یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 29 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 30 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از اعزام 23 هزار زائر مازندرانی به مراسم ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: تعداد زائران مشتاق برای حضور در مراسم ارتحال افزایش می یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۷    
رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح بخشودگی دیر کرد جرایم رانندگی در استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۴    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) عصر امروز در قم برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۲    
بارها از زبان مسئولین آب و فاضلاب در استان شنیده ایم که نسبت به وجود انشعابات غیر مجاز در سطح شهرها و روستاها گله داشته اند و گاها با شدت و ضعف متفاوت اقدام به برخورد با این نوع تخلف می نمایند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۹    
در سایه سکوت مسئولان فریدونکنار، مدیران شرکت تعاونی و ذینفعان به بهانه هزینه های دریافت مجوز و .... از پس دادن پول های مردم سر باز می زنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۶    
سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران خبر منتشرشده در خصوص بخشودگی بدهی کشورهای سودان و اردن را کاملاً بی اساس و کذب محض دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۶    
مجری طرح دانه های روغنی در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشور 4 میلیارد دلار واردات روغن بی کیفیت دارد، گفت: میزان واردات دانه های روغنی برای تأمین نیاز کشور بالا است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۳    
وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت 10 هتل در استان همدان کلنگ زنی شده و برخی از آنها نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۰    
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری مشکل جدی جوانان جامعه است، گفت: 15 تا 20 درصد جوانان شهرستان نهاوند بیکار هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۷    
فرماندار شهرستان اسدآباد از کشف 6900 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۹    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: چهارراه سعیدیه همدان روز جمعه چندین ساعت مسدود می شود تا چراغ قرمز این مسیر برداشته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۲    
سرلشکر پاسدار محسن رضایی طی یادداشتی کوتاه یاد افسر شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ بهروز سلیمانجاه را گرامی داشت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرایی شدن طرح بخشش دیرکرد جرائم رانندگی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۷    
یکی از دغدغه های بینندگان ایرانی هنگام پخش زنده مسابقات ورزشی تیم های ملی در خارج از کشور موضوع سانسور و تاثیر آن بر کیفیت پخش بازی ها است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۴    
پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره)ساری در یک عمل جراحی نادر در حالی تومور سرطانی عظیم به وزن 8 کیلو را از پای یک بیمار خارج کردند که عمل جراحی فوق بیش از 6 ساعت به طول انجامید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۱    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بهسازی و اصلاح جاده های ارتباطی ایلام - مهران را از اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۲:۱۱    
مجموعه سوارکاری گنبدکاووس در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۷    
مدیر کل اطلاعات گلستان گفت: همه اقوام این استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجم مجلس خبرگان رهبری نقش موثر و مشارکت بالایی داشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام افساد فی الارض و آزار و اذیت 100 زن در شیراز فردا در ملاءعام اجرا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل راه آهن منطقه شمال شرق کشور گفت: یکی از دغدغه های مهم استان گلستان، اتصال راه آهن گرگان به گنبدکاووس و مشهد است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۷    
فرابورس ایران در هفته یازدهم سال جاری ضمن عرضه اولیه سهام یک شرکت ریلی و پذیره نویسی اوراق اجاره ماهان، ارزش معاملات فرابورس ایران رشد 160 درصدی را تجربه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۲    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و اعمال محدودیت های ترافیکی در شرق این استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۳۹    
طرف های مذاکره کننده انصارالله و دولت مستعفی یمن در مذاکره بر سر تبادل اسرا توافق کردند که 35 نفر از اسرای طرفین آزاد شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۳    
خانه موسیقی با ارسال نامه ای به رییس صداوسیما از این رسانه خواست تا در ماه مبارک رمضان، مناجات و دعای ربّنا را با صدای محمدرضا شجریان پخش کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۵۷    
جلسه شورای عالی استان آذربایجانشرقی در حالی پس از تاخیر قریب به نیم ساعته آغاز گردید که تعداد قابل توجهی از اعضا در این جلسه غایب بودند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۳    
معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران به کلیه صادرکنندگان ایرانی هشدار داد که بدون اخذ گواهی مبداء از سفارتخانه عراق در ایران به سمت مرز مهران حرکت نکنند و نیز برای محموله هایی که در حال حاضر به دلیل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۳    
مدیر عامل شرکت لوک اویل با بیان این که بازار نفت به تعادل رسیده است، گفت: میانگین قیمت هر بشکه نفت امسال 50 دلار خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی برای شرکت در نشست یکصد و شصت و نهم سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و همچنین حضور در مراسم چهلمین سالگرد تاسیس صندوق این سازمان، تهران را به مقصد وین ترک کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۸    
قرارداد علیرضا منصوریان با استقلال سه ساله است. به گزارش تابناک ورزشی،بعد از پایان فصل 94-95 هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داد و گزینه های مختلفی را جهت هدایت آبی های پایتخت مورد بررسی قرار داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۸    
کاپیتان محبوب پرسپولیسی ها در بین هواداران در بازگشت از قطر امیدوار است بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند و در انتظار تماس مسوولان این تیم است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۹    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از علاقمندی فیلیپین برای احداث تاسیسات ال ان جی در ایران خبر داد و گفت: آنها خواستار تامین گاز خوراک برای این طرح هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۹    
کارشناسان معتقدند که عربستان با هدف ورشکست کردن اقتصاد ایران و افزایش تسلط بر بازار جهانی نفت، تولید نفت خود را بیش از این افزایش می دهد و قیمت ها را پایین خواهد کشید اما پیروز نخواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۳    
اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در جلسه این ستاد بر لزوم توجه به جوانان و رفع نیازهای آن ها تأکید کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۴    
مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مجد (مجدالدوله تهران)، امروز 12 خردادماه در دفتر آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۴    
استادیار گروه روانپزشکی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: در درمان بیماران معتاد به مواد محرک پروسه دکتر نسخه متادون پاسخ گو نیست، بلکه فرد در این بین نقش مهمی دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۸    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز استفاده از قلیان بین جوانان روزانه در حال افزایش است و مسئولان باید جایگزین مناسبی برای آن ارائه دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۵    
کیانوش داوودی هدف از اجرای این طرح را انجام پایش دوره ای و بررسی روند اجرایی این طرح در منطقه پایلوت دنا عنوان کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۹    
نماینده بندرعباس با بیان اینکه در دوران انتخابات هدف بنده تغییر استاندار یا آمدن استاندار بومی نبوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۶    
یک مربی هندبال قمی در سمینار آموزش متدهای فدراسیون هندبال دانمارک در تهران شرکت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۱    
پاتریک کاکبرن نویسنده انگلیسی روز چهارشنبه در یادداشتی با بیان اینکه تاکتیک های داعش دیگر کارایی خودشان را از دست داده اند، نوشت: این گروه تروریستی احتمالا در جبهه های فلوجه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۱    
فلوجه در حالی این روزها صحنه عملیات گسترده نظامی علیه گروه تروریستی داعش است که با در نظر گرفتن وضعیت کنونی این گروه و فشارهای موجود بر آن نبرد فلوجه به مثابه نبرد مرگ و زندگی برای داعش است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۱    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند : زبان انگلیسی در ایران بومی سازی نشده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در مشهد ماندنی شد. به گزارش تابناک ورزشی، سرانجام بعد از سه روز جلسه بین مسئولان باشگاه سیاه جامگان با فرهاد کاظمی سرانجام امروز این توافق حاصل شد و در نهایت کاظمی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۶    
مجری و تهیه کننده برنامه 90 امروز به دیدار رییس اسبق رسانه ملی رفت. به گزارش تابناک ورزشی، عادل فردوسی پور صبح امروز به دفتر عزت الله ضرغامی رفت و صبحانه را در کنار او صرف کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۹    
تابناک تهران - معاون خدمات شهری شهرداری تهران خیال خیلی از کسانی که می خواهند در روز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی خودشان را به مرقد او برسانند راحت می کند و از امکاناتی که برای زائران فراهم شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۲    
عبدالله ویسی قرارداد رسول نویدکیا با سپاهان را تمدید کرد. به گزارش تابناک ورزشی،رسول نویدکیا امروز با عبدالله ویسی، سرمربی جدید این باشگاه مذاکره کرد و پس از پایان این مذاکرات ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۱    
به گزارش تابناک لرستان ، فرماندار خرم آباد بر لزوم نهادینه کردن کمک به اقشار آسیب پذیر در جامعه تاکید کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۵    
نصیر بارکزهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کریکت منطقه آزاد چابهار با هشت تیم از کشورهای هند، پاکستان و نپال در تورنمنت ورزشی کریکت به رقابت پرداخت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۲    
حجت الاسلام علی فقیهی روز چهارشنبه در حاشیه اعزام این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۹    
به گزارش تابناک لرستان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش از اجرای طرح بهبود وضعیت بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم در این استان خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۹    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و دهه تکریم و نکوداشت مساجد بیش از یکهزار و700 مسجد، حسینیه و بقاع متبرکه در استان غبار روبی و عطر افشانی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۶    
به گزارش تابناک لرستان ،نماینده شیخ ابراهیم زکزاکی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در ایجاد نهضت بیداری اسلامی در دنیا، ادامه دادن راه تا رسیدن به پیروزی نهایی را هدف اصلی مردم نیجریه دانست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۶    
به گزارش تابناک یزد ، استاندار یزد گفت: شهرداریها علیرغم وظایف متعدد و بالا بودن هزینه ها متاسفانه هنوز از منابع پایدار برای تامین مسائل خود برخوردار نیستند که باید این منابع برای آنها محقق شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
به گزارش تابناک لرستان به نقل ازخبرگزاری برنا از لرستان ، با ورود دوباره موج جدیدی از ریزگردهابه جنوب غربی ایران بار دیگر هوای شهر های لرستان مورد هجوم بحران ریزگردها وگرد وغبار ناشی از آن قرار گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
موج جدید تغییرات دولت تدبیر در استان یزد آغاز شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
به گزارش تابناک یزد ، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به یادمان شهید ترور شهید"علی حسنپور" در یزد، گفت: استان یزد دارای 144 شهید گمنام با 68 یادمان است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
به گزارش تابناک لرستان، مدیرحوزه ریاست جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: امیدواریم از اول تیرماه شاهد برداشت 450 هزار تن گندم مرغوب آبی و دیم در استان باشیم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
به گزارش تابناک یزد ، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به منظور همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و خدماتی جهاد دانشگاهی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
به گزارش تابناک یزد ، آیین بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، فردا با حضور و سخنرانی وزیر اطلاعات در یزد برگزار می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۹    
دادگاه کیفری ریاض 14 تن از اهالی منطقه شیعه نشین قطیف عربستان را به اعدام محکوم کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این افراد همگی در یک پرونده ادعایی به نام "گروه 24" نفره متهم شده اند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۳    
بیش از هزار و 240 تن مرغ منجمد برای ماه مبارک رمضان در فارس ذخیره شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: یک حلقه مار آتشی که وارد منزل یک روستایی پلدختر شده بود توسط وی زنده گیری و تحویل این اداره گردید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۷    
به گزارش تابناک یزد ، جعفر شجونی نیز در گفت و گو با آرمان با عنوان ای کاش هر290 نماینده مجلس زن بودند بیان کرده است: در انتخابات مجلس خبرگان معرفه ها رای نیاوردند بلکه نکره ها رای آوردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۴    
مدیر کل راه آهن فارس در حاشیه راه اندازی نخستین تور گردشگری ریلی در فارس، گفت: اگر بخش خصوصی گردشگری و حمل و نقل وارد این راه شوند به طور حتم این تورهای گردشگری ریلی در فارس توسعه می یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۱    
طی پنج سالی که از آغاز درگیری ها و جنگ داخلی در سوریه می گذرد، بحث های فراوانی درباره حمایت مستقیم و غیرمستقیم رژیم اسرائیل از گروه های تروریستی سوری مطرح شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
سید سعید شاهرخی که در جلسه کارگروه بانوان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: برای تحقق بهره وری باید توجه ویژه به کارایی و اثربخشی نیروی انسانی شود و آنچه ما را در این امر موفق می کند استفاده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام افساد فی الارض فردا در ملاءعام اجرا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال در فصل جدید مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی، با نظر هیات مدیره استقلال و همچنین علیرضا منصوریان و تایید باشگاه استقلال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
شرکت کناف ایران، اولین و بزرگترین تولیدکننده سیستمهای ساخت و ساز خشک در ایران بوده و این محصول را با تکنولوژی روز دنیا و کیفیت مورد تایید مجموعه کناف در همه جای دنیا تولید میکند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۴    
پلیس راه راهور محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته و روز شنبه را اعلام کرد. به گزارش مهر، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه ای محدودیت های جاده ای کشور تا روز 16 خرداد را اعلام کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۵    
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در شرایط کنونی جایگزینی برای برادران عالمیان در این رشته وجود ندارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل هواشناسی البرز از احتمال بارش پراکنده باران در اکثر مناطق استان طی دو روز آینده خبرداد. منصور رحمانیان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: زمینه حضور جوانان در مساجد فراهم شود. حجت الاسلام سید عباس مسعودی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که کشورهای عربی در سرکوب انتفاضه که او آن را کاهش موج خشونت نامید همکاری کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۹    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال 94، 28 درصد افزایش کشفیات داشتیم که ناشی از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق ارز و کالا بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۹    
سنگاپور از ابتدای امسال 687 هزار و 778 تن نفت کوره از ایران خرید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران در بازی حساس خود مقابل ژاپن در رقابت های انتخابی المپیک 2016 به پیروزی رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۸    
نشست خبری دونماینده مجلس شورای اسلامی هرمزگان نشست خبری دونماینده مجلس شورای اسلامی هرمزگان نشست خبری دونماینده مجلس شورای اسلامی هرمزگان نشست خبری دونماینده مجلس شورای اسلامی هرمزگان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۵    
سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: قطار باربری حامل سوخت که از زاهدان به سمت بم در حال حرکت بود به دلیل خارج شدن یکی از چرخ های قطار از ریل در محور شوره گز- رودشور متوقف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که شورای عالی انقلاب فرهنگی باید درباره وضعیت موسیقی تعیین تکلیف کند، معتقد است بدترین حالت برای هنرمندان، بلاتکلیفی و برخورد سلیقه ای است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۲    
مجلس شورای اسلامی دارای 13 کمیسیون تخصصی با نام های انرژی، آموزش و تحقیقات، امنیت ملی، عمران، اقتصاد، برنامه و بودجه، شوراها، فرهنگی، حقوقی و قضایی، اجتماعی، صنایع و معادن و کشاورزی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۳    
معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۰    
با توجه به تاریخ کلی استان و وجود آثار و محوطه های تاریخی، خوزستان باید از بهترین و بزرگترین موزه ها برخوردار باشد که متاسفانه نه تنها فاقد آن است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۰    
ماه رمضان، بهترین زمان برای تزکیه جسم و روح است و ما می توانیم خیلی از عادت های اشتباه خود را در این ماه مبارک، تعدیل یا حتی اصلاح کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۷    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۴    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل شرکت آب و فضلاب روستایی استان ایلام از توزیع مناسب آب شرب در سطح روستاهای بخش کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: سرانه مصرف آب در روستاهای این بخش از استاندارد بیشتر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۸    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۵    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
اگر می خواهید در گفت و گو موفق شوید، به دیگران توجه و علاقه نشان دهید. اگر می خوهید گوش شنوایی برای مردم باشید و هر روز یادبگیرید، به مردم گوش دهید و با دیگران تعامل داشته باشید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۹    
علیرضا رحمانی، مدیر منطقه 1 عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آتش سوزی مغازه اغذیه فروشی در خیابان منتظری، مقابل سلامگاه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۰    
قاچاقچی شیشه که موادمخدر را از قزوین عبور می داد، با رأی دادگاه به دار مجازات آویخته شد.