دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 23 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۹    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل تاریخ های یکم تیرماه تا 15 مردادماه سال جاری از امروز آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۲    
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران با صدور اطلاعیه ای، آمادگی خود را برای دریافت وجوه زکات فطره هموطنان داخل و خارج از کشور اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۸    
شبکه افق از چهارشنبه 23 خرداد با مجموعه گزارش های فوتبال فقط بهونه اس به حاشیه های جام جهانی 2018 روسیه می پردازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۵۸    
سری پنجم اصلاحیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۸    
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه خرداد ماه ساعت 24 امشب واریز و قابل برداشت خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۸    
ماه رمضان و روزه داری، فرصت خوبی است که بدن به لحاظ تغذیه ای بازسازی شود. اما، آنچه نباید فراموش شود، توصیه های غذایی بعد از یک ماه روزه داری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۸    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 32 ارز از جمله دلار، پوند و یورو افزایش و نرخ 4 ارز کاهش یافت و نرخ 3 ارز نیز ثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۴    
شبکه های سیما در ایام تعطیلات عید سعید فطر فیلم های متنوعی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۴:۴۱    
روحانی: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۴:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که هرگونه توافق با کره شمالی باید از سوی کنگره آمریکا نیز تصویب شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۴:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا یک روز پس از برگزاری نشست ترامپ و رهبر کره شمالی در سنگاپور، گفت که واشنگتن انتظار دارد که پیونگ یانگ طی 2 سال و نیم، گام هایی اساسی در مسیر خلع سلاح هسته ای بردارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۴:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب طرح محدود کننده روابط با ایران در مجلس عوام کانادا و مطرح کردن برخی ادعاها و اتهامات علیه نهادهای نظامی کشورمان در خلال آن را محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۲:۰۲    
جمهوری اسلامی ایران پس از 16 سال به عضویت اکوسوک (شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل) انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۱۷    
شبکه خبری غربی از ایده تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران به بهانه تداوم همکاری ها با ایران و حفظ برجام خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۱۷    
وزیر امور خارجه ایران (چهارشنبه) در نشستی با حضور پنج تن از وزرای دولت آفریقای جنوبی شامل وزرای خارجه، دفاع، توسعه، حمل و نقل و تجارت درباره راههای توسعه و تعمیق روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان این صندوق خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۴۷    
قائم مقام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات حج در 28 تیرماه خبر داد و گفت: امسال 85 هزار نفر از 20 فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۴۲    
یک مقام مسئول از عزم شرکتهای پرداخت برای انسداد درگاه های شرط بندی و قمار اینترنتی خبر داد و گفت: با همکاری پلیس فتا، درگاه پرداخت این سایت ها، یکی پس از دیگری بسته خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۳۷    
بر اساس اعلام مسئولان بانک مرکزی، مردم ایران از آذرماه گذشته تاکنون از طریق طرح پیش فروش سکه بیش از هفت میلیون قطعه سکه تمام بهار آزادی خریده اند که معادل 60 تن شمش طلاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۳۷    
با روند رو به رشدی که قیمت سکه طی می کند شاید دارندگان سکه های پیش فروش در زمان ثبت نام تصور هم نمی کردند که سود سرمایه گذاری آنها تا این حد بالا باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۷    
جونیت چاکر قضاوت نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 را بر عهده خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بر استفاده از لبنیات پاستوریزه و کم چرب تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۷    
معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از امکان پخش بازی های جام جهانی در اماکن ورزشی و سرپوشیده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۷    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا را بر عهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی از محاسبه و اخذ سود مرکب را توسط بانک ها ممنوع دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۳    
مخالفت مجلس عوام انگلیس با اعمال هر تغییری درباره لایحه برگزیت سبب تسریع در تصمیمات نخست وزیری این کشور در راستای خروج از اتحادیه اروپا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
به دلیل واردات هم زمان تخم مرغ از ترکیه و افزایش تولید تخم مرغ در داخل، کار به جایی رسیده است که قیمت تخم مرغ داخلی علی رغم افزایش هزینه های تمام شده کاهش یافته و در کنار آن تخم مرغ های تاریخ گذشته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
سرپرست دادسرای ارشاد اتهام های اصلی متهم پرونده آزار و اذیت چند دانش آموز در غرب تهران را "تشویق به فساد" و "کودک آزاری" اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیات عظام مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی، سبحانی، سیستانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲    
اگر می خواهید فایل حذف شده صحیح و سالم بازیابی شود بهتر است عملیات بازیابی را بلافاصله و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از حذف آن آغاز کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲    
منابع یمنی از بمباران شدید الحدیده از سوی ائتلاف ضد یمن و نیز حملات هوایی ائتلاف تحت سرکردگی سعودیها به صعده در شمال یمن خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۷    
در پایان کنگره ویژه فیفا ،میزبان جام جهانی فوتبال 2026 مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
بازار میوه در حالی با افزایش قیمت همراه شده که این افزایش قیمت فقط مربوط به نوبرانه ها نیست و همه محصولات این شرایط را دارند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۲    
همزمان با رشد نجومی قیمت ها فعالان بازار خودرو از به حداقل رسیدن خرید و فروش در این بازار خبر می دهند به گونه ای که مصرف کنندگان رغبتی به خرید با قیمت های نجومی ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۲    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر آخرین قیمت ها از بازار طلا و سکه را اعلام و توصیه کرد که با توجه به ملتهب بودن بازار و حبابی بودن قیمت سکه نباید در بازار ملتهب خرید کرد که منجر به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی از مطرح شدن اخباری مبنی بر "توقف تخصیص دلار 4200 تومانی برای واردات گوشی موبایل" خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۲    
جدیدترین گزارش اوپک نشان داد نفت ایران در ماه می (اردیبهشت)با افزایش 5 دلار و 59 سنتی، بشکه ای 72.15 دلار فروخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۲    
برنامه پیش فروش ایران خودرو که قرار بود به منظور احترام به اعتماد مشتریان به مناسبت عید سعید فطر از امروز آغاز شود، بدون ذکر دلیل از سوی این شرکت خودرو ساز لغو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۲    
دادستان کل کشور دادستان عمومی و انقلاب تهران را موظف کرد ادعاهای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی مربوط به نوعی بیماری کمتر شناخته شده را در اسرع وقت پیگیری و نتیجه را گزارش کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۷    
مربی تیم ملی اسپانیا یک روز پیش از آغاز جام جهانی برکنار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۷    
پوشش ظاهری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نظرها را در آستانه آغاز جام جهانی 2018 به خود جلب کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس طرح ادغام سازمان های اورژانس، مدیریت بحران و هلال احمر و تشکیل وزارت مدیریت بحران را اعلام وصول کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:بدهی دولت به داروخانه ها به 12 هزار میلیارد تومان رسیده است بنابراین لازم است دولت پول داروخانه ها و پزشکان را هر چه سریع تر بدهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۲    
امکان افتتاح حساب جاری بدون دسته چک (در چارچوب ماده 21 قانون صدور چک) برای اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی که فاقد شرایط اخذ دسته چک هستند، فراهم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: FATF یک سند استعماری است که ابزاری برای دولتهای زورگو شده تا از طریق آن کشورهای کوچکتر را تحت سلطه خود بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۷    
بعد از دیدار اخیر ترامپ و رئیس کره شمالی، گرافیست ها تشخیص دادند ترامپ حالتی نامطمئن و کیم حالتی فریب آمیز دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۷    
همزمان با برگزاری جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی درباره بازگشت ارز پتروشیمی ها به چرخه اقتصاد،دورجدید تلاشهای این انجمن برای کاهش قیمت خوراک گاز پتروشیمی ها آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۱    
276 نماینده در تذکرات جداگانه به رئیس جمهور، نسبت به کاهش ارزش پول ملی، افزایش ثبت سفارش واردات کالا و عدم نظارت بر قیمت خودرو انتقاد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۱    
متأسفانه بخاطر عدم راه اندازی زیرساختهای نهادی برای حکومت اسلامی و اصرار بر حفظ نهادهای لیبرالی، ظرفیت این فریضه الهی به شکوفایی نرسیده است؛ و عوام تصور می کنند فطریه یک عمل اخلاقی صرف است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۰    
بر اساس نتایج یک بررسی جدید گیاه خواری مزایای قابل توجهی دارد و باعث طولانی تر شدن عمر، افزایش سلامت قلب و باریک تر شدن دور کمر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۵    
رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با سه، چهار نماینده از کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش برای اعزام به جام جهانی صحبت مقدماتی شده بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۰    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باتوجه به وضعیت وخیم اقتصادی خجالت می کشم بگویم از این دولت حمایت کردم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نماز عیدفطر در پایتخت را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰    
سایت فیفا تصاویر جالبی از ستاره های تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۰    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فردا آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان کارشناسی ارشد است، گفت: مهلت باقیمانده قابل تمدید نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 20 ارز از جمله دلار و پوند افزایش و نرخ 17 ارز مانند یورو کاهش یافت و نرخ 2 ارز نیز ثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۰    
هافبک مدنظر باشگاه پرسپولیس با باشگاه نساجی قائمشهر به توافق کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۵    
وزارت خارجه ترکیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از توافق آمریکا و کره شمالی، این مسئله را فرصتی برای ارتقای صلح در منطقه و جهان دانستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۵    
کره جنوبی از احتمال توقف رزمایش های نظامی با آمریکا در شبه جزیره کره خبر داد ولی ژاپن ادامه این رزمایش ها را برای امنیت منطقه حیاتی دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس مجلس اعلام کرد: هفته آینده جلسه ای برای بررسی گرانی کالاها و خودرو برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۵    
جوایز نقدی برای تیم های برتر در جام جهانی 2018 روسیه توسط رئیس فیفا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی آخرین برنامه های سازمان متبوعش در صورت خروج از برجام را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری پیش از عید سعید فطر، اعلام کرد: حقوق بازنشستگان فرهیخته این صندوق براساس احکام جدید سال 97 که روز گذشته صادر شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۰    
طرح اصلاح قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس کابینه دولت ژاپن اعلام کرد که بعد از بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی حاضر به پرداخت بخشی از هزینه های خلع سلاح اتمی کره شمالی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
رسانه حکومتی کره شمالی در مطلبی نوشته است طی دیدار سران آمریکا و کره شمالی، واشنگتن توافق کرد در کنار تضمین امنیتی، تحریم ها علیه پیونگ یانگ را بردارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۰    
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: براساس گزارش آبفا، کیفیت آب تهران به صورت 24 ساعته کنترل می شود و می توان گفت کیفیت آب تهران مطلوب، سالم و بدون آلودگی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: جمعه 25 خرداد ماه، عید فطر و اول ماه شوال است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۵    
نیروی دریایی یمن یک کشتی ائتلاف سعودی را با دو فروند موشک در ساحل غربی استان الحدیدة هدف گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۵    
در روزهایی که اصلا حس ورزش کردن ندارید چطور می توانید کالری بسوزانید و چربی سوزی کنید؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۰    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری با اشاره به رایگان بودن مترو در روز عید فطر گفت: 450 دستگاه تاکسی ون رایگان در 5 مسیر و داخل مصلی نیز مستقر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام این مطلب که طرح ترافیکی تابستانه از فردا آغاز می شود، گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو پیش بینی می شود که امروز و فردا بزرگراه های نواب، امام علی (ع) ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۵    
مقرر شده بود دولت برای قیمت نان، بعد از ماه رمضان تصمیم گیری کند که رئیس اتاق اصناف ایران از احتمال افزایش نیافتن قیمت نان خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۰    
یک استاد اقتصاد گفت: افزایش قیمت دلار، باعث شده طی هشت ماه اخیر ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم 80 درصد کاهش پیدا کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۵    
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل به تردد گروهکهای تروریستی به داخل کشور از منطقه کردستان عراق به دولت محلی اقلیم کردستان عراق اعتراض کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۰    
سه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مشخص شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۵    
هوش مصنوعی گلدمن، تیم ملی فوتبال برزیل را به عنوان قهرمان جام جهانی روسیه پیش بینی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۵    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: واکسن HPV ایرانی در یکی از شرکت های دانش بنیان تولید شده است و سال آینده وارد بازار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۰    
بر اساس تصمیم گیری های انجام شده ساعت کار دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تغییر کرده و امروز با برنامه جدید اجرایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۰    
تا اوایل سال 82 به سبب مازاد تولید پنبه مخالف سر سخت واردات بودیم اما رفته رفته بی توجهی مسئولان به تولید این محصول استراتژیک، افزایش واردات کشت پنبه را به کما برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۵    
جام جهانی 2018 روسیه پنجشنبه شب با دیدار تیم های ملی روسیه و عربستان از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۰    
رضا پرستش، بدل ایرانی لیونل مسی در شهر مسکو و بازداشت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۰    
اگر می بینید در آمریکا فیلم های ضد ایرانی ساخته می شود، این موضوع به آن ها بخشنامه نشده است؛ بلکه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۵    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با اسکای اسپورت، بیانیه و رفتار کمپانی نایک علیه تیم ملی را مضحک و مسخره عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۰    
مشاهدات میدانی نشان می دهد طی دو ماه گذشته با تغییرات نرخ ارز شاهد افزایش شدید قیمت برخی از تجهیزات پزشکی بوده ایم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۵    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفته در صورتی که ایران بپذیرد وارد توافقی جدید با آمریکا شود، این کشور آماده است مولفه های اصلی نظام تحریم ها را خاتمه دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۵    
یکی از نکاتی که در سفر حج باید به آن توجه داشت، به همراه داشتن و مواظبت از داروهای اختصاصی و تجهیزات پزشکی است، چرا که در عربستان فراهم کردن دارو به سادگی امکان پذیر نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۵    
عربستان سعودی در تعطیلات عید فطر و در ادامه برنامه بن سلمان برای سکولار کردن این کشور، د ر دو شهر جده و ریاض، میزبان کنسرت 9 خواننده زن سرشناس دنیای عرب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
نگاهی کوتاه به حضور ایران در بازی های آسیایی نشان می دهد، بعد از انقلاب ایران بزرگترین کاروان را در این دوره از بازی ها به میزبانی جاکارتا خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
مجلس عوام کانادا روز سه شنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار قطع کلیه مذاکرات با ایران برای از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داده رهبر این کشور در جریان نشست سنگاپور از رئیس جمهور آمریکا برای سفر به پیونگ یانگ دعوت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۰    
تحقیقات جدید نشان داده است، مصرف الکل می تواند به میزان قابل توجهی شانس ابتلا به آلزایمر را افزایش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۰۰    
آنطور که مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، عنوان داشته، قرار است توزیع داروهای مخدر در سطح داروخانه های بخش خصوصی صورت بگیرد که این موضوع با واکنش های متفاوتی همراه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۶:۰۰    
نیروی انسانی موجود در آموزش و پرورش در پنج گروه معلمان، مدیریت، کیفیت بخشی، سرایدار و خدمتگزار و گروه اداری تقسیم بندی می شود و طبق آمار اعلامی اواخر سال گذشته شمار کارکنان این وزارتخانه به بیش از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۱۵    
دادستان انتظامی مالیاتی گفت: رئیس سازمان مالیاتی میتواند در مواردی مثل انجام امور درمانی و پیگیری مسائل تجاری یکبار اجازه خروج برای بدهکاران را صادر کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۱۵    
سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که مقامات واشنگتن باید به اِعمال حداکثر فشار اقتصادی علیه کره شمالی ادامه دهند!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۲:۳۵    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی چهارشنبه 23 خرداد 97 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۲:۲۰    
سندی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد گروهک تروریستی منافقین، سال 2017 مبلغ 40 هزار دلار به مشاور امنیت ملی فعلی کاخ سفید بابت سخنرانی در یکی از میتینگ هایش در پاریس پرداخت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۱:۲۰    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 23 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۱:۱۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از کلید خوردن طرح سوال از وزیر ارتباطات در مجلس خبر داد.