دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۲۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 18 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۵    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه تاکنون از طرف کمیسیون فرهنگی به سفر نرفته ام، گفت: بنده هم به خاطر همین شرایط اقتصادی جامعه با هزینه شخصی خودم به این سفر می روم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۵    
دارالشفایی که به سفارش صداوسیما در نگارش سریال ماه رمضان همکاری کرده، یکی از نویسندگان جریان شبه روشنفکری است که البته هیچ اثر مهمی در کارنامه خود ندارد و بیشتر به خاطر حواشی سیاسی شهرت یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۷    
مدیر برنامه های تیام نسبت به برخی از حواشی اخیر واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۷    
پیمان یوسفی به عنوان گزارشگر جام جهانی انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۲    
عربستان مدعی شده پدافندهای هوایی این کشور دو موشک که از یمن به سوی نجران شلیک شده بود را رهگیری کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم ملی لیتوانی به پیروزی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۲    
یگان موشکی ارتش یمن عصر جمعه پایگاه های نظامی عربستان را در نجران و عسیر با موشک های بالستیک هدف قرار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۲    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس گفت: هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری روز قدس زنده نگه داشتن آن نزد امت اسلامی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۰۷    
تیم ملی والیبال ایران هفته سوم لیگ ملت های والیبال را با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم چین آغاز کرد و توانست در سه ست این حریفش را پشت سر بگذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۲    
پیش از آغاز تمرین روز گذشته(پنج شنبه) تیم ملی والیبال ایران درگیری لفظی بین کادر فنی ایران با چین پیش آمد که مقصر آن چینی ها بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۷    
فروش سبزی خوردن های پاک شده و دسته ای در ماه مبارک رمضان تا جایی رونق گرفته است که کاسبان این شغل چرخ های دستی خود را برای فروش بیشتر در سطح شهر افزایش داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا احتمال دعوت از رهبر کره شمالی به کاخ سفید را بعید ندانست و این را به موفقیت نشست هفته آتی با کیم جونگ اون منوط دانست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۷    
رؤسای جمهوری روسیه و چین در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که مسکو و پکن تمام تلاش خود را برای محافظت از توافق هسته ای با ایران به کار خواهند بست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۲    
در پی شهادت "رزان النجار" امدادگر فلسطینی که هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، مادر او با به تن کردن روپوش سفید دخترش گفت، راه او ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۲    
همزمان با آغاز تظاهرات روز جهانی قدس در سراسر شهرهای ایران و تاکید بر حمایت از انتفاضه ملت فلسطین و مقاومت آن مردم دیگر کشورها و در راس آن فلسطینی ها تظاهرات خود به مناسبت این روز را برگزار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش در حمایت از مردم فلسطین قدم های اساسی را برداشته و این راهبرد بزرگ که توسط امام راحل (ره) تبیین شده و توسط رهبری دنبال می شود جامعه ورزش و جوان کشور هم با همه توان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی در هر سه بازی اش در جام جهانی 2018 شانس کسب پیروزی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۷    
یک گروه نظارت بر کره شمالی از تخریب یک سایت آزمایش موشکی کره شمالی خبر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۲    
یک بانک ایرلندی به علت رفتار تبعیض آمیز خود علیه یک زوج ایرانی و اعمال برخی محدودیت ها علیه آنان، بیست هزار یورو جریمه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۷    
رسانه های خارجی، حضور پرشکوه ایرانیان در راهپیمایی روز قدس در همبستگی با مردم فلسطین را بازتاب دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۲    
بانک جهانی با وجود خروج آمریکا از برجام پیش بینی خود از رشد اقتصادی ایران در سال 2018 را افزایش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۲    
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه 5میلیارد دلار از فاینانس 20 میلیارد دلاری ایران و چین در بخش معدن و صنایع معدنی ایران صرف شده است،از تعریف بسته جدید فاینانس بین ایران و چین خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: امیدواریم قبل از 25 سال که رهبر معظم انقلاب فرمودند شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۷    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نتیجه راهپیمایی های ملت ایران در بروز شکست برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها را بیشتر از سال های گذشته می توان مشاهده کرد و پیروزی نهایی برای مسلمین و ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آرمان همه ما و ملت های آزادی خواه جهان نابودی رژیم صهیونیستی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۲    
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: مردم فلسطین تا آخر روی حمایت های ملت ایران حساب کنند و مقاومت امروز در مسیر رو به جلو است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۷    
راهپیمایان در قطعنامه ای تاکید کردند: آزادی قدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین از سلطه صهیونیست ها آرمان بلند انقلاب اسلامی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:بازی انتقال سفارت امریکا به قدس نمی تواند آرمان مسلمان را دچار خدشه کند و این عواملی است که باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۲    
وزیر کشور گفت: راهپیمایی روز قدس و دفاع از ملت های مظلوم از اصول ملت ایران است و جهانیان بدانند مردم بر اصول خود پایبندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما امروز به خیابان های شهر آمدیم تا با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس مجلس در راهپیمایی روز قدس در واکنش به اظهارات روز گذشته ترامپ گفت: آقای ترامپ نفوذ ایران در منطقه در پناه سرنیزه نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۲    
مشاور اجرایی معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد که توقف و تاخیری در روند درمان دانش آموزان شین آبادی ایجاد نشده است و وزارت بهداشت هزینه درمان آنها را از منابع داخلی خود پرداخت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۷    
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت مسکن در ماه های گذشته به دلیل تلاطم و نوسانات بازارهای موازی مسکن بود و با ثبات در این بازارها دیگر شاهد افزایش قیمت مسکن نخواهیم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۲    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه ضمن انتقاد شدید از وزارت نیرو به دلیل خودداری این وزارتخانه از رهاسازی آب سدها به دریاچه ارومیه اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۲    
رئیس اداره محیط زیست استان تهران گفت: با اجرای برنامه مدیریت محیط زیستی نباید اجازه داد دریاچه چیتگر پیر و آلوده شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه تسهیلات اعطایی در حوزه ساخت مسکن جاذبه کافی برای متقاضیان ندارد، گفت: غفلت از نیاز داخل به مسکن حباب قیمت ها در این بخش را بزرگ تر کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه در قراردادهای جدید با کیوسک داران نسبت به ممنوعیت فروش دخانیات و سایر اقلام به جز مطبوعات به آنها اطلاع رسانی می شود افزود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۷    
رییس قوه قضاییه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عاملی موثر در عدم تثبیت سیاست های آمریکا و اسراییل برشمرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۲    
فرانسوی ها دوباره رفتند. این بار با سوال های بی جوابی که از روز اول با مهر محرمانگی، راه پاسخ را بر خود بستند. حال مشخص نیست چند درصد قطعات داخلی سازی شده و چند دستگاه خودرو صادر شده است؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۲    
رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس، دلیل دشمنی با ایران را عدم تسلیم شدن این کشور در برابر آمریکا دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۲    
در تهران و سراسر میهن اسلامی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس لحظاتی پیش در سراسر کشور آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۲    
معاون اول قوه قضاییه گفت: همه ما وحدت نظر داریم و در مقابل شیطنت های آمریکا می ایستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا گفت: فشار حداکثری قطعا در جریان است، فعلا از این عبارت استفاده نمی کنیم چون در آستانه مذکره قرار داریم. بعد از مذاکره دوباره از این عبارت استفاده خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت:دولت بر اساس شرایط جدید که پیش روی کشور است، برنامه ریزی دقیقی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۷    
نشریه مارکا ادعا کرد که رئال مادرید و کریس رونالدو به پایان همکاری شان نزدیک شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور وزارت دفاع گفت: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس توطئه شیطان بزرگ با همکاری کشورهای مرتجع منطقه برای تثبیت رژیم کودک کش صهیونیستی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۲    
قائم مقام وزیر کشور با اشاره به ناامنی های پیش آمده در مرزهای شمال غرب کشور گفت: تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است و ما هیچ مشکل خاصی در این حوزه نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۲    
حسینعلی امیری گفت: پالرمو هم اکنون در کمیسیون امنیت ملی مجلس است و هفته آینه به صحن مجلس ارائه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۷    
خانواده شهدای هسته ای در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۲    
سفیر ایران در لندن با بیان اینکه مقامات آمریکایی درباره نقش آن کشور در صحنه بین المللی دچار توهم جدی هستند، گفت: پامپئو درباره آمادگی دیگر کشورها برای فرمان پذیری از واشنگتن دچار توهم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس، افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر را ناشی از طولانی شدن دوره رکود دانست و گفت: در بطن بخش مسکن ظرفیت چندانی برای رشد وجود ندارد و در شش ماهه دوم شاهد افت سرعت رشد قیمت خواهیم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۲    
اعضای سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بر حمایت از آزادی ملت فلسطین و قدس شریف از دست صهیونیست ها تأکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهور گفت:مسایل و پیچیدگی های منطقه باید از طریق سیاسی حل و فصل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه عازم چین شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۷    
خط رسانه ای حامی فتنه و روز قدس 88 همواره موضوع حمایت ایران از محور مقاومت و مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق را زیر سؤال برده و مدعی بودند که راه حل موضوع سوریه، دیپلماسی و مذاکره است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۲    
یک بازیکن عراقی شباهت عجیبی به محمد صلاح ستاره تیم ملی فوتبال مصر دارد و این روزها به سوژه رسانه های عربی تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۷    
یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر اهواز مشهد در آسمان دچار آتش سوزی در یکی از موتورها شد اما خوشبختانه به سلامت به زمین نشست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۵:۰۴    
طبق گزارش رسانه عراقی، سه ائتلاف انتخاباتی وابسته به مقتدی صدر ، عمار حکیم و ایاد علاوی با یکدیگر ائتلاف کردند و بر سر تشکیل دولت به توافق رسیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۵۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یکی از ویژگی های امام خمینی(ره) این بود که همیشه از دل وحشت، اضطراب، ناامیدی و ترس امید، فرصت و پیروزی تولید می کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که رفتار ایران در منطقه خاورمیانه از زمان اعلام خروج ایالات متحده از برجام، تغییر یافته است.