چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 25 فروردین 1403 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1400 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1401 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1402 خبرگزاری تابناک 1 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 2 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 3 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 4 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 5 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 6 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 7 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 8 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 9 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 10 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 11 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 12 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 13 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 14 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 15 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 16 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 17 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 18 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 19 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 20 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 21 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 22 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 23 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 24 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 25 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 26 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 27 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 28 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 29 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 30 فروردین 1403 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1403 
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
آب گوجه فرنگی دارای مواد مغذی حیاتی مانند ویتامین A، ویتامین K، ویتامین B1 ،B2 ،B3 ،B5 و B6 به همراه مواد معدنی مانند منیزیم، آهن و فسفر است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۱    
شناسایی بهترین کشورها برای راه اندازی کسب وکار گامی حیاتی برای کارآفرینان است. موقعیت مکانی یک کسب وکار جدید تاثیر زیادی بر موفقیت آن خواهد داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۱    
فیلترینگ اینستاگرام باعث نشده که استفاده آن کمتر شود و هنوز واتس اپ و تلگرام حرف اول را در ارتباطات میان مردم می زنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
بر اساس لایحه بودجه پیش بینی شده در سال جاری درآمد حاصل از مالیات بر فروش سیگار رشد 42.2 درصدی داشته باشد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۰    
یارانه کمک معیشتی مرحله 158 مربوط به فروردین ماه 1403 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز شنبه 25 فروردین ماه قابل برداشت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
ایال اوفر، مالک کشتی تجاری توقیفی در نزدیکی تنگه هرمز از حامیان ثروتمند رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه اندازی سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و خواستار عمل کردن سازمان برنامه و بودجه برای تزریق منابع به این صندوق شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۵    
مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو صبح امروز شنبه 25 فروردین ماه1403 برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
دبیر شورای فرهنگ عمومی درباره مسائل مرتبط با میراث فرهنگی ناملموس از جمله نابودی 13 زبان و گویش ایرانی، اهمیت توسعه گردشگری غذا، حفظ برخی دانش های بومی و محلی و... توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
دبیر همایش بزرگمهر حکیم گفت: براساس پژوهش های متعدد و مختلفی که صورت گرفته، به طور قطع به یقین ثابت شده شاهنامه کاملاً تاریخ محض است و در تاریخ بودنش هیچ شک و تردیدی نمی توان داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
در شرایطی که لایحه حجاب و عفاف هنوز در فاصله مجلس تا شورای نگهبان را طی می کند و نشانه ای از تصویب این قانون مشاهده نمی شود، نیروی انتظامی اعلام کرده است از روز شنبه به دنبال اجرای قانون حجاب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
استعفای 22 پرستار بیمارستان تخصصی طالقانی چالوس در کمتر از سه ماه این روزها موضوعی است که رسانه را به این سمت کشانده است که آیا این موضوع واقعیت دارد یا تنها شایعه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۰    
تصاویری که شهروندان عراقی از لحظه عبور پهپاد انتحاری شاهد از آسمان عراق به سمت اسرائیل ثبت کرده اند، می بینید. صهیونیست ها می گویند ده ها پهپاد ایرانی در حال رسیدن به مناطق تحت اشغال رژیم اسرائیل است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۰    
تصاویری از آسمان عراق منتشر شده که نشان می دهد، پهپادهای انتحاری سکوت را شکسته اند و در حال پیشروی هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰    
بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیه ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
در اردیبهشت 1400، یک موشک در نزدیکی تاسیسات دیمونا فرود آمد که موج انفجار سنگینی را در پی داشت و نور آن از فاصله دور دیده می شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۵    
بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیه ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۰    
مهاجم ایرانی افول کرده پورتو امشب سرانجام پایش به گل باز شد و شاگردان کونسیسائو را از شکست نجات داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۵    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: صهیونیست ها امروز توان رویارویی با رزمندگان مقاومت را ندارند، به همین دلیل دست به ترور کور می زنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۵    
اسرائیل سامانه های پدافند هوایی کوتاه برد (گنبد آهنین)، میان برد (فلاخن داوود) و برد بلند (ختس یا پیکان) دارد و همچنین از جنگنده های اف 35 برای هدف قرار دادن موشک های کروز نیز استفاده می کند اما این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۰    
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز پس از رئال مادرید 78 امتیازی، بارسلونا با 67 امتیاز، جیرونا با 65 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۰    
مهمان روحانی تلویزیون روی آنتن زنده گفت: در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می کنند. می توانند سیستمی طراحی کنند که 3000 تومان را محاسبه کند، اما نمی توانند 3000 میلیارد تومان را حساب کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم گفت: در سال های اخیر تغییرات متعددی در آیین نامه داخلی مجلس ایجاد شد و خانه ملت به سمت اداره ریاست محور حرکت کرده در حالی که باید صحن محور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
همایش شورای وحدت اصولگرایان با عنوان نشست وحدت برای تحول شنبه 25 فروردین با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و هیات مدیره این شورا در محل مجتمع آدینه برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۵    
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: آمدن یا نیامدن جناب صدیقی تغییری در اکثریت بوجود نمی آورد. اقلیت هم که ملاک شان نظام و تصمیماتش است و بس.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
بارش شدید باران در روستای لیماچال اشکورات رحیم آباد گیلان موجب سیلاب و مسدود شدن راه اهالی این روستا و راه فرعی شده بود که با حضور راهداری شهرستان رودسر پس از پاکسازی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
تصاویری از طرح برخورد با بی حجابی و کشف حجاب توسط پلیس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این تصاویر را به همراه توضیح سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت در این زمینه می بینید.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
حمید سلطانی مامور نیروی انتظامی شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
تصویری از بارش شدید تگرگ در شهر ایرانشهر سیستان و بلوچستان
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
نیروی دریایی سپاه ظهر کشتی بازی msc Aries را در تنگه هرمز توقیف کرد. این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت زودیاک / Zodiac که مالک آن ایال اوفر / Eyal Ofer میلیاردر اسرائیلی اسو، اداره می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. ولیعهد و شاهزاده طرفدار تیمی که فکرش را هم نمی کنید از عید فطر تا جشنواره هندوها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم با واقعیت زندگی می کنند نه با شعار بنابراین باید نتایج اقدامات دولت رنگین و پر شدن سفره مردم باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
بارش برف بهاری روستای لسبو اشکورات رحیم آباد گیلان را در بیست و پنجمین روز از فصل بهار سفیدپوش کرد
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی از مهمانان ثابت برنامه سمت خدا به شیوه برخورد با فساد اعتراض کرد و گفت در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می کنند. اعتراض این روحانی را می بینید و می شنوید.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
واکنش معاون رئیسی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه امام خمینی اراک خبرساز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته تذکراتی به صورت خصوصی به مجالس گذشته می داد اما مجلس یازدهم از رهبر انقلاب پنج اخطار علنی گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۰    
آخرین تمدید زمان ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۰    
مردی که همسر و فرزندانش را به قتل رسانده است، خودش را به پلیس تسلیم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
مالیات حوزه زمین، مسکن و مستغلات که در لایحه بودجه 1403 برای واریز به صندوق ملی مسکن تعیین شده 17 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
بر اساس لایحه بودجه سال جاری، عوارض خروج از کشور برای هر نفر 520 هزار تومان تعیین شد که 120 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۸    
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه و شهر غزه به کلی فروپاشیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور ترکیه طی نامه ای به پاپ نوشت: بشریت نباید اجازه نقض بیشتر قوانین بین المللی و حقوق بشردوستانه در غزه را بدهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۲    
برای سال 1403 در مجموع بیش از 315 هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی و معیشتی و کالابرگ الکترونیک پیش بینی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۲    
هفتصد و شصت و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می گذرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۹    
در بسته زیر اخبار و محتوا های آموزشی پیرامون دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد! ، خانوداده نازگل از فراجا درخواست کمک کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۸    
طبق اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده است و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه پیوسته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۸    
هفتصد و شصت و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می گذرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۱    
شاگردان دیه گو سیمئونه با کسب یک پیروزی مهم برابر رقیب مستقیم خود، شانس شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را افزایش دادند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
هفتصد و شصت و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می گذرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۲    
دولت پرتغال در بیانیه ای اعلام کرد که در زمینه توقیف یک کشتی با پرچم این کشور و مرتبط با رژیم صهیونیستی در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران با مقامات ایران در ارتباط است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۶    
برخی منابع خبری بعد از ظهر شنبه از تخلیه سفارت اسرائیل در پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۵    
در کنار تولیدکنندگان و سازندگان مصنوعات طلا و خرده فروشان طلای آبشده، بانک عامل با تایید بانک مرکزی نیز در صف حراج شمش های طلا قرار می گیرد تا شانس خود را امتحان کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۰    
وزارت خارجه روسیه از رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و روسیه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۴    
امروز صبح یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شد، اما مالک این کشتی چه کسی است؟
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی ها برای مظلوم نمایی می داند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
امروز مطالبی همچون تغییرات نرخ دلار در اولین روز هفته، رشد فروش 1176 درصدی در این نماد! ، تحلیل سهام فملی 25 فروردین 1403، ورود و خروج سهامداران درصدی 25 فروردین 1403، تعلیق در کمین این نمادها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
دیروز همراه با فرزند خود راهی استادیوم شده و از شدت ناراحتی و فشار عصبی ناشی از باخت پرگل تراکتور با آمبولانس راهی بیمارستان شده بود
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس اورژانس گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودوی سواری رنو ساندرو در شهرستان بجستان 2 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. نمونه هایی از کاردستی های وحشتناک و هراس آور پیوند مدفوع به کاهش علائم پارکینسون کمک می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
باشگاه استقلال بعداز بیانیه اول دیشب خود در اعتراض به گل پرسپولیس به ملوان، امروز بار دیگر در بیانیه ای مدعی شش گل آفسایدی سرخپوشان در فصل جاری شد!
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۴    
تشدید حملات انجام شده توسط شبه نظامیان شهرک نشین علیه مردم ما در روستاها و شهرک های کرانه باختری و حملات وحشیانه به شهروندان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
در ادامه شیطنت ها برای ایجاد التهاب در جامعه، پیامکی هشدارآمیز به شماری از مشترکان تلفن همراه در کشورمان ارسال شده که جعلی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر مردم ببینند مسئولان و تریبون داران بویژه روحانیت در گفتار و عمل خود دچار تناقض هستند و سبک زندگی شان مغایر آن چیزی است که وعظ و خطابه می کنند باعث رویگردانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۲    
چندی پیش حجاب دختر علی دایی در برنامه یک پلتفرم اینترنتی متعلق به عادل فردوسی پور سوژه برخی محافل و رسانه ها قرار گرفت و آنها خواهان برخورد با فرزند مونث دیگر اسطوره تاریخ فوتبال ایران شده بودند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۱    
جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه، عصر جمعه (24 فروردین 1403) با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در محوطه پل میانگذر دریاچه برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۷    
ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: ایران عواقب تشدید اوضاع را متحمل خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۷    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجار های جامعه را خدشه دار می سازد، اعمال قانون شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۷    
مسوولان باشگاه پرسپولیس از سرمربی استقلال شکایت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۷    
ظهر امروز حوالی ساعت 12:30 فردی که هنوز هویت او مشخص نشده با 45 سال سن دارای اختلالات روانی در میدان انقلاب دست به خودسوزی زد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۳    
گذشت زمان باعث می شود که پاسخ متقابل ما اگر کارساز باشد احتمال وقوع جنگ با اسرائیل، آمریکا و احتمالا همراهی متعاقب انگلیس را افزایش خواهد داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۱    
ناسا با شلیک فضاپیمایی به سیارک کوچکتر، دیمورفوس، و اندازه گیری تغییرات مدار آن، توانست روشی را برای دفاع سیاره ای تمرین کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۰    
پس از انتشار ویدیویی از حواشی سفر محمدرضا احمدی مجری صداوسیما به همراه خانواده به کانادا، که این پرسش را در پی داشت که مگر مجری صداوسیما چقدر درآمد دارد که به کانادا سفر می کند؟ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۸    
همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در خیابان فرشته تهران بازدشت شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۵    
به یاری خداوند، انتخابات برخط(آنلاین) نظام صنفی رایانه ای (نصر) به عنوان تشکل فراگیر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دوره هفتم مبتنی بر پلتفرم بلاکچینی به خوبی و با استقبال ویژه اعضای صنف فاوا در ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۲    
مسجد تاریخی امام(ره) سمنان با نام مسجد سلطانی در سال 1358 به شماره 393 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. ساخت این بنا به دستور فتحعلی شاه قاجار آغاز شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۷    
ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛ در نامه ای به آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
شهید حمید سلطانی در درگیری باقاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان مرزی هیرمند به شهادت رسید. دقایقی قبل یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان هیرمند به شهادت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نودمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: زن جوان با همدستی یک مرد با اجرای یک نقشه، همسرش را در چادر مسافرتی در جاده کن سولقان به قتل رساند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۰    
بررسی های محققان نشان داده است خشک کن های دست که با استفاده از هوای گرم دست های خیس را خشک می کنند، هرگز بهداشتی نیستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی صنعت آب میزان پوشش برف کشور را حدود 2 درصد اعلام کرد که عمدتاً در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمالغرب کشور واقع شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۴    
خرید و فروش در بسیاری از بازار ها نظیر خودرو، مسکن و سکه، کاملا تحت تاثیر نوسانات ارزی است، به گونه ای که قیمت ها در کم ترین زمان ممکن با دلار تلگرامی 65 هزار تومانی هماهنگ می شوند و توجهی به مرکز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۳    
ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد: ما در حالت هوشیاری بالایی قرار داریم و آمادگی خود را برای محافظت از اسرائیل در برابر حمله ایران افزایش داده ایم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
آمارهای جدید نشان می دهد واردات نفت خام چین در ماه مارس 6 درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش یافت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۸    
جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نودمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۴    
فرمانده انتظامی نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که یک شهروند نیکشهری را به قتل رسانده و متواری شده بود خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۲    
سال 2020 روزبه روز بر آمار مرگ ومیر کرونا در آمریکا افزوده می شد و ساکن کاخ سفید با گفتاردرمانی سعی می کرد به این بحران خاتمه دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۵    
یک منبع آگاه، از دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رشت توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
یک فعال بازار مسکن می گوید: حاشیه نشینی دیگر نشانه فقر نیست چراکه اجاره بها در همین حاشیه ها سربه فلک کشانده و قیمت های غیر واقعی و بسیار گران جایگزین اجاره بهای حداقلی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد که این کشتی که احتمالا با پرچم پرتغال فعالیت می کند، مرتبط با شرکت زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که یک میلیاردر اسراییلی به نام ایال اُفر مالکیت آن را بر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
پلیس به دنبال جریمه نیست، بلکه به دنبال بازدارندگی است؛ مردم باید بدانند که افزایش جریمه های تخلفات رانندگی تنها برای افرادی است که مرتکب تخلف شده اند، از این رو هزینه ای بر سبد خانوار تحمیل نمی شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
آخرین اخبار و جزئیات از اعتراض کارگران به مصوبه دستمزد و حقوق کارگران 1403 و سوال مجلس از وزیر کار اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۸    
شاخص کل کاهش شدیدی را پشت سر گذاشت و با افت 53 هزار و 919 واحد به رقم دو میلیون و 207 هزار و 979 واحد رسید. این در حالی است که طی سه روز کاری قبل از آن بازار رشد کرده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
پمپئو درباره اظهارات روز جمعه بایدن که از ایران خواسته بود به اسرائیل حمله نکند، گفت که این یک سیاست نیست و حتی بازدارندگی نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۰    
روزنامه ایتالیایی رپوبلیکا در شماره امروز (شنبه) خود با انتشار گزارشی مدعی شد؛ یک خانواده ثروتمند در عربستان سعودی در حال مذاکره با مالکان باشگاه اینتر برای خرید سهام این باشگاه است اما این گروه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) روز جمعه هشدار داد که ممکن است 600 هزار بشکه در روز از ظرفیت پالایشگاه های روسیه در سه ماهه دوم در نتیجه حملات پهپادهای اوکراین به پالایشگاه های روسیه خاموش شود و به طور ...
  • ۱