جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تبریزمن 4 اردیبهشت 1397 - tabrizeman.ir

تبریزمن 29 اسفند 1394 تبریزمن 30 اسفند 1395 تبریزمن 28 اسفند 1396 تبریزمن 31 فروردین 1397 تبریزمن 31 خرداد 1397 تبریزمن 31 تیر 1397 تبریزمن 31 مرداد 1397 تبریزمن 31 شهریور 1397 تبریزمن 30 مهر 1397 تبریزمن 30 آبان 1397 تبریزمن 28 آذر 1397 تبریزمن 30 دی 1397 تبریزمن 30 بهمن 1397 تبریزمن 29 اسفند 1397 تبریزمن 1 اردیبهشت 1397 تبریزمن 2 اردیبهشت 1397 تبریزمن 3 اردیبهشت 1397 تبریزمن 4 اردیبهشت 1397 تبریزمن 5 اردیبهشت 1397 تبریزمن 6 اردیبهشت 1397 تبریزمن 7 اردیبهشت 1397 تبریزمن 8 اردیبهشت 1397 تبریزمن 9 اردیبهشت 1397 تبریزمن 10 اردیبهشت 1397 تبریزمن 11 اردیبهشت 1397 تبریزمن 12 اردیبهشت 1397 تبریزمن 13 اردیبهشت 1397 تبریزمن 14 اردیبهشت 1397 تبریزمن 15 اردیبهشت 1397 تبریزمن 16 اردیبهشت 1397 تبریزمن 17 اردیبهشت 1397 تبریزمن 18 اردیبهشت 1397 تبریزمن 19 اردیبهشت 1397 تبریزمن 20 اردیبهشت 1397 تبریزمن 21 اردیبهشت 1397 تبریزمن 22 اردیبهشت 1397 تبریزمن 23 اردیبهشت 1397 تبریزمن 24 اردیبهشت 1397 تبریزمن 25 اردیبهشت 1397 تبریزمن 26 اردیبهشت 1397 تبریزمن 27 اردیبهشت 1397 تبریزمن 28 اردیبهشت 1397 تبریزمن 29 اردیبهشت 1397 تبریزمن 30 اردیبهشت 1397 تبریزمن 31 اردیبهشت 1397 
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۴    
iOS در طی این سال ها به دلیل رقابت تنگاتنگ با اندروید و انتظارات فزاینده ی کاربران، دچار تغییر و تحولات گسترده ای شده است ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۳    
آمارها نشان می دهد که بدترین وضعیت در حوضه فلات مرکزی است و بعد از آن حوضه خلیج فارس و دریای عمان با چالش های جدی دست و پنجه نرم می کند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 97 هفته اول شهریورماه امسال اعلام می شود.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: در دومین دور از سفر استانی رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی، 28طرح با یکهزار و 983 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۱    
نخستین خانه ایرانی به دستور رییس جمهوری و از طریق ارتباط ویدیویی در تبریز افتتاح شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۱    
فردی که در فضای مجازی به امام رضا (ع) اهانت کرده بود دستگیر شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
در برنامه دوشنبه شب گذشته 90 اتفاق عجیبی رخ داد که یک جنجال واقعی را به وجود آورده است.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا باز هم مواضع خود در خصوص توافق ایران و 1+5 را بازگو کرد و گفت: این توافق هرگز نباید اتفاق می افتاد ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با تهیه و نصب بنرهای خوش آمد گویی به 8 زبان، مقدم گردشگران به شهر تاریخی تبریز را گرامی می دارد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه از ارجاع سوال بابایی از بطحایی درخصوص مشکلات فرهنگیان به صحن علنی خبر داد و گفت ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
عملیات اجرایی بزرگترین پالایشگاه دانه های روغنی خاورمیانه با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر جهاد کشاورزی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور آغاز شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۴    
یک منبع آگاه درباره وجود شنود در دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: نه تنها در دفتر خاتمی که در منزل مسکونی او هم مواردی از شنود پیدا شد که بچه های اصلاح طلبی که قبلاً در وزارت اطلاعات بودند ابزار و دستگاه ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان از شرایط برگزاری رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته و میزبانی شایسته تبریز از این مسابقات تمجید کرد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۸    
تیم فوتبال پسران طلایی به عنوان تنها نماینده ایران توانست در رقابت های جهانی استانبول عملکرد قابل قبولی داشته و بالاتر از تیم های قدرتمند ترکیه ای، عنوان پنجمی این مسابقات را کسب کند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۲    
از ساعتی قبل برخی از صفحات در شبکه های مجازی خبر از فوت بقایی داده بودند.پیگیری ها از مسئولان قضایی حکایت از آن دارد که تا این لحظه چنین خبری صحت ندارد و مرگ این فرد تأیید نمی شود.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۲    
نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد تا سقف5500 و هر یورو تا 6800 معامله می شود که نسبت به روزهای اخیر افزایش چندانی نداشته است.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
حجت الاسلام روحانی در نشست به با نخبگان استان گفت: بسیار خوشحالم که در ایام مبارک ماه شعبان در خدمت مردم آذربایجان بخصوص تبریز قهرمان هستم
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور حماسی مردم استان در آیین استقبال از رییس جمهوری و با بیان اینکه مردم استان همواره حماسه ساز بوده اند ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
میزبانی تبریز و جمهوری اسلامی ایران از رویداد گردشگری 2018 فرصت مغتنمی است که با توجه به کشورهای حاضر در آن تکرار آن به این زودی ها اتفاق نمی افتد و حضور رییس جمهوری در مراسم افتتاح این رویداد در ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
رفتار عجیب تیم حفاظت ریاست جمهوری در سفر حسن روحانی به تبریز با خبرنگاران تبریزی حاشیه ساز شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
مربیان تیم های پایه آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی امروز با الیاسی سرپرست باشگاه دیدار کردند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رییس جمهور در دیدار با مردم تبریز اعلام کرد به وعده هایش در مورد تراکتور سازی پایبند است.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
مربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برای دفاع از حیثیت والیبال نشسته ایران امروز بازی سختی در فینال لیگ جهانی برابر روسیه خواهیم داشت.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
به گزارش تبریزمن، یکی از کودکان دست بسته بود و سه کودک در حیاط پشتی زندانی بودند کودکان با چکش شکنجه می شدند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
سایت اسپورت کیدا نام سردار آزمون ملی پوش کشورمان را در لیست برترین بازیکنان آسیا که به جام جهانی راه یافته اند، قرار داد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
اتوبوس ستاد استقبال مردمی از رییس جمهور در خیابان طالقانی تبریز دچار سانحه شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
تعدادی از قربانیان اسید پاشی صبح امروز با معصومه جلیل پور قربانی اسید پاشی تبریزی که در روزهای پایانی سال 96 مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، دیدار کردند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
رییس جمهوری کشورمان در سخنرانی امروز خود در تبریز با اعلام یک خبر حاضران را غافلگیر کرد؛ خبری که همه حاضران علاقه مند به دانستن جزییات آن بودند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
در یک روز 300 تبعه افغانی که به صورت غیرقانونی از ایران وارد ترکیه شده بودند به کشورشان بازگردانده شدند. تا کنون 7 هزار و 100 تبعه افغان از خاک ترکیه به افغانستان باز گردانده شده اند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
ظاهرشان ژولیده و صورت و دست های کوچک شان مجروح و متورم شده بود. وقتی مأموران دست های نحیف و لرزان دخترک را که میان طناب های ضخیم به هم گره خورده بود از هم باز می کردند دردی عمیق چهره اش را درهم پیچید.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری امتناع بیمه های تجاری از پرداخت 1200 میلیارد تومان بدهی از سهم مصدومان حوادث ترافیکی به وزارت بهداشت از کمیسیون اصل 90 خواست تا به این موضوع ورود کند.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۳    
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ساعت دیدارهای هفته سی ام و پایانی لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در برابر هرگونه توطئه دشمنان با قدرت خواهد ایستاد، گفت: اگر کسی بخواهد به پیمان ما خیانت کند، باید بداند عواقب وخیم آن شامل حال خود او خواهد شد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
استاندار آذربایجان شرقی در مراسم استقبال از رییس جمهوری با بیان اینکه مردم استان در انتخابات بیشترین حمایت را از رییس جمهوری به عمل آوردند ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۸    
دقایقی مانده به سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه باغشمال تبریز، این مکان لبریز از جمعیت مشتاق دیدار با دکتر روحانی است.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۸    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به استان طرح هایی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
رییس جمهوری کشورمان، بررسی وضعیت اجرایی 23 طرح مصوب دور نخست سفر استانی به آذربایجان شرقی را هدف اصلی سفر امروز خود به تبریز خواند و گفت: در این سفر نواقص اجرای این مصوبات پیگیری می شود.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۲    
مجلس شورای فرانسه لایحه سخت تر کردن قوانین پناهندگی را تصویب کرد
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۲    
رئیس امور موزه ها و اموال منقول تاریخی استان، گفت: بازدید از تمامی موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اهدای انواع وام به فرهنگیان پرداخت و گفت: پرداخت وام مسکن تا سقف 50 میلیون تومان برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اولویت در حال اجراست.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر مسئولان سه قوه در نشست های مشترک مسائل خود را مطرح کنند سوءتفاهمی باقی نمی ماند تا در جای دیگر مطرح شده و مشکل جدیدی را به وجود بیاورد.
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۶