شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۰May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 21 خرداد 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 خرداد 1395 تدبیر و امید 2 خرداد 1395 تدبیر و امید 3 خرداد 1395 تدبیر و امید 4 خرداد 1395 تدبیر و امید 5 خرداد 1395 تدبیر و امید 6 خرداد 1395 تدبیر و امید 7 خرداد 1395 تدبیر و امید 8 خرداد 1395 تدبیر و امید 9 خرداد 1395 تدبیر و امید 10 خرداد 1395 تدبیر و امید 11 خرداد 1395 تدبیر و امید 12 خرداد 1395 تدبیر و امید 13 خرداد 1395 تدبیر و امید 14 خرداد 1395 تدبیر و امید 15 خرداد 1395 تدبیر و امید 16 خرداد 1395 تدبیر و امید 17 خرداد 1395 تدبیر و امید 18 خرداد 1395 تدبیر و امید 19 خرداد 1395 تدبیر و امید 20 خرداد 1395 تدبیر و امید 21 خرداد 1395 تدبیر و امید 22 خرداد 1395 تدبیر و امید 23 خرداد 1395 تدبیر و امید 24 خرداد 1395 تدبیر و امید 25 خرداد 1395 تدبیر و امید 26 خرداد 1395 تدبیر و امید 27 خرداد 1395 تدبیر و امید 28 خرداد 1395 تدبیر و امید 29 خرداد 1395 تدبیر و امید 30 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۲    
این تحقیق روی 24 بیمار 18 تا 50 ساله در سه بیمارستان در کانادا انجام شده است؛ بیمارانی که انتخاب شده پیش آگهی بدی داشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۹    
این بازیگر و کارگردان سینما که مهمان کافه خبر بود با بیان این مطلب که روزی 400 تا 500 تماشاگر به استودیو خندوانه می آیند، گفت: استودیو خندوانه هم منطقه نظامی نیست که ما آن ها را بگردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۴    
حبیب محبیان به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۰    
عابدینی بیان کرد : برای اینکه این 18 هزار نیرو امکان حضور در مدارس را داشته باشند بایستی مجوز فعالیت صادر شود که اکنون مراحل اولیه آن انجام شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۷    
در مورد هواداران احمدی نژاد و البته طیفی از اصولگرایانی که قسم خورده اند دولت را به هر قیمتی تخریب کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۷    
یک منبع گفت این خرید بین 250 هزار تا 300 هزار تن در دوره میان ماه مه تا ژوئن بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۴    
اولیایی عنوان کرد: بعضی قسمت های کله پاچه مثل مغز و چشم به دلیل چربی زیاد بهتر است خورده نشوند، اما در مقابل خوردن قسمتهایی مثل زبان و پاچه با چربی پایین تر، ضرر کمتری هم دارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱    
وی ادامه داد: با کمک پزشکان مادرم در شرایط خوبی قرار داشته و تا چند روز آینده از بیمارستان ترخیص می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۸    
حال تصاویر زیر میزان ذوق و شوق مردم فرانسه را نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۲    
بر این اساس، رییس جمهور آلمان در سفر به شهر بن گفت: هنگامی که به مسابقات یورو فکر می کنم همانند دیگران نگران می شوم. از اینکه این جشن صلح آمیز ممکن است مختل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۹    
طی یکی دو روز گذشته شایعۀ سکتۀ پژمان بازغی در فضای مجازی منتشر شده بود. اما لحظاتی قبل علی لهراسبی در کنار این بازیگر سینما و تلویزیون عکس گرفت و آن را منتشر کرد تا از سلامتی او خبر دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۰    
سایت ورزش یونان با تأیید تلاش دو باشگاه پائوک و آاِک برای جذب کریم انصاری فرد نوشت: تیم مارسی فرانسه نیز خواهان عقد قرارداد با ستاره ایرانی تیم پانیونیوس است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۴    
نورپردازی برج ایفل به رنگ پرچم کشور فرانسه در آستانه جام ملتهای اروپا
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۱    
اخیرا شایعاتی درباره هک شدن سایت ایران ایر از مبداء یکی از کشورهای خارجی در برخی از سایت ها منتشر شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۱    
رجب طیب اردوغان مراسم خاکسپاری محمد علی کلی را به نشانه اعتراض ترک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۶    
به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (جمعه) اعلام کرد که راه های اصلی امدادرسانی داعش از ترکیه بسته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۶    
مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان احتمالا فردا-شنبه- از گلزار بهشت زینبیه به طرف وادی السلام سادات رامسر برگزار و سپس به تهران منتقل می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۰    
انتظارات علاقه مندان به فوتبال به پایان رسید و بالاخره روزشمار شروع رقابت های جام ملت های اروپا به خط پایان رسید تا یکی از پرهیجان انگیزترین رقابت های ملی در سطح جهان در کشور فرانسه شروع شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۰    
امروز در رسانه ها اخباری منتشر شد که داوید دخیا دروازه بان تیم ملی اسپانیا در یک پرونده جنسی همراه ایسکو و مونیان دست داشته است که باعث اخراج او از یورو می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۷    
به نقل از ریانووستی، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مسکو به ورود یک فروند کشتی جنگی آمریکایی به دریای سیاه، پاسخ خواهد داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۶    
پلاتینی در حال حاضر محرومیت 4 ساله را از یورو سپری می کند و خیلی بعید است او در یکی از دیدارهای این دوره از رقابت ها حضور داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۱    
فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) از توپ رسمی مسابقات انتخابی المپیک و همچنین المپیک 2016 ریو که توسط شرکت مولتن ساخته شده است، رونمایی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۸    
نوین چیدچوب، رئیس باشگاه بوریرام تایلند با ابراز رضایت از عملکرد سرمربی ایرانی تیم فوتبال این باشگاه گفت: تغییر سرمربی در تیم بوریرام جواب داد و من از روی کار آمدن افشین قطبی خوشحالم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۵    
همچنین برای این افراد در حین مشاهده این فیلم های ویدیویی یک رایحه بوی بدن پخش و گفته شد که این رایحه بدن مجرم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۲    
به دنبال درگذشت حبیب ( خواننده قدیمی)، شمار زیادی از علاقمندان در خانه او در رامسر حاضر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۶    
کارکنان دفتر بیروت شبکه العالم گفته اند که نزدیک به یک سال است که پرداخت های آنها به صورت غیرمنظم انجام می شود و از 4 ماه قبل تاکنون نیز پرداختی صورت نگرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۳    
الیاس نادران دیگر نماینده تهران در مجالس هفتم، هشتم و نهم، در مورد فعالیتش بعد از دوران نمایندگی گفت که به عنوان دانشیار دانشگاه تهران تدریس می کنم و در مابقی اوقات در سازمان مردم نهاد دیده بان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۷    
یک زن آواره از فلوجه گفت: ما شبانه روز از دست داعش مخفی شده بودیم تا از محل ارتش مطمئن شویم و بیرون بیاییم و خودمان را تسلیم کنیم تا اینکه داعش ما را نبیند و سر نبرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۴    
یورو 2016 از چند ساعت دیگر در کشور فرانسه شروع خواهد شد و 24 تیم حاضر در این رقابت ها در 6 گروه چهار تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت تا قهرمان اروپا برای چهار سال آینده مشخص شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۱    
هنوز هیچ مسئولی از تیم ملی اسپانیا این خبر را تایید نکرده است و در صورتی که دخیا به خانه بازگردد با توجه به اینکه دروازه بان اول لاروخا است شوک بزرگی به تیم ملی اسپانیا وارد خواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۸    
جدول قیمتی پرطرفدارترین تبلت های موجود در بازار به صورت زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۸    
مهناز افشار بازیگر سوپراستار ایرانی در جدید ترین پست اینستاگرام خود خبر از تولد 38 سالگی اش داد که در ادامه خواهید دید:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۵    
به همین جهت از اصحاب رسانه تقاضا می کنیم برای حفظ احترام پیشکسوتان باشگاه استقلال از گمانه زنی در این مورد پرهیز کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۲    
دیه گو مارادونا که هر چند وقت یک بار علیه همطون خود لیونل مسی مصاحبه ای را مطرح کند در تازه ترین اظهارات خود مجددا به این بازیکن تاخته و او را فاقد شخصیت رهیری تیم خوانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۲    
مقدار موجودی بنزین معمولی مخازن ذخیره سازی کشور هم پایان سال گذشته حدود 961 میلیون و 46 هزار لیتر بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۹    
به نقل از سایت سپاهان، تمدید قرارداد فرید بهزادی کریمی با صبا شایعات مختلفی را در مورد نوع توافق وی با سپاهان ایجاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۶    
وی افزود: احتمال می رود افراد رهگذر در باغ اقدام به روشن کردن آتش کرده اند و به دلیل خشک بودن درختان این باغ و وجود علف های هرز در آن، آتش به سرعت به سراسر باغ انتشار یافته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۴    
بابک جهانبخش در اینستاپست خود نوشت: باورم نمیشه...هنرمندی که کلی با صدای خاصش و آثار زیباش خاطره داشتیم و داریم هم خیلی زود از بین ما پرکشید و آسمانی شد... روحت شاد و در آرامش حبیب جان
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۱    
بنا به گفته های مدیر تولید برنامه تلویزیونی خندوانه، درگیری بین تماشاچیان اتفاق افتاده است و به برنامه خندوانه که خود میزبان این مهمانان است ربطی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۲    
وی، به تزریق نقدینگی 200 میلیارد ریالی در دو سال اخیر به این کارخانه اشاره کرد و گفت: این سرمایه در گردش از طریق گروه توسعه ملی با هدف جلوگیری از توقف تولید و پرداخت حقوق بازنشسته ها صورت گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۹    
امام جمعه رشت با بیان اینکه مراجعه برخی از استان های همجوار به گیلان برای ثبت طلاق باعث رشد شاخص طلاق در استان گیلان شده است، گفت: نباید مردم گیلان را به افزایش طلاق متهم کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۶    
به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران بعد از 52 سال توانست سهمیه المپیک ریو را کسب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۳    
آزیتا موگویی پس از انتشار خبر درگذشت حبیب محبیان ضمن ابراز تاسف از درگذشت این هنرمند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۶    
در سال 1384 یعنی سالی که از قطعنامه های شورای امنیت و تحریمهای بین المللی خبری نبود سه کشور اروپایی با ارائه پیش نویس توافقی حاضر بودند به ایران در قبال دست کشیدن از انجام غنی سازی امتیازات مهم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۴    
در پی درگذشت حبیب محبیان (خواننده پیشکسوت موسیقی ایران)؛ یغما گلرویی (شاعر و ترانه سرا) در نامه ای اعتراضی از بی مهری های وزارت ارشاد و وعده های دفتر موسیقی درباره فعالیت این هنرمند انتقاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۸    
کلکسیون دارها می توانند در این حراجی موارد دیگری را نیز پیدا کنند: مانند طنابی که یولیوس اشترایشر، جنایتکار جنگی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۵    
مل گیبسون که سال 2004 با سومین فیلم خود مصائب مسیح حواشی بسیاری در دنیای سینما به وجود آورد، در حال مذاکره با رندال والاس فیلمنامه نویس نامزد اسکار شجاع دل است تا قسمت دوم این اثر را جلوی دوربین ببرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۳    
در پی درگذشت حبیب محبیان (خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ)، خانهٔ موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا مجوز لازم برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند از محوطهٔ تالار وحدت را صادر کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۱    
این زوج بازیگر که به خاطر شیوه زندگی، ازدواج و فرزندان خود هر از چند گاهی خبرساز می شوند، این بار حاشیه ی جدیدی را منتشر کردند که حکایت از جدایی این زوج دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۸    
این بازیگر ادامه داد: من قبل از اینکه فیلم را ببینم به آن حسادت می کردم، اصلا به صحنه بی سیم در دست حاج احمد حسودی می کردم و ای کاش به جای قسمت های 1 و 2 و 10 و 15 فیلم های بی اهیمیتی که در سینمای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۵    
آپارتمان تهیه شده برای برانکو و مربیان کروات در نزدیکی درفشی فر است و هر مربی در یکی از واحدها سکونت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۹    
مسئول مدیریت بحران محیط زیست استان فارس گفت: به دنبال حریق در پارک ملی بمو ، با توجه به صعب العبور بودن منطقه ، تعدادی از گونه های حیات وحش و پوششهای گیاهی در آتش سوخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۶    
وی با تاکید بر ادامه حمایت کشورمان از سوریه تا ریشه کنی تروریسم هشدار داد: سوریه اکنون میدان مقابله با فتنه ای بسیار خطرناک است که در صورت سرکوب نشدن، ریشه هایش را در جهان گسترش خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۳    
وزیر حمل و نقل فرانسه اعتصابات را بی معنی خواند و اعلام کرد هیچ اقدامی که به دنبال تهدید بازیهای جام ملتهای اروپا باشد تحمل نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۰    
"رضا کیانیان" بازیگر سینما آخرین پست اینستاگرام خود را به فیلم ایستاده در غبار اختصاص داد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۷    
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون عکسی را در جمع مدافعان حرم مستقر در جبهه فلوجه منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۴    
مراسم افتتاحیه پرواز مستقیم شرکت ماهان ایر به دانمارک با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، مقامات فرودگاهی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۱    
وی افزود: خداوند بین حیوان و فرشته موجودی را آفرید که بتواند با فعالیت، تلاش، اراده و بهره برداری از توانمندی هایش از مرحله حیوانیت خودش را به مقام فرشته برساند که این موجود انسان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۵    
'احمد حمدی گور دوغان' رئیس اتحادیه صادرکنندگان منطقه شرق دریای سیاه ترکیه، گفت: هماهنگی های لازم را با نهادهای دولتی ایران برای بازسازی آرمگاه این عالم دینی انجام داده است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۲    
حضور مردم در برابر سردخانه ای در رامسر که پیکر مرحوم حبیب در آن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۲    
طباطبایی نژاد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر کار فرد خاصی نیست، ادامه داد: تمام انسان ها موظفند و بر آن ها واجب است که مردم را به این فریضه الهی دعوت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۹    
دیدن عکس هایش در سردخانه حالم را بد کرد. چرا این کار را می کنیم و چنین عکس های بی ربطی را در فضاهای مجازی منتشر می کنیم؟ کدام بخش این کار برایمان جذابیت دارد؟ اوج بی فرهنگی و عقب ماندگی...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به سوالی درباره مسافرت عمدی به قصد فرار از روزه را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۶    
محمد محبیان(پسر حبیب) به همراه یاسین داورپناه مدیر برنامه هایش در مسیر آمدن به ایران. محمد حدود 4سال پیش هم یکبار برای دیدن پدر به تهران آمده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۷    
رقابت های یورو 2016 از امشب آغاز می شود تا یک ماه پر از هیجان را برای هواداران فوتبال رقم زند. فرانسه میزبان این رقابت هاست در اولین دیدار خود مقابل رومانی به میدان می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۷    
ساعد سهیلی بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت حبیب محبیان ابراز تاسف کرد.ساعد سهیلی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از حبیب محبیان نوشته است: حبیب مهمون خداست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۱    
وزیر دفاع آمریکا از ایجاد تغییرات اساسی در رویه های سازمانی پنتاگون خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۸    
محققان دانشگاه میشیگان پس از موفقیت در ساخت قلب مصنوعی پیشرفته، برای اولین بار با نصب آن در سینه بیمار مبتلا به نارسایی قلبی از صحت عملکرد و دقت بالای آن اطمینان حاصل کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۵    
بزرگمهر حسین پور با انتشار این کاریکاتور از حبیب محبیان در صفحه اینستاگرامش نوشت: مرد تنهای شب.، دیشب در تنهایی زمین را تنها گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
"چند دقیقه پیش از تماس دوستان ایسنایی ، مدیر موزه گالری "جرمدرن" آنکارا با اضطراب و دلشوره غریبی تماس گرفت و جویای سلامتی آقای کیارستمی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۱    
در خلاصه ی این فیلم که 25 سالن نمایش در تهران دارد، آمده: پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۸    
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: از زمان کودکی علاقمند بودم در استقلال بازی کنم و خوشحالم اعتماد منصوریان را جلب کردم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۹    
براساس این گزارش، شدت وزش باد در منطقه پاسارگاد، عاملی موثر در شعله ور شدن آتش در مناطق مختلف از جنگل های پاسارگاد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۶    
من اجازه ندارم نام این مدیرعامل را مطرح کنم. اما باید بگویم بابت پولی که دریافت نکرده ام مالیات هم پرداخت کرده ام و باز هم من را به باشگاه بدهکار کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۳    
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه ای برای سخنگوی وزارت امور خارجه فرستاد و در آن از جابر انصاری تشکر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۰    
به نقل از ورایتی، در حالی که بازیگر و کارگردان برجسته کنت برانا کارگردانی بازسازی فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق بر عهده دارد و قرار است در نقش هرکول پوارو هم بازی کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۷    
در واقع این پهپاد هوشمند است و به صورت مستقل می تواند در صورت نیاز با برج مراقبت پرواز ارتباط برقرار کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۳    
در همین زمینه حقوق و دریافتی های ستم گرانه، وقتی در 11 اردیبهشت در همین کانال نوشتم که که مدیر یکی از سازمان های دولتی 35 میلیون تومان در ماه دریافتی دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۷    
وزیر دفاع سوریه تصریح کرد: رهبری، ملت و نیروهای مسلح سوریه مصمم هستند با کمک کشورهای دوست و همسو سوریه را از شر تروریست های جنایتکار و حامیان آنان نجات دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۴    
تیم پزشکی معالج عباس کیارستمی اعلام کرده بود که وی از بیمارستان مرخص شده است اما مدیر عامل خانه سینما می گوید که کیارستمی همچنان در بیمارستان بستری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۱    
مهدی وجدانی (روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد) ضمن تکذیب خبر برگزاری تشییع پیکر حبیب محبیان (خواننده) از تالار وحدت گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۱    
بهزاد فروزش از زندانیان حوادث سال 88 صبح امروز پس از تحمل 42 ماه حبس، از زندان اوین آزاد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۸    
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک سوله 500 متری متعلق به یکی از کارخانه ها بود که نیمی از آن مملو از لوازم الکتریکی و ضایعات بوده و کاملا شعله ور شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۵    
غلامرضا کاتب اظهار کرد: قرار است آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه روز یک شنبه مجلس گزارشی از روند اجرای برجام را به نمایندگان ارائه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۹    
محمدرضا ساکت سابقه مدیرعاملی باشگاه سپاهان را در کارنامه خود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۹    
در قانون اساسی آمده که سیاست های کلی نظام را بعد از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت، شخص ولی فقیه معین می کند و لازم الاتباع است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۳    
با وجود مدارک ارائه شده به دادگاه، برافمن تفاضای 25 صفحه ای دیگری به دادگاه ارائه کرد و تاکید کرد موکلش تسلط کامل بر زبان انگلیسی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۲    
هزاران نفر برای شرکت در مراسم تشییع پیکر محمدعلی کلی در شهر لوئیزویل واقع در ایالت کنتاکی گرد هم آمدند
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۲    
اتحادیه بین المللی شیمی خالص و کاربردی که نهاد حاکم بر تحقیقات شیمیایی است، این خبر را اعلام کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۳    
پس از پایان حرکات ورزشی و در ادامه این مراسم با اهدای شال منسوب به ترویج فرهنگ پهلوانی از رییس سابق مجلس شورای اسلامی که از کهن کسوتان ورزش زورخانه ای است تقدیر به عمل آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۱    
طی روز گذشته مأموران شهرداری شهر کلور که در حال انجام عملیات عمرانی بودند به یکی از آثار تاریخی و معماهای شهر کلور برخورد کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۸    
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد گفت: براساس بررسی های صورت گرفته مبلغ بدهی فدراسیون حدود 13 میلیارد و 300 میلیون تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۵    
مدیر کل محیط زیست فارس در این رابط گفت: آتش سوزی در ارتفاعات منطقه سعدی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۵    
به نقل از خبرگزاری آلمان، نوربرت لامرت گفت از جانب همه فراکسیون های مجلس، هر گونه حمله به نمایندگان ترک تبار را محکوم می کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۹    
عکس های منتشر شده مربوط به دوران جوانی و فعالیت های کلینتون در دانشگاه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۶    
این اظهارات مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر در واکنش به صحبت های روز گذشته بان کی مون درباره خروج عربستان از لیست سیاه متجاوزان حقوق بشر کودکان بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۹    
خویس به ماموران اف. بی. آی گفته بود که از اوسط 2015 و پس از تماشای نوارهای ویدیویی مربوط به اعدام زندانیان و مخصوصا ویدئوی مربوط به سوزاندن خلبان اردنی از سوی داعش به این گروه تروریستی علاقمند شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۸    
تاج با امیدواری ادامه می دهد: بحث ایفمارک حل شده است و دیگر مشکلی نیست. او درباره میانگین سنی تیم ملی هم می گوید: تیم ملی میانگین سنی اش 24.9 است. به نظر می رسد که تیم ما روپای خیلی خوبی داریم ...
  • ۱