جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۷    
قلم نیوز: در ماده 149 هرگاه مرتکب در زمان ارتکاب جرم دچار اختلال روانی بوده به نحوی که فاقد اراده یا قوه تمیز باشد مجنون محسوب می شود و مسئولیت کیفری ندارد حال با احتساب این امر باید مشخص شود ایشان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
اینکه یک شخص به سبب عضویت نداشتن در احزاب اصولگرا الزاما از دایره اصولگرایی و یک شخص به سبب عضویت نداشتن در احزاب اصلاح طلب از دایره اصلاح طلبی خارج تلقی و معرفی می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
به گزارش تابناک یزد ، با وجود اینکه افراد ورزشی زیادی برای حضور در مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده بودند اما هیچ یک از آن ها موفق به جلب نظر مردم نشدند و رای نیاوردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۴    
به نظر می آید دامادی و عبوری به طور مستقیم تقابلی با یکدیگر نداشته باشند و بیشتر، اختلافات از اطرافیان آنها ناشی می شود که یک دو قطبی مخرب را در مرکز استان تشکیل داده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۱    
احمد توکلی نماینده مردم تهران که تاکنون از منتقدان سرشناس رئیس مجمع تشخیص بوده دفاعیه ای بی سابقه موارد پرشمار وفاداری هاشمی به نظام بازگو کرد و با یادآوری قانون مداری او در ماجرای بازداشت دو فرزندش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
هر تهمتی به بنده و خانواده بنده زدند از آنها گذشتم اما از انگ ضدانقلابی بودن نمی توانم گذشت کنم، به بنده تهمت ضدانقلابی زدند و نمی توانم از این بداخلاقی کوتاه بیایم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
مشاهده روح برای خیلی از افراد ترسناک بوده و برای برخی همراه با هیجان است. این هفته سراغ ماجراهایی می رویم که وجود روح در زمین را اثبات می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۶    
امام جمعه موقت کرج ، تروریست خواندن حزب الله لبنان توسط برخی سران کشورهای مرتجع عرب را اقدامی به به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان از جنایات تکفیری ها و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۳    
ساخت و ساز مصلی کر مدت زمان زیادی است که به طول انجامیده و رفع مشکلات موجود آن به توجه نیاز دارد چرا که گمان نمی رود مبلغ و اعتبار مورد نیاز برای اتمام این ساخت و سازها حتی یک ششم اعتبار ساخت یک پل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۳    
امام جمعه شهرستان نظرآباد در جمع نمازگزاران این هفته از حضور بی بدیل وبا شکوه مردم در انتخابا مجالس خبرگان رهبری وشورای اسلامی قدردانی کرد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
صبح شنبه حضرت آیت الله خامنه ای بر پیکر تولیت آستان قدس رضوی نماز میخوانند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با هدف شرکت در مراسم رحلت آیت الله واعظ طبسی دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۷    
تیراندازی و وقوع دو انفجار در شمال بغداد 4 کشته و زخمی برجای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۸    
به گزارش تابناک سمنان،نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم نمایندگان خوبی را برای خبرگان انتخاب کردند و این دوره مجلس نسبت به دوره چهارم منسجم تر خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه دامغان، ایام پایانی سال را بهترین فرصت برای ترویج روحیه نیکوکاری در جامعه دانست و گفت: مسئولان نهادهای فرهنگی و اصحاب رسانه نقش بسزایی در ترویج فرهنگ نیکوکاری دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
مرحله استانی مسابقات فوتسال وهندبال دختران دانش آموز با قهرمانی یاسوج وگچساران به پایان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۹    
سایپا با دیوارکشی اطراف زمین ساحلی هدفی را در سر می پروراند که نه تنها به اشتغال ختم نمی شد بلکه حاصل آن یک مرکز رفاهی فرااستانی دیگر باز هم در قلب ساحل مازندران است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۶    
تابناک: حبیب رضا ارزانی مدیرکل ارشاد اصفهان با حضور در اختتامیه، از زاون قوکاسیان به عنوان هنرمندی که دوسال در این جشنواره در کار داوری با او همراه بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۳    
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت:در سومین کنگره ملی پیشکسوتان حوزه پرورشی کشور سیدمحمد دانشی وموسی لایقمند دو فرهنگی مربی پرورشی کهگیلویه وبویراحمد بعنوان پیشکسوتان برگزیده ملی انتخاب شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۵    
پدر سید مهدی رحمتی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۲    
احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی عصر جمعه عازم تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۹    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که سرنوشت بشار اسد فقط در دست مردم سوریه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۸    
معاون اول رییس جمهور با ارسال پیامی درگذشت آیت الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری انگلیسی رویترز روز جمعه گزارش داده ترکیه مواضع کردهای سوریه را با تانک گلوله باران کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
شرکت حقوقی فرشفیلدز مسئول بررسی پرونده خرید میزبانی جام جهانی 2006 توسط آلمان ها، نتوانست چیزی را اثبات کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
عامل اسیدپاشی به دو دختر جوان در سمنان بازداشت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان اردبیل شرایط لازم برای جذب هیئت های سرمایه گذاران خارجی در این استان را مناسب می داند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۷    
شهردار اردبیل به انتظارات هواداران تیم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تیم از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و امیدواریم با تکیه بر توانایی مسلم بازیکنان در 10 بازی آینده شاهد نتایج رضایت بخشی از این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۸    
امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه چه جای تضمینی است که وقتی شما در روز علنی خلاف کردید در شورای شهر خلاف نکنید گفت: خداکند ایام عمر این شورای شهر به سر بیاید و شما مردم آگاهانه به افرادی رای دهید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۰    
رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۰    
رئیس کانون وکلای استان اردبیل گفت: استقلالی که امروز وکلای ما از آن برخوردار هستند خدشه ناپذیر است و هیچ کس حق ندارد بر این استقلال کاری آنها لطمه ای وارد کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ترکیب نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی را یکی از نشانه های سلامت انتخابات در کشور دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
امام جمعه نیر گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۴    
رییس منابع طبیعی و آبخیزداری خلخال گفت: بیش از 80 درصد از جنگل های استان اردبیل در این شهرستان واقع شده و خلخال از قطب های مهم جنگلی این استان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
امام جمعه میناب گفت: در جشن شکرگزاری، ترسو خواندن 30 درصد از مردم که رای خود را به آیت الله نعیم آبادی دادند، توهین است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۸    
سفیر کشور فیلیپین در ایران ظهر امروز از گمرک و اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه بازدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۵    
امام جمعه بندرعباس گفت: منتخبان به وحدت و انسجام میان مردم به عنوان یک عنصر کلیدی برای حرکت توام با ثبات جامعه به سوی پیشرفت، توجه جدی داشته باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۵    
این مراسم عصر روز شنبه از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۵    
بهای نفت پایه اروپا، برنت، در معاملات روز جمع افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
از صددرصد مشکلات واحدهای تولیدی استان، حدود 90 درصد مربوط به مشکلات بانکی و مابقی مربوط به تعویض وثیقه، استمهال وام، تقسط مجدد، مالیات و تأمین اجتماعی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهوری سابق برزیل برای انجام تحقیقات در ارتباط با پرونده فساد مالی که علیه وی در جریان است، بازداشت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۸    
یکی از مراجع تقلید با تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی گفت: آیت الله واعظ طبسی بعد از پیروزی انقلاب، یکی از چهره های تاثیرگذار بود که در نظام اسلامی نقش آفرینی کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
رئیس ستاد دیه استان همدان از آزادی 161 زندانی محکوم به جرائم غیرعمد در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 161 زندانی محکوم به جرائم غیرعمد با مبلغ 90 میلیارد ریال بدهی آزاد شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص چهارشنبه سوری و خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
در این مطلب راه های تشخیص چای مرغوب و چای تقلبی را به شما آموزش می دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
یادگار امام با صدور پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۸    
رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس رضوی را تسلیت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۷    
شیر در همه جوامع به عنوان یک ماده مغذی و محبوب شناخته می شود و اهمیت میزان مصرف آن به حدی است که در برخی از طبقه بندی های جهانی به عنوان معیاری برای توسعه یافتگی جوامع در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
یک کارشناس داوری مدعی است که داور در بازی راه آهن و استقلال یک پنالتی برای راه آهن نگرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
دروازه بان سابق استقلال در مورد شکست امروز تیمش اظهار نظر عجیبی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
بازیکن تیم راه آهن به جمله اعتراضی مظلومی مبنی بر اینکه داوری ها به سمت تیم خاص چرخیده واکنش جالبی نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
اگر حضور مردم در انتخابات ضعیف و کمرنگ باشد اسرائیل و دشمنان مان شاد خواهند شد. ولی باید خدا را شکر کنیم که ملت ایران فهیم و بصیر هستند و دشمن را به خوبی می شناسد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۷    
سانحه روز جمعه سقوط آسانسور در دانشگاه علامه طباطبایی تهران همزمان با برگزاری آزمون دکترا منجر به مصدومیت پنج نفر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۴    
در پی آشکار شدن اختلاف عربستان و امارات در یمن، عبدالله بن زاید وزیرخارجه امارات به شدت ازعربستان سعودی انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: انتقادات بی پرده سیدمهدی هاشمی از اصولگرایان ، احمدی نژاد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۹    
نشست خبری رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان که قرار بود روز شنبه 15 اسفند برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۷    
ضربه کرنر زیبای عبدالله زاده در دقایق پایانی بازی، موجب شد آندرانیک تیموریان روی کامل خطا کند و با سوت داور ضربه پنالتی به سود فولاد اعلام شود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۷    
در دو بازی همزمانی که امروز از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد تیم های فولاد و پدیده 3 امتیاز را گرفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۷    
امام جمعه مهران گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند لبیک عمومی به ندای مقام معظم رهبری بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای نمازجمعه این شهر، تصریح کرد:چرا می گویند آراء مردم در مرکز کشور درجه اول ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۱    
تابناک: کارگردان مختارنامه با بیان اینکه بخشی از انتخاب بازیگر جوهری است،گفت: عرب نیا را برای نقش دیگری در مختارنامه مدنظر داشتم اما با دریافت شور و انرژی وی متوجه شدم برای این نقش مناسب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
با توجه به تحولات اخیر میدانی در سوریه و تحرکات همزمان و هماهنگ اخیر عربستان و ترکیه برای مداخله در سوریه، خبر تصمیم نخست وزیر ترکیه برای سفر به تهران برای بسیاری غیرمنتظره بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن رفت که در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
امروز بزرگ مردی از میان ما رفت که زوایای شخصیت والایش ، ناشناخته باقی ماند. به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در این پیام ضمن ابراز تاسف و تالم فراوان از درگذشت این عالم جلیل القدر اظهار امیدواری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
دو دروازه بان تیم فوتبال استقلال و راه آهن در بازی امروز سوژه اصلی حاشیه ها بودند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
تابناک: پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در سینما سپاهان اصفهان به پایان خواهد رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۷    
پسر رئیس جمهوری ترکیه که مدتی بود در شهر بولونیا ایتالیا زندگی می کرد این کشور را به مقصد ترکیه ترک کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۴    
مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: کوزه تاریخی پیدا شده توسط یک کشاورز مرودشتی در اطراف تخت جمشید پر از گل و لای بوده و وجود سکه در آن صحت ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
امام جمعه موقت بابل گفت: نباید نمایندگان منتخب خود را مدیون هیچ حزب و جناحی بدانند بلکه امروز آنان نمایندگان کل امت اسلامی هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۲    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ساده لوحی است که باور کنیم آمریکایی ها به قول و قرار خود پایبند هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۹    
آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه های آتشین و تحمل شکنجه ها و زندان های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام، دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۶    
در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی پیام های تسلیتی از طرف مراجع تقلید و شخصیت های مختلف حوزوی، از جمله مدیر حوزه های علمیه کشور، رئیس مجلس خبرگان رهبری، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۶    
امام جمعه آمل گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق های رأی نشان از اقتدار کشورمان دارد و عاملی برای سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۶    
به گزارش تابناک اصفهان، شهردار اصفهان صبح امروز با حضور در برنامه تلویزیونی زنده رود، همزمان با روز درختکاری به یاد شهدای این شهر درخت کاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
هواداران تیم فولاد خوزستان امروز در اقدامی عجیب از بازیکن محروم تیم خود حمایت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۹    
انتقاد صرفا به ایوبی و جنتی برنمی گردد. متأسفانه رأس هرم اجرائی کشور برخلاف لباسی که بر تن دارند، هیچ نسبتی با هنر و فرهنگ ندارد و در این آشفته بازار وقتی زیردستان نیز از سربازانی انتخاب شوند که ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۴    
تابناک: برخی به اشتباه وضعیت مالی افرادی که زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند را مطلوب تصور می کنند در حالی که مگر با پول ماهی 40 یا 50 هزار تومان می توان به خوبی زندگی کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
طی مسابقات قهرمانی دانش آموزی استان قم تیم والیبال متوسطه اول شهید مدنی ناحیه دو توانست با غلبه بر حریفان برای نخستین بار مقام اول را کسب کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان برای اولین بار در طول فصل جاری به تماشای یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه نشست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
مدیر کتابخانه های عمومی میاندورود از تعیین هیئت رئیسه امناء و هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه ساز میاندورود خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اینکه انتخابات در برخی از شهرهای استان به دور دوم کشیده شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
مدیرجهاد کشاورزی سوادکوه شمالی از کوچ زنبورداران این شهرستان به جنوب کشور خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
در پی درگذشت آبت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس رضوی، مقام مقام معظم رهبری پیام تسلیتی به شرح زیر صادر فرمودند:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۱    
امام جمعه ساری گفت: در حالی میوه وارداتی وجود دارد که در داخل کشور تولیدات زیادی داریم که توجه نکردن به آن موجب می شود کشاورزان ضرر کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه داری که بلافاصله پس از آزادی از زندان شروع به زورگیری کرده بود، خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
نشست ویژه خبری مدیریت شرکت گردشگری هزاره غرب برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
مربی تیم فوتبال نفت تهران که روز گذشته در تمرینات حالش بد شده بود امروز در تمرینات شرکت کرد.