پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 3 شهریور 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 شهریور 1395 تدبیر و امید 2 شهریور 1395 تدبیر و امید 3 شهریور 1395 تدبیر و امید 4 شهریور 1395 تدبیر و امید 5 شهریور 1395 تدبیر و امید 6 شهریور 1395 تدبیر و امید 7 شهریور 1395 تدبیر و امید 8 شهریور 1395 تدبیر و امید 9 شهریور 1395 تدبیر و امید 10 شهریور 1395 تدبیر و امید 11 شهریور 1395 تدبیر و امید 12 شهریور 1395 تدبیر و امید 13 شهریور 1395 تدبیر و امید 14 شهریور 1395 تدبیر و امید 15 شهریور 1395 تدبیر و امید 16 شهریور 1395 تدبیر و امید 17 شهریور 1395 تدبیر و امید 18 شهریور 1395 تدبیر و امید 19 شهریور 1395 تدبیر و امید 20 شهریور 1395 تدبیر و امید 21 شهریور 1395 تدبیر و امید 22 شهریور 1395 تدبیر و امید 23 شهریور 1395 تدبیر و امید 24 شهریور 1395 تدبیر و امید 25 شهریور 1395 تدبیر و امید 26 شهریور 1395 تدبیر و امید 27 شهریور 1395 تدبیر و امید 28 شهریور 1395 تدبیر و امید 29 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 شهریور 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۴۲    
عادل اوکسور، یکی از مظنونان اصلی کودتای 15 ژوئیه در ترکیه، دو سال گذشته پنج هزار دلار توسط یک شرکت ساختگی به کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۹    
سلطان بن خلیفه پسر حاکم امارات روز چهار شنبه در اظهاراتی از تلاش عمویش محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی برای سرنگونی پدرش با همکاری عربستان پرده برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۸    
رییس جمهوری در پیامی به "اشرف غنی احمدزی " رییس جمهوری افغانستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را به وی، دولت و مردم افغانستان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران - کابل در تمامی سطوح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران با رئیس جمهور اکوادور دیدار و با وی درباره گسترش همکاری ها گفت و گو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۲    
امیر تتلو در حالی در راهروهای دادسرا دیده شد که لباس زرد زندان بر تن داشت و به علاوه با دستبند و پابند تردد می کرد. نکته عجیب به فریادهای بلند او مربوط می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۱    
یک نظر سنجی در روسیه نشان داده است که یازده درصد از شهروندان این کشور حاضرند رأی خود را در انتخابات دومای روسیه بفروشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبات سه باشگاه حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 را پرداخت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۴    
پلیس فیلیپین به نیروهایش دستور داده که در حین ماموریت سلفی نگیرند و انگشت در بینی شان نکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۱    
درپی تحریم فیلم سینمایی لانتوری ساخته رضا درمیشیان ازسوی حوزه هنری؛ مقرر شد این فیلم در پانزده شهر هرگز به نمایش درنیاید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۶    
راجر فدرر مهیا می شد تا تنها مدالی که در دوران حرفه ای ورزشی اش نداشت را بگیرد . او می خواست هر طور شده قهرمان المپیک در بخش تنیس انفرادی شود و مدال طلای این بازی ها را به جای خالی ویترینش ببرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۶    
دقایقی پیش دو زمین لرزه به قدرت های 3.2 و 3.1 ریشتر شهر جندق و شهر قمصر را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۷    
گمرک جمهوری اسلامی ایران آمار مقایسه ای میزان واردات و صادرات دولت دهم و یازدهم را با احتساب صدور میعانات گازی در هر دو دوره منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از وقوع زلزله در مناطق مرکزی ایتالیا کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: گسترش همکاری های ایران و آمریکای لاتین از جمله اکوادور به زیان هیچکس نیست و به صلح و آرامش در این منطقه و خاورمیانه کمک خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۷    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت سهم بخش سلامت در تولید ناخالص ملی به هفت درصد افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۷    
دقایق پیش (شامگاه چهارشنبه) یک حمله انتحاری در مقابل دانشگاه آمریکایی در کابل، به وقوع پیوست. این دانشگاه در جنوب کابل واقع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یک عضو شورای شهر با ابراز نگرانی نسبت به مسائل زیست محیطی تهران گفت: اخیرا پارک 26 ساله ای در خیابان جردن به فروش رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر همه اصول قانون اساسی بی کم و کاست و بدون تنازل اجرا شود محیطی مساعد برای رشد فضای اخلاقی فراهم می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۵    
ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چهارشنبه شب سوم شهریور ماه مهمان خندوانه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۲    
علی کریمی با وجود اینکه ظهر امروز از حضور در بازی با ستارگان لالیگا عذرخواهی کرده بود، لحظاتی پیش در تمرین تیم ستارگان حضور یافت!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۸    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصولات گروه سایپا بر اساس تاییدیه شورای رقابت و مجوزهای قانونی افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۴    
معاون رییس جمهوری آمریکا با اظهار تاسف از این که فتح الله گولن، مخالف سرشناس دولت ترکیه در آمریکا حضور دارد گفت که دادگاه آمریکا درباره سرنوشت وی تصمیم خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۱    
معاون کنسولی وزیر خارجه گفت:امکان اقامه دعوی در محاکم داخلی وجود ندارد،از طریق وکلای بین الملل فاجعه منا را پیگیری می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۱    
شمار تلفات زلزله 6.2 ریشتری ایتالیا به 73 نفر رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۸    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از کشف و ضبط 35 میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۸    
رئیس سابق بخش تحقیقات موساد ضمن هشدار درباره تقویت جایگاه ایران به عنوان بازیگر کلیدی منطقه، نوشته است که آمریکا و ترکیه درصدد پذیرش نقش بشار اسد در سوریه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۰    
در روزهای اخیر در برخی از رسانه ها اخباری در ارتباط با بازداشت فردی که گفته می شود در مقاطعی در تیم مذاکره کننده هسته ای حضور داشته است، منتشر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۰    
دبیر انجمن شیمی ایران از قرار گرفتن رتبه دوازدهم شیمی ایران در رتبه بندی علمی شیمی دنیا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این باشگاه نهایتا درباره رضاییان تصمیم گیرنده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۴    
همایش مشترک اقتصادی ایران و اکوادور دقایقی پیش با حضور محمدجواد ظریف و گیومه لانگ وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و اکوادور در کیتو پایتخت این کشور آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۱    
رییس جمهوری در پیامی با بیان اینکه اعضای کاروان ورزشی کشورمان در رقابت های المپیک اراده، اعتماد به نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به خوبی به نمایش گذاشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۶    
دکتر حسن روحانی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی، مهمترین معضل کنونی را مسئله اشتغال خواند و گفت: برای حل کامل مسئله بیکاری نیازمند ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر در سال هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۲    
مسئول برگزار کننده دومین کنگره بین المللی تغذیه ایران گفت: 10 سال است که می گوییم 30 درصد مردم کم خونی دارند یا اینکه 41 میلیون نفر در کشور کمبود ریبوفلاوین (ویتامینB2) دارند اما اقدامی برای رفع این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۲    
وزیر دادگستری به همراه جمعی از معاونان و مسئولان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی به استان همدان سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۹    
یک کارشناس گردشگری گفت: باید با نگاه توسعه پایدار به اکوتوریسم بپردازیم زیرا توسعه اکوتوریسم بدون رعایت مباحث زیست محیطی موجب می شود که در آینده اکوتوریسم ناسالمی داشته باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۹    
او درباره تطمیع برخی نمایندگان نیز با تاکید بر لزوم تکمیل مستندات در این باره، گفت: درباره این که تخلفی از سوی آقای زریبافان صورت گرفته باشد، شکی نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۹    
گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه 27 غیر نظامی عراقی را در شهر موصل مرکز استان نینوا به طور وحشیانه ای اعدام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: هوشمند شدن کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی امکان جعل را به حداقل رسانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۷    
دولت فرانسه اعلام کرد قصد دارد به کودکان آموزش دهد که در صورت حمله تروریستی به مدرسه، چه واکنشی نشان دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۴    
رییس سازمان زمین شناسی کشور گفت: از مجموع 42 بلایای طبیعی در دنیا، 32 پدیده در کشور ما رخ می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۵    
رییس پلیس فتای غرب استان تهران نسبت خطرات بازی پوکمون گو در فضای حقیقی هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۲    
رسانه های ترکیه در خبری فوری از ورود تانکهای ارتش ترکیه به خاک سوریه و پیشروی درعمق خاک سوریه در منطقه جرابلس خبر دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۲    
سفر محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه ایران به کشورهای آمریکای لاتین فرصتی ارزشمند است برای ارتقا و توسعه روابط میان ایران و این کشورها تا بتوانند در پرتو فضای مناسب پسابرجام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۶    
ماتئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا برای نظارت بر عملیات امدادرسانی به مناطق زلزله زده این کشور سفر برنامه ریزی شده خود به فرانسه را لغو و تاکید کرد که چند روز آینده برای امدادرسانی بسیار مهم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۷    
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید برای بهبود وضع معیشت و اقتصاد مردم گفت : دولت یازدهم بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۲    
وزیر کشور با اشاره به وضعیت مطلوب تامین امنیت در مرزهای کشور، از تحقق امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۷    
مشاور عالی دادستان کل کشور در تشریح مصوبات جلسه پیگیری حقوقی و قضایی فاجعه منا گفت: در جلسه امروز مقرر شد که وزارت امور خارجه در رابطه با کشورهایی که می توانند راهی برای طرح دعوی در محاکم حقوقی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۶    
همزمان با انتقاد روسیه از اجرا نشدن تعهدهای آمریکا برای همکاری علیه گروه های تروریستی ضد سوری، سرگئی لاوروف و جان کری وزیران خارجه دو کشور در یک مذاکره تلفنی اوضاع سوریه و مبارزه با گروه های تروریستی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۳    
دبیر علمی دومین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره تغذیه ایران گفت: 40 تا 50 درصد مردم مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستند؛ چاقی در همه گروه های سنی از کودک تا بزرگسال دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۰    
خواننده زیرزمینی به دلیل توهین به بازپرس پرونده اش بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۷    
بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور و آمار متولدین تا این لحظه، متولدین پسر 333هزار و 172 نفر و تعداد متولدین دختر 317هزار و 556 نفر گزارش شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۰    
چنانچه مواد اولیه مورد مصرف در تولید این محصولات، شرایط بهداشتی و نگهداری نامطلوب آنها و همچنین امکان عبور نور خورشید از بسته بندی مواد غذایی وجود داشته باشد، موجب فساد بیشتر آن فرآورده ها می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۰    
وزیر راه دولت اصلاحات در مجموع کارنامه دولت را مثبت و موفق ارزیابی می کند؛ هرچند معتقد است در بخش اقتصادی با وجود همه تلاش های موفق انجام گرفته، تیم اقتصادی دولت می توانست با مدیریت منابع مختصر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۷    
مراسم تجلیل از خادمان مساجد و نماز شب گذشته به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، نهاد امامت جمعه و با حضور مسئولان و مدیران و ائمه جمعه و جماعات در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۷    
براساس شاخص نوآوری جهانی 2016، ایران در میان 128 کشور جهان جایگاه دوم را در تعداد فارغ التحصیلان رشته های علوم و مهندسی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۴    
گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان با دریافت حقوقی روزانه 192 میلیون تومان، ساعتی 8 میلیون تومان از منچستریونایتد دستمزد می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۱    
تصویری از پای شکسته پرستو صالحی
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۸    
رسانه های ایتالیا گزارش دادند با توجه به شدت زمین لرزه صبح امروز چهارشنبه، در مناطق مرکزی این کشور که طبق آخرین گزارشها 73 نفر کشته داشته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۶    
کارنامه تجارت خارجی ایران در سال 1394 با 916 میلیون دلار تراز مثبت بسته شد که در تاریخ این حوزه بی سابقه بود. تراز تجاری ایران در سال 1393 منفی 2.7 میلیارد دلار بود که بهبود چشمگیری نسبت به منهای 7 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۳    
سازمان جغرافیایی آمریکا از وقوع زلزله نسبتاً شدید 6.8 ریشتری در میانمار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۰    
وقوع انفجار در منطقه آواران ایالت بلوچستان پاکستان دستکم سه کشته و 13 زخمی بر جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۸    
این حادثه صبح امروز چهارشنبه در ساعت 7 و 44 دقیقه در منطقه بهارستان اهواز روی داد. در جریان انفجار گاز شهری، یک مجتمع چهار واحدی به صورت 100 درصدی تخریب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۶    
این دولت در دنیا به جای مناقشه به دنبال تأمین منافع ملی از طریق مذاکره است. به تعبیر دقیق تر، در منافع قدرت امروز سه عنصر دیپلماسی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۰    
کریمی اظهار داشت: امیدوارم افرادی که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه می روند از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۷    
مسچی در این نشست گفته است: به جای پرداختن به آمار و ارقام خام، به نظرم استناد به شاخص های معین که از این آمار به دست آمده باشد امکان مقایسه و ارزیابی را برای ما فراهم می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۸    
مسلمان پیش از حضور در کمیته اخلاق عکس های اینستاگرامش را پاک کرد و تنها عکسی که با پیام صادقیان گرفته بود را در صفحه خود نگه داشت که تتلو با اسکرین شات گرفتن از آن نوشت: "اون پستم پاک کن.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۰    
سازندگان این مجموعه بعد از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار به عنوان یکی از نقش های اصلی، به تازگی نیز با ساره بیات برای حضور در این پروژه به توافق رسیده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۷    
سرهنگ حمیدرضا بهاروند افزود: این جسد در ساعت 19:40 دقیقه سه شنبه شب در پی تماس مردمی با پلیس 110 در کوی اندیشه شوش کشف گردید که به علت گذر زمان متلاشی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴    
شب گذشته به دنبال درخواست امداد برای خانمی باردار در شهرستان داراب آمبولانس جهت امداد رسانی و بررسی موضوع به محل اعزام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۱    
زلزله ای به قدرت 6 ریشتر ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد میان دو استان "اومبریا" و "لاتسیو" در ایتالیا روی داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۱    
وی در ادامه تصریح کرد: از بین 6000 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، 5546 نفر انتخاب رشته کرده اند و نتایج نهایی این آزمون نیمه دوم شهریور اعلام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۸    
بررسی 22 فیلمنامه سینمایی متناسب با موضوع اقتصاد مقاومتی و الگوی مصرف که 10 اثر در مرحله پیش تولید قرار گرفته و 12 عنوان نیز در مراحل مختلف تولید قرار گرفته اند از دیگر اقدامات این سازمان در دولت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۵    
امیری در این نشست گفت که در کل زیستگاه های جنوب کشور نه 30 یوز، بلکه تنها دو یوز ایرانی نر وجود دارد و پارک ملی کویر هم دیگر یوزی ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۲    
کریستیان لیورات، عضو حزب دموکرات اجتماعی سوئیس گفت به رسمیت شناختن اسلام به عنوان دین رسمی کشور باید بررسی و در قانون اساسی درج شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۶    
با وجود داشتن چنین خواص درمانی شگفت انگیزی، بدون شک این یک امر طبیعی است که همه افراد در زندگی خود به دنبال شادی هر چه بیشتر باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۳    
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه شتاب علمی اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی صلاحیت تصمیم گیری در این زمینه را ندارد چراکه شورای حقوق و دستمزد وظیفه تایید کننده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
براین اساس ظرف چند سال اخیر، بانک ملی ایران با تخصیص و پرداخت مبلغ 21 میلیارد و 130میلیون تومان در طرح های عام المنفعه اجتماعی و فرهنگی مشارکت مالی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۸    
در متن منتسب به وی درمورد نحوه رسیدگی پرستاران و پزشکان به بیماران در آن کشور مواردی مطرح و از رسیدگی به بیماران در برخی بیمارستان های کشور گلایه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
گفته شده است که گفت وگوها میان دو طرف در مورد ترمیم روابط با ترکیه به عنوان یکی از اعضاء موثر ناتو، استرداد فتح الله گولن و تحولات منطقه ای صورت خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
هر سکه بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 115 هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون و 118 هزار تومان، هر نیم سکه 563 هزار تومان و هر ربع سکه 291 هزار تومان در بازار آزاد امروز معامله شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۶    
نمایشگاه دولتِ ملت صبح امروز چهار شنبه با حضور سید رضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در موزه کتاب و میراث مستند ایران افتتاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۱    
فرهاد مجیدی که برای بازی دوستانه بین ستارگان ایران و ستارگان لالیگا دعوت شده بود خبر غیبت خود برای این بازی را تایید کرد و گفت: من در تاریخ مشخص شده، ایران نیستم و نمی توانم در این بازی حضور یابم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۵    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و اعضاء هیات دولت صبح امروز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۲    
وی در ادامه افزود:از آنجا که دوچرخه سواران به صورت شخصی به این موضوع نگاه کردند باید با وکیل مدافع حاضر شوند زیرا طبق ماده 697 قانون جرایم موارد تخلف و نشر اکاذیب داشتند که باید برای تک تک آنها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
این مسابقات تحت عنوان Roborace برگزار می شود و قرار است خودروهای بدون راننده به سبک مسابقات فرمول یک به رقابت با یکدیگر بپردازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم بروجرد در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم جمهوری اسلامی برای عدم اعزام زائران در سال جاری اظهار کرد: این تصمیم به این دلیل اتخاذ شد که عربستان حاضر نشد تعهدی برای حفظ جان ایرانیان بدهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۸    
اس سرینیواسان، معاون رئیس شرکت آبان آفشور گفت، در کل سال مالی 16-2015، این شرکت حدود 51 میلیون دلار پول از ایران دریافت کرده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۵    
در ایران شرایط زیاد مناسب نیست که بخواهیم هر جا که می رویم با هم باشیم. با توجه به حساسیت هایی که هست نیاز هست که آقای سخندان در یک بازی باشد و من در یک بازی دیگر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۰    
صالح مسلم، رهبر حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه هم زمان با تشدید حملات ارتش ترکیه در جرابلس با هدف حمله به داعش و کردهای سوریه از نوار شرقی رود فرات در پیام توئیتری خود اعلام کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۷    
وکیل زنجانی اضافه کرد: در مورد تاجیکستان اطلاع دقیقی از میزان اموال آقای زنجانی در این کشور ندارم؛ منتها این امکان وجود دارد که با تدبیر و درایت و همکاری موکلم رقم بیشتری از این بدهی پرداخت شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۴    
پیشتر شورای نظامی عالی ترکیه از بازنشستگی اجباری 586 افسر رتبه میانی و کاهش مدت زمان خدمت رسمی نظامیان به 28 سال خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
برناردو رزنده، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل با قهرمانی در المپیک 2016 ریو نام خود را در تاریخ ورزش این کشور جاودانه کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۷    
خجسته با بیان اینکه بحثهای مطرح شده در تحقیق و تفحص بیشتر بر روی سیستمهای اقتصادی و بانکی متمرکز است، گفت: در 3 سال پیگیری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۴    
در این دیدار که امروز (چهارشنبه) در منزل شهید الله کرم صورت گرفت، ابتدا صحبت هایی در وصف این شهید و حرکت الهی وی انجام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۱    
هاشمی تاکید کرد: هر چقدر که بیشتر کار کنید، بیشتر توی چشم هستید. حال اگر کار نکنید باید پرسید پس چرا مسئولیت قبول کردید، اگر هم کار کنید برخی فکر می کنند که افکار خاصی در سر دارید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۲    
قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان ها در ادامه خاطر نشان کرد: در این جلسات معاونان وزیر و مدیران کل وزارت کشور حضور یافته و درباره مسائل قانونی و حقوقی، اجتماعی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۴    
وزیر جهاد و کشاورزی در برنامه تیتر امشب حضور یافت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمود حجتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۲    
این درحالی است که Niantic به عنوان ارایه دهنده این بازی مناطق جدیدی را نسبت به روز اول در سراسر جهان به محدود قابل استفاده برای آن افزوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۹    
مارک تونر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر ارائه درخواست رسمی ترکیه به دولت واشنگتن برای استرداد فتح الله گولن رهبر مخالفان دولت آنکارا را مورد تایید قرار داد.