دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۰۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 30 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۲    
مدیرعامل بانک مسکن از شرایط جدید پرداخت تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: از این به بعد به واحدها مشروط بر رعایت الگوی مصرف یعنی با مساحت کمتر از 100 متر مربع تسهیلات پرداخت می کنیم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۷:۰۰    
آنچه بر روی ماست و شیر محلی می بینیم فقط چربی و خامه نیست،علاوه بر چربی، شامل سلول های مرده پستان، سلول های خونی وجرم های دیگری است که نه تنهامطلوب نبوده بلکه در مواردی نیز می تواند باعث بیماری شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۴۹    
وزیر امور خارجه در پاسخ به سخنرانی چندی پیش مایک پامپئو و خواسته های 12گانه او، فهرستی از مطالبات ایران از آمریکا را منتشر کرد و تأکید کرد که کشوری که برجامِ مورد تایید شورای امنیت را زیرپا می گذارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۰۴    
وزیر خارجه آمریکا با انتشار نمودار جعلی، ادعای جدیدی علیه ایران مطرح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۰۴    
شکست و حذف عربستان در دیدار مقابل اروگوئه درتوئیتر AFC بازتاب داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۱:۲۹    
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی مقابل اسپانیا شکست خورد. این باخت در حالی رقم خورد که تیم ملی عملکرد درخشانی مقابل ماتادورها داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۹    
دادستان تهران در جریان اشاره به چند پرونده اقتصادی و موضوع گرانی های اخیر به دلایل افزایش قیمت سکه هم اشاره کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۴    
مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، گفت: ایران همواره در طول نیم قرن گذشته بین 3 تا 5 میلیون پناهنده در کشور داشته است و تلاش کرده خدمات اولیه و مورد نیاز را برای آن ها فراهم کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۴    
یک تیم حاضر در لالیگای اسپانیا علاقمند به جذب ملی پوش ایرانی المپیاکوس یونان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۹    
با هدف افزایش سطح مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی دو طرح هم ترازی گواهینامه های مهارتی با واحدهای درسی و طی دوره های کارآموزی در کارگاه های فنی و حرفه ای در دستور کار قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۴    
با تصمیم کارگروه تنظیم بازار، طرح توزیع شیر در مدارس با دو سال وقفه از 15 مهر ماه 97 مجدداً اجرا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۹    
مردم کشورمان برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در سینماها و دیگر اماکن، تا کنون بیش از 800 میلیون تومان بلیت خریداری کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۹    
درحالی که برخی ها مدعی شدند محمد ثلاث پیش از اجرای حکم قصاصش بارها اعلام پشیمانی کرده اما پدر یکی از شهدای ناجا تاکید کرد که وی در پای چوب دارهم عنوان کرد از کاری که کرده پشیمانی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۴    
رییس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: برخی از امضا کنندگان نامه مذاکره با آمریکا حاضرند به خاطر بورسیه ای که برای خودشان و فرزندشان می گیرند کشور و وطنشان را به راحتی بفروشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۹    
بالا رفتن روابط اجتماعی، وجود فضای مجازی، قوت گرفتن ارزش های ظاهری و دنیوی برای انتخاب زوجین، بالا رفتن تورم، پایین آمدن توان مالی افراد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده کرمانشاهی تا پایان امسال ساخته خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۹    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به تشدید تنش میان آنکارا و واشنگتن آنهم در فاصله اندک باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه به اهداف آمریکا در این زمینه پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۹    
بالاخره پس از سکوت معنادار آموزش و پرورش مدرسه معین لغو مجوز شد و رئیس منطقه آموزش و پرورش منطقه 2 استعفا داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور بهبود تولیدات دامی گفت: قیمت لبنیات و فرآورده های دامی طی یک هفته آینده افزایش خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: موضوع جذب جدید اعضای هیات علمی این دانشگاه در حال نیازسنجی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
مرحله کشوری جشنواره قرآنی علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) با عنوان طیبات 28 تیر ماه در قم برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس دانشکده مخابرات با اشاره به الزام وزیر ارتباطات در فراهم کردن زیرساخت های آموزشی ایجاد 90هزار شغل مرتبط با ICT گفت: هدف از این طرح رایگان، مهارت آموزی به افراد جویای کار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۰    
معاون سازمان سنجش گفت: از سال آینده براساس مصوبه مجلس تعداد رشته های با آزمون کاهش می یابد تا سقف قانونی 85 درصد پذیرش از طریق سوابق تحصیلی تکمیل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ضعف عملکرد تیم اقتصادی دولت دوازدهم مشهود بوده است، گفت: استیضاح تیم اقتصادی دولت کلید خورده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۶    
کارشناسان معتقدند تخفیف دولت در قیمت خوراک پتروشیمی ها که با هدف ترغیب این صنایع به عرضه ارز صادراتی در سامانه نیما بوده،عملا بلااثر است و آنها از اختلاف نرخ ارز، هزاران میلیارد سود می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۱    
درحالی که ائتلاف متجاوز سعودی تصور می کرد می تواند در یک بازه زمانی کوتاه بر بندر استراتژیک الحدیده سیطره یابد اما تحقق این هدف به یک رؤیای از دست رفته برای این ائتلاف تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۶    
یک عضو اتاق بازرگانی معتقد است یکی از راه های اساسی برون رفت از وضعیت فعلی، افزایش سود سپرده های بانکی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۶    
رییس پلیس آگاهی ناجا از دستگیری 1400 متجاوز در سال گذشته خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۱    
رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد افرادی که به عنوان شاکی خصوصی در پرونده آدم ربایی در ایرانشهر شکایت کردند به 5 نفر رسیده و فردی که دیروز بازداشت شد در رابطه با پرونده های حاشیه ای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۱    
محققان دانشگاه "اوربرو"( rebro) سوئد رباتی ساخته اند که به دل آتش می زند و نقشه ای از محل حریق برای آتش نشانان فراهم می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۶    
مسئولان ارشد روسیه رسما اعلام کرده اند می خواهند در صنعت نفت ایران 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند و حضور در 12 تفاهم نامه از 19 تفاهم نامه نشان گر همین مساله است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۱    
شرایط جوی شهر کازان در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا بهم ریخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل سابق حوزه نظارتی بانک مرکزی که سپرده گیری از مردم چه در ایران و چه در سطح جهان را یکی از جذاب ترین فعالیت های اقتصادی می داند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون سهمیه کنکور فرزندان و همسران ایثارگران را تغییر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۲    
رئیس سابق ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز ویلای لواسان را تحویل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۷    
به گزارش تابش کوثر، روزنامه شهروند نوشت: تصور این که یک روز صبح از خواب بیدار شویم و بفهمیم که اینترنت خانه و موبایل قطع است مو را به تن خیلی هایمان سیخ می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه دفترچه بیمه سلامت چک سفیدامضا نیست، گفت: باید به بیمه ها حق بدهیم که محدودیت هایی برای هزینه های غیرضروری اعمال کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۲    
پخش مسابقات فوتبال جام جهانی از تلویزیون یکی از موضوعاتی بود که با حاشیه های بسیاری همراه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رویترز اعلام کرد: با کاهش ذخایر تجاری نفت آمریکا و کاهش ذخیره ظرفیت مازاد لیبی، قیمت نفت امروز افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۲    
معاون تحقیقات وزیر بهداشت، بیشترین مرگ ناشی از بیماری های مرتبط با فشار خون بالا در 2015 را مربوط به ایسکمیک قلبی، سکته های قلبی و مغزی، سایر بیماری های قلبی عروقی و بیماری های مزمن کلیوی دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۷    
یکی از امضاکنندگان نامه مذاکره با آمریکا گفت: من این نامه را ننوشتم و در نظرخواهی که از من شد گفتم باید تضمین لازم برای عدم تکرار کارهای ترامپ از آمریکا گرفته و بعد مذاکره انجام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اقدامات اروپا در مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا در قبال برجام را کافی ندانست و حفظ این توافق را در گرو مقابله جدی و صریح با سیاست های ترامپ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه 30 درصد مواد مخدر از ایران ترانزیت می شود، گفت: 212 تن مواد مخدر در 3 ماهه اول امسال کشف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۷    
چند روز پس از آغاز اختلافات جدید میان شرکت رجا و شرکت راه آهن، رجا تصمیم گرفت بلیت فروشی برای ناوگان خود را در تابستان امسال آغاز کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۲    
امارات متحده عربی پس از شکست عملیات اشغال بندر حدیده یمن، با برپایی یک نمایشگاه در ابوظبی، مدعی ایرانی بودن تسلیحات مبارزان یمنی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به راه اندازی 5 ایستگاه از خط 7 مترو در هفته اول تیرماه گفت: در حال تجهیز خط هستیم و قرار است هر 10 دقیقه یک قطار در مسیر تردد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۷    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 20 ارز از جمله پوند و یورو کاهش و نرخ 15 ارز همانند دلار افزایش و نرخ 4 ارز نیز ثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۷    
طبق بررسی میدانی از پایتخت، قیمت انواع میوه در مغازه های سطح شهر بین 8 تا 15 هزار تومان بسته به منطقه متفاوت است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۲    
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: همانگونه که درباره برخی کنوانسیون های بین المللیِ اخیراً مطرح شده در مجلس گفتیم، مجلس شورای اسلامی که رشید و بالغ و عاقل است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعتراف به ضعف سایبری این رژیم، گفت آنها حتی می توانند هواپیماهای مسافربری و نظامی ما را سرنگون کرده و کنترل سامانه های مهم را در دست بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور از تغییر در کابینه و حضور چهره های جدید و جوان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
اعلام خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل، انتقادهای بین المللی را از واشنگتن به همراه داشته اما رژیم صهیونیستی این اقدام را شجاعانه خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
گوگل ابزار هوش مصنوعی تازه ای عرضه کرده که احتمال مرگ بیماران بستری شده در بیمارستان ها را با بررسی انبوهی از اطلاعات با دقت 95 درصد پیش بینی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۲    
دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی موضوع ماده (5) آیین نامه اجرایی ماده (46) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه امروزه کسی برای درمان هیچ اجباری برای اعزام به خارج از کشور ندارد، گفت: با تلاش جامعه پزشکی از نظر خودکفایی رقیبی در کشور نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۲    
ارقام نقدینگی و تولید ناخالص داخلی به ماخذ بانک مرکزی گویای عبور حجم نقدینگی از تولید ناخالص داخلی است به طوری که نسبت نقدینگی به تولید ناخالص داخلی در پایان سال گذشته به 103.3 درصد رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروهای تولید داخل با قیمت بسیار مناسب به دست بیماران می رسد و قیمت داروهای داخلی یک دهم قیمت داروهای وارداتی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۸    
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه رأی قطعی پرونده مرحوم کیارستمی تا دو هفته دیگر صادر می شود، گفت: سال گذشته 5600 شکایت در دادسراهای انتظامی این سازمان از پزشکان ثبت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۸    
در نقطه ای بکر از شهرستان نوشهر، دریاچه ای بسیار زیبا و مرموز وجود دارد که اهالی آن را دریاچه ارواح می نامند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا ضمن انتقاد از سیاست های دوگانه دولت ترامپ در قبال توافق هسته ای ایران تصریح کرد که انتظار می رود که با گذشت زمان، برجام شکست بخورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۳    
روز هفتم جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۳    
وزیر نفت ایران در وین، محل برگزاری اجلاس اوپک اعلام کرد: ترامپ نمی تواند برای اوپک تعیین تکلیف کند و این سازمان هم جزو سازمان انرژی آمریکا نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۳    
یک فروند پهپاد صهیونیستی در شهرک الحضر واقع در حومه قنیطره در داخل اراضی سوریه و در مجاورت مرزهای سوریه با بلندی های اشغالی جولان سرنگون شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۳    
با دستور استاندار خوزستان، آب مصرفی دو ماه شهرهای آبادان و خرمشهر برای خرداد و تیر به علت شوری بالا رایگان اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل پس از پایان جلسه علنی پارلمان به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۳    
مقایسه میزان تولید علم در حوزه های مختلف نشان می دهد که سهم ایران از تولید علم در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در دنیا افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۳    
در حالی که کمیسیون عمران مجلس پیشنهاد ایجاد سامانه نرخ گذاری املاک در هر منطقه را به متولی بخش مسکن داده است، کارشناسان می گویند این سیاست به افزایش قیمت ها و کاهش ساخت و ساز می انجامد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۸    
تیم ملی روسیه با گل هایی که در دیدار مقابل مصر به ثمر رساند اولین قدم برای رسیدن به جمع 16 تیم برتر جام جهانی را برداشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از استقرار گروه های بازرسی در شرکت ایران خودرو خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۸    
هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت فیفا گفت: دو بازی پیش رو ما خیلی سخت است چون دو تیم از بهترین تیم های دنیا در گروه ما قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسانی که دسترسی به بیت المال داشته و قدرت جابجایی اموال را دارند اگر سواستفاده و دست درازی کنند ما بدون ملاحظه و بر اساس قانون ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۹    
ستاره های اسپانیا و تیم ملی ایران از ساعت 22 و 30 به مصاف هم خواهند رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۴    
وزیر خارجه انگلیس در نامه ای به یک قانونگذار ارشد این کشور، سیاست های دولت انگلیس برای حفظ توافق هسته ای برجام، بعد از خروج آمریکا از این توافق را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۴    
در بازی آلمان و مکزیک، سرعت داور ایرانی از مدافع کناری ژرمن ها بیشتر بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر کنگره بودجه کامل ساخت دیوار مرزی با مکزیک را پرداخت نکند، در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، دولت فدرال را تعطیل می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۹    
رکورد دار اهدای خون در ایران طی 47 سال موفق به 198 مرتبه اهدای خون جهت کمک به بیماران شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۴    
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه، پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مرز نوار غزه از شلیک پنج فروند راکت به سمت فلسطین اشغالی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۹    
امروزه شرکت های تجاری بیش از گذشته از ربات ها برای خودکار سازی فرایندهای مختلف استفاده می کنند. اما قرار است در آینده پای آنها به رستوران ها و دیگر محیط های عمومی نیز باز شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۷:۰۳    
تیمی از پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا با بررسی های خود طی سال های اخیر دریافتند، ابتلا به دیابت نوع دو در شروع سنین میانسالی ممکن است نشانه ای از سرطان پانکراس باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۶:۰۳    
عضو کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت وضعیت مهم ترین ریسک فاکتورهای بروز بیماری های غیرواگیر مانند مصرف دخانیات، فشار خون، چاقی، دیابت و.. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۳:۳۳    
تصاویر تازه ای که نشان می دهد دولت آمریکا مهاجران بازداشت شده در مرزهای این کشور را در قفس های بزرگ نگهداری می کند ارمغان تازه این کشور برای حقوق بشر دنیا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۳:۲۸    
تیم ملی روسیه با پیروزی پرگل برابر مصر به عنوان اولین تیم تیم صعودخود را به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی قطعی کردتا یاران محمد صلاح در آستانه حذف قرار بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۳:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ وزارتخانه ای پاداش پایان خدمت 96 کارکنان خود را نداده است، گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته تا شهریور ماه در سه قسط پرداخت می شود که واریز قسط اول از 10 روز آینده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۳:۱۸    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی چهارشنبه 30 خرداد 97 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۳:۱۳    
آمریکا بعد از ناکامی در خارج کردن رژیم صهیونیستی از دستور کار شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، بامداد چهارشنبه از این شورا کناره گیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۲:۵۳    
معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه کسب نمره قبولی در آزمون زبان -به عنوان یکی از شروط قبولی در دوره دکتری- از سوی بسیاری از دانشگاه ها نادیده گرفته می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۲:۳۳    
وقوع انفجار در یک ایستگاه قطار در کشور انگلیس، باعث تخلیه فوری این ایستگاه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۲:۱۸    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 30 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.