دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۱۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 17 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۴    
عادل فردوسی پور از مدت ها قبل وعده پخش برنامه ویژه جام جهانی با عنوان بیست هجده را داده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۱    
برنامه تلویزیونی ماه عسل به دلیل همزمانی با ساعت پخش بازی والیبال ایران- روسیه ساعت 19 به روی آنتن نمی رود و قرار است بعد از اخبار شبانگاهی در قالب یک مناظره پخش شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۲    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۱    
اخذ مالیات از خانه های خالی کنترل کننده قیمت های نجومی در بازار مسکن است که به دلیل پاس کاری دستگاه های مختلف هنوز بعد از گذشت چندین سال به مرحله اجرایی نرسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۲    
مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 تا سه شنبه تمدید شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
اگر چه بارندگی های مناسب سال 97 به ویژه در اردیبهشت ماه باعث شده تا افت 45 درصدی بارش ها در ابتدای سال جاری هم اکنون به منفی 27 درصد برسد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد 97 ساعت 24 امشب 19 خرداد پایان می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۲    
شهردار تهران از اعزام بازرسان مخفی به مناطق و بررسی عملکرد و نحوه برخورد مدیران و کارکنان شهرداری تهران با شهروندان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آماده باش کامل آتش نشانان 130 ایستگاه آتش نشانی برای تأمین ایمنی راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: 150 آتش نشان در 80 نقطه از مسیرهای راهپیمایی روز قدس مستقر می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۲    
رییس اداره ژنتیک وزارت بهداشت گفت: هیچ اجباری در انجام مشاوره های ژنتیک وجود ندارد، اما بر اساس قانون ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۲    
برای خرید خودرو صفر کیلومتر تیبا، صندوق دار ، SX مدل سال 1397 باید در حدود 26 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش پراکنده باران در هشت استان کشور در روز جمعه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق محاکم بین المللی، حقوقی و قضایی فسخ قرارداد بویینگ را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۷    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 امروز با حضور پرشور و گسترده مردم در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۷    
اقامت تا شب عملیات سرانجام به مرحله ای می رسد که رامین احمدی با مدارک جعلی در کرمانشاه خودروی پراید خریداری می کند. عوامل تروریست داعش با همین خودرو در شب عملیات از کرمانشاه راهی تهران می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۳    
اگر درد معده در اثر سوء هاضمه باشد، بعد از خوردن غذا، آب یک عدد لیموترش تازه را در یک فنجان آب داغ بریزید و میل کنید. آب داغ، معده را آرام می کند و لیمو به هضم غذا کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۶:۰۴    
مدیر ستاد دیه تهران گفت: همزمان با شب شهادت مولای مومنان و در پیروی از سیره علوی، زوج جوان تهرانی پس انداز خود را جهت آزادی13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۵۹    
لابی های صهیونیستی با فشار به مقام های آلمانی در تلاش هستند تا از برگزاری راهپیمایی روز قدس در این کشور جلوگیری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که معامله قرن (طرح ترامپ برای فلسطین) به دنبال معرفی ایران و مقاومت به عنوان دشمن جدید در منطقه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۲:۴۹    
در میان عکس هایی که تحت عنوان دیدار ولیعهد عربستان و ابوظبی به انتشار رسید، یکی از تصاویر جنجال برانگیز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۲:۲۴    
ساعاتی پیش صفحه اینستاگرام احسان علیخانی مجری سرشناس برنامه "ماه عسل" هک شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۲:۲۴    
وزیر خارجه ایران اخیرا در نامه ای به همتایان خود نوشت که تک تک اعضای جامعه بین المللی موظفند تا در برابر قانون گریزی، روش های قلدرمآبانه و بی اعتنایی آمریکا به حکومت قانون بایستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۴    
نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد آمریکا نه تنها تعهدات خود درباره برجام را اجرا نکرد بلکه اعتبار خود را از بین برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۳۴    
فدراسیون فوتبال اسرائیل از فیفا درخواست اخراج تیم ملی فوتبال آرژانتین را از جام جهانی 2016 روسیه مطرح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۹    
مهدی یوسفی همان پاسدار محافظ مجلس است که اقدام سریع او، مانع از ورود تروریست ها به راهرو و صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد و از یک فاجعه بزرگتر جلوگیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه بی. بی. سی مدعی شد با اعمال تحریم های فلج کننده و تهدید نظامی معتبر می توان ایران را به امتیازدهی وادار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۸    
کارشناس علوم قرآنی گفت: در روایات بر اهمیت خاص شب بیست و سوم رمضان تاکید فراوانی شده است. علاوه بر این، شب بیست و هفتم ماه رمضان شب بسیار پرفضیلتی است و بر احیای این شب نیز تاکید شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۳    
نخست وزیر ررژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در انگلیس ضمن تکرار ادعا های بی اساس خود درباره کشورمان گفت که از کشور های اروپایی نخواسته تا از توافق هسته ای با ایران خارج شوند
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۳    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نداشتن بازیهای تدارکاتی بزرگترین ضعف تیم ملی ایران در جام جهانی خواهد بود گفت: کی روش هم از این بابت ضربه بدی خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۳    
گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد: ارز همراه مسافر به داخل کشور تا سقف 10 هزار یورو مجاز است و برای بیشتر از آن باید در سامانه ثبت شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۸    
پایگاه تحلیل امور اقتصادی و سیاسی "اویل پرایس" نوشته است: عربستان سعودی با چالش های دشواری روبه رو است که ممکن است سبب گسست و فروپاشی آن در طول یک یا دو دهه آینده شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۸    
منابع اعلام کردند، برنامه صلح جدید سازمان ملل برای یمن از حوثی ها می خواهد تا در ازای پایان حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی علیه این جنبش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۹    
معاون رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی از تلاش تازه امارات برای خرید املاک متعلق به ساکنان بیت المقدس به ویژه در نزدیکی مسجد الاقصی و توسط دلالان به نفع رژیم صهیونیستی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۴    
بانک جهانی اعلام کرد 1.7 میلیارد نفر در جهان هنوز حساب بانکی ندارند که در این زمینه چین از بقیه کشورها پیشتاز است و مصر در جایگاه ششم قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
طبق گزارش رسانه آمریکایی، در جریان مکالمه تلفنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر کانادا درباره اعمال تعرفه آلومینیوم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۴    
گویا قرار نیست توهین و ضرب و شتم پرستاران در محل خدمت، پایان یابد، چون هر هفته حداقل یک گزارش از این برخوردهای توهین آمیز با کادر پرستاری را در اقصی نقاط کشور می شنویم و می بینیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۹    
نمایندگان فیفا با حضور در کمپ تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی به اعضای تیم ایران برای حضور در جام جهانی خوش آمد گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۹    
رودی جولیانی وکیل رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که رهبر کره شمالی بعد از لغو دیدارش با دونالد ترامپ به زانو زدن افتاد التماس کرد تا این دیدار لغو نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۴    
وزیر اطلاعات ضمن تشریح روند آزادسازی صیادان کشورمان از بند دزدان دریایی سومالی گفت: همینطور که شاهد آزادی این عزیزان در آستانه روز قدس هستیم، امیدواریم شاهد آزادی قدس عزیز هم باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۴    
در شرایطی که به دلیل هجوم تقاضا میانگین قیمت مسکن شهر تهران به یکباره 35 درصد جهش کرد و در بعضی مناطق این رشد به 53 درصد هم رسید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۹    
طبق ادعای یکی از رسانه های اسپانیایی رونالدو دیگر برای کهکشانی ها به میدان نمی رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تأثیر کاهش ونزوئلا افزایش یافت اما بالا رفتن تولید نفت آمریکا مانع از افزایش بیشتر قیمت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴    
معترضان به مواضع دولت دونالد ترامپ، همزمان با ضیافت افطار او که بدون حضور سران سازمان های بزرگ اسلامی و با حضور سفیر عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی برگزار شد، در نزدیکی کاخ سفید تظاهرات کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴    
بوئینگ قبلاً اعلام کرده بود به تحریم های آمریکا بر علیه ایران احترام خواهد گذاشت اما برنامه تجاری خود را مشخص نکرده بود، حالا بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران نخواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴    
با روند رو به رشدی که قیمت دلار طی می کند دیگر دلار 4200 تومانی معروف وجود خارجی نداشته و اکنون متقاضیان دریافت ارز باید دلار را با نرخ 4240 تومان از بانک ها تهیه کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۹    
در جدیدترین رده بندی فیفا تیم ملی ایران رده نخست آسیا را از دست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۴    
گروه ها ، احزاب، شخصیت ها و سازمان های مختلف در کشورمان با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه از مردم و مسوولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۴    
فرزندان دو دروازه بان جام جهانی 1998، بیست سال بعد، در جام جهانی 2018 حاضر هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۴    
با وجود باز بودن هر پنج محور اصلی شمال-تهران، مسافران شمال تلاش کنند با توزیع مناسب سفر، از ایجاد ترافیک جلوگیری کرده و زمان خود را در ترافیک تلف نکنند، پیشنهاد می شود مسافران برای سفر برگشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با تأکید بر حفظ موضع خود در قبال سؤال از رئیس جمهور گفت: هنوز ابهامات مربوط به مؤسسات مالی و نوسانات نرخ ارز و همچنین معضل بیکاری پابرجاست و رئیس جمهور باید به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران گفت: اگر مصرف برق مشترکان تهرانی مانند سال گذشته باشد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، اما اگر مدیریت مصرف صورت گیرد جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۹    
نشست کارشناسی هیأت های مذاکره کننده ایران و 1+4 در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس بررسی های این کمیسیون درباره واردات دارو از چین به کشور را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا نمایندگان در راستای اعمال نظارت به جام جهانی اعزام نمی شوند و مطمئن هستم هیأت رئیسه مجلس این اجازه را نخواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۴    
یک وبگاه عربی اعلام کرد عراق یک دیپلمات عربستانی را به دلیل مداخله در انتخابات این کشور اخراج کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۹    
ٰرئیس پارلمان لبنان در مصاحبه ای با یک رسانه روس گفته ایران و حزب الله تا پاکسازی کامل تروریست ها سوریه را ترک نخواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه به قصد ایران برای افزایش ظرفیت غنی سازی واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۴    
به علت تنش های موجود بین آمریکا و اتحادیه اروپا در مورد توافق هسته ای 2015 ایران، گروه لابی قطعه سازان خودرو فرانسه، FIEV، سفر ماه جولای خود به ایران را کنسل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۹    
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه کتاب نهج البلاغه بسیار با عظمت و دارای جامعیت است، گفت: علما نباید در برابر ظلم و ستم سکوت کنند و بی تفاوت باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۹    
لغو دیدار آرژانتین و رژیم صهیونیستی باعث شد تا نگاهی بیاندازیم به فوتبالیست های سرشناسی که از فلسطین حمایت کردند و انزجارشان از اسرائیل را به نمایش گذاشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
یک روزنامه صهیونیستی بامداد پنجشنبه به نقل از برخی منابع مدعی شده سران سه کشور اروپایی قصد دارند از آژانس بین المللی انرژی اتمی درخواست کنند به بررسی اسناد ادعایی رژیم صهیونیستی از برنامه هسته ای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۴    
عوارض مواد دخانی علاوه بر اینکه مصرف کنندگان این مواد را تهدید می کند، سایر افرادی که در جوار استنشاق دود مواد دخانی قرار دارند را نیز تهدید می کند که واژه سیگاری تحمیلی تلقی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۷:۰۴    
هنگام بیماری ممکن است فرد اشتهای خود را از دست بدهد اما تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات به اندازه کافی به ویژه مواقعی که بیمار احساس بهتری دارد بسیار مهم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۴:۵۹    
حدودا 8 سال از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها می گذرد و در طول این سال ها، اجرای این قانون، موافقان و مخالفان بسیاری را به خود دیده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۴:۰۴    
بلژیک در دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل مصر به پیروزی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۴۹    
در حالی که هنوز وارد فصل تابستان نشده ایم، وضعیت آب در استان بوشهر به شرایط بحرانی رسیده است و احتمالا در روزهای آینده شاهد وضعیت بدتری نیز باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۲:۰۴    
گزارش ها از وقوع انفجارهای شدید در شهرک صدر واقع در پایتخت عراق حکایت دارد.