جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
همزمان با بازی نماینده بابل، نساجی قائم شهر نماینده پرسابقه مازندران در سالهای دیرین فوتبال ایران نیز در لیگ دسته یک فوتبال در شیراز به دیدار فجر شهید سپاسی می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۸    
قائم مقام شهردار اردبیل در رابطه با اجرای این طرح گفت: مانور استقبال از بهار در 18 اسفندماه راس ساعت 9:30صبح از محل میدان بسیج آغاز خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
محمد سرافراز امروز (16 اسفندماه) در حکمی مجتبی رضایی را به ریاست مجامع شرکت های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی منصوب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۲    
لطف اللهیان خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل با برگزاری جشن های مختلف و دعوت از هنرمندان استانی وکشوری و با همفکری این عزیزان در راستای تقویت زمینه های فرهنگی و اجتماعی تدابیری اندیشیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۲    
این صحنه ای است که ممکن است جریمه هایی برای پرسپولیس در پی داشته باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
اصلاح طلبی که مدعیان اصلاح طلبی امروز را به باد انتقاد گرفته به صراحت گفت: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس راه را به خطا رفتند و مرعوب فضاسازی های کاذب شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
جوانانی که اسلحه شکاری دارند در مراسم عروسی اقدام به شلیک به سمت اهداف مختلف می کنند تا به نوعی مهارت خود در تیراندازی به رخ دیگران بکشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
فرهاد قائمیان بازیگر موفق اردبیلی سینمای ایران با حضور در دفتر امام جمعه اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۵    
همزمان با هفته منابع طبیعی و ایام درخت کاری به یاد 3 هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل، کاشت نهال در مناطق مختلف استان اردبیل انجام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۵    
همزمان با هفته منابع طبیعی و با هدف توسعه درخت و درخت کاری به همت شهرداری اردبیل احیای چهار باغ قدیمی در اردبیل آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
در ادامه مسابقات لیگ جوانان کشور نمایندگان استان اردبیل یک پیروزی و یک شکست را تجربه کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۹    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: به منظور فرهنگسازی در زمینه حفاظت و حراست از منابع طبیعی با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل برنامه تلویزیونی آنام طبیعت تهیه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۶    
مدیرکل گمرکات استان اردبیل از افت 74 درصدی وزن صادرات چمدانی در این استان طی یازده ماهه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
فرماندار مهران گفت: نمایشگاه سوغات محلی و صنایع دستی با هدف ارائه به مسافران نوروزی در این شهرستان مرزی برپا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه خطای انسانی، عامل 80 درصد تصادف گفت: رانندگان برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی مراقب باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۴    
روایت یک بازیگر از 6 سال ممنوع الفعالیتی در دولت پیشین و واکنش احمدی نژاد / با اعدام زنجانی، سرنوشت 2 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۱    
خیابانی که در بیش از پنجاه سال گذشته یکی از زیباترین و معروف ترین خیابان های شمال کشور بوده اکنون با سودجویی شهرداری رامسر محلی برای ساخت مجتمع تجاری شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
پدر مرحوم مجتبی رضایی نیک در آیین باشکوه عفو محیط بان دنا گفت: از این اقدام خود به هیچ وجه پشیمان نیستم و نخواهم شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۷    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از پایان دیدار با تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وظیفه استیماچ این نیست که با من صحبت کند و من می دانم که او به خاطر کسب نتایج ضعیفش در سپاهان تحت فشار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۷    
مراسم تشییع مرحوم آیت الله سید رضا برقعی از اساتید حوزه علمیه عصر امروز در قم برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۸    
شاید بتوان ارتباط و تعامل با معصومین را در سه ساحت کلّی، عشق به اسم ، شناخت مسمّی و تبعیت از رسم خلاصه کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
بانک مرکزی با یک روز تاخیر در یک اطلاعیه خبری از نشست مقامات ارشد این بانک با اقتصاددانان خبر داد و اعلام کرد: سیاست های پولی غیرمستقیم و جذب سرمایه های خارجی مستقیم در سال آینده ادامه یابد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۹    
روهای یمنی درحالی عملیات بازپس گیری صحرای میدی در استان حجه را آغاز کردند که شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهوری فراری یمن برای ممانعت از حمله نیروهای یمنی 50 خانواده ساکن میدی را به گروگان گرفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۹    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور طی تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود بر لزوم از سرگیری بدون تاخیر مذاکرات سوری-سوری تاکید کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۶    
لایحه ساماندهی سهام عدالت موضوع اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی در جلسه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تصویب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۴    
ما نگرانیم با اجرای حکم اعدام این پرونده بسته شود، که این به هیچ عنوان برای مردم قانع کننده نخواهد بود، البته این حکم بدوی است و تا این حد که زنجانی متوجه شود قضیه جدی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
سرانجام شورای نگهبان قانون اساسی به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم رای مثبت داد و این لایحه به قانون تبدیل شد تا در آینده به شبکه بانکی کشور ابلاغ شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از انهدام دو باند سرقت از منازل و زورگیری در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۴    
تابناک: تیم هندبال هپکو اراک در دومین هفته متوالی طعم باخت را چشید و این بار با حساب 25 بر 22 برابر هیات هندبال تهران مغلوب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلستان شیاطین سرخ بازی خارج از خانه را واگذار کردند و لیورپول در ثانیه های پایانی به برتری رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۶    
تابناک: تیم سن ایچ ساوه در روزی که دو ناظر ویژه از فدراسیون در محل سالن برگزاری مسابقه حضور داشتند موفق شد با حساب ده بر یک برابر شهروند کاشان به برتری دست یابد و به عنوان تیم دوم گروه اول به همراه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۶    
یزد از چند روز پیش در تب وتاب حضور رئیس جمهور بسر می برد و اکنون در حالی که کمتر از 15ساعت به میزبانی یزد از رئیس دولت یازدهم باقی مانده، شهر خاکی رنگ یزد آب و رنگ بنفش به خود گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۳    
دفتر اطلاع رسانی سازمان بدرعراق روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی(الحشد الشعبی) عراق طی پیشروی در غرب رمادی 21 کیلومتر از این مناطق را آزاد کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۳    
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت "علی فیاض" معروف به حاج علاء از فرماندهان حزب الله در سوریه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی از مهاجم سرخ پوشان سرقت شد. به گزارش تابناک ورزشی، جری بنگسون که به دلیل محرومیت امروز (یکشنبه) در لیست 18 نفره پرسپولیس حضور نداشت و برای تماشای دیدار تیمش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۴    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از رهاسازی 220 میلیون مترمکعب آب از اواسط اسفند ماه به دریاچه ارومیه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۴    
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکت نفت برای اعلام شماره حساب جدید برای پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی خبر داد و گفت: بدهکاران نفتی ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۱    
تصویری دیدنی از اهرام ثلاثه قاهره که توسط ایستگاه فضایی ناسا گرفته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۱    
سامی ابوزهری سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نسبت به اظهارات وزیر کشور مصر مبنی بر دخیل بودن حماس در ترور هشام برکات دادستان سابق مصر واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش گروه های مردم نهاد در امر احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه تنها با تکیه بر توان بخش های دولتی ممکن نخواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
نیروهای مردمی به همراه ارتش عراق پس از اجرای موفیقت آمیز مرحله نخست عملیات سامراء، مرحله دوم آن را به اجرا گذاشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نرخ دیه سال آینده 190 میلیون تومان تعیین شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
اولین دیدار فینال لیگ برتر والیبال عصر امروز برگزار شد و پیکان در حالیکه یک بار دیگر 2 بر صفر عقب بود با نایجه 3 بر 2 پیروز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
هواداران باشگاه لیدز یونایتد که از ماسیمو چلینو رئیس باشگاه ناراضی و خواستار برکناری او شدند. هواداران این تیم امروز در حرکتی عجیب تابوتی را که به رنگ پیراهن باشگاه مزین بود به نشانه اعتراض تشییع ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
حمله خمپاره ای تروریست های سوریه به منطقه الشیخ مقصود در حلب به کشته شدن 14 نفر از مردم سوریه و زخمی شدن 40 نفر دیگر انجامید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برانکو چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس در حال خدمت کردن به فوتبال ایران است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۱    
ساعاتی پیش، آیین بخشش و آزادی اسعد تقی زاده، محیط بانی که از تابستان سال 1387 در زندان یاسوج گذران عمر کرده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
ما مدام از داوری ضربه می خوریم و در آن صحنه ای که جنجالی شد داور باید بازیکن حریف را اخراج می کرد اما خطای هند بازیکن ما را گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
قیمت ارز در بازار آزاد ایران امروز روز آرامی را پشت سرگذاشت و نسبت به روز گذشته در پایان معاملات صرافی ها هر دلار آمریکا 78 ریال، هر یورو 50 ریال و هر درهم امارات هم 44 ریال کاهش قیمت را تجربه کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد توافق توقف درگیری ها و آتش بس در سوریه طی 24 ساعت گذشته 15 باز نقض شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۷    
دبیر کل حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشت شهید الحاج علی احمد فیاض در شهرک انصار در جنوب لبنان سخنرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۷    
گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدئویی در فضای مجازی، روسیه را تهدید به انجام حملات تروریستی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیمش یک بازی سخت را مقابل تراکتورسازی پشت سر گذاشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای کردستان در خصوص مشاغل خانگی و اعتبارات این بخش گفت: از 10 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در این بخش فقط 4 میلیارد و 100 میلیون تومان آن تخصیص یافته که ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۵    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: شکایت فراکسیون زنان مجلس از قاضی پور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
برداشت چغاله بادام از 600 هکتار باغ های استان فارس آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
بین دو نیمه دیدار تیم های ایبار و بارسلونا در چارچوب مسابقات لالیگا اتفاق جالبی افتاد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد نگاهی فرابخشی و جزئی نگری در راستای ارتقا و توسعه منابع راهبردی و کلان ملی برای استان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
با رعایت نکات ساده ایمنی می توان از بروز حوادث دلخراش در شب آخرین چهارشنبه سال، جلوگیری کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۲    
تابناک تهران- اکثر معلوماتی که به ایران داده می شود بر عکس واقعیت هاست و سناریوی نفوذ بارزانی و میت (MIT) در تخریب توازن این حزب، موفق بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۲    
در مراسمی از سه تابلوی نفیس معرق قرآنی که به ابتکار جمعی از هنرآموزان فنی و حرفه ای فارس با استفاده از سنگی های قیمتی طراحی شده بود، رونمایی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
انفجار نارنجک در پشت نیمکت ذخیره های تیم تراکتور باعث هراس نیمکت نشینان این تیم شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
با پیروزی خارج از خانه بانوی پیر و شکست روسونری در خانه ساسولو، بیست و هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ادامه یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
به گزارش تابناک سمنان،در دومین روز از هفته منابع طبیعی که به عنوان منابع طبیعی، رسانه و فرهنگ سازی نامگذاری شده، مسئولان دامغان با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی خراسانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
به مناسبت هفته منابع طبیعی، قرار است 10 هزار نهال بین شهروندان همدانی توزیع شود، بررسی عمر نهال های کاشته شده طی سال های قبل نشان از عمر کوتاه این نهال ها دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
به گزارش تابناک سمنان،رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از راه اندازی مرکز رشد دکتر حسابی این پارک در شهر سمنان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
به گزارش تابناک یزد ، پرسپولیس در این بازی ابتدا توسط رامین رضائیان (12) به گل رسید اما ضربه ایران پوریان(38) بازی را به تساوی کشاند. پرسپولیس با این تساوی 36 امتیازی شد و یک پله سقوط کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
بر اساس این گزارش گروهی از نیروهای حزب کارگران کردستان از ماه آگوست (مرداد/شهریور) پس از اشغال سنجار از سوی داعش، در این منطقه حضور دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
همان طور که می دانید سیستم عامل اندروید متن باز و رایگان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس با وجود ارائه یک دیدار زیبا در نهایت تن به تساوی دادند و شاگردان برانکو و قلعه نویی از قهرمانی دور شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
دیده بان رسمی حزب مزبور یکشنبه اعلام کرد که 200 هزار تن از این افراد مشمول مجازات های سبک قرار گرفتند و برای 82 هزار نفر دیگر احکام سنگین از جمله تنزل رتبه سازمانی صادر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان گفت: کشف گورستان هفت هزار ساله در بهبهان اطلاعات تاریخی مهمی از جمله نحوه زندگی و آیین های تدفین در آن دوران در استان را نشان می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۴    
یک فرمانده نیروی بسیج مردمی عراق اعلام کرد سرکردگان گروه تروریستی داعش با دریافت پول مواضع یکدیگر را لو می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۹    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان در 17 اسفند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
تماشاگران پرسپولیس با وجود آنکه بارها در هفته گذشته خواسته شد تا از آوردن مواد محترقه به استادیوم خودداری کنند انواع و اقسام نارنجک ها را به زمین پرتاب کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
شاگردان استیماچ در ادامه روند ناکامی در حالی که بازی را از حریف خود پیش بودند به تساوی رضایت دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
فیلمی از سقوط خودروی سمند در رودخانه را می بینید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
علی کریمی بدون اینکه از قبل اعلام کند قصد دارد برای بازی پرسپولیس به ورزشگاه برود امروز بدون تبلیغات به استادیوم رفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 95 در جلسه عصر امروز خود افزایش 5 درصدی قیمت فرآورده های نفتی را به تصویب رساند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: شیراز در میان 6 نامزد نهایی پایتخت کتاب ایران قرار گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم پیکان به پایان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
دو بازیکن سابق تیم ملی در جریان دیدار نفت و ذوب آهن با یکدیگر درگیری لفظی و سپس آشتی کردند. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
بانک های اروپایی با وجود تعهدات ایران در اجرای برجام از همکاری با بانک های ایرانی خودداری می کنند و به طور غیررسمی و اعلام نشده ای ترس از بازگشت پذیری تحریم های آمریکایی را بهانه ای برای ارائه ندادن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۰    
وضعیت نهایی آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه های انتخابیه در سراسر کشور مشخص شده و افراد راه یافته به مجلس دهم و همچنین نامزدهایی که می بایست در دور دوم برای حضور ایشان در خانه ملت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
سرمربی سابق تیم لی این بار همه را به باد انتقاد گرفت، از رئیس جمهور دولت اصلاحات گرفته تا محمد دادکان و دستیاران و خود کی روش.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۱    
اسنادی درباره مکالمات محرمانه تونی بلر، نخست وزیر و جک استراو، وزیر خارجه سابق انگلیس درباره نحوه رفتار با زندانیان انگلیسی در زندان گوانتانامو منتشر شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
فقط یک خبر کافی بود که بار دیگر بابک زنجانی به تیتر یک رسانه های بین المللی تبدیل شود؛ این بار اما نه به خاطر شگردهای پولدار شدنش و نه برای شرکت های بین المللی اش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
تی فوتبال ذوب آهن موفق شد در تهران شاگردان علیرضا منصوریان را شکست داده و بدون احتساب بازی پرسپولیس به جایگاه سوم دست پیدا کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
روابط عمومی فرمانداری کرج در زمان برگزاری انتخابات 7 اسفند نیز تلاش بسیاری برای عدم صدور کارت تردد برای برخی از رسانه های از جمله تابناک و فارس کرد و کارت تردد خبرنگاران این رسانه ها عصر روز جمعه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۶    
فیلم بچه ای با جوراب قرمز در گریز از جنگ و دست خدا که در سکانس پایانی فیلم به تصویر کشیده می شود، با توجه به دغدغه هایی که در چند سال اخیر با ورود سیل پناهجویان سوری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی،با تاکید بر اینکه اعدام نمی تواند جرایم متهمان نفتی و همدستان وی را جبران کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
آمارهای مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی، معلولیت ها و بیماران مرگ مغزی در بیمارستان های یزد مؤید این واقعیت است که متاسفانه شهر یزد با چالشی به نام نامطلوبی زیرساخت های ترافیکی روبه رو است.