یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۶:۲۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 18 فروردین 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 2 فروردین 1397 تابش کوثر 3 فروردین 1397 تابش کوثر 4 فروردین 1397 تابش کوثر 5 فروردین 1397 تابش کوثر 6 فروردین 1397 تابش کوثر 7 فروردین 1397 تابش کوثر 8 فروردین 1397 تابش کوثر 10 فروردین 1397 تابش کوثر 11 فروردین 1397 تابش کوثر 12 فروردین 1397 تابش کوثر 13 فروردین 1397 تابش کوثر 14 فروردین 1397 تابش کوثر 15 فروردین 1397 تابش کوثر 16 فروردین 1397 تابش کوثر 17 فروردین 1397 تابش کوثر 18 فروردین 1397 تابش کوثر 19 فروردین 1397 تابش کوثر 27 فروردین 1397 تابش کوثر 29 فروردین 1397 تابش کوثر 30 فروردین 1397 تابش کوثر 31 فروردین 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۴    
انجمن بین المللی اسکناس(IBNS) زیباترین اسکانس سال را معرفی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت های تابعه این صندوق را ملزم به خریدکالای ایرانی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۴    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: دریافت وجه خارج از تعرفه مصوب هیات دولت از بیماران در مراکز درمانی غیردولتی منتفع از منابع عمومی دولتی و سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح، غیرقانونی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی با بیان این که افزایش وام مسکن در راه است، گفت: بانک مسکن بسته ای را اعلام کرده که بر اساس آن به سازندگان مسکن تسهیلات از 40 تا 90 میلیون تومان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۴    
حسین دلیریان در توئیتر خود تصویری دیدنی از ابتکار یک نوجوان فلسطینی را به نمایش گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از 2 ماه پیش قهرمانی ما قطعی شده بود، اما کسی از این موضوع اطلاعی نداشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین فصل متوالی با برانکو ایوانکوویچ به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمله سایبری شب گذشته گفت: کشورهای آمریکا و روسیه بیشترین تاثیر را از این حمله داشته اند و ایران با 2 درصد جز کشورهایی است که کمترین تاثیر از این حملات داشته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۴    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۴    
رئیس جمهوری آمریکا از یکی از مقام های آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا پرسیده است که چرا این آژانس در جریان حمله پهپادی، خانواده مظنون تروریستی را هدف قرار نداد!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
بهرام زند مدیر دوبلاژ باسابقه کشورمان پس از مدت ها تحمل بیماری چشم از جهان فروبست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۹    
اپراتورهای تلفن همراه هم به کمک پیام رسان های داخلی آمدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۹    
بیمه مرکزی در بخشنامه ای حق بیمه پایه انواع خودرو در سال 1397 را تعیین کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۴    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با حجم معاملاتی پایین شاهد غلبه عرضه بر تقاضای فروش بود که پیشنهاد عرضه محصولات فولادی بر مبنای ارز مبادله ای در بورس کالا باعث شد تا گروه فلزات اساسی در عقب گرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۴    
بانک مرکزی، بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 کل کشور را که براساس آن مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج ها در سال 1397، 15 میلیون تومان تعیین شده است به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۹    
پاول دوروف اخذ تابعیت انگلیس را رد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۴    
وزارت ارتباطات درباره حمله سایبری دیشب اطلاعیه ای صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
ارزش گذاری انجام شده درباره تیم های ملی مختلف حاضر در جام جهانی نشان می دهد که تیم ملی ایران در میان تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2018، آخرین تیم از حیث قیمت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در جهت تأمین نقدینگی های لازم و هدایت نقدینگی ها به سمت فعالیت هایی با بازدهی بالاتر و با ظرفیت ایجاد اشتغال بیشتر تلاش خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
هافبک ازبکستانی استقلال در مصاحبه با سایت چمپیونات ازبکستان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۹    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش از تهیه پیش نویس طرحی جهت محروم کردن وزرا و مدیران کل دولتی از مزایای مدارک تحصیلی که در حین مسئولیت دریافت کرده اند، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۹    
سایت خبری تیم ملی سوریه خبر داد که دیدار تدارکاتی تیم ملی این کشور با ایران در تهران قطعی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۴    
نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۴    
معاون رئیس جمهور از تشکیل کارگروه برای ثبت حقوق فروردین ماه نهادهای ذیل قانون در سامانه حقوق و مزایا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۴    
همزمان با آغاز شمارش معکوس برای تولید تجاری و بهره برداری از هفت طرح جدید، صنعت پتروشیمی ایران آماده سبقت از عربستان سعودی در تولید و فروش محصولات پتروشیمیایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۴    
بازار ارز درحالی نخستین روز هفته را با قیمت های صعودی آغاز کرد که تا ظهر ارز دولتی به صرافی ها فروخته نشد و در عین حال بسیاری از صرافی ها دست از کار کشیده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۴    
با تشدید بارش ها، وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه ای، احتمال آبگرفتگی معابر و تشدید جریان آب رودخانه ها وجود دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۴    
به گزارش تابش کوثر؛ محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای خود، گفت: فردا در جلسه شورا موضوع استعفا بررسی می شود و توضیحاتی ارائه خواهد کرد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۴    
وزرای خارجه ایران و ونزوئلا ظهر امروز (شنبه) در تهران ضمن رایزنی درباره ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه درباره تحولات منطقه ای و بین المللی نیز به گفت وگو پرداختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن رصد کلیه تحرکات و آمادگی برای هرگونه واکنش دفاعی و تهاجمی در عین حال به دنبال مدیریت حوادث و جلوگیری از افزایش تشنج و درگیری در ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تاکید بر این موضوع که تخفیف 40 درصدی در طرح ترافیک نداریم، گفت: فقط 20 درصد تخفیف در مصوبه بیشتر قائل نشده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
سبحانی گفت: مشمولانی که اقدام به ارائه شماره شبای بانکی خود بعد از واریز نوبت دوم سود نقدی کرده اند، بیش از 4 میلیون نفر هستند که انتظار می رود تا یک ماه آینده بتوانند سود سهام عدالت خود را دریافت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
متخصص دیابت با اشاره به افزایش 20 درصدی ابتلا به دیابت با حذف صبحانه گفت: مصرف نان لواش، نان باگت و نان تست برای بیماران دیابتی مناسب نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۹    
وزیر انرژی روسیه گفت: روسیه به دنبال پرداخت پول نفت ا یران و ترکیه با ارزهای ملی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۴    
سانس های فوق العاده فیلم به وقت شام جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا تا پایان تعطیلات به 500 سانس رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۹    
قرار است مجمع عمومی و فوق العاده فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف استعفای رسول خادم دوشنبه 20 فروردین ماه برگزار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با اشاره به اختلال در اینترنت گفت: هیچگونه دسترسی غیرمتعارف و نشر اطلاعاتی رخ نداده و تا حد زیادی، مشکلات برطرف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
ترامپ یک بار دیگر شرکت آمازون را تهدید کرده و اعلام کرد قصد دارد نگاهی جدی به سیاست گذاری های قابل اجرا در مورد این شرکت بیندازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
برخی منابع در دولت آمریکا فاش کردند که دونالد ترامپ خواهان قطع کامل روابط کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۹    
با وجود 730 نوع ماده مخدر صنعتی در دنیا، فضای مجازی ابزاری برای هدف گیری جوانان و سودجویی باندهای فروش و توزیع NPS ها شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۴    
قیمت مرغ با عبور از تعطیلات نوروز به دلیل عرضه زیاد روند نزولی گرفته و این در حالی است که قیمت نهاده هایی همچون کنجاله سویا و ذرت با افزایش قیمت ارز به شدت بالا رفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۴    
مرکز ماهر دلیل اصلی اختلال در مراکز داده کشور را وجود حفره امنیتی تجهیزات سیسکو اعلام و تاکید کرد: به محض شناسایی عامل این رخداد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
پینگ پنگ باز ایرانی با غلبه بر یکی از قدرتمندترین بازیکنان جهان به جمع 8 بازیکن برتر معتبرترین جام قاره کهن صعود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کالای ایرانی با کیفیت، رقابتی و مطلوب است که می تواند به آن سوی مرزها راه پیدا کند، به زودی به ریل با ثبات اقتصاد بر می گردیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۴    
کارگردان پایتخت 5 تصریح کرد: بی انصافی است که بگوییم پایتخت ممیزی و سانسور شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: میزان درصد مشارکت بن کارت های دانشجویی نمایشگاه کتاب 60 به 40 است و دانشجویان در این دوره نیز بن کارت 100 هزار تومانی دریافت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۹    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر ترافیک در معابر ورودی و بزرگراهی تهران نیمه سنگین و در معابر داخلی پرحجم و روان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۹    
این روزها استفاده بیش از اندازه از موبایل و شبکه های اجتماعی، تبدیل به مشکلی بزرگ در روابط خانوادگی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی ضمن تشکر از نقش امارات در مقابله با ایران بر ضرورت افزایش همکاری های دو کشور تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۴    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی توئیتری از حمله سایبری به برخی مراکز داده کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۹    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقارن ماه رمضان با برگزاری امتحانات نهایی گفت: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جا به جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۴    
مرکز تحقیقات کنگره آمریکا در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته که آیا خروج این کشور از توافق هسته ای با ایران قانونی است یا خیر.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۴    
عربستان سعودی که بر اساس اصلاحات اقتصادی اجتماعی شتابان ولی عهد این کشور قرار است تا سال 2030 بیش از 350 مجتمع سینمایی افتتاح کند، اولین مجوز سینمایی را به یک شرکت معروف آمریکایی داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۹    
مشاور امنیت ملی عزل شده آمریکا در آخرین بیانیه اش برای جدایی از دولت کشورش به عقده گشایی علیه ایران پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۹    
نشریه فارن پالیسی به دولت آمریکا پیشنهاد کرده به جای خروج از برجام تعلیق تحریم ها علیه ایران را به بازرسی از مراکز ایران مشروط کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۹    
معاون سابق وزیر خارجه آمریکا می گوید رئیس جمهور فعلی این کشور با خروج از توافق هسته ای با ایران به کره شمالی نشان خواهد داد آمریکا غیرقابل اعتماد است.