرانی عمل کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: امیدواریم طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا یک ماه آینده ابلاغ و اجرایی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۵    
پاداش قهرمانی احتمالی تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2018 روسیه تعیین شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: خبرنگار صدا و سیما با مطلب خود مردم استان سیستان و بلوچستان را ناراحت کرده است که در همین راستا پرونده قضایی تشکیل داده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۵    
دبیرکل انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران گفت: افزایش نرخ خوراک روغن موتور برای سومین ماه پیاپی شرکت های تولیدکننده را با مشکل مواجه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش آمار مرگ در تصادفات جاده ای و کاهش مصدومین سوانح ترافیکی خبر داد و گفت: در آخرین آمار کشوری بیش از یک میلیون سال از عمر ایرانیها به عنوان عمر از دست رفته ثبت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۵    
تنها کمتر از 20 روز به شروع بازی های جام جهانی باقی مانده است این مسابقات تماشاگران زیادی دارد که هر کدام از تیم محبوب خود طرفداری می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۰    
یک عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است: برخی تلاش دارند از طریق چهره سازی، همتاسازی و نیز تبلیغات رسانه ای برای امام (ره) مفسر و مکتب درست کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از بررسی علت "لو رفتن" برخی از سوالات امتحان نهایی در این کمیسیون خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
پایگاه فلسطینی المنار نوشته است که ملک سلمان، پادشاه عربستان به دلیل بیماری بزودی از قدرت کنار رفته و محمد بن سلمان به جای او در قدرت می نشیند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۵    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای نسبت به انتشار بدافزارهای عبور از فیلترینگ تلگرام هشدار داد و اعلام کرد که این ویروسهای مخرب با هدف سوءاستفاده از کاربر، رواج یافته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
دپارتمان رسانه ای فدراسیون فوتبال به مصاحبه جنجالی سامان قدوس واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
در حالی که نیویورک بیش از سایر شهرهای جهان میزبان میلیاردرهاست هنگ کنگ با سرعت در حال نزدیک شدن به این شهر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۸    
پاکسازی قلمون شرقی به عنوان شاهراه وروردی شمال پایتخت به معنای تمام شدن کار تروریست ها در استان دمشق بود و آزادسازی جنوب دمشق به عنوان آخرین پایگاه تروریست ها در دستور کار قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر 10.5 میلیون مشترک پیام رسان های داخلی را به صورت فعال نصب کرده اند و این آمار نیز در حال افزایش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آغاز نشست امروز وزرای خارجه اروپایی گفت که حفظ توافق هسته ای با ایران از مسایل مهم در دستور کار مذاکرات امروز است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۸    
جمعیت بالای 10 ساله کشور بالغ بر 66 میلیون نفر است که حدود 40 میلیون نفر آنها را جمعیت غیرفعال تشکیل می دهند و از این جمعیت غیرفعال، 3.7 میلیون نفر، بدون داشتن شغل، دارای درآمد هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۳    
جنگ، منازعات سیاسی و مهاجرت، آزادی سفر را در جهان آنچنان تحت تاثیر قرار داده که گذرنامه برخی کشورها را فاقد اعتبار کرده و بعضی دیگر را به اوج رسانده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۳    
شکایت بازیکن برزیلی و سابق تیم پرسپولیس از این باشگاه شاید باعث شود که سرخ ها به پرداخت جریمه به این بازیکن محکوم شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۸    
براساس ضوابط جدید بانک مرکزی، در چارچوب خدمات کدهای دستوری (ussd) هر کارت بانکی فقط یکبار در روز برای خرید شارژ یا بسته یا پرداخت قبض قابل استفاده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۳    
فوق ستاره کهکشانی ها در جشن خیابانی شهر مادرید بهترین خبر را به طرفداران داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۸    
مربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: نمی دانم چرا ایران در هفته اول اینقدر بی روحیه و بد بازی می کرد، اما شک ندارم که آنها در ادامه کار بهتر خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۸    
عضو شورای رقابت با بیان اینکه تا پایان خرداد قیمت گذاری خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان انجام می شود، گفت: افزایش 9.6 درصدی مشمول خودروهایی با قیمت بیش از 45 میلیون تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۳    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طوفان همراه با گرد و خاک میزان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان را به حدود 39 برابر حد مجاز رساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۳    
مقامات رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی شدید از قرارداد آمریکا با ترکیه برای فروش جنگنده های F-35 به این کشور، تلاش می کنند برای حفظ برتری نظامی خود، در این قرارداد خلل ایجاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۸    
فرمانده ناجا از کشف 7تن انواع مواد مخدر و سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین از قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری اعضای یک گروه هکری خبر داد که قصد اخلال در نظام بانکی داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۳    
شعبه 103 دادگاه کیفری شهر سلماس مجازات جایگزین فرد هتاک را ارائه خدمت به مدت یک ماه در مرکز نگهداری از جانبازان و معلولان تعیین کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۸    
شرایط و ضوابط تحصیل در دوره نوبت دوم (شبانه) دانشکده ها و آموزشکده های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۳    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی با با بیان اینکه تدریس کتاب درسی سال آینده در تابستان ممنوع شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۳    
نایب رئیس باشگاه الغرافه قطر به تمجید از مهاجم ایرانیشان پرداخت و برای او در جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۸    
محقق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نفوذ منابع تجدیدپذیر بادی و خورشیدی، به تعیین تعداد، اندازه و مکان ایستگاه های شارژ خودروهای برقی قابل بهره برداری در تهران پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۸    
شاید اگر از راموس بپرسید بگوید غیرممکن است که کسی در طول عمر فوتبال اش یکبار هم اخراج نشده باشد اما رائول، اسطوره این باشگاه پس از انجام 1000بازی یکبار هم رنگ قرمز کارت داور را مقابل چشمانش ندید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۳    
رسانه های بریتانیایی خبر از تهدید به مرگ شدن دروازه بان لیورپول دادند که باعث شده پای پلیس مرسی ساید به این موضوع باز شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۳    
دولت آمریکا پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ در کاخ سفید دهها قطعنامه الزام آور شورای امنیت را نقض کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۳    
معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: از اول تا 28 اردیبهشت در تلگرام تعداد بازدیدها 60 درصد، تعداد کانال های فعال 50 درصد و تعداد مطالب تولید شده 25 درصد کاهش یافته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال مردم برای سفر به عتبات هم زمان با شب های قدر، گفت: هزینه سفر به عتبات در شب های قدر 20 درصد کاهش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۳    
شهردار تهران گفت: قطعاً آن بخشی از پروژه مصلی امام خمینی که برعهده شهرداری تهران است تکمیل خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۳    
وزارت خارجه چین اعلام کرد که ماه آینده میلادی (ژوئن)، در یکی از شهرهای ساحلی چین، میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا بامداد دوشنبه در صفحه توئیترش نوشت کره شمالی روزی از لحاظ اقتصادی کشور بزرگی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۸    
نخست وزیر انگلیس از بیم اعتراضات گسترده به سفر رئیس جمهور آمریکا به کشورش پیشنهاد خواهد کرد دیدار با او در جایی غیر از لندن انجام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۸    
وزیر خارجه ایران گفت که دوشنبه بعدازظهر در ملاقات کاری مفصل با وزیر خارجه هند درباره برجام و خروج آمریکا، نحوه تامین منافع اقتصادی تهران و دهلی نو و فراهم سازی شرایط برای گسترش همکاریها گفتگو می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۳    
2 بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی از این باشگاه جدا می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۳    
در 5 سال اخیر اسپانیایی ها و تیم های لالیگا اروپا را به تسخیر خود در آورده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۸    
اتحادیه جودوی اروپا نسبت به حرکت سرخیو راموس و خطایی که این بازیکن روی ستاره لیورپول انجام داد واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۸    
معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش دارو و درمان بسیاری از آسیب های اجتماعی کشور است، گفت: اگر سند تحول به جد پیگیری شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۳    
محققان دریافتند که تنهایی عاملی است که خطر مرگ را افزایش می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۲:۰۹    
شبکه ان. بی. سی با اشاره به حضور افرادی چون جان بولتون و رودی جولیانی در دولت آمریکا، ارتباط دولت ترامپ با گروهک منافقین را قماری خطرناک توصیف کرده است.