جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۵    
کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 133 خلافکار شامل توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در قالب طرح نصر 2 در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۶    
پرونده دستمزد سال 99کارگران تقریباً نصفه ونیمه رها شده است و این باعث شده است که بحث حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بلاتکلیف باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۴    
آیین نامه قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در جلسه امروز هیات وزیران تصویب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۴    
شمار مبتلایان به کووید-19 در سراسر جهان از پنج میلیون نفر عبور کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۱    
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: کلاهبرداران اینترنتی که با استفاده از سیم کارت های بدون هویت 20 میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده بودند، توسط ماموران پلیس فتا در این شهرستان دستگیری شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۳:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با مصوبه دولت در کمیسیون اقتصادی در هفته گذشته، مصوب شد تا این اختیارات به سازمان امور مالیاتی داده شود تا بتوانند مالیات خانه های خالی را بگیرند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۳:۴۵    
فراهم آوردن شرایط لازم برای حذف فیزیکی بیمه نامه های شخص ثالث هیچ گونه مشکلی را برای شبکه فروش به وجود نمی آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۸    
اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۱    
علاقه مندان سریال نون خ می توانند پشت صحنه این سریال را از تلویزیون تماشا کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ضمن پرداختن به تشریح عملکرد پلیس آگاهی در سال گذشته و اهداف این پلیس در سال جاری گفت: در جرایم خشن با کاهش 12 درصدی آماری در تهران بزرگ مواجه بودیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خدمت خود در مجلس دهم طی پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش از همکاری های صادقانه، نجیبانه و مدبرانه سرلشکر موسوی و کلیه فرماندهان ارتش با مجلس تشکر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
این پیمانه تیتر هایی همچون چرا سهام دولت مستقیم در بورس عرضه نشد؟ طلای سیاه گران شد، ترمز صعود طلا کشیده شد، اقدام بانک مرکزی کره جنوبی برای خرید مستقیم اوراق قرضه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۹    
دشت شقایق روستای حسن آباد که در 15 کیلومتری شهر سنندج قرار دارد هر ساله به طور طبیعی و در فصل بهار می روید و طراوت خاصی به این منطقه می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۳    
در این گزارش نگاه مقایسه ای داریم به برخی نقاط مرکزی شهر تهران در روزهای 5 فروردین 99 و به فاصله 50 روز بعد از آن.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۲    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم در بدترین شرایط به جام جهانی صعود می کنیم. در آسیا چهار تیم و نصفی صعود می کنند، اگر جزو آن ها نباشیم باید در آن را تخته کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۲    
بامداد امروز (اول خرداد) سهمیه بنزین این ماه خودرو ها و موتورسیکلت ها در کارت های سوخت شخصی شارژ شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۴    
وزیر بهداشت گفت: بزرگترین نگرانی ما این است که با عدم رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها دوباره گرفتار پیک هایی از بیماری در کشور باشیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
از زمان ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی، اخبار و حاشیه های این زوج هنرمند هر چند وقت یکبار به شکلی جنجالی می شود. واکنش ها به این حاشیه ها نیز تامل برانگیز است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۸    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در اراک گفت که برخی تعداد زیادی ماشین را خریداری کرده و با نگهداری آن ها در پارکینگ سبب اختلال در بازار می شوند، اما اکنون هیچ کس جرات انجام این کار را ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۴    
یک شرکت هواپیمایی داخلی در قرارداد امسال خود با خلبانان، برای نخستین بار در کشور همانند قراردادهای بازیکنان فوتبال، از آنها حق رشد 10 هزار یورویی طلب کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان به تحریم وزیر کشور از سوی رژیم امریکا واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۲    
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری گردانندگان 2 پیج اینستاگرامی متخلف درج قیمت کاذب طلا و ارز در شهر ایلام خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۲    
منابع خبری از تظاهرات ضد دولتی صد ها اسپانیایی در شهر بارسلون برای کناره گیری دولت پدرو سانچز، نخست وزیر این کشور خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۶:۳۱    
جمهوری چک و انگلیس، پایین ترین نرخ بیکاری را برای مهاجرین خارج از اتحادیه اروپا دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۵۰    
همتی با بیان اینکه، 20 میلیارد دلار ارز هنوز از سال 98 توسط صادر کنندگان بازنگشته است و البته آنها چهار ماه فرصت برای بازگشت داشته اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۵۰    
دستیابی به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف تولید در فولادمبارکه به ثبت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۳۵    
رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت؛ تولید نفت خام روسیه در 19 روز ابتدای ماه می، به 8.72 میلیون بشکه در روز رسیده که نزدیک رقم سهمیه این کشور در توافق یعنی 8.5 میلیون بشکه در روز است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۳۱    
رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران افزایش سن ازدواج را مهمترین عامل کاهش جمعیت کشور دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۰۵    
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان، هر گونه ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه های مجازی درباره کودک همسری دختر 13 ساله در بومهن واقعیت ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۴:۳۱    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: جاعل حرفه ای اسناد ضمانت حقوقی که با فیش های جعلی اقدام به آزادی 207 متهم کرده بود، دستگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۵۲    
علی الهیار ترکمن در نشست معاون اول رئیس جمهور با شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مسائل و مشکلاتی دارد که اجازه نمی دهد برنامه های اصلاحی انجام شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: ما قصد دخالت در نرخ ارز را نداریم، این تنش قابل مدیریت است و این نرخ حتما تعدیل خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قدرتمندتر شدن مسلمین، بیشترین خطر را برای موجودیت رژیم صهیونیستی به همراه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۴۰    
وزیرخارجه آمریکا در ادعا هایی نسبت به تجارت دریایی با ایران هشدار داد و مدعی عواقب شدید برای شرکای تجارت دریایی با ایران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۲    
وزیر خارجه روسیه در تماسی تلفنی با همتای خود از رژیم صهیونیستی، مخالفت شدید مسکو با طرح این رژیم در الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۰    
سید جواد رضویان با اعتقاد بر اینکه کرونا هم گذاری است و رد می شود و می رود ، ادامه داد: به نظرم چیز هایی برای ما گذاشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۳:۰۷    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان آخرین تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با از سرگیری یا تمدید تعطیلی رشته ها و اماکن ورزشی را تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۱:۴۵    
روز سه شنبه مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال پس از مدتها سکوت در گفت وگویی راجع به ماجرای مارک ویلموتس صحبت کرد و در بخشی از توضیحات خود به گونه ای صحبت کرد و جمله ای را بر زبان آورد که انگار مارک ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق اختتامیه مجلس دهم، به تشریح دستاورد های این دوره پرداخت و از برخی تخریب های ناروا نسبت به دستگاه تقنینی کشور انتقاد کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۷    
به گزارش تابناک، اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری، چهارشنبه شب در توئیتی به پایان مجلس دهم اشاره کرد و نوشت: مجلس دهم به پایان رسید؛ این مجلس مقاطع پرفراز و نشیبی را پشت سر نهاد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: لازم است به وزیر خارجه خبیث ⁧‫رژیم تروریستی آمریکا یادآور شوم ما یهودستیز نیستیم، ستیز ما با جنایتکاران، غاصبان و کودک کشان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۹    
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه، گفت که اسرائیل باید طرح الحاق سرزمین های کرانه غربی را متوقف کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
سفیر ایران در لندن از ارسال نامه رسمی به سازمان بین المللی دریانوردی و ابراز نگرانی عمیق از تهدید اخیر آمریکا در قبال تانکر های حامل سوخت ایران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۳    
فراکسیون پارلمانی جریان حکمت ملی عراق از وجود فشار های قوی از سوی برخی گروه های سیاسی بر نخست وزیر برای سهمیه بندی هفت وزارتخانه باقی مانده خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۱    
کاخ سفید شامگاه چهارشنبه از توافق میان روسای آمریکا و فرانسه در مورد نیاز فوری برای رفع تنش در لیبی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه در توییتی با اشاره به پایان مجلس دهم نوشت: وزارتخارجه مفتخر است بیشترین تعامل را با مجلس دارد و محمد جواد ظریف پاسخگوترین وزیر امور خارجه بعد از انقلاب به نمایندگان ملت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۵    
امروز مطالبی همچون مشارکت بیش از 3 میلیون کد معاملاتی در عرضه اولیه امروز، آموزش دریافت بیمه بیکاری، دلیل اختلاف قیمت سکه بورسی و بازار چیست؟، رکورد دلار در آخرین اردیبهشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی یک معضل جهانی است که با سلاح های اتمی و کشتار جمعی اش امروز دنیا را تهدید می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۱    
دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم های جدیدی علیه ایران اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم جشن رسانه الکترونیکی که توسط کمیته جهانی بزرگداشت روز قدس و با همکاری IRTVU برگزار شده است، گفت: روز قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
بانک مرکزی ونزوئلا از بانک مرکزی انگلیس به دلیل تحویل ندادن ذخایر طلای این کشور آمریکای لاتین در بحبوحه بحران کرونا، شکایت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا از احتمال برگزاری نشست گروه 7 در کمپ دیوید خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از ابتلای 226 نفر به کرونا در تهران طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
تکرار سناریوی تولید مازاد صیفی جات، عدم توانایی در اجرای صحیح الگوی کشت، نبود بازارهای صادراتی و صنایع تبدیلی، کشاورزان را به دردسر انداخته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۱    
دبیرکل جبهه پایداری: به قالیباف که گفتیم شرط حضور در جلسات وفاق نامزد نشدن در انتخابات ریاست جمهوری است، دیگر در آن حاضر نشد. پدرخوانده خطاب کردن صادق محصولی خلاف تقوای سیاسی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا که خواستار برکناری بازرس کل شده بود، در برابر پرسش های خبرنگاران در این باره تاب نیاورد و به جلسه پایان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۹    
مهلت مجدد ثبت نام در کنکور 99 ساعت 24 امشب چهارشنبه 31 اردیبهشت به پایان می رسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۴    
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی تأکید کرد، عملیات نیرو های مسلح علیه تروریسم در شمال سوریه و عراق ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۲    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: تعداد مسمومیت با الکل در یزد از ابتدای اسفندماه تاکنون به 100 نفر رسیده و 9 نفر نیز به همین دلیل جان باخته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۰    
علایم کرونا در بین کودکان بسیار مختصر بوده است مگر اینکه بیماری زمینه ای داشته اند، وقتی کودکان زیر 10 سال بیماری زمینه ای داشتند باز هم شدت بیماری کم بوده است و فقط موارد انگشت شمار مبتلای زیر 10 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۹    
وکیل نازنین زاغری (زندانی ایرانی - بریتانیایی) گفت: مرخصی موکلم برای سومین بار تمدید شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۷    
منابع خبری از مبتلا شدن رئیس جمهور سودان جنوبی به کرونا خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۷    
اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ القَدْرِ وصَیّرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الی الیُسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب والوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۶    
ماجرای چگونگی انتقال خانم 42 ساله خرم آبادی که پس از گذشت 18 ساعت در سردخانه بهشت رضای شهر خرم آباد زنده شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بزرگ ترین نگرانی ما این است که با عدم رعایت فاصله گذاری ها و پروتکل ها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۶    
اولین نیروگاه هسته ای امارات در حالی آخرین مراحل آزمایش های ایمنی خود را سپری می کند که جامعه جهانی در آستانه راه اندازی این نیروگاه با نگرانی تحولات هسته ای منطقه را دنبال می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۴    
روزنامه الشرق الاوسط از آمادگی آمریکا برای بررسی پیش نویس قطعنامه ای جهت توقف کمک های این کشور به لبنان در صورت ادامه سیطره حزب الله بر روند تصمیم گیری در بیروت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۷    
کاهش 70 درصدی میزان بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا، حرکت به سوی مرحله مهار این بیماری در کشور، افزایش 85 درصدی رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در کشور و پلمب بیش از 560 واحد تجاری و خدماتی متخلف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۵    
هیئت وزیران در اجرای ماده واحده قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، آیین نامه اجرایی نحوه اعطای تابعیت به افراد مشمول این قانون را تصویب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر به چین حمله کرد و مدعی شد بی کفایتی این کشور باعث کشتار جمعی در سطح جهان شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۱    
دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن اعلام وارد فاز اجرایی شدن لغو توافقات فلسطین با آمریکا و رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این رژیم به تعهدات خود در معاهده اسلو عمل نکرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۹    
مدیرعامل صندوق زنبورداری کشور با بیان اینکه صادرات عسل در سال جاری صفر شده است، گفت: تعلیق قانون انتزاع هم که باعث دو تکه شدن سیاست های بخش تولید کشاورزی شده، وضعیت صادراتی را تحت فشار قرار داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۸    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۹    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز، با کاهش 16861 واحدی معادل 1.68 درصد به رقم 985 هزار و 262 واحد رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۴    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با بروز نشانه هایی از بهبود تقاضا و کاهش ذخایر نفت آمریکا به بشکه ای 35.55 دلار افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
چهارمین عرضه اولیه ایران در سال 99 یعنی مجتمع صنایع لاستیک یزد نماد پیزد در قیمت کشف شده: 40 هزار و 353 ریال کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۶    
برخی منتخبان مجلس یازدهم در نامه ای به شورای نگهبان خواستار عودت فوری لایحه حذف صفر ها به مجلس شورای اسلامی شدند تا با دقت و وسواس بیش تری نسبت به رفع ابهام و تصویب آن اقدام شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای با توجه به استقبال مردم از واگذاری واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF)، مهلت خرید واحد های این صندوق را، تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 99/3/1 تمدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۹    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۲    
در شرایطی که برنج وارداتی از مهم ترین کالا های مصرفی خانوار های کم درآمد جامعه است، حالا خبر ها از حذف ارز دولتی برای واردات این محصول مهم در زنجیره غذایی دهک های پایین جامعه حکایت دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
وی افزود: برخی از روی بی انصافی و برخی از روی دشمنی در فضای بیرون از مجلس نشسته اند و سعی دارند کاری کنند که مجلس یازدهم نتواند مجلس را به ریل اصلی خود بازگرداند که در این زمینه منتخبان باید هوشیار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۰    
عکس یادگاری، طلب حلالیت و دفاع تمام قد لاریجانی از عملکرد 4 ساله نمایندگان از پررنگ ترین اتفاقات آخرین برگ دفتر مجلس دهم است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، این کشور آماده میانجی گری در درگیری میان اسرائیل و فلسطین است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۴    
مجله فارن پالیسی با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی نوشت که این اقدام منجر به تغییر خاورمیانه و شکل گیری موج جدیدی از خشونت در منطقه می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
عبدالحسین روح الامینی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم صبح امروز در نشست جانبازان و ایثارگران منتخب مجلس گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۵    
پور علی فرد کی گوید: امیدوارم این قانونی که توسط وزارت ورزش ابلاغ شده برای سایر نفرات نیز اجرایی شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۴    
روابط عمومی شورای نگهبان در اطلاعیه ای نسبت به اظهارات اخیر رئیس مجلس انتقاد و تصریح کرد: بی اطلاعی لاریجانی درباره انتشار مشروح مذاکرات شورای نگهبان "تعجب آور" است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هیچ نسخه واحدی برای بازگشایی همه دانشگاه های کشور قابل ارائه نیست و تصمیم گیری در خصوص جزئیات و فواصل پذیرش بر عهده دانشگاه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۸    
آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم چهارشنبه 31 اردیبهشت با گرفتن عکس یادگاری پایان یافت. این مجلس تا شش خرداد ادامه خواهد داشت و هفت خرداد مجلس یازدهم آغاز به کار می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۳    
ترامپ به سنت روسای جمهور آمریکا برای رونمایی از تصویر همتای سابقشان در کاخ سفید که چندین دهه قدمت دارد، عمل نخواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱    
فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری 20 دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در قم خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۸    
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: الان به دلیل سودآوری، همه وارد بازار بورس شده اند و، چون سود می کنند خبری از گله و ناراحتی نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۵    
پرسپولیس در جناح چپ بازیکنان خوبی دارد که کار را برای انتخاب هر مربی دشوار می کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: پیکر مرحوم دکتر گودرز محسنی روزبهانی پس از گذشت 8 روز در سد دهکرد کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل بنیاد باران گفت: سیدمحمد خاتمی مطالبی درباره ریاست پارلمان اصلاحات و ایجاد شورای رهبری اصلاحات بیان نکرده و اظهارات منتسب به وی کذب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان را سرنگون کرد.
  • ۱