پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۷    
رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: پنج طرح مهم ملی ارتقای سطح سواد ، دانش و مهارت ، طرح بهداشت ، طرح فرهنگی و مذهبی و حمایت از تشکل ها در مناطق عشایری کشور اجرا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برای اینکه چهارشنبه پایان سال آرام و با نظم و امنیت هر چه بیشتر داشته باشیم با برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم اقدامات پیشگیرانه در اردبیل آغاز شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۹    
سه ورزشکارکاراته کای خلخالی عضو تیم ملی فودوکان ایران عناوین برترمسابقات آسیایی کاراته را کسب کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۹    
براثر اتش سوزی دریک واحد تجاری واقع دربازارابوذر شهرخلخال بیش ازیک میلیارد و 500 میلیون ریال ازلوازم خانگی این واحد تجاری درشعله های اتش سوخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۶    
تیراندازی در آمریکا روز سه شنبه یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
معاون پارک علم و فناوری اردبیل گفت: قرار است به صورت ملی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در استان اردبیل نیز مورد حمایت قرار گرفته و زمینه فعالیت های گسترده آن فراهم آید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اردبیل از توسعه بهشت زهرا (س) با هدف پاسخگویی به نیازهای مردم اردبیل در 10 سال آینده خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
پورابراهیمی: مبلغ پرداختی جرایم افرادی که بیش از 8 سال غیبت خدمت نظام وظیفه داشته باشند مشخص شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۷    
استاندار اردبیل گفت: تحرک رویش اقتصادی و ارتقاء ارزش افزوده محصولات عشایر استان همواره باید در کنار فرهنگ غنی و اصیل آنان مدنظر قرار گیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: در حال حاضر، بیش از 15 هزار خانوار، خانواده های عشایر استان را تشکیل می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۴    
محمد احمدزاده سرمربی تیم شهرداری اردبیل بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته دو از سرمربی گری تیم شهرداری اردبیل استعفا داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۴    
فرمانده سپاه خلخال گفت: پروژه نفوذ دشمن جدی بوده و دشمن با برنامه در حرکت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۴    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل گفت: مسافران نوروزی نباید بدون تهیه بلیط و از طریق میادین شهر سوار اتوبوس شده و بخواهند زمینه بی نظمی را در سوار و پیاده کردن مسافران فراهم کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
بابانوئل به عنوان کسی که باعث شادی کودکان و البته بزرگترهاست، شناخته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
رئیس دادگستری چرداول با اشاره به رفع تصرف از 25 هکتار اراضی ملی این شهرستان در سال جاری گفت: با متجاوزان به عرصه های ملی و مخربان منابع طبیعی برخورد قاطع و قانونی می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۸    
کوچ عشایر فارس 16 فروردین 95 آغاز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۵    
فرصت تعطیلات نوروزی را برای صرف صبحانه در کنار کودکان از دست ندهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۲    
فرماندار دهلران از پیگیری ها برای تشدید نظارت بر بازار و عرضه مواد غذایی سالم با توجه به فرا رسیدن ایام عید و تعطیلات سال جدید در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 95، از مصوبه این کمیسیون در مورد اختصاص وجوه ارزی مسترد شده ی قراردادهای نظامی به حوزه دفاعی کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
شهید نصراله خاکسار در اردیبهشت سال 1344 به دنیا آمد و در جریان عملیات خیبر (منطقه عملیاتی جزیره مجنون) در سال 62 به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید بعد از 32 سال دوری به زادگاهش باز گشت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
ویژه برنامه های صداوسیمای مراکز استان ها برای پخش در ایام نوروزی تدارک دیده شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس فدراسیون اسکی از سمت خود استعفا کرد. به گزارش تابناک ورزشی، در متن استعفای طالبی به وزارت ورزش آمده است: استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید نصر الله سجادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۰    
دروازه بان جنجالی پرسپولیس در ترین امروز این تیم با تیپی متفاوت حاضر شد. به گزارش تابناک ورزشی، سوشا مکانی که ماه گذشته حواشی فراوانی را پشت سر گذشات امروز با تیپی جدید در تمرین پرسپولیس شرکت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۰    
گردشگران نوروزی امسال با حضور در حافظیه تحویل سال نو را جشن بگیرند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۷    
یک روزنامه نگار برجسته مصری تاکید کرد: تروریستی اعلام شدن حزب الله از سوی شورای همکاری(خلیج فارس) می تواند پوشش مناسبی برای آغاز حمله و جنگ رژیم غاصب اسرائیل علیه حزب الله باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۴    
دبیر کل سازمان ملل امروز(سه شنبه) از دولت سوریه و مخالفان آن خواست در مذاکرات صلحی که قرار است در روزهای آینده در شهر ژنو از سر گرفته شود "با حسن نیت کامل" شرکت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۹    
جایی کنار جاده می ایستند و گوشی به دست اسعد می رسد، هول شده است، صدایش می لرزد، نفس نفس می زند. نمی خواهد هیچ لحظه ای را برای رسیدن به خانه تلف کند. بعد از هشت سال خدا را شکر می کنم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
یکی از دوستان نقل میکرد ، با یکی از همکاران که در جمهوری آذربایجان مدرک تحصیلی گرفته بود بحثمان شده بود و فرد سومی هم شاهد این مباحثه بود .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
این درحالیست به نقل از مصطفی سات شنیده شده فروشنده اطلاعات دقیقی در زمان مذاکره در اختیار آنها نگذاشته است و همین مساله موجب ضررزا بودن معامله است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با تابناک تبریز ضمن تایید ضمنی دستگیری یکی از بانوان شورای شهر تبریز ، وجود بی تدبیری و سوء مدیریت در شورا و شهرداری را علت بروز اینگونه حوادث دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۴    
عضو شورای شهر اهواز از جا به جایی دستفروشان هسته مرکزی شهر با همکاری اجراییات شهرداری و نیروی انتظامی از چهارشنبه هفته جاری خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۸    
رئیس پلیس فتای ناجا گفت: بیشترین تخلفات انتخاباتی اینترنتی در خوزستان، بوشهر، کردستان، آذربایجان غربی و تهران بود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
شبکه های 5 سیما و بازار، سال آینده در هم ادغام می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 از مصوبه این کمیسیون برای حذف یارانه نقدی 10 گروه در سال آینده خبر داد که عمدتا دریافتی آنها در سال از 35 میلیون تومان به بالا است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۹    
دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال پرشکوه و مثال زدنی مردم متدین، انقلابی، قدرشناس و پرمحبت استان یزد از کاروان تدبیر و امید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: پیش بینی حجاریان درباره مجلس دهم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد از سخت تر شدن سیاست های پذیرش پناهندگان اتحادیه اروپا و افزایش شعار های ضد پناهندگی، ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
نتانیاهو دعوت اوباما را برای ندادن این باج رد کرد / ویدیوی جالب از امن ترین نقطه سوریه به مدد روس ها / ویدیوی دیدنی از انفجارهای تازه عراق و جنگ با تانک آبرامز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۲    
ف یروز کریمی مدیرفنی تیم اکسین البرز در مسابقه امروز تیمش با شاهین شهرداری بوشهر دست به کار عجیبی زد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از ساماندهی 12 هزار گلزار شهدا در سطح کشور طی سال های اخیر خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
تابناک: به گزارش پایگاه خبری رشت پرس در صدو سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت لایحه ای از سوی شهرداری مبنی بر پرداخت مبلغ 150 میلیون تومان بابت تأمین هزینه ناهار عوامل اجرایی انتخابات به شورا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
دشمن روی این زمینه کار می کند و بیان کردند اگر جوانان را از کشور بگیریم، گزینه نظامی آنها از زیر میز به روی میز می آوریم، ولی تا زمانی که فرهنگ اسلامی و شهادت است، می ترسند جلو آیند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۵    
الکسی لوچف، قهرمان دسته سنگین وزن وزنه برداری جهان رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو را از دست خواهد داد، چرا که نمونه دوم تست دوپینگ این وزنه بردار روس نیز مثبت بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۰    
مربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در تمرین امروز دچار ایست قلبی شد اما خوشبختانه پزشکان توانستند او را احیا کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۶    
با ابلاغ حکمی از وزیر کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۳    
چهارشنبه نزدیک به نوروز نشان دهنده کهن بودن این جشن و زنده بودن آن در فرهنگ کهن و سنتی ما ایرانیان است و فرصتی برای در کنار هم بودن و سرآغازی برای مهرورزی و همدلی در سال پیش رو فراهم می آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
حزب اتحاد دموکرات سوریه تا به این لحظه دعوتنامه مشارکت در دور جدید مذاکرات پیرامون حل و فصل مساله سوریه در ژنو را دریافت نکرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۲    
مردم و پارلمان اندونزی در واکنش به اظهارات ضد اسلامی دونالد ترامپ ، خواستار تحریم وی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس پلیس اطلاعات استان از پلمب آرایشگاه غیر مجاز زنانه که برای مردان خالکوبی می کرد، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۷    
معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه اندیشده شده و نیروهای ما در آماده باش قرار دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اخذ 30 میلیارد تومان برای احداث کلینیک در کرمانشاه، گفت: با عملیاتی شدن این پروژه، بحران کلینیک های درمانی در کرمانشاه حل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
به گزارش تابناک یزد ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم با حضور و رأی خود در انتخابات 7 اسفند ثابت کردند که از افراط و تفریط گریزانند تصریح کرد که مردم در همه شوونات سیاسی، اقتصادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۱    
ارتش ترکیه در قالب بیانیه ای رسمی از کشته شدن 25 تن از اعضای گروه پ ک ک بر اثر حملات ارتش این کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۱    
آخرین وضعیت آتش بس در سوریه، دفع یورش داعش در غرب تدمر و پیشروی ارتش سوریه در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۳    
یک مقام آمریکایی روز سه شنبه گفت: ایالات متحده با دقت پیگیر گزارش های آزمایش موشک بالستیک ایران است و اگر این گزارش ها تایید شوند، آمریکا به دنبال واکنش مناسب در شورای امنیت سازمان ملل خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۱    
جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا از روند مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان انتقاد کرد و گفت، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خواهان، روندی افراط گرایانه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۹    
تابناک تهران- داستان قاچاق میوه ماجرای غم انگیز تولیدکننده داخلی ست و داستان امروز و دیروز نیست. میوه های از آب گذشته که برای نابودی باغدار ایرانی کمر بسته اند در سکوت سنگین متولیان راه خود را می ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۶    
معاون اول دستگاه قضا افزود: ما در این کارزار با مفسدین، مستکبرین، طواغیت و دشمنان قاهر مواجه هستیم و در اینجا جایگاه قضا کجاست؟ وظیفه ما چیست؟ به خصوص وظیفه دادستانی و همکارانش که در صف اول مبارزه با ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۰    
به گزارش تابناک یزد ، منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح طلبان از نجابت اصولگرایان مبهوتند افزود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۸    
قیمت امروز فلز گرانبهای طلا نسبت به یک ماه گذشته 99.5 دلار و نسبت به یک سال گذشته، 106 دلار و 10 سنت با افزایش همراه بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
یک نهاد وابسته به پلیس بلژیک اعلام کرد، "ضعف ها و کاستی هایی" را در نحوه مدیریت اطلاعات مربوط به عاملان حملات تروریستی نوامبر 2015 در پاریس پیش از آن که آنها دست به این حمله در پایتخت فرانسه بزنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۹    
استودیوی سوپرسل طراح بازی کلش اف کلنز اعلام کرد مجموع کاربران روزانه بازی های این شرکت از مجموع جمعیت شهرهای لندن، پکن، دهلی، نیویورک، توکیو، سئول، ریودوژانیرو، مسکو و بوینس آیرس بیشتر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۳    
به گزارش تابناک تبریز پس از شایعات در گوشی امروز یکی از اعضای شورای شهر تبریز خبر دستگیری یکی از بانوان شورای شهر تبریز را تایید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان از برگزاری مسابقه بزرگ قرآن کریم در بین خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۴    
به گزارش تابناک سمنان،مدیر اجرایی پروژه بین المللی حبله رود گفت : بیش از 250 پروژه مشارکتی با مردم در قالب طرح مدیریت پایدار آب و خاک در این پروژه بین المللی اجرا شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۱    
به گزارش تابناک سمنان،بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان روز سه شنبه با حضور شماری از مسئولان و مدیران استان سمنان آغاز شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۱    
وی عنوان داشت که آبهای کشورش امن است و از آنجا اجازه کمک رسانی به یمنی ها داده نمی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۱    
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان تاکید کرد : متاسفانه روحیه ایثارگری در بین مردم روز به روز کمتر می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۱    
پنج هنر جوی مدارس فنی شهرستان ایوان به مسابقات هنرجویان مرحله کشوری راه یافتند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۹    
محمد حقانی عضو اصلاح طلب شورای شهر در نامه ای سرگشاده به فرماندار تهران از تخلفات صورت گرفته ضمن تصویب بودجه 95 توسط هیئت رئیسه و یکی دو نفر از اعضای بانفوذ شورای شهر پرده برداری و طرح شکایت کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۹    
به گزارش تابناک سمنان،همزمان با هفته نانو، نخستین سمینار آشنایی با کاربردهای فناوری نانو در صنعت برق در سمنان برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۸    
تحقیقات درباره شرایط زنان مسلمان در انگلیس نشان می دهد، این زنان در بازار مشاغل این کشور با نابرابری های جدی مواجه هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۸    
وی درباره درخواست مرخصی نوروزی مهدی هاشمی که گویا دادستانی با آن موافقت نکرده گفت: من درخواستی در این زمینه ندیده ام.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
آقای هاشمی تصور می کند اگر بازی از حالت شطرنج خارج شود و به بوکس برسد، هم خودش متضرر می شود و هم کشور. توان او در بازی شطرنج است و اگر به بوکس برسد بازنده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد از سخنان سیاسی شهردار مشهد در آن به از دولت انتقاد کرده بود ابراز نا خوشایندی کرد و گفت: جناحی رفتار کردن شورای شهر و شهرداری، منافع مشهد را به خطر می اندازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
به گزارش تابناک یزد ، مدیر مسئول روزنامه کیهان از بیمارستان بقیه الله مرخص شده و حالش مساعد است. حسین شمسیان سردبیر روزنامه کیهان با اشاره به طرح شایعاتی از وخامت حال حسین شریعتمداری در بیمارستان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۷    
تابناک اصفهان: 12 درصد از کل خانه ها و آپارتمان هایی که از ابتدای بهمن ماه تا به حال در اصفهان برای فروش قرار گرفته اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۷    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طی عملیاتی ویژه از سوی مجموعه انتظامی غرب استان تهران، 120 سارق سابقه دار دستگیر و به بیش از 200 تا 300 سرقت اعتراف کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۲    
طی حدود پنج سالی که از آغاز درگیری ها و جنگ داخلی در سوریه می گذرد، خبر ها و گزارش های متعددی درباره حمایت رژیم اسرائیل از گروه های تروریستی در این کشور منتشر شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۶    
حسین عسکری – محقق و پژوهشگر چهارمین نشان زنده یاد دکتر عزت الله نگهبان (تقدیر از باستان شناسان پیشکسوت) چهارشنبه 12 اسفند 1394 در بنیاد نخبگان به استاد دکتر حکمت الله ملاصالحی اعطا شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
محمد اسماعیل اسماعیلی جلودار، سرپرست هیات کاوش اضطراری در خیابان مولوی تهران از احتمال وجود تاریخ 10 هزار ساله برای تهران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
علی اشرف منصوری رئیس این سازمان گفت: روند ذخیره سازی میوه شب عید مطابق و مناسب با برنامه پیش بینی شده انجام و تاکنون در 7 سردخانه میوه مورد نیاز استان تهران ذخیره سازی شده است و 305 جایگاه در سطح ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تحویل سبزه و ماهی در قبال دریافت پسماند خشک در شهر تهران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی ضمن اشاره به افزایش دمای کشور طی سه ماه آینده، به ضرورت رعایت برنامه های کنترل و مصرف بهینه آب و انرژی برای مقابله با خطر کمبود منابع آبی در فصل تابستان تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۳    
رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت و درمان گفت: یک هزار و 800 دستگاه آمبولانس از آلمان خریداری شده و اولین محموله 180 آمبولانسی پنجشنبه هفته جاری وارد بندرعباس خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
هیئت اقتصادی لهستانی از آرامستان ارامنه مشهد بازدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۴    
به گزارش تابناک سمنان،جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی به همت مرکز کارآفرینی و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در این دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۱    
به گزارش تابناک سمنان،مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت : بیش از 40 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
معاون وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه حفظ منابع طبیعی و زیست محیطی کشور به تحقیق و پژوهش نیاز دارد گفت: در حال حاضر سرمایه گذاری در حوزه آموزش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
یک جراح ومتخصص زنان گفت: افرادی که زمینه ای ارثی ابتلا به واریس دارند باید از مصرف قرص های ضدبارداری خوداری کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اقتدار دفاعی و امنیت ملی خط قرمز ما است، گفت: دشمنان از غرش موشک های سپاه همواره در هراسند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
اگر بنیاد سید جمال به صورتی دقیق با حساب و کتاب و ایجاد زیرساخت های لازم با بهره مندی از اساتید درجه یک دانشگاه ها و حوزه های علمیه سطح کشور از یک سو و استفاده از افرادی دلسوز از طرفی دیگر با تخصیص ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
نخستین جشنواره کتاب استان البرز روز دوشنبه با حضور ناشران و نویسندگان در نظرآباد برگزار شد. به گزارش ایرنا، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این جشنواره ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
بیش از پنج سال از بحران سوریه که از 15 مارس 2011 آغاز شده می گذرد. در این سال ها تلاش های فراوان سیاسی و حتی نظامی برای پایان این بحران انجام گرفته است ...