پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۲:۰۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 12 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه ای که دولت به مجلس تقدیم کرده است، توسعه راه آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۳    
اولین قسمت از ویژه برنامه 2018 روز 20 خردادماه به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰    
خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در آن ها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۵    
سرهنگ رحمانی گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۵    
طبق اعلام مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد ، کیفیت هوای این شهر در شرایط ناسالم قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۳    
رئیس کل گمرک ایران از افزایش 22 درصدی صادرات غیرنفتی کشور در 2 ماه نخست امسال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۷    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده وجود نخواهد داشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش باران در مناطق وسیعی از کشور طی امروز و فردا خبر داد و گفت: کاهش 10 درجه ای دما در سواحل خزر رخ خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۲    
رئیس جمهور تصریح کرد: تردیدی ندارم با وحدت از شرایط جدید به خوبی عبور خواهیم کرد و امروز در صورتی می توانیم به اهداف متعالی خود دست یابیم که خودمان را اعضای یک ملت واحد و امت واحده بدانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۴۱    
بعد از آنکه عربستان سعودی خرید سامانه موشکی اس 400 از سوی قطر را تهدیدی علیه امنیتی ملی خود دانست، سرتیپ سابق وزارت اطلاعات قطر ادعا کرد که این سامانه بخشی از سامامانه دفاعی این کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰    
روحانی در پیامی به یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان تاکید کرد: گفتار نیک،کردارنیک و پندارنیک، آموزه ای است که امروزه جهان باید به آن توجه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۰    
انتخاب رشته داوطلبان مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس کمیسیون اروپا در اظهاراتی تأکید کرد: اروپا به عنوان یکی از معماران توافق هسته ای با ایران باید تلاش خود را برای حمایت از اصل برجام به کار گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۰    
یک فروند هواپیمای جنگی ظهر امروز در منطقه کویری شهرستان اصفهان سقوط کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۰    
هافبک میانی و جوان تیم استقلال که تا دو فصل آینده هم قرارداد دارد خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به لیگ ستارگان قطر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۵    
در حادثه انفجار در شرق کابل واقع در پایتخت افغانستان، یک نفر کشته و 3 فرد دیگر نیز زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۰    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به اعلام جنگ تجاری ترامپ به اروپایی ها از وی به عنوان گاو خشمگینی که همه را هدف قرار می دهد و باید مهار شود، یاد کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر نشر آثار رهبری، به منظور تبیین بیشتر بیانات رهبر انقلاب درباره اتاق جنگ آمریکا، به تحولات وزارت خزانه داری آمریکا برای مدیریت جنگ اقتصادی علیه ایران پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۵    
فوق ستاره پرتغالی برای ماندن در رئال مادرید شرط عجیب گذاشت و دستمزدی نجومی از رئالی ها خواست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با یک شبکه لبنانی بار دیگر تأکید کرد ایران حاضر به مذاکره بر سر توانایی های دفاعی و موشکی خود نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۰    
اوضاع پیچیده پرونده آزار جنسی چند دانش آموز متوسطه اول در مجتمع آموزشی معین در غرب تهران، با رو شدن زوایای غیر رسمی تازه ای از این حادثه، پیچیده تر می شود
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۵    
مذاکرات مسئولین باشگاه استقلال با مامه تیام وارد فاز جدیدی شده و احتمال این که تیام مذاکرات نهایی اش را در تهران انجام دهد وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۵    
وزیر خارجه سوریه در نشستی خبری ضمن انتقاد از اقدام فرستاده سازمان ملل در افشای اسامی اعضای کمیته قانون اساسی سوریه، از مردم و دولت ایران برای حمایت از سوریه تقدیر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۰    
کاربران فضای مجازی با انتشار پست های در صفحات شخصی خود نسبت به تحریم فوتبال ایران از سوی شرکت نایک واکنش های طنزی نشان دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به بررسی روان شناختی شش دانش آموز مدرسه ای در غرب تهران گفت: تشخیص تعرض جنسی تا حدود 3 هفته بعد از حادثه قابل انجام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۵    
وزیر نفت گفت: وزارت نفت تلاش می کند که با تعیین سازوکارهایی اجازه ندهد بابک زنجانی های جدید رشد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۰    
روند افزایشی قیمت نفت خام ایران برای سومین هفته پیاپی ادامه یافت و قیمت هر بشکه نفت سبک ایران از مرز 77 دلار برای هر بشکه گذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیته امنیت آب کمیسیون امنیت ملی مجلس، از مأموریت ویژه شورای عالی امنیت ملی برای حل مسئله کم آبی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۵    
محسنی اژه ای گفت: طی بخشنامه ای که از طرف معاون اول رییس جمهوری صادر شده، محدودیت هایی اعلام شده که می تواند تبدیل به جرم شود؛زیرا در برخی مقررات اگر انسان خلاف آن عمل کند چه بسا که منجر به جرم میشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
امیر فرزاد اسماعیلی با پیشنهاد سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی و تائید فرمانده معظم کل قوا، به سمت مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، جنبش بحرینی أنصار شباب ثورة 14 فبرایر مردم این کشور و امت عربی و اسلامی را به مشارکت گسترده در راهپیمایی های این روز فراخواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
اجرای طرح رجیستری تلفن همراه موجب شد میزان واردات رسمی گوشی تلفن همراه در دوماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 163 درصد افزایش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۰    
دانشمندان دریافته اند بین باکتری های روده و واکنش های ایمنی تومور در کبد ارتباط وجود دارد، یافته ای که می تواند منجر به درک مکانیسم سرطان کبد و راهی برای درمان آن شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۰    
تیم ملی فوتبال ایران درحالی خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند که نسبت به رقبایش تدارک کمتری دیده اما توقع از آن بسیار بالاست!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۰    
یک حقوقدان ضمن اشاره به اصلاحات قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با انجام اصلاحات تازه، کالاهای قاچاق، بازصادرات شده یا به شرط خروج از کشور از طریق بورس به مزایده گذاشته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در سال 95 حدود 32 میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده است، گفت: بحران بانکی کشور را تهدید می کند و فاصله بین دارایی و بدهی به رقم وحشتناکی رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۵    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز مصاحبه های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از 16 تیر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۵    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، از پرداخت 2 هزار و 80 میلیارد تومان یارانه دارو در سال جاری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۰    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارزشی برای گفته های رسانه هایی که کاری به غیر تخریب و تهمت ندارند، قائل نیستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۵    
انتشار خبری از فلسطین درباره شهادت یک پرستار 21 ساله توجه مردم همه جهان را به خودش جلب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۵    
امروز قیمت خودروی H30 رشد یک میلیون و 200 هزار تومانی را تجربه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۰    
اعزام زائران به حج، نحوه ارائه خدمات، صدور ویزا، پیگیری شهدای منا و اعزام آخرین گروه از خانواده آنان به حج برای شناسایی شهدا و...، از جمله سئوالاتی است که رئیس سازمان حج به آنها پاسخ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید بگویم ما قالب مصوبی به نام نیروی سایبری نداریم، کما اینکه آنها (امریکا و غرب) در ارتش و نظام های خود ارتش سایبری دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۵    
علیرضا فغانی داور بین المللی ایران بعد از جام جهانی روسیه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۵    
دبیر کل ناتو در گفت وگو با یک نشریه آلمانی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و هشدار درباره پیامدهای امنیتی این اقدام گفت با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی عضو ناتو نیست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۰    
گران ترین توپ جام جهانی 2018 که ازترکیب طلا و جواهرات است معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۵    
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: برای برقراری امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، اشراف اطلاعاتی از سر مرزها تا تهران صورت گرفته و هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری این مراسم نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۵    
گوگل از تمدید قرارداد جنجالی خود با ارتش آمریکا که باعث اعتراض و استعفای هزاران نفر از کارمندان این شرکت شده بود، خودداری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۸    
آثار اقتصادی تحریم های یکجانبه آمریکا پس از برجام، نه تنها به میزان قبل از برجام نخواهد بود، بلکه بنا بر دلایلی همچون عدم اجماع جهانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۳    
دیداردوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کوزوو به احتمال زیاد فردا برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۸    
در نظرسنجی انتخاب بهترین ورزشکار ماه می، نام ساره جوانمردی نیز به عنوان یکی از کاندیداهای دریافت این عنوان به چشم می خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۸    
دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه اگر پژو مجاب شود که تولید و تامین قطعات را به ایرانی ها واگذار کند، این بار هم می تواند تحریم ها را دور بزند، گفت: فرانسوی ها می خواهند با ایران کار کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۸    
جاده ارتباطی ایلام-مهران به عنوان مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی(ع) سال هاست در حال بهسازی و اصلاح است اما همچنان این پروژه مشکلات مهمی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۸    
موضوع حذف دفترچه های درمانی در سطح مراکز درمانی، یکی از طرح های اولویت دار سازمان های بیمه گر در کشور است که تا واقعی شدن راه زیادی در پیش دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
زمان واریز مابه التفاوت افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 جزو برترین پیراهن های تیم های آسیایی حاضر در ادوار مختلف جام جهانی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۸    
میزان کارایی سازمان ملل به خواسته های آمریکا گره خورده و هر زمان که این کشور اراده کند این سازمان وظیفه اش را انجام می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۳    
نیروهای مسلح یمن در واکنش به اقدام امارات در هدایت عملیات نظامی در غرب یمن، هشدار داد که ابوظبی از امروز دیگر امن نیست و در تیررس موشک های یمن قرار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۲    
سنگربان جوان استقلال شایعه جلسه با مسئولان این تیم و عدم توافقش با آبی پوشان را تکذیب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۲    
سرمربی تیم ملی ایران می گوید که ایران می توانست در ست چهارم برنده باشد اما در نهایت این دیدار سخت و نزدیک در ست پنجم آرژانتین را شکست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۷    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران با اشاره به فروش 15 میلیونی قبر در قطعات قدیمی بهشت زهرا گفت: سازمان خودکفا است و از سال 73 تاکنون از شهرداری بودجه ای دریافت نکرده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۷    
هوای شهر تهران با شاخص74 ذرات کمتر از 2.5 میکرون هم اکنون در شرایط سالم قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۷    
کارشناسان باور دارند، اینترنت اشیاء گام بعدی انقلاب اطلاعات است؛ ضمن اینکه این صنعت نوظهور می تواند زندگی مردم در سراسر جهان را متحول و به دولت ها برای ارائه خدمات بهتر شهری و شهروندی کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۲    
تحلیلگر پیشین سیا در مسائل غرب آسیا در یادداشتی خاطرنشان کرده که تصور برخی از مقام های دولت آمریکا برای تسلیم ایران به شدت اشتباه است و اعمال فشار روی ایران جواب نمی دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۲    
بعد از ناکامی های سیاست های عربستان سعودی در لبنان و تلاش های بی ثمر وزیر مشاور دولت سعودی، ولی عهد عربستان خود تصمیم گرفته پروند لبنان را مدیریتکرده و به پیش ببرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۲    
تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین در نخستین بازی هفته دوم رقابت های لیگ ملت های جهان به مصاف هم رفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا بعد از دیدار با مقام ارشد کره شمالی درباره تحریم ها علیه ایران اظهارنظر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۷    
طبق بررسی ارائه شده در نشست سالانه انجمن روانپزشکی آمریکا، سالانه بین 300 تا 400 پزشک در آمریکا خودکشی می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۷    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد شنبه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره غزه را رد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۷    
روزنامه لوموند فرانسه به نقل از برخی منابع مدعی شده پادشاه عربستان در نامه ای به رئیس جمهور فرانسه تهدید کرده در صورت دستیابی قطر به سامانه پدافند موشکی اس-400 علیه این کشور اقدام نظامی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۷    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده واشنگتن و تل آویو طی گفت وگوهایی فشرده در روزهای گذشته به انجام هماهنگی های لازم درباره مفاد توافقی جدید در جنوب سوریه پرداخته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۷    
ملک سلمان ، پادشاه عربستان سعودی بامداد شنبه در حکمی دستور تشکیل وزارتخانه ای جدید به نام وزارت فرهنگ را صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۲    
نماینده روسیه در سازمان ملل در یک نشست خبری گفت نشست دوره ای شورای امنیت برای بررسی قطعنامه 2231 این شورا در خصوص برجام روز 6 تیرماه برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۲    
بعد از پایان رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان، رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال به دنبال درخشش در جام جهانی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۲    
آمریکا بامداد شنبه در نشست شورای امنیت پیش نویس قطعنامه کویت که خواستار مخافظت از مردم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه است را وتو کرد.