دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۳۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 8 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۸    
همزمان با روز صنعت و معدن، نمایشگاه محصولات برتر ایرانی با نشان تجاری سرآمد صنعتی و معدنی 8 تا 11 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۷    
سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: 18 خردادماه آخرین فرصت دانش آموزان برای ثبت سفارش اینترنتی خرید کتاب درسی است
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۹    
تعداد مشترکان تلفن همراه مشغول به کار در سال 1395 نسبت به سال 1380، 40 برابر شده است به طوری که این مشترکین در سال 1380، 2087353 نفر و در سال 1395، به 82883447 نفر رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۴    
بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل یعنی اردیبهشت 1396 مربوط به تخم مرغ ماشینی با 55,6 درصد افزایش و پس از آن برنج خارجی درجه یک با 37.2 درصد افزایش و موز با 36.8 درصد افزایش می باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰    
مشهد در حال حاضر در وضعیت هواشناسی بنفش قرار دارد و این وضعیت تا جمعه ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۴۵    
با حضورهیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان، آزمایشگاه شماره یک مرکز زبان این دانشگاه، مجهز به سیستم چند رسانه ای Xclassبه مرحله بهره برداری رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۴۰    
محمد صلاح در حالی که کلاهی بر سر داشت در اسپانیا آفتابی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۲۵    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که این رژیم برای مقابله با مقاومت فلسطین در غزه باید سیاست ترور را در این منطقه پیش بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۲۵    
بانک سوئیسی بانک دو کامرس دو پلیسمنت (پی بی سی)، تمام تبادلات جدید خود با ایران را معلق کرد و در حال کاهش فعالیت های مرتبط با ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۰    
در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۰    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که کمیسیون امنیت ملی برای حفظ منافع ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۵    
افشاکننده اسرار درونی آل سعود به مکان اختفای بن سلمان و هدف وی از دور شدن از انظار عمومی و دیدارش با مقامات اسرائیلی پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۰    
به گزارش تابش کوثر، وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه در گزارش سالانه آزادی های مذهبی مرتبط با سال 2017، بار دیگر ایران را به نقض آزادی های مذهبی متهم کرد! ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر کشته و مصدوم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۱    
دادستان تهران گفت: متهم پرونده آزار جنسی به دانش آموزان به پخش فیلم های مستهجن برای دانش آموزان اعتراف کرده است اما منکر سایر اتهامات شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۶    
منابع فلسطینی به از سرگیری حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه و به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهرکها اشاره کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۱    
منابع سوری از درگیری های داخلی تروریستها در غرب درعا، انفجار بمب در محله غویران حسکه و عملیات پاکسازی مناطق حومه حمص از لوث تروریستها خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۱    
دادستانی کل بلژیک در بیانیه ای اعلام کرد: حادثه خونبار امروز در شهر لیژ تروریستی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۷    
علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی، محمدرضا عارف و حمیدرضا حاجی بابایی برای کرسی ریاست مجلس در انتخابات هیئت رئیسه پارلمان در سال سوم، با یکدیگر رقابت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
مهمترین سوژه استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات تمدید قرارداد با تیام و چگونه تمدید کردن این قرارداد می باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
رسانه های هلندی اعلام کردند فردی به نام علی معتمد که در این کشور کشته شده است، محمدرضا کلاهی صمدی عامل به شهادت رساندن اعضای حزب جمهوری اسلامی در سال 60 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
آزمون کتبی یازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 98-97 دانشگاه علوم پزشکی تهران 31 خرداد 97 برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۲    
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد با حکم رهبرمعظم انقلاب فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۷    
باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از واگذاری به مالک جدید خود به دنبال مذاکره با دو دروازه بان لیگ برتری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی به مذاکرات آتی خود با رهبر کره شمالی واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید از طرح جدید مجلس برای ممنوعیت کامل واردات کالای مشابه تولید داخل خبر داد و گفت: می خواهیم تولیدکننده داخلی امکان فروش محصولات خود را پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای سقف قابل پرداخت و حداکثر مدت بازپرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
مسئولان اجرایی کشور طی یکی دو روز گذشته اقدام به انتشار آماری از میزان مهاجرت کاربران به سمت پیام رسانهای بومی کرده اند که با نگاهی اجمالی به آنها متوجه عدم همخوانی این آمارها با یکدیگر می شویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۱    
چه کسی است که 90 دقیقه به ورزشگاه فاتح تریم چشم دوخته باشد و نگران نشده باشد؟ مگر می شود نسبت به این باخت بی توجه بود؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۶    
با کشته شدن دو نیروی پلیس و یک راننده در بلژیک، گروگان گیری در این کشور پایان یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۱    
بهترین شهرهای دانشجویی جهان در رتبه بندی کیواس 2018 معرفی شدند در این رتبه بندی میزان علاقه دانشجویان نیز به عنوان ملاک در نظر گرفته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۱    
سپاهان در چهار روز گذشته 3 بازیکن خوب جذب کرده و به نظر می رسد با عزم جزم می خواهد تا موفقیتهای این تیم با امیر قلعه نویی تکرار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
منابع فلسطینی از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت فلسطین در غزه خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس سابق دستگاه جاسوسی کره شمالی به همراه یکی دیگر از مقامات بلندپایه این کشور برای آماده سازی مقدمات دیدار کیم جونگ اون و دونالد ترامپ ، راهی آمریکا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
پس از سرنگونی رژیم دیکتاتوری معمر قذافی در سال 2011 هرج و مرج سراسر لیبی را فراگرفت و در جریان هجوم انقلابیون به دفاتر و موسسات وابسته به این رژیم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۰    
نماینده آمریکا در زمینه خلع سلاح در مخالفت با ریاست سوریه بر کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل ، ادعاهای پیشین و اثبات نشده واشنگتن علیه دمشق درباره دست داشتن دولت بشار اسد در حملات شیمیایی را تکرار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۰    
پدر 6 قلوهای تبریزی که دستفروش است با ابراز شادمانی از به دنیا آمدن 6 فرزندش گفت: خوشحالی ام را نمی توانم پنهان کنم اما در حالت اغما هم به سر می برم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: متأسفانه سالیانه سه تا پنج هزار مرگ مغزی در کشور اتفاق می افتد اما سال قبل تنها 900 پیوند عضو انجام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 7 نفر از خانواده شهدای منا که هنوز محل دفن آنها مشخص نشده است به حج 97 اعزام می شوند، گفت: همچنان پیگیر دیه شهدای منا هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۵    
تحقیقی جدید نشان می دهد ویتامین ها و مواد معدنی مکملی که افراد مصرف می کنند، هیچ تاثیری در سلامتشان ندارد و به خصوص از بیماری های قلبی و حمله قلبی جلوگیری نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۵    
کاربران فضای مجازی به سخنرانی دیشب دانشجویان در حسینیه امام خمینی(ره) واکنش های متفاوتی نشان دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۵    
مجموعه نیم نگاه شبکه رادیویی سلامت در تازه ترین برنامه خود ضمن بررسی مساله دخانیات در کشور به موضوع قانون مقابله با قلیان می پردازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۹    
استفاده از کارت هوشمند سوخت در هنگام خرید بنزین و سایر فرآوده های نفتی از جمله راهکارهایی است که با استفاده از آن می توان دست آوردهایی مانند سامان بخشیدن به عرضه فراورده های نفتی را کنترل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۴    
فرهنگیان بازنشسته ای که از شهریور و مهر ماه سال گذشته بازنشسته شده اند، هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکردند و امروز در اعتراض به این موضوع مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۴    
بازیکن اسبق تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین گفت: تبحر و زیرکی کی روش در این قبیل شرایط این است که او هرگز دستش را برای رقبا رو نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۹    
اسامی نمایندگان انصراف دهنده از سؤال از رئیس جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۰    
قائم مقام در امور بین الملل معاونت علمی از بازگشت یک هزار نخبه به کشور خبرداد و گفت: این نخبگان اکنون در کشور با راه اندازی استارتاپ هایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۵    
باشگاه استقلال مطالبات مهاجم سنگالی این تیم را پرداخت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۰    
روزنامه آس اسپانیا شکست ایران مقابل ترکیه را بازتاب داد و بازی شاگردان کی روش را بد توصیف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به دلایلی که سبب پف پلک پایین می شود، گفت: فردی که بیماری زمینه ای دارد باید 6 تا 9 ماه بیماریش کنترل و سپس جراحی برای آن انجام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش به بازرس ویژه وزارتی در مورد رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه ی در منطقه 2 تهران، دستور فوری داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۵    
سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه عنوان کردهواداران تیم ملی ایران را دوست دارم و تشویقی که آنها ارائه می دهند خاص و ویژه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
وزیر رفاه گفت: برای بهبود آینده زندگی رانندگان بازنشسته که نباید با فشار و سختی توأم باشد کمیته ای برای کاهش ریسک رانندگی و بیمه کردن آنها ایجاد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 157 نفر در اثر طوفان شن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
در حالی که شرکت توتال فرانسه6 ماه مانده به تحریم بساط خود را از ایران برمی چیند، جایگزین های ایران را در دیگر کشورها از جمله روسیه جست وجو می کند و به تازگی قرارداد 25 میلیارد دلاری با روسیه با حضور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: امسال کسری بودجه نخواهیم داشت اما بودجه 386 هزار میلیاردی که توسط مجلس تصویب شده است، محقق نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۰    
استفاده از فیلترشکن یا همان vpn ها در سراسر جهان بیش از گذشته رواج یافته است در حالی که استفاده از آنها معایب بسیار زیادی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۰    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز گذشته خود اعلام کردند قصد دارند تحریم های هدفمند و برگشت ناپذیر جدیدی بر ضد ونزوئلا به اجرا بگذارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
سایت pulse گزارشی را درباره مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه روبین کازان روسیه ارائه کرد و او را امید جدید گلزنی ایران در جام جهانی معرفی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
هفتگل سیستم دفع بهداشتی فاضلاب شهری ندارد به همین علت در همه نقاط شهر فاضلاب به کانال های بزرگ روبازی ریخته می شود که مانند رودخانه در مناطق گوناگون روان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
یکی از برنامه های دولت برای مقابله با تحریم های آمریکا پناه بردن به مبادلات برمبنای یورو است اما نباید فراموش کرد که اروپا متحد آمریکاست و هرگز برخلاف منافع این کشور که دلار یکی از آنهاست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس شورای شهر تهران خواست که هر چه سریعتر میدانی به نام امام هادی(ع) در تهران نامگذاری شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
در جلسه امروز فراکسیون مستقلان علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی فراکسیون مستقلان انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰    
محمدرضا عارف به عنوان گزینه این فراکسیون برای انتخابات ریاست مجلس در سال سوم دوره دهم پارلمان انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر دارای برگ آماده به خدمت در یکم شهریور و آبان 97 در صورت تمایل می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰    
معاون شهردار تهران افزود: تا دیروز نزدیک به 248 هزار شخص حقیقی و بیش از 11 هزار شخص حقوقی در سامانه تهران من ثبت نام کردند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۰    
صبح امروز بسته ای مشکوک در حوالی درب شمالی مجموعه بهارستان یافت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۰    
معاون شورای عالی فضای مجازی گفت: بیش از 26 میلیون کاربر در پیام رسان های داخلی ثبت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۰    
یکی از دانشجویان به آقا می گوید: صدها نشریه دارند و سیاست های کشور را به تمسخر می گیرند، به حسینیه امام می آیند و چشم در چشم رهبریِ نظام را نقد می کنند، اما از در که بیرون می روند می گویند آزادی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۰    
صبح امروز جمعی از رانندگان آژانس ها در مقابل شورای شهر تهران در خصوص افزایش نرخ طرح ترافیک جدید تجمع و اعتراض کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۵    
توزیع کارت آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی برای سال تحصیلی 98-1397 آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۰    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سؤال نمایندگان در جلسه علنی امروز نمایندگان حاضر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۰    
مقامات آمریکا و کره شمالی قصد دارند روز سه شنبه (امروز) قصد دارند به منظور بحث درباره موضوعات امنیتی مربوط به نشست احتمالی رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در سنگاپور دیدار کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۵    
"ناصر یمین مردوخی" خبرنگار پیشکسوت عرصه مطبوعات ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۰    
زیر پوست کانال ها و گروه های رسمی، فان، خانوادگی و حتی غیراخلاقی بزرگسالانه تلگرام، اتحاد هایی خارج از عرف متشکل از نوجوان ها و افراد کم سن ایجاد شده که در فضایی به دور از هر نوع نظارت والدین با ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۰    
جنگنده های رژیم صهیونیستی، صبح امروز به چندین موضع مربوط به مقاومت در نوار غزه حمله کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۰    
زندانهای مخفی و آشکار آمریکا در جهان و جنایاتی که بر زندانیان این بازداشتگاه ها روا داشته شده یکی از مهم ترین سندهای نقض حقوق بشر در ابعاد مختلف آن و توسط بزرگترین مدعی حفظ حقوق بشر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۵    
یک مقام وزارت خارجه روسیه می گوید که واشنگتن از سال 2011 تا به امروز بیش از 52 دور تحریم علیه شهروندان و نهادهای روسی اعمال کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۵    
وزیر خارجه لهستان می گوید که اتحادیه اروپا نباید تحریمهای آمریکا علیه ایران را تضعیف کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمهوری فرانسه بعد از یک سال اذعان کرد، رژیم سعودی نخست وزیر لبنان را بازداشت کرده بود که دیپلماسی پاریس منجر به پایان این بحران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه گفت:ایران تیم خوبی است که در 10 بازی آخر فقط یک باخت داشت، این بازی هم برای ما خوب بود و هم برای ایران در راه جام جهانی.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هیچکس بیشتراز من نسبت به سید جلال علاقه ندارد، ما نمی توانیم با یک بازی عملکرد چشمی را زیر سوال ببریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۰    
کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی ایران مقابل اسپانیا و پرتغال در جام جهانی از پیش بازنده نیست .
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آلمان میگوید که هیچ نشانه یا پیامی از سوی عربستان در زمینه قطع همکاری این کشور با شرکتهای آلمانی دریافت نکرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۲۶    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 8 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۱۱    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی سه شنبه 8 خرداد 97 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.