یکشنبه ۰۱ مردادساعت ۲۳:۲۸Jul 2017 23

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۰    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید بر اقدام و عمل در نامگذاری سال 95 و انجام کارهای خوبی که مسئولین گزارش آن را داده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۷    
براساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب سال 1386 مجلس، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین هر سال یک ساعت جلو کشیده می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه موتور سوار در بلوار حقانی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۵    
دولت انگلیس قرار است چهارشنبه آینده مصادف با 9 فروردین ماه رسما روند خروج از اتحادیه اروپا را آغاز کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکا بدعهدی خود را به حدی برساند که ادامه برجام به منافع ملی ما خدشه وارد کند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
نخست وزیر و وزیرامورخارجه انگلیس در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز را تبریک گفتند. به گزارش ایسنا ترزا می در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به تمام کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
زلاتان پس از ملاقات با خوان کارلوس اول، پادشاه سابق اسپانیا، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فقط یک پادشاه یک پادشاه را می شناسد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ 23 ایپریل، 3 اردیبهشت ساعت 00:15 به مصاف هم می روند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۰    
تیم برانکو در حالی حریفانش را یکی پس از دیگری در لیگ قلع وقمع می کند که شرایط استقلالی ها به هیچ وجه مناسب نیست ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۷:۱۵    
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه امروز در زمین کمیته فنی فدراسیون قطر با حضور تعدادی از لژیونرهای ایرانی برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۵    
یک رسانه کروات عقد قرارداد باشگاه سپاهان با زلاتکو کرانچار را بازگشت این سرمربی باتجربه به محل خوشبختی عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۶:۲۵    
صادق محرمی که در ابتدای فصل جاری با قراردادی 3 ساله از ملوان به پرسپولیس پیوست، توانسته در هفته های اخیر اعتماد برانکو و رضایت هواداران این تیم را جلب کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۱:۲۴    
رئیس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۰:۴۶    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از آغاز مرحله دوم تنظیم بازار میوه از سوم فروردین سال 96 خبر داد و گفت: هم اکنون در مغازه ها میوه به اندازه کافی موجود است و نگرانی از این بابت نداریم.
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۰    
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران نوشت: دولت آینده باید بتواند ریل اقتصاد ایران را از ریل موهوم "تورم بالا-رونق نسبی" به ریل "تورم پایین-رشد اقتصادی بالا" منتقل کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۵    
محسن قائمی نسب
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۶    
پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در بسیاری از محورهای کشور ادامه دارد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۸    
وزارت مهاجرین و رانده شدگان عراق، شمار کل آوارگان از دو بخش شرقی و غربی شهر موصل در شمال عراق را 355 هزار نفر اعلام کرد که بسیار کمتر از پیش بینی های اولیه مقام های آمریکاست.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۹    
رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را تبریک گفت و برای آنان سلامتی، طول عمر و سالی سرشار از برکت و توفیق مسالت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۹    
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، برابر اعلام پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور، گزارش روز اول ثبت نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور سوریه میگوید که ملت این کشور حامی روند مصالحه هستند و جنگی که در آن رخ داده در واقع درگیری میان کشورهای حافظ حقوق بین الملل و ناقضان آن است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
امسال لحظه تحویل سال نو حدود ساعت 14 بود؛ در حالی که تا هشت ساعت پس از آن، هنوز در سی ام اسفند هستیم و خواهیم بود. تعارضی عجیب که نمی دانیم چگونه با آن کنار بیاییم ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۰    
به دنبال وقوع انفجار تروریستی در منطقه العامل واقع در جنوب بغداد 13 نفر کشته و 31 نفر دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۵    
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در دیدار با هیأت هایی از نمایندگان روسیه موضوع تدوین قانون اساسی جدید کشورش را مورد بررسی قرار داد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۵    
مشاور شورای عالی مذاکرات سوریه تاکید کرد که نمایندگان مخالفان مسلح، شرکت در دور چهارم مذاکرات آستانه در ماه می آتی را بعید نمی دانند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۵    
برخی منابع امنیتی لبنان از فشارهای گسترده آمریکا بر عربستان و امارات برای ائتلاف علنی با رژیم اشغالگر در میدان سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۵    
دیوید راکفلر سرمایه دار آمریکایی امروز در سن 101 سالگی مُرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۵۱    
تعداد بازدید : 400 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۵    
دبیر شورای نگهبان در پیام نوروزی خود گفت: امیدواریم فعالان عرصه انتخابات به ویژه داوطلبان و هواداران آن ها ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۰    
سفارت آمریکا در دوشنبه از برگزاری رزمایش مشترک بین این کشور و تاجیکستان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۰    
امروز دوشنبه هیئتهای پارلمانی روسیه و اروپا با رئیس جمهور سوریه دیدار کردند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص توافق مسکو با نیروهای کرد برای ایجاد پایگاه نظانی در شهر عفرین صحت ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ویدئویی به مناسبت ایام نوروز 1396 گفت: مردم امسال با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار و همبستگی شان را ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در جنوب شهر بغدا، یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۳    
مدیر اف بی آی اعلام کرد که این نهاد احتمال ارتباط میان دولت روسیه و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ را بررسی می کند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۰    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: جسد دومین قربانی حادثه بالا آمدن آب دریا در لنگرگاه دیر پیدا شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۹    
نابع رسانه ای اعلام کردند که یک فروند هواپیمای مسافربری با 44 سرنشین در فرودگاه شهر وائو سودان جنوبی سقوط کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۸    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: آخرین پیام نوروزی امام خمینی به ملت ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۸    
شرکت خودروسازی مک لارن را همگی با خودروهاس سوپر اسپورتی آن می شناسند و اکنون مک لارن با یک خودرو جدید به نام 720S برگشته تا دل طرفداران خود را مجددا به دست آورد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۵    
بریتانیا همچنان مستعمره هایی دارد که جبل الطارق یکی از این مستعمره ها، در واقع بخشی از خاک اسپانیاست ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۵    
تا به حال به این فکر کرده اید که فرزندان بزرگتر, میانی و آخر چه تفاوت های شخصیتی دارند و آیا این تفاوت ها ناشی از موقعیت آن ها در خانواده است یا خیر؟ پاسخ به این سوال را در ویدئو تابناگ ببینید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۲    
هدست های واقعیت مجازی مدتی است که به دغدغه اصلی کمپانی های معظمی همچون سونی،اچ تی سی، مایکروسافت، گوگل و غیره شده و همگی متفق القول معتقدند که آینده بزرگی در انتظار آن است ولی یکی از محدودیت های پیش ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۸    
گروه سینمایی هنر و تجربه یک پیام نوروزی متفاوت منتشر کرده که در انتهای این ویدیو، فاطمه معتمدآریا پیام را قرائت می کند. این پیام ویدیویی نوروزی 1396 را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۵    
پورشه برای جبران کاهش احتمالی فروش در خدمات فناوری سرمایه گذاری می کند. در روز جمعه مقام ارشد امور مالی پورشه اذعان کرد، برای جبران کاهش احتمالی فروش در سال های آینده ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۳    
درست مانند دونده ای که چند متر مانده به خط پایان از نفس می افتد لباس پوشیدن ما نیز به همین شکل است و گاهی همه چیز را رعایت می کنیم به جز جزئیات ضروری و نهایی ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۸    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ویدئویی به مناسبت ایام نوروز 1396 گفت: مردم امسال با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار و همبستگی شان را ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۵    
اقتصاد مقاومتی به عنوان پایه شعار امسال انتخاب شده است؛ بنابراین، باید امسال تلاش مضاعفی صورت گیرد تا این شعار محقق شود ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۵    
تور پر هزینه و لوکس پادشاه عربستان که در هر کشور با پله های برقی طلایی و بیش از 400 تن وسایل و اسباب سفر همراه بوده است دارای هدف هوشیارانه ای بود ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۳    
برنده دو بار جایزه اسکار در مورد تئاتر جدیدش در نیویورک صحبت می کند که اثر چخوف است و به آمریکایی ها توضیح می دهد که داستان های چخوف کمدی است (بیشتر در آمریکا تاتر باغ آلبالو معروف ترین اثر چخوف برای ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۰    
فیلم سینمایی نمک و آتش / Salt and Fire ساخته ورنر هرزوگ است. بر اساس داستان این تریلر، دو محقق زیست محیطی به آمریکای جنوبی میروند تا درباره ی فاجعه ی زیست محیطی آنجا تحقیق کنند که توسط رییس یک شرکت ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۴    
علی لهراسبی به تازگی آهنگ چه خوبه را خوانده که تابناک این موزیک را بر روی یک ویدیو از تهران میکس کرده است. این موزیک ویدیو را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۰    
در ابتدای سال 1396، در این ویدیو یادی می کنیم از سینماگرانی که باد آنها را در سال 1395 با خود برد و غم شان را باقی گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۳    
مادلین آلبرایت وزیر خارجه سابق آمریکا در دوران بیل کلینتون در پاسخ این سوال که آیا باید به کره جنوبی در پاسخ کره شمالی سلاح هسته ای داد؟ می گوید که وقتش هست که در مورد سیاست مان با کره شمالی بازبینی ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج را نیمه سنگین اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۷    
اگر قصد سرمایه گذاری را دارید، آینده نگری و قراردادهای آتی نقش حیاتی در حفظ و افزایش سرمایه تان ایفا می کند؛ اما در این زمینه چه میدانید؟ این ویدیو در این به تشریح این مبانی سرمایه گذاری می پردازد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۳    
رییس اتحادیه املاک کشوری گفت: سال 96 بازار مسکن وارد رونق می شود، این در حالی است که با رشد قیمتی مواجه نخواهیم شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۲    
ساعاتی پیش دو زلزله با قدرت هایی بیش از 4 ریشتر مازندران و قزوین را لرزاند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۸    
فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن جاده ترانزیت ریگان - چابهار و ریگان - نرماشیر را مسدود کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۵    
در یک رسوایی بزرگ، مشخص شده محموله های عظیمی از گوشت برزیلی فاسد بوده و با روش هایی که سرطان زاست، این گوشت فرآوری شده و به کشورهای مختلف صادر می شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۰۱    
امام خمینی در آخرین پیام نوروزی خود تغییرات روحی را که سیره انبیا از اول تا آخر بوده است برای همه ملت خواستار شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد از متوقف شدن 72 ساعته خودروهای با دو تخلف حادثه ساز در این استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۲۷    
محمود احمدی نژاد در پیام نوروزی خود تاکید کرد: امروز اندیشه ها و ارزش های نوروز به سرعت در حال گسترش در همه جهان است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۷    
مراسم تحویل سال نو صبح امروز دو شنبه در مزار شهدا با حضور گسترده مردم در بهشت زهرا برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سه شنبه 14 مارس در یک مهمانی مجلل با غذاهای متنوع میزبان محمدسلمان، جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی بود ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۴    
فرماندار تهران از ثبت نام 209 داوطلب حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تا ساعت 14 امروز خبر داد. به گزارش مهر مستقل در ستاد انتخابات تهران ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۹    
امیدوارم سال جدید که همراه با میلاد دخت نبی مکرم اسلام، بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره است، سال عیدی حضرت به ملت بزرگ ایران باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، افزایش معنادار نرخ رشد اقتصادی همراه با کاهش قابل توجه نرخ تورم ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
دولت در سال 96 دستاوردهای مهم تری خواهد داشت.امیدوارم برای دومین دوره متوالی صعودی مقتدرانه به جام جهانی داشته باشیم
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
سال 95 به پایان رسید؛ سالی که از سوی رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بود؛ سالی که در آن قرار بود اقتصاد ایران از جنبه درون زایی و برون گرایی تقویت شود ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۱    
به بهانه روزهای تلخ سال 95 و فقدان بزرگانی که تا آخرین روزهای اسفند هم مردم را غافلگیر و غم زده کرد...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۲    
سرپرست اورژانس کشور، چند توصیه مهم نوروزی را به مسافران یادآوری و تاکید کرد که در صورت مشاهده تصادف در محل ازدحام نکنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۱۵    
کیم جونگ اون رئیس کره شمالی تهدید کرد اگر آمریکا حتی یک گلوله به سوی کشورش شلیک کند، آمریکا را به خاکستر تبدیل می کند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۱۰    
خبرنگار این شبکه هنگام پوشش زنده اخبار از موصل، بر اثر حمله خمپاره ای عناصر داعش، مجروح شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه دیوان محاسبات به وظایف خود به شکل گزینشی عمل کرده، از آماده سازی طرح استیضاح رئیس این سازمان در سال 96 خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: بر اثر وقوع سه فقره تصادف در محورهای استان فارس 5 نفر کشته و 7 نفر مجروح شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۸    
ثبت نام شوراها امروز ( دوشنبه ) آغاز شد و به مدت 6 روز ادامه دارد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۵    
مجری طرح دانه های روغنی گفت: سالانه یک میلیون و 400 هزار تن روغن خام مورد نیاز کشور از طریق واردات تأمین می شود که بیش از 90 درصد آن تراریخته نیست. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۰    
پورشه برای درآمدزایی کافی به منظور جبران کاهش فروش خودرو در سالهای آتی، صدها میلیون یورو در خدمات دیجیتالی سرمایه گذاری خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از واریز حقوق معلمان حق التدریس آزاد امروز، سی ام اسفندماه خبر داد. به گزارش مهر: محمد تقی زاده گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۷    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت. به گزارش ایسنا در متن پیام نوروزی محمود صادقی آمده است: به نام خدا ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۵    
اروپا با وجود آنکه برخی گروه ها دستیابی به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را ناچیز می انگارند، به این امر نگاهی متفاوت دارد که عملکرد آن در سال 1395 نیز این نکته را نشان می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۴    
مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور از فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز 96 خبر داد. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۲    
معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در آخرین روز سال 95 در گپ و گفتی با ایرنا به برخی اشاره و نوروزی بدون زباله را آرزو کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۳    
در سال 95 سه موسسه میزان، ثامن و کاسپین، بحران خیز ترین موسسات مالی و اعتباری بودند و مشکلاتشان، مانوری واضح از بحران نهایی بانکی در ایران بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۲    
تشکر از کشاورزان عزیز برای افزایش تولیدات کشاورزی و خودکفایی گندم... تشکر از کارگران و صنعتگران بخاطر رشد در تولید... تشکر از ورزشکاران و هنرمندان بخاطر افتخارات بین المللی و داخلی.. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۰    
بر اساس اعلام قبلی سازمان خصوصی سازی، سامانه سهام عدالت از امروز(30 اسفند95) تا 14 فروردین 96، موقتاً از دسترس خارج شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۳    
چون از وضع مردم مطّلع هستم، لذا تلخی را با همه وجود حس می کنم؛ تلخی کامِ مردم، بخصوص مردمِ ضعیف و فرودست و طبقات ضعیف که مربوط به مسائل اقتصادی و مشکلات اقتصادی است؛ مثل گرانی، مثل بیکاری ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۸    
اشکان خطیبی قطعه امسال سال ماست را در آستانه سال نو منتشر کرد که برای این موزیک، یک ویدیوی جذاب آماده کرده ایم... یک ادای احترام به مرزبانان ایران کرده ایم.. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
رییس جمهور در پیامی به رییس جمهور تونس، فرا رسیدن روز ملی این کشور را به وی، دولت و مردم جمهوری تونس تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۰    
کنگره ویژه حزب سوسیال دموکرات آلمان با 100 درصد آرا مارتین شولتز را به عنوان رئیس حزب سوسیال دموکرات و همچنین نامزد این حزب برای تصدی مقام صدراعظمی در انتخابات آتی پارلمانی آلمان انتخاب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۵    
تظاهرات مردم فرانسه علیه خشونت های پلیس این کشوربه خشونت کشیده شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۵    
امارات متحده عربی سفیر سوئیس را فراخواند و انتقاد دولت سوئیس در شورای حقوق بشر سازمان ملل از بحرین را محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از رهبر کره شمالی گفت: کار وی بسیار بسیار بد است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ منجمد 200 تومان کاهش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۰    
جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه متاسفانه 40 درصد تصادفات در نوروز از شکل واژگونی است، افزود: توصیه می کنیم رانندگان به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل یک ربع استراحت کرده تا با حادثه ای مواجه ...