دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 2 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۱:۳۰    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 9 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۹    
نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات خواستند تا درباره فرار کاوه مدنی معاون بین الملل سازمان حفاظت از محیط زیست توضیح دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۲:۴۱    
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: دانشجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه از پرداخت 90 درصد شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 معاف شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۵    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با تایید لو رفتن سوالات امتحانات نهایی گفت: شیوه ارسال سوالات به حوزه های امتحانی را تغییر دادیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۵    
از همان روزها که ایران به جام جهانی صعود کرد، تبلیغ ها آغاز شد: با خرید این محصول یکی از تماشاچیان بازی های ایران در جام جهانی روسیه باشید ، با وارد کردن کد [.. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تا سقف یک میلیارد تومان از هفته آتی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۰    
با توجه به این که در پرونده محرومیت پرسپولیس، فیفا شاکی این باشگاه محسوب می شود، به نظر می رسد احتمال بخشش این محرومیت کم باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۰    
هواپیمای نظامی آمریکا در شمال می سی سی پی سقوط کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۰    
ئیس اداره اورژانس هوایی کشور با اشاره به راه اندازی اورژانس هوایی از سال 79 در کشور با همکاری وزارت بهداشت و وزارت دفاع، از انتقال بیش از 20 هزار مصدوم و بیمار به مراکز درمانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۰    
سید مصطفی موسوی، مجری پیشکسوت برنامه های حوزه معارف تلویزیون در سن 57 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۵    
بازار سیم کارت تلفن همراه از جمله حوزه هایی است که در ایامی مانند ماه رمضان تغییرات چندانی در میزان خرید و فروش ها مشاهده نمی شود و معمولا در آستانه ی تابستان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند، از اول انقلاب تا امروز،آمریکا انواع دشمنی ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۹    
همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۴    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملیات پیچیده دستگیری یک هکر حرفه ای که قصد نفوذ به شبکه سراسری بانکی در اصفهان و سرقت 2 هزار و 600 میلیارد ریال را داشت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی اورژانس کشور از وقوع سیل در روستای ترک مزرعه واقع در منطقه لواسانات استان تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۴    
برخی از ضدانقلاب در آستانه سالگرد امام خمینی(ره) از هیچ وسیله ای برای تخریب ایشان دریغ نمی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۴    
بهار زیبایی های زیادی را در دل خود گنجانده است و بسیاری از گردشگران این فصل را برای مسافرت انتخاب می کنند. فصل بهار زمانی است که بسیاری از شهرهای دنیا در زیباترین حالت خود قرار دارند
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۹    
جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران گفت: کارخانه فولاد مکران با ظرفیت 1.6 میلیون تن آهن اسفنجی تا یک و نیم سال آینده افتتاح می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۴    
قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه ای حفظ برجام با اروپا را دشوار دانسته و گفته که با وزیر خارجه ایران دیدار کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۴    
پایگاه بلومبرگ گزارش کرد، از آنجایی که دولت های اروپایی نگران هستند که مقابله با تحریم های آمریکا علیه شرکت هایی که با ایران تعامل دارند، به ضررشان تمام شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۴    
صفحه رسمی لشکر فاطمیون با بیش از 46 هزار دنبال کننده به خاطر انتشار تیزر مستند سایه نابودی حذف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۹    
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد و طی آن تکواندوکاران ایران رقبای خود را در این دوره از مسابقات شناختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران گفت: برای اولین بار انتخابات اتاق های اصناف سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۴    
مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، گفت: خوابیدن برای تقویت بدنی روزه داران توصیه می شود، اما زمان آن هنگام غروب آفتاب و افطار که در طب ایرانی به خواب مرگ معروف است، نباشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۹    
با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقال مسکن این سوال مطرح می شود که آیا کنترل نرخ اجاره خوب است یا بد و آیا با توجه به رشد قیمت مسکن می توان انتظار رشد معقولی از اجاره بهای مسکن داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۹    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ممنوعیت صادرات دام زنده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۹    
معاون وزیر کشاورزی گفت: فاصله قیمت شکر سفید و خام افزایش یافته و حدود 60 تا 70 دلار است که شرایط خوبی را برای سرمایه گذاران کارخانه تصفیه شکر در چابهار فراهم می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس اتحادیه نان های فانتزی (حجیم و نیمه حجیم) گفت: با توجه به افزایش قیمت روغن و بهبود دهنده ها و سایر مولفه ها، قیمت نان پس از ماه مبارک رمضان 20 درصد افزایش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۳    
مسئول غرفه برگ زیتون (طرح ختم گروهی قرآن کریم) از اختصاص یکصد هزار سهمیه بیمه تکمیلی رایگان برای تمام اعضای سامانه طرح قرآنی (1452) و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه توان موشکی جز خطوط قرمز ماست و با اقتدار نظام ارتباط دارد، گفت: ما برای دفاع از کشورمان یاد گرفته ایم که باید بر سلاح و سامانه خود متکی باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۳    
سرپرست واحد نظارت و ارزیابی فرآروده های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نسبت به عوارض خطرناک استفاده از سنگ مرداب برای جلوگیری از تعریق و بوی بد بدن، هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با غیر قانونی خواندن تحریم های آمریکا عیله ایران عنوان داشت که سرنوشت برجام در کمیسیون مشترک تعیین می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۳    
نبیه بری که از سال 1992 سکان ریاست پارلمان لبنان را در دست دارد امروز (چهارشنبه) بار دیگر در حالی که هیچ رقیبی نداشت در این پست ابقا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۳    
مرکز آمار روسیه پیش بینی کرده است بیش از 1.5 میلیون نفر از هواداران فوتبال از سراسر جهان به این کشور سفر کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۸    
رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی آخرهفته، محدودیت ترافیکی درجاده کرج - چالوس اجرا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران از اجرای طرحی تحت عنوان دریافت غیرحضوری دفترچه های درمانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۳    
دانشجوی دکترای عمران گرایش سازه گفت: شهرداری ها برای اداره شهر به فکر منابع درآمدی هستند و این ماده 100 را یکی از راه های درآمدزایی تلقی می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۸    
توجه داشته باشید نجویدن غذا به اندازه کافی، باعث هضم ناقص آن در دستگاه گوارش، تنبلی روده و در نتیجه تخمیر غذا در دستگاه گوارش می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۳    
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه 17 هزار ردیف برای جذب نیرو در قالب آزمون استخدامی در سال جاری داریم که از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر پذیرفته و گزینش می شوند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۳    
در حالیکه کارخانه های لبنی قیمت محصولات شان را 10 تا 15 درصد افزایش داده اند، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۸    
مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: براثرریزش کوه قطار ایران _ترکیه واژگون شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۳    
یک کارشناس بازار سرمایه سوق یافتن سرمایه ها به سمت حوزه های مربوط به مسکن، طلا و ارز را به دلیل وجود شرایط عدم اطمینان در بازار سرمایه ارزیابی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۸    
لیستی که کی روش برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 به فیفا اعلام کرد با فهرست بازیکنانی که امروز با خود به استانبول برده را مقایسه کرده اید؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۸    
یک مقام مسئول در نظام بانکی از بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر صدور اجازه خرید مستقیم ارز از سوی بازرگانان در صرافی ها خبر داد و گفت: صرافی های مجاز وارد عملیات معامله ارز شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۳    
وبسایت بیزنس اینسایدر فهرستی از توانمندترین قدرت های نظامی جهان که بیشترین نیرو های آماده به خدمت را دارند، معرفی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا با برخی سیاست ها که به قول خودشان سیاست تحریم های فلج کننده است، نتوانسته با اجماع جهانی علیه ایران این موضوع را عملیاتی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۳    
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۸    
شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران اعلام کرد هوای تهران در شرایط سالم است و وزش شدید باد در تهران خواهیم داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۳    
وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه مذاکره دولت ایران و تلگرام محرمانه ای نبوده و در دولت یازدهم صورت گرفته است، گفت: این مذاکرات با اطلاع دادستان وقت کشور انجام شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر گفت: قرار است طراحی صورت گیرد که مردم با اپلیکیشن های موبایلی جای پارک خود را رزرو کرده و پول را آنلاین پرداخت کنند و اگر ماشین دیگری در جای مربوطه پارک کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۸    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه 6400 حوزه امتحانی داریم و واسطه ها درروند امتحانات نهایی زیاد است، گفت: در تلاش هستیم تا سامانه الکترونیکی کردن امتحانات نهایی را از خرداد ماه 98 اجرا کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۸    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعیه ای را در خصوص نسخه های فارسی پیام رسان تلگرام به منظور تنویر افکار عمومی صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۳    
وزیر خارجه اتریش در گفت وگو با یکی از روزنامه های آلمان با انتقاد از مواضع آمریکا در زمینه برنامه هسته ای ایران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۳    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی فروردین سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 25 هزار و 720 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 3 هزار و 330 میلیارد تومان (معادل 14.9 درصد) افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حسنی، امام جمعه سابق ارومیه را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۳    
بعد از کسر امتیاز از تیم فوتبال ملوان بابت شکایت زلاتکوفسکی این تیم در آستانه از دست دادن یک 6 امتیاز دیگر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۳    
وزیر خارجه فرانسه در انتقاد از سیاست های آمریکا در ارتباط با ایران، گفت که توافق هسته ای با ایران نمرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۸    
تیم ملی ترکیه در غیاب بزرگانی چون سلچوک اینان، امره مور، عمر توپراک، و گوکان گونل مقابل شاگردان کی روش صف آرایی خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۸    
فدراسیون جهانی فوتبال از رئیس جمهوری کشورمان برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی دعوت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح ما به حمدلله بیش از هر زمان دیگری از نظر قدرت دفاعی و آمادگی های نظامی و رزمی در اوج به سر می برند و در توسعه قدرت دفاعی خود منتظر مجوز یا لبخند هیچ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۸    
ویرایش رشته / محل های داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از ساعت 24 امروز آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 4 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان نیز فراهم شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۸    
یک سایت بلژیکی مدعی شد که سرمربی تیم ملی ایران درخواست کرده تا پایان این هفته تکلیف انتقال دو بازیکن ایرانی به باشگاه شارلروا بلژیک مشخص شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۳    
آنگولا سفیر خود در تل آویو را به دلیل شرکت در جشن انتقال سفارت آمریکا به قدس بدون اطلاع قبلی به وزارت خارجه کشورش، عزل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۳    
بازار مسکن این روزها حال خوشی ندارد چراکه تب قیمتی ملک به مرز 40 درصد رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۸    
امتحانات نهایی دانش آموزان در شرایطی از روز گذشته آغاز شده است که بازار فروش سوالات امتحانی در شبکه های مجازی آغاز به کار کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۸    
توکلی با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی گفت: نام نویسی در آزمون ساعت 24 فردا (سوم خرداد) به پایان می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
یک نشریه انگلیسی با اشاره به غیبت طولانی مدت ولی عهد سعودی، نوشته است که عدم حضور رسانه ای وی پس از حادثه تیراندازی در ریاض عجیب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
دادگاهی در عراق حکم اعدام یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش و مسئول جذب کودکان برای این گروه را صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
وزیر خارجه مغرب در مصاحبه با یک شبکه خبری تندروی آمریکایی مدعی شد که ایران در پی نفوذ در شمال آفریقا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
یک مقام ارشد اماراتی می گوید این کشور با ترامپ تبانی نکرده و صرفا برای اطلاع از مواضع سیاست خارجی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با آن ها در تماس بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
خبرگزاری عربستان با انتشار تصاویری، نوشت ولی عهد این کشور در جلسه روز سه شنبه کابینه حضور داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در مرکز مبارزه با سقط جنین سوزان آنتونی ، گفت برجام توافقی یکسویه و وحشتناک بوده و هیچ دستاوردی برای آمریکا نداشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
مهاجم سنگالی استقلال با رقمی بالغ بر 3 میلیون دلار به تیم الکویت پیوست و از استقلال ایران جدا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز شنبه پنجم خردادماه، از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۳    
بنیاد دفاع از دموکراسی ها که نقش پررنگی در سیاستگذاری دولت کنونی آمریکا در قبال ایران داشته، در تازه ترین طرح خود علیه ایران به ترامپ پیشنهاد کرده برای وادار کردن اروپایی ها به اجرای تحریم ها علیه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۳    
مروری بر سخنان وزیر امورخارجه آمریکا نشان می دهد که ترامپ تمام برگه های خود در دور اول بازی رو کرده و هیچ کارت جدیدی در بازی خاورمیانه و در راهبرد پر تناقض خود در اختیار ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۳    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش به خاطر لجبازی با مربیان دیگر تیم خودش را ضعیف نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۳    
سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی که در حمایت از سیاست های رژیم صهیونیستی و گسترش شهرک ها در اراضی اشغالی سابقه ای طولانی دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۳    
دو دو هفته اخیر دو نظریه پرداز انگلیس و آمریکایی (یهودی) درگذشتند که نظریات آنان مبنای بسیاری از سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و غرب علیه کشورهای غرب آسیا بوده است؛ برنارد لوییس و ریچارد پایپس ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۳    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به انتقادهای گسترده از راهبرد اعلامی دولت این کشور درباره ایران، گفت خواسته های واشنگتن از ایران بسیار ساده هستند.