سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۴:۴۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۹    
ادامه اعتراض ها در بلاروس بعد از انتخابات ریاست جمهوری که نزدیک به بک هفته است که ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور دستورالعملی، نحوه اخذ مالیات مقطوع عملکرد سال 1398 اشخاص حقیقی دریافت کننده سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۱    
تیم جنایی پلیس آگاهی مشگین شهر در تجسس های میدانی و بازجویی از مریم پی بردند که این زن با همدستی برادرش و یک مرد آشنا دست به قتل سودا حسن زاده زده است و در ادامه آن ها طلا و پول هایش را به سرقت برده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در طرح جدید مجلس، افراد فاقد خودرو هم از یارانه انرژی استفاده می کنند و عدالت بیشتری رعایت خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۵:۳۱    
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خفر از دستگیری 2 نفر آزار دهنده حیوانات در این شهرستان و معرفی آنان به دستگاه قضایی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۵    
آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با انتشار یک بیانیه مشترک سه جانبه از عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو خبر داده و جزئیات آن را اعلام کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۹    
زندگی کارگران چاه حفاری چینی در سکوی نفت دریایی در دریای جنوبی چین که یک سکوی نفتی نیمه غوطه ور که در سال 1983 توسط کشور چین ساخته شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۷    
رییس بانک مرکزی گفت: با سیاست های اتخاذ شده، قیمت ارز متعادل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱    
عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس قانون بازار اوراق بهادار سیگنال فروشی جرم تلقی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۰    
باشگاه تراکتور با حمایت از ساکت الهامی اعلام کرد که قصد دارد آرامش را در تیم برقرار کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۰    
باران شهاب و جشن نور در آسمان از اعجاب انگیزترین پدیده های نجومی است که چشم آدمی را به برگی دیگر از شگفتی آفرینش خیره می سازد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۱    
معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: بورس تهران آمادگی کامل برای پذیره نویسی صندوق دارای دوم را دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
پرونده اخلاقی "کایل واکر" بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی یک بار دیگر رسانه ای شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری قاتل پیرزن 68ساله سلماسی در کمتر از 24ساعت با تلاش نیروهای پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۲    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده های هراز و کندوان درصورت ترافیک سنگین یکطرفه می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۲    
گرچه ممکن است روسیه برنده مسابقه جهانی برای ساخت واکسن کرونا شده باشد اما پرسش های زیادی درباره قابل اعتماد بودن این واکسن مطرح هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۳    
این پیمانه تیتر هایی همچون همتی: نرخ ارز متعادل می شود، بانک مرکزی چین بیش از 21 میلیارد دلار به بازار تزریق کرد، پیش فروش نفت با اوراق پذیرفته نیست، استفاده از نفتکش های چینی در هند ممنوع شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: کارت سوخت 258 دستگاه خودرو عمومی در این استان که اقدام به فروش سهمیه بنزین خود کردند، مسدود شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد شامگاه پنج شنبه به وقت محلی رأی گیری خود بر سر قطعنامه ضد ایرانی را بطور مجازی آغاز کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۲:۵۰    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 130 هزار پناهنده افغانستانی به صورت داوطلبانه از طریق مرز دوغارون به کشور خود بازگشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۲:۳۸    
سخنگوی ارتش پاکستان روز پنجشنبه گفت: طرح حصارکشی مرز های مشترک با جمهوری اسلامی ایران از حمایت قوی دولت های دو کشور همسایه برخوردار است و ارتش پاکستان این طرح را تا سال 2021 میلادی تکمیل خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۲:۳۵    
معاون حقوق و امور بین الملل وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران از انتقال 5+13 محکوم ایرانی از کویت به کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۲:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه شب برای دیدار با مقام های لبنانی وارد بیروت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۲:۳۰    
نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد در واکنشی آشکار به پیشنهاد آمریکا برای تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران، بر حفظ برجام تاکید کرد و آن را برای رژیم منع گسترش سلاح اتمی کلیدی دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۰    
شرکت های فیلم سازی چینی در پی تنوع به بازار محصولات خود هم در پرده سینما و در وی او دی های چینی هستند و محصولات ایرانی که هزینه تولیدشان با احتساب قیمت دلار رقم سنگینی نمی شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۶    
فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس توافق سازش کامل امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت که این اقدام خطرناک ابوظبی پاداشی به رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش علیه مردم فلسطین است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۶    
نماینده مستعفی آمریکا در امور ایران مدعی شد که برقراری صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی بزرگترین کابوس ایران است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۵    
مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و گابی اشکنازی وزیر خادجه اسراییل و انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات هم به توافق امروز امارات با اسراییل واکنش نشان دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۳    
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را در راستای سیاست داخلی ایالات متحده توصیف کرد و از شورای امنیت خواست در برابر اقدام غیرقانونی و بیمارگونه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که در صورت انتخاب مجددش به مقام ریاست جمهوری در عرض یک ماه با ایران به توافق خواهد رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۸    
مشاور رئیس جمهوری خطاب به داوطلبان کنکور سراسری گفت: لطفاً وقتی را که صرف تلاش برای تعویق یا عدم تعویق آزمون می کنید، صرف درس خواندن کنید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۵    
یک سولو ویلنسل را با اجرای اریک ماریا کوتوریه نوازنده چیره دست این ساز در تابناک می بینید و می شنوید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: تقریبا از یک هزار و 200 شهرداری در کشور به جزء شهرداری پایتخت، کمیسیون ماده 100 در 60 درصد از پرونده ها اقدام به صدور جریمه می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۵    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۹    
منابع لبنانی اعلام کردند، وزیر دفاع فرانسه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) وارد بیروت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سقوط مرگبار مردی به داخل چاه در تبریز خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که نامزد انتخابات 2020، مهم ترین عامل در برابر رشد بازار بورس در این کشور است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۳    
روسیه نسبت به اوضاع سیاسی در بلاروس اعلام نگرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، امروز (پنجشنبه) از توافق کامل میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی برای برقراری سازش و عادی سازی کامل روابط دو طرف خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز - پنج شنبه- یک نشست کابینه را نیمه کاره رها کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۱    
آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل آویو رسماً روابط خود را عادی می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۷    
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی، روز پنجشنبه در نشستی با عنوان حوار وطن (گفت وگوی میهن) تأکید کرد که عراق در مرحله جدیدی است و خواه ناخواه تغییرات فرا خواهد رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۵    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. تبلیغ یک فست فود در مکه با دو دختر جنجالی شد +عکس پیراهن پرحاشیه مدیرعامل استقلال +عکس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۴    
شورای نگهبان با گرفتن ایراد از طرح دو فوریتی مالیات مستقیم، آن را به مجلس ارجاع داد. بر اساس این طرح قرار است از خانه های خالی در شهر های بزرگ مالیات اخذ شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۳    
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برقراری نظم و امنیت کامل مراسم محرم و صفر در کنار مردم و همراه آنهاست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۵    
اورنج کانتی / Orange County نام یک شهرستان در ایالت کالیفرنیا در آمریکا است. مرکز شهرستان اورنج سانتا آنا، کالیفرنیا است. شهر ارواین، در بخش اورنج کانتی در کالیفرنیا واقع شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۴    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۲    
مدیر بحران استانداری بوشهر گفت: یک فروند لنج چوبی باری 500 تنی ظهر امروز دچار آتش سوزی شده که در حال تلاش برای اطفای حریق هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۱    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / برای انتقام از دوستم همسرش را کشتم/ جرأت یا حقیقت مدرسه ای را به آتش کشید/ پیغام مرگ در آخرین پیک نیک ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۰    
مرد جوان که برای انتقام از دوست دوران مدرسه اش همسر وی را به قتل رسانده بود بزودی در دادگاه محاکمه خواهد شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۹    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. واکسن روسی کرونا چقدر قابل اتکاست؟ فرشته نگهبان به روایت تصویر! دستورالعمل بهداشتی محرم در ایام کرونا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۵    
دانش آموز کرجی که از مدیر مدرسه اش کینه به دل داشت با دوستانش در شرط بندی بازی جرأت یا حقیقت مدرسه را شبانه به آتش کشید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۵    
با اعترافات متهمان یک پرونده جنایی در مشهد، زوایای هولناک جنایت مسلحانه زیر تک درخت در حالی فاش شد که همسر مقتول به پیغام مرگ در آخرین پیک نیک اقرار کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۵    
صبح امروز پنجشنبه 23 مرداد 1399 با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور، و مدیر عامل سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک های نیروهای مسلح و هم چنین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۰    
سه هم سلولی که نقشه سرقت از دلالان ارز را طراحی و اجرا می کردند برای اینکه هویتشان برملا نشود هربار با گریمی متفاوت به سرقت می رفتند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۰    
کارت داوطلبان کنکور سراسری سال 1399 از سه شنبه 28 مردادماه به صورت اینترنتی توزیع می شود و داوطلبان در صورت مشاهده نقص می توانند به مراکز اعلام شده در 31 استان کشور مراجعه کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با سند جعلی قصد فروش زمینی به مساحت 400 متر مربع به ارزش 130 میلیارد ریال را داشت خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۹    
آیت الله علم الهدی گفت: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه هایشان برگزار می کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل های بهداشتی، امکان این کار را ندارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
یک مجله آمریکایی فاش کرد آمریکا قصد دارد حاجی بشیر نورزی ، یکی از معروف ترین و بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر را که سال ها از طالبان پشتیبانی مالی می کرد، از زندان آزاد کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۵    
شب وصل یکی از قطعاتی است که محمدرضا شجریان در کنسرت یونسکو و پس از دریافت نشان پیکاسو متکی بر یکی از غزلیات سعدی و با همراهی داریوش طلایی نوازنده تار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۴    
این افراد تا کنون 3 ملک بزرگ در تهران را به ارزش تقریبی 200 میلیارد تومان فروخته اند و قصد داشتند با سندهای جعلی تهیه شده 30 ملک دیگر را به همین شیوه بفروشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۲    
جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ناله و شکایت کاری است که دونالد ترامپ بهتر از همه انجام می دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۰    
امین مقیمی پور، یکی از ووشوکاران ایرانی که سابقه مدال آوری در مسابقات بین المللی را هم داشت، بر اثر ویروس کرونا درگذشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۸    
هیأت عالی امدادرسانی لبنان اعلام کرد که انفجار مهیب بیروت موجب خسارت به 70 هزار خانه و 3792 ساختمان شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: دانشگاه اکسفورد در تولید واکسن علیه کرونا جلودار است. هر واکسن این موسسه انگلیسی هم اکنون به قیمت 120 دلار پیش فروش می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۹    
نماینده عربستان سعودی در دفتر سازمان ملل در ژنو ضمن اتهام زنی به تهران، خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی مالیات خریداران سکه در سال 98 را تعیین کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۴    
ساعت 6:30 صبح امروز خبر یک قتل در مسیر پنج پیکر این شهرستان گزارش شد که بلافاصله با حضور بازپرس در محل قتل و بررسی شواهد سرنخ هایی از قاتل به دست آمد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان از ارجاع طرح دوفوریتی اصلاح ماده - 54 مکرر - قانون مالیات های مستقیم (طرح مالیات بر خانه های خالی) به مجلس خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۷    
رئیس جمهور ترکیه با مقصر دانستن یونان در تنش های اخیر در شرق دریای مدیترانه، گفت که آنکارا به حقوق هیچ کشوری طمع ندارد اما در برابر نقض حقوق خود نیز سکوت نمی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت: دموکرات ها مردم آمریکا را بر سر موضوع ساده سیاست، رها کرده اند. "چاک شومر" و "نانسی پلوسی" ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۹    
فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: انتشار خبری در برخی کاناهای خبری و نیز فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فروند پهپاد در آسمان این شهر صحت ندارد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۶    
تیم فوتبال سمپدوریای ایتالیا خواهان جذب سید مجید حسینی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۵    
حمیدرضا گودرزی، وکیل خانواده نجفی از پیگیری ساخت سریالی که با الگو گرفتن از زندگی محمدعلی نجفی و ماجرای قتل میترا در دست است خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۲    
ایرنا به نقل از پایگاه خبری ساینس دیلی، نوشت: محققان دانشگاه تگزاس با آزمایش روی موش های مبتلا به ام اس دریافتند کاهش میزان نوعی پروتئین که در کبد تولید می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در صفحه توییترش با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران از پیش نویس قطعنامه ای که از سوی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به شورای امنیت ارائه شده، دفاع کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۵    
شبکه لبنانی المیادین اعلام کرد که وزیر امور خارجه کشورمان فردا به لبنان می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۲    
دکتر علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت عالم پرهیزگار و وارسته ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.در این پیام آمده است:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به بارندگی توام با وزش باد شدید و کاهش دما در استان های شمالی کشور خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۵    
فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار محصول سال 1397 است. دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که پس از ازدواج بنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۵    
در هفته جاری، قیمت برخی خودرو ها اندکی کاهش یافت و در مقایسه با هفته گذشته، ترمز افزایش قیمت برخی خودرو ها کشیده شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۵    
باشگاه لیورپول برنامه ای برای جذب هافبک بایرن مونیخ ندارد. به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه لیورپول که تا پیش از این گفته می شد اصلی ترین مشتری تیاگو آلکانتارا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۵    
پرسپولیس، تیمی بسیار قدرتمند است، ولی باید قبول کنیم از هر لحاظ از تیم های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف تر است. با این حال باید امیدوار باشیم
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۵    
صعود تابستانی طلا روز سه شنبه توقف ناگهانی پیدا کرد و این فلز ارزشمند با بزرگترین کاهش یک روزه از سال 2013 تاکنون روبه رو شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۵    
بازار ارز در آخرین روز هفته بازهم با افزایش قیمت دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز همراه شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۵    
سرمربی تیم پاری سن ژرمن از صعود دراماتیک تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۵    
ساخت یک فیلم یک فرایند پیچیده و گروهی است. اولین کسی که وارد این فرایند می شود تهیه کننده است و آخرین شخصی هم که کارش روی فیلم تمام می شود نیز تهیه کننده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۵    
ادواردو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ الهلال است و در این فصل از رقابت ها موفق به ثبت 15 گل و یک پاس منجر به گل شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. عکس های کودکی و نوجوانی، جوانترین میلیاردر جهان چرا مردان به بهداشت روان خود بی توجه اند؟ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دیدار دشواری پیش رو داریم، چون با سپاهانی بازی می کنیم که زخمی است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۰    
نیمار و ام باپه از بهترین بازیکنان جهان هستند. نیمار بهترین بازیکن در دیدار برابر آتالانتا بود و شب استثنایی را پشت سر گذاشت. هم نیمار و هم ام باپه برای همیشه در پاری سن ژرمن باقی خواهند ماند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
مهاجم فصل گذشته پالمیراس امکان حضور در دو هفته باقیمانده بازی های لیگ قطر را ندارد، اما می تواند الدحیل را در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا همراهی کند و برای حضور در این رقابت ها آماده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
مالی / Mali با نام رسمی جمهوری مالی کشوری است در غرب آفریقا. این کشور محصور در خشکی، در جنوب صحرای بزرگ آفریقا قرار گرفته و بخش هایی از آن در این صحرا واقع شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱    
مندس به برخی از باشگاه های دنیا رونالدو را پیشنهاد داده است. این شخص کریستیانو را به رئال مادرید پیشنهاد داده که این تیم گفت به هیچ وجه! فروش رونالدو به این سادگی نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۰    
یک مجری فرانسوی در کانال Le 10 Sport ادعا می کند که بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که اخیراً به ونگر نزدیک شده و این مربی 70 ساله پیشنهاد آن ها را رد کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۵    
امروز مطالبی همچون رشد سهام آسیا اقیانوسیه به دنبال رشد وال استریت، قیمت نفت خام 2 درصد جهش کرد، چالش جدید شرکت های چینی با بورس آمریکا، سهام عدالت 500 هزار تومانی چقدر می ارزد؟ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۵    
آنالیزور سابق تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص پرونده شکایت از باشگاه استقلال توضیحاتی داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۰    
روزنامه الشرق قطر از تمایل باشگاه العربی قطر تیم فعلی مرتضی پورعلی گنجی برای جذب ستاره خط حمله بارسلونا خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۶    
عبور دنباله دار سوئیفت تاتل و برخورد ذرات به جای مانده از این دنباله دار که کانون این بارش، صورت فلکی برساوش است؛ هر ساله موجب بارش شهابی موسوم به برساوشی در مردادماه می شود ...
  • ۱