سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 4 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۰    
افرادی که در فصل امتحانات به سر میبرند بهتر است به نوع تغذیه خود اهمیت بیشتری بدهند و مراقب باشند از چه مواد غذایی استفاده می کنند چون تاثیر مستقیم روی درس خواندن و حافظه آن ها میگذارند
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۷    
پوران فرخزاد، خواهر بزرگتر فروغ فرخزاد و فریدون فرخزاد بعد از تحمل رنج بیماری، صبح امروز، پنجشنبه نهم دی ماه در بیمارستان ایرانمهر دچار ایست قلبی شد و دیده از جهان فرو بست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۰    
تعدادی از جوانان خوشگذران انگلیسی در آستانه کریسمس با مصرف بیش از حد مشروبات الکلی به خیابان ها آمدند و در وضعی نامناسب با یکدیگر درگیر شدند و به نزاع خیابانی پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۳    
هرچند او در اولین بررسی ها گفت که در ماجرای قتل نقش ندارد، اما بعد از اینکه مشخص شد او از مدت ها قبل با همسرش اختلاف داشته به قتل اعتراف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
با وضع تحریم ها علیه ایران و بانک های ایرانی عرضه ارز از سوی شبکه بانکی به ارز مسافری و ارز اتاق مبادلات محدود شد اما حالا با توجه به اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های بانکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۲    
در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسیدکربن پاک (33)، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون سالم (65) و ذرات معلق با قطر کمتر از 2/5 میکرون ناسالم برای گروه های حساس (134) بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۷    
از دید مومنین به اسلام حدیث قدسی از جهات مختلف با قرآن متفاوت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۶    
در راستای تحقق اهداف درآمدی دولت از طریق واگذاریها، مبلغ 2 هزار و 779 میلیارد ریال از سوی سازمان خصوصی سازی به حساب خزانه واریز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۹    
دکتر پیام آتش رزم هم در پاسخ به سؤالی درباره واقعی یا تبلیغاتی بودن موضوعاتی مانند اصلاح خط لبخند و لبخند هالیوودی تصریح می کند: بخش عمده این ادعاها تبلیغات است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
همچنین نیم سکه و ربع سکه با افزایش 2000 تومانی قیمت، به ترتیب 607 و 324 هزار تومان فروخته می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۸    
جواد کریمی قدوسی در جلسه مذکور حضور نداشت اما جملات بریده بریده او از سخنان ظریف همه حکایت از آن داشت که وزیر امورخارجه بسیار متاسف و پشیمان است و به اشتباهش اذعان کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵    
داماد 29 سال داشت برای نخستین بار در صفحه دوم شناسنامه اش اسم خانمی به عنوان همسر نوشته شده بود. اما درشناسنامه عروس خانم که دو سالی هم بزرگتر از داماد بود، اسم دو مرد به عنوان شوهر به چشم می خورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۰    
گارث بروکس (Garth Brooks) خواننده و نوازنده سبک کانتری یا همان موسیقی محلی آمریکا است. گفته شده که ترامپ، مانند سلن دیون، به او نیز توسط استیو وین پیشنهاد داده که این پیشنهاد البته رد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۳    
تقریبا در یک سال و نیم گذشته افزایش 15 درصدی مالیاتی اعمال نشده است. سازمان امور مالیاتی بدنبال عدالت و شفاف سازی است. سازمان مالیاتی در 25 درصد سود فعال اقتصادی شریک است پس باید حمایت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۲    
من مثل دوستانم امکان استفاده از رسانه ملی و تریبون چند میلیونی را ندارم و بلد نیستم با گروگان گرفتن احساسات پاک یک ملت خودم را محق جلوه دهم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۹    
در این درخواست که خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته شده، از ایشان تقاضا شده است با اتخاذ سیاست های عادلانه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۷    
در تهران و 6 کلانشهر دیگر شامل کرج، تبریز، مشهد، اهواز، شیراز و اصفهان، برای ساخت و سازهای سنتی (روش معمول ساختمان سازی)، به ازای هر واحد مسکونی، 100 میلیون تومان وام ساخت به سازنده پرداخت می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۲    
ولی الله که از مجریان سابق صدا و سیما است و از مدیران ارشد شبکه فارسی وان است توضیحات بیشتر پیرامون تعطیلی این شبکه را به هفته آینده موکول کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۰    
100 تن زباله، شامل بطری های شکسته و سوزن های تزریق توسط جریان آب به ساحل جزیره چانگ مینگ در شانگهای چین برده شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۲    
مایکل هاکابی فرماندار سابق و سیاستمدار جمهوریخواه آمریکا در صفحه توئیتر خود با استفاده از الفاظی زشت به اقدام اوباما در وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۲۱    
فرهاد مجیدی که هفته قبل در پستی شوکه کننده ، بی دلیل انتقادی هم از نیروی انتظامی کرده بود ، به ملاقات فرمانده انتظامی تهران رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۰۰    
جواد خیابانی که نام دو بازیکن جوان تیم پرسپولیس را در بازی این تیم با سیاه جامگان اشتباه گفته بود ، از آنها و فوتبال دوستان عذر خواست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۴۲    
آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه آیین نامه شیوه رسیدگی و اجرای آرای کمیسیون های استانی و ملی جبران خسارت ناشی از بازداشت را ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۲۱    
جدیدترین اثر سینمایی فریدون جیرانی به نام خفه گی که از چندی پیش در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود به نیمه فیلمبرداری رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۰۰    
حنیف عمران زاده یکباره یادش افتاده امیر قلعه نویی خان است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۴۲    
فدراسیون فوتبال در سال های اخیر خیلی تحت فشار بود؛ به خاطر تحریم ها. تحریم هایی که حتی کار فدراسیون برای ترتیب بازی های دوستانه را هم سخت کرده بود تا جایی که کی روش هم در مصاحبه با رسانه های خارجی به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۲۱    
علی لاریجانی در گفتگوهای تلفنی با آیت الله ابراهیم امینی و حجج الاسلام محسن قرائتی و ناصر نقویان از وضعیت سلامتی و درمانی آنان مطلع گردید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۰    
وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر اینکه شهرکسازی های اسرائیل از روند صلح جلوگیری کرده و راه حل دو دولتی را به خطر می اندازد از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل ضد شهرک سازی های اسرائیل استقبال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۴۲    
رییس سازمان نهضت سوادآموزی از استخدام و تعیین تکلیف 60 هزار آموزشیار این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۲۱    
شرکت 'رولز رویس' در بیانیه ای در لندن، از انعقاد قرارداد جمهوری اسلامی ایران با شرکت ایرباس برای خرید 100 فروند هواپیما، استقبال کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۰۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران از فردا شب به طور کامل در شرایط سالم قرار می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۴۰    
طرح ضربتی پلیس پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه و دور دور در نقاط مختلف پایتخت آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید اگر ریشه دو، سه نفر از افراد بسوزد استقلال می تواند نتیجه بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۱۰    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه ای اعلام کرد حقوق 923 هزار معلم واریز شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۷    
رئیس مجلس احکام اعضای کمیته تحقیق و تفحص از پیگیری پرونده های حقوقی مربوط به حقوق ملت ایران در رابطه با آمریکا را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۸    
پنج سارق که اخیرا در غرب تهران، اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند با تلاش پلیس آگاهی تهران در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۸    
تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون اصفهانیان و خوانندگی علیرضا افتخاری در تالار رودکی تهران برگزار شد
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۲    
در دنیای فوتبال هواداران از جایگاه خاصی برخوردار هستند و برای کشاندن آنها به ورزشگاه ها از انواع جوایز، خودروهای گران قیمت و وعده های گوناگون دیگر استفاده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۱    
دستور دادم اقدامات دیپلماتیکی علیه کشورهایی که در تصویب این قطعنامه مشارکت داشتند، اتخاذ شود و سفرای تل آویو در نیوزیلند و سنگال را فوراً فراخواندم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۰    
یورپولی ها در کنار یکدیگر کریسمس را جشن گرفتند. بازیکنان و مربی لیورپول، در تمرینات کلاه بابا نوئل را به سر گذاشته و در کنار هم عکس دسته جمعی گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور روسیه می گوید که به تثبیت قیمت جهانی نفت در حد 55 دلار در نیمه دوم 2017 میلادی امیدوار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۰    
کشته و زخمی شدن 35 شهروند سوری بر اثر انفجار انبار مهمات در شهر حلب و هلاکت و اسارت 11 داعشی در حومه دمشق از جمله اخبار امنیتی سوریه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۵    
محمد مایلی کهن که پیش از این از علی دایی انتقاد کرده بود اکنون به دفاع از دایی پرداخته و اعتقاد دارد باید توهین به دایی، با یک حمایت همه جانبه صنفی روبه رو شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۱    
مسوول امنیتی داعش در موصل و شمار دیگری از عناصر این گروه تروریستی بر اثر حملات موشکی نیروهای عراقی، به هلاکت رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۵    
در حاشیه زمزمه های ساختگی بودن ترافیک اخیر در تهران
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع مواد معدنی ایران از اکتشاف 5 تن طلا در منطقه هیرد نهبندان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
در حاشیه قانون جدید ورود توریست ها به امریکا در صورت ارائه اطلاعات شبکه های اجتماعی
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
درست است که یک سال و نیم از قتل پدرم می گذرد اما عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۷    
رییس شورای تامین کنندگان دام زنده کشور، قیمت فعلی گوشت قرمز را در بازار کاذب دانست و گفت: افراد سودجو به دنبال واردات ارزان قیمت هستند تا بتوانند این محصولات را با قیمت های بالاتری به فروش برسانند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۴    
رسانه های خبری از وقوع انفجار در نزدیکی یک کلیسا در فیلیپین خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۴    
ستاره پیشین پرسپولیس،کارت اهدا عضو را پر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۲    
روزنامه باشگاه سپاهان،در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل استقلال از مذاکره نزدیکان این باشگاه با زلاتکو کرانچار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۲    
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از تماس تلفنی پوتین رئیس جمهور روسیه با حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۹    
حمایت دمشق از اردوغان در جریان کودتای نیمه ژوئیه، آغاز تغییر سیاست آنکارا در سوریه بود و ترور سفیر روسیه می تواند این چرخش راهبردی را نهایی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۹    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای، از سیاستهای واشنگتن در قبال سوریه به شدت انتقاد کرده و آمریکا را به حمایت از تمامی گروه های تروریست و خرابکار متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۴    
حضرت عیسی(ع) چهارمین پیامبر اولوالعزم و بشارت دهنده صلح و دوستی است که مردم روزگار خویش را به طرف آیین یکتاپرستی و همزیستی مسالمت آمیز هدایت کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه اقدامی که متضمن حمایت از تحقق خواست های برحق فلسطینیان و تقویت جایگاه بین المللی فلسطین و در جهت مخالفت با اشغال گری رژیم صهیونیستی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۲    
شهرام لاسمی می گوید، یکی از دلایل انتخاب کاراکتر قلقلی و حرف نزدن او به این دلیل بود که بچه ها چیزهایی را که می بینند بهتر درک می کنند. او مایل بود تا فضای ذهنی بچه ها را نشکند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۲    
دولت ترکیه برای بهبود وضعیت امنیتی، بودجه نظامی خود را برای سال 2014 افزایش داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلال آل احمد را از برجسته ترین و اثرگذارترین نویسندگان و روشنفکران دهه 40 دانست و گفت: نام وی در تاریخ ایران همواره می درخشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۸    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینکه راه اندازی بخش تولید و صنعت کشور برای دولت یک اولویت مهم است تاکید کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بخش های مورد بحث جلسه امروز کمیسیون ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۵    
مجله اقتصادی اکونومیست شغل هایی را که چشم انداز رشد بالایی در آمریکا و در سال 2017 خواهند داشت معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۲    
سهم ایران از بازار واردات ژاپن در پی افزایش 49 هزار بشکه ای صادرات نفت ایران به این کشور در ماه اکتبر (دهم مهرماه تا دهم آبان ماه) به 6.6 درصد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۷    
کاربران شبکه های اجتماعی از لیورپول امروز (شنبه) از حمله مجدد به مرکز اسلامی این شهر خبر داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۴    
بنابر ادعای شبکه خبری فاکس نیوز، جریان های ضد انقلاب قرار است در نامه ای به دونالد ترامپ رئیس جمهورمنتخب آمریکا از او بخواهند تا توافق هسته ای با ایران را مورد بازبینی دوباره قرار دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
بر اساس شنیده ها پروژه "شهرزاد" به علت مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران تعطیل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
عملیات مشترک عراق از استراتژی قریب الوقوعی برای تکمیل آزادسازی مناطق باقی مانده در شرق موصل خبر داد و اعلام کرد که آغاز این استراتژی در روزهای آتی خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
یکی از خطبای داعش در موصل جمعه گذشته با تهدید دوباره ترکیه به انجام عملیات تروریستی، اعلام کرد که مقصد بعدی این گروهک کشورهای عربی خلیج فارس است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افغانستان را پاره تن جهان اسلام دانست و گفت: این کشور نه فقط یک همسایه و هم فرهنگ است بلکه دارای زبان مشترک با ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰    
رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان، میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع؛ پیامبر صلح و محبت و همچنین آغاز سال 2017 میلادی را به آنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد جهانی مملو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۷    
انفجاری در مرکز شهر رمادی در غرب عراق به وقوع پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۴    
به خواستگارم جواب رد دادم او با پیامک مرا تهدید کرد و می گفت جانم را می گیرد، تهدیدهای خواستگارم به حدی بود که مجبور شدم با آژانس به محل کارم بروم اما یک روز در مسیر رفتن به محل کارم...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۴    
آمارهای رسمی از بودجه سال آتی در عربستان که منتشر شده است، نشان می دهد که عربستان برای افزایش میزان بودجه به میزان 6.7 درصد برای هزینه در امور دفاعی در سال 2017 طرح ریزی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۹    
یک تهیه کننده موسیقی، درباره نقش و حضور بخش پاپ در جشنواره فجر گفت: روند این بخش در سال هایی که به جشنواره آمده، یکنواخت بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۹    
تیراندازی در مراسم ختم مرد آبادانی در منطقه طیب 17 این شهر، باعث کشته شدن یک پسر نوجوان 13 ساله و زخمی شدن 2 جوان دیگر و 2 مامور پلیس شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۹    
در تصویر زیر دو کودک دستفروش را با ماسکی از بابانوئل بر صورتشان در کشور هند مشاهده می کنید که در پشت چراغ قرمز مشغول فروختن این ماسک ها هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۷    
مدیر مدرسه ابتدای شهید شیرودی حبیب آباد به دنبال عدم انجام تکالیف دانش آموزان یک کلاس آن ها را با استفاده از شیلنگ تنبیه بدنی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۴    
با تایید حکم اعدام بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده نفتی در دیوان عالی کشور، برخی مقامات قضایی می گویند با پرداخت بدهی و توبه می توان در حکم او تخفیف قائل شد در حالی که دادستان کل کشور احتمال تخفیف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۱    
پس گرفتن پیش نویس قطعنامه از شورای امنیت درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در داخل و خارج مصر برای قاهره جنجال برانگیز شده و برخی معتقدند که مصر تحت فشار تل آویو مجبور به پس گرفتن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۸    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ساعت 24 امروز آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری است، گفت: تاکنون بیش از 246 هزار نفر در آزمون دکتری ثبت نام کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت کشور از توافق این وزارتخانه با هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای الکترونیکی شدن انتخابات 96 شوراهای شهر و روستا خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس اورژانس کشور با اشاره به تشدید آلودگی هوا طی چند روز گذشته در پایتخت گفت: طی سه روز گذشته بیش از 1477 تماس تلفنی با اورژانس به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی گرفته شده و 405 بیمار تنفسی نیز به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت تمامی فرهنگیان بازنشسته سال 94 و تسویه بخشی از مطالبات نیروهای حق التدریس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۵    
پس از 24 سال اختلاف، نزاع و درگیری بین دو طایفه نظری و طاهری در بشاگرد هرمزگان و تلاشی به همین قدمت، سرانجام سازش بین این دو طایفه برقرار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۶    
در جزیره کیش نیز تلاش و مجاهدت های مسئولانه سپاه حفاظت هواپیمایی در بر قراری امنیت پروازهای فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پر تردد کشور قابل تقدیر بوده و نقش موثری در توسعه صنعت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۶    
حکم اعدام متهمان پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف به یک زن جوان در آذربایجان غربی با نظر هیات عمومی اصراری دیوان عالی کشور تأیید شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۳    
همچنین، این ناظران در این مدت به شکایت های متفرقه از مراکز رنت کار، شرکت های هواپیمایی، امور شهری، خدمات گردشگری و جشنواره تابستانی رسیدگی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۰    
استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001: 2015)؛ استاندارد بین المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایت مشتریان بیرونی سازمان (ISO 10002: 2014) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۰    
حجم صادرات نفت ایران اکتبر 2016 درحالی با افزایشی حدود دو برابری نسبت به قراردادهای امضا شده اواسط سال میلادی همراه شد که دوئل جدید نفتی بین ایران و قطر در سرزمین آفتاب تابان، شکل گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۷    
همچنین بهره مندی از معافیت در قیمت اراضی واگذار شده در بخش صنعت، گردشگری و ....، بهره مندی از تخفیفات دارندگان کارت مانند هتل ها ، آژانس های مسافرتی، مکان های ورزشی ، رستوران ها و .. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۴    
معاون پایش محیط زیست تهران در پاسخ به اینکه آیا فردا هم به دلیل آلودگی هوا شاهد تعطیلی خواهیم بود، گفت: فردا نیز آلودگی بالایی در تهران خواهیم داشت اما نه به اندازه ای که تعطیلی اعلام شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید محمدی را به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۰    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطع یارانه دارویی بیماران خاص در صورت ثبت نام نکردن در سایت www.samanerefah.ir خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۰    
بانک مرکزی با توجه به فراهم شدن زمینه اجرایی دستورالعمل و ضوابط خرید و فروش ارز به نرخ بازار توسط شبکه بانکی ، از فعالان اقتصادی دعوت کرد به منظور تامین ارز مورد نیاز خود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۱    
گرانترین معامله ثبت شده در آذرماه سال جاری در تهران مربوط به آپارتمانی 220 متری در محله دروس با 19.2 میلیون تومان در هر متر مربع بوده است؛ در این ماه آپارتمان های نوساز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۱    
سناتور افزود حذف صرف روسیه از فهرست دشمنان آمریکا کافی نیست و باید اقدام عملی آمریکا در صحنه بین المللی پیگیری شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۱    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تبلیغ افراد سودجو برای فروش تورهای شاد به اطراف تهران به مناسبت کریسمس را غیر قانونی عنوان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۷    
سفیر ایران در عراق از انجام پیگیریها برای لغو روادید میان دو کشور خبر داد و گفت: تقاضای لغو روادید را چندین بار از دولت عراق داشته ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۷    
مهاجم پرسپولیسی ها متنی را به بهانه جدایی نوراللهی از پرسپولیس منتشر کرده است.
  • ۱