یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 18 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
نمایش پرنده از اسپانیا تنها نمایش آخرین روز سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۸    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف و روانه زندان شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۱    
به این ترتیب نرخ رسمی دلار آمریکا مانند روز گذشته 32 هزار و 367 ریال و نرخ یورو 34 هزار و 442 ریال است همچنین روز گذشته نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد 3974 تومان بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۲    
رستگاری یادآور شد: ایستگاه های فرمانداری شهرری (منطقه 20)، بوستان قائم (منطقه 18)، شهرری (منطقه 20) به ترتیب با شاخص های عددی 190، 176 و 174 آلوده ترین هوا را در 24 ساعت گذشته شهر تهران داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۳:۰۲    
به اعتقاد بعضی انتخاب عکس مناسب می تواند باعث پیشرفت فرد در کار و حتی زندگی اجتماعی شود و بر عکس انتخاب عکس نامناسب به شدت چهره فردی و اجتماعی افراد را مخدوش می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۲    
پرچم سیاه داعش برای نخستین بار در ایتالیا در داخل خانه یک مرد تونسی مقیم این کشور کشف و توقیف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۹    
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان گیلان از کشف 724 بطری مشروب خارجی در رودبار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۹    
مدارس تهران برای دومین روز متوالی در مقاطع مهد کودک،پیش دبستانی و دبستان تعطیل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۶    
مصاحبه یک مقام امنیتی سابق ترکیه با روزنامه واشنگتن پست ابعاد تازه ای از حمایت دولت ترکیه از تروریست ها در سوریه را روشن کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۴    
نتایج یک نظرسنجی جدید در کشورهای غربی نشان می دهد مردم این کشورها معتقدند جنگ جهانی سوم در راه است و جهان در آستانۀ یک درگیری تمام عیار قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۲    
سرمربی تیم ملی،رسما استعفایش از تیم ملی را تایید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس هیئت مدیره سازمان دیده بان شفافیت و عدالت گفت: من این گلایه را از دولت دارم که متأسفانه بر خلاف ادعاهایی که مطرح شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۱    
حمید لولایی علت سه سال دوری اش از تلویزیون را اینگونه توضیح داد: تلویزیون پول نداشت و این سه سال واقعا کار نبود که به تلویزیون بیایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۲    
اف بی آی از تیراندازی به یک مقام آمریکایی در مکزیک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
همزمان با افزایش آلودگی هوا در تهران آمبولانس های اورژانس فردا در سطح شهر مستقر می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۱    
در جریان پخش سریال معمای شاه، تصاویری از بازیگری در نقش ابی از خوانندگان پیش از انقلاب و صدای او پخش شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: فکر می کنیم در سال جاری علی رغم کاهش جهانی قیمت نفت و محدودیت هایی که وجود دارد کنترل تورم و ایجاد اشتغال جزو دستاوردهای کم سابقه تاریخ ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با توجه به حاکم بودن شرایط پایداری نسبی در اغلب نقاط کشور، تا روز دوشنبه این هفته شاهد افزایش آلاینده های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی از جمله تبریز، تهران، کرج ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۲    
با سه شیفت شدن مجلس حاشیه های صحن علنی بیشتر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۶:۳۲    
رییس جمهوری منتخب آمریکا فرد مورد نظر خود برای ریاست اطلاعات ملی این کشور را معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۶:۰۲    
در اینفوگرافیک زیر اقدامات وزارت اطلاعات در پرونده بابک زنجانی را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۴:۰۱    
سناتور جمهوری خواه آمریکایی با تاکید بر اینکه لغو برجام از سوی دولت ترامپ باعث ایجاد یک بحران خواهد شد، گفت: انتظار نداریم چنین رویکردی را از سوی دولت آینده شاهد باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۵:۰۱    
کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با انتشار بیانیه ای استعفای خود از هدایت تیم ملی ایران را تایید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۴:۳۱    
وزیر دولت لبنان در امور ریاست جمهوری این کشور از توافق بیروت و مسکو درباره قراردادی نظامی به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار خبر داد. گفت وگوها درباره این قرارداد در ماه های آینده نهایی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۳:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس این استان در روز یکشنبه دایر بوده و طبق روال معمول فعالیت خود را پیگیری می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۳:۰۲    
در حملات هوایی "اشتباهی" که گمان می رود از سوی ائتلاف تحت امر آمریکا در شرق موصل صورت گرفته باشد، 27 غیرنظامی کشته شدند. همچنین در حملات اشتباه دیگری در رقه سوریه، 11 تن کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۲:۳۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: یک شبکه زمین خواری با رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 11 میلیارد و 660 میلیون ریال در زاهدان متلاشی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۲:۰۱    
شبکه تلویزیونی فرانس24 روز شنبه در خبری فوری از درگذشت ماریو سوآرش رئیس جمهوری پیشین پرتغال خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۱:۳۱    
رئیس کمیته روابط خارجه سنا اعلام کرد با اینکه امیدوار است قانون جاستا اصلاح شود اما بعید است که این اتفاق رخ دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۱:۱۰    
تیراندازی در فرودگاه فورت لادردیل فلوریدا 5 کشته و شماری زخمی بر جای گذاشت. مهاجم 26 ساله از کهنه سربازان جنگ عراق و دارای اختلال روانی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۱:۰۱    
روزنامه تایمز همزمان با انتشار گزارش هایی در مورد تصمیم کارکنان مترو لندن و شبکه قطار جنوبی انگلیس برای اعتصابی فلج کننده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید زمانی که هدایت تیم ملی را به عهده داشت یک هفته هم لیگ را تعطیل نکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۲۲    
سرمای شدید قطبی، برف و یخبندان که از روز گذشته سراسر ایتالیا را فرا گرفته است، تاکنون 8 قربانی که اکثرا افراد کارتن خواب و بی بضاعت بودند را گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰    
آژانس های اطلاعاتی آمریکا با انتشار گزارشی گفتند، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه شخصا دستور داده بود یک کمپین مخفی چند جانبه به منظور اعمال نفوذ بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع دونالد ترامپ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۲    
وزیر دفاع عربستان تأکید کرد که اطمینان دارد مسئولان آمریکایی به راهکار منطقی برای حل قانون "جاستا" دست خواهند یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۰    
رییس کل سازمان امور مالیاتی بابیان اینکه اعتماد مالیاتی به مردم در دستور کار قرار گرفته است گفت: ظرف مدت سه سال، شیوه علی الراس به طور کامل از نظام مالیاتی برچیده خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۱    
کیانوش عیاری کارگردان فیلم کاناپه تاکید کرد به هیچ عنوان به رای هیات انتخاب جشنواره اعتراض ندارد و اعتقاد دارد رد شدن فیلم کاناپه از سوی هیات انتخاب جشنواره، کاملا طبیعی و قابل پیش بینی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۴    
اگرچه موضوع استقلال بانک مرکزی سالهاست مورد تاکید کارشناسان قرار دارد،اما پس از تغییر سه رییس کل بانک مرکزی در دولت نهم موضوع استقلال بانک مرکزی بیش از همیشه داغ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۱    
دولت نروژ به عنوان اولین کشور جهان، از هفته آینده استفاده از موج رادیویی 'اف ام'( FM ) را در سراسر این کشور به صورت تدریجی متوقف و آن را به تاریخ خواهد سپرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۸    
در حالی که تهران و واشنگتن سال هاست رابطه دیپلماتیک ندارند، نماینده کنگره آمریکا و عضو تیم انتقالی ترامپ گفت دیپلمات های ایرانی باید از واشنگتن اخراج شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۸    
سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم پرتغالی تیمش شایسته کسب توپ طلا بیشتری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۸    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت به هیچ وجه بدنبال ایجاد نرخ جدید ارز در بازار نیست، گفت: برخی 3 هزار و 600 تومان را نرخ جدید دلار مطرح می کنند، در صورتی که این رقم درست نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۵    
آلیسا شِوچِنکو هکر ماهری است که شرکت بزرگی وی را برای پیدا کردن نقایص امنیتی استخدام کرده بود پیش از آنکه این شرکت خود در هفته گذشته در فهرست تحریمهای امریکایی قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان هیچ نگرانی در آینده ندارد و هر کسی که از صندوق بیرون بیاید را به عنوان برنده انتخابات اعلام می کند اما در مقابل خواسته های غیرقانونی مقاومت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۷    
رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر رییس فراکسیون شاهد مجلس دهم گفت: ما در مجلس اتاق دربسته ای نداریم که بخواهیم در اتاق ها تصمیم گیری کنیم، هر کس حرفی دارد می تواند بیان کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۴    
اردوی امارات تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید و اعضای تیم به تهران برگشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۰    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در پرونده 'ب ز' دولت و قوه قضاییه هدفی مشترک دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۴    
درجریان سفر نخست وزیر ترکیه به عراق در روز شنبه ، آنکارا و بغداد در زمینه عقب نشینی نیروهای ترکیه از نینوا و همکاری در زمینه منابع آبی به توافق رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۴    
منابع امنیتی یمن روز شنبه اعلام کردند که محل تجمع نظامیان سعودی در استان نجران واقع در جنوب عربستان از سوی نیروهای ارتش یمن مورد هدف قرار گرفت و 20 نظامی متجاوز کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر دفاع و جانشین ولیعهد سعودی گفت: عربستان با حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی منطقه را به آشوب می کشاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۷    
وکیل مدافع گلرخ ایرایی گفت: مرخصی موکلم تمدید نشد و وی به زندان بازگشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۱    
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان این که روحانی در داخل و خارج مخالفین جدی دارد گفت: بیشتر باید نگران دخالت مخالفین خارجی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۸    
یک شرکت کره ای به نام Nurugo موفق به تولید یک دوربین مجهز به پرتو ماورابنفش UV شده که به کاربران اجازه دیدن زیر سطح پوست را می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۵    
کریستوف بوکودجیان پیانیست فرانسوی آثاری از برامس، شوپن و راخمانینوف را برای مخاطبینی که اغلب آن ها پیانیست ها و مدرسین این ساز، آهنگسازان و هنرجویان موسیقی بودند، در تالار اجرا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۵    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: سرکنسول آمریکا در کویته نقش مهمی در تأسیس مدارس طالبانی داشته و همین ها سنگ بنای اسلام افراطی را شکل دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۹    
ترکیب اعضای هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استانها در سراسر کشور مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۶    
اسامی فیلم های راه یافته به بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۶    
رضا قوچان نژاد ملی پوش ایرانی تیم فوتبال هیرنوین برای این باشگاه گلزنی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۳    
ترامپ در توئیت تازه اش با انتقاد از مخالفان بهبود روابط واشنگتن با مسکو، گفت جهان به اندازه کافی با مشکل روبروست و نیازی به مشکلات جدید ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۳    
پیشروی نیروهای عراقی در شرق موصل منجر به فرار تروریست های داعش از بخش شرقی این شهر به بخش غربی آن شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۳    
در زمان انتخابات راجع به مسئله آیین رسیدگی و صلاحیت به قانون انتخابات اعتراض داشتم و می گفتم این قانون انتخابات قانون ناقصی است و اجرای آن دشوار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۰    
اجرایی شدن کاهش تولید توافقی کشورهای اوپک و غیر اوپک سبب افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد تا قیمت نفت ایران به 55 دلار نزدیک شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۰    
معاون رئیس جمهور سابق عراق نیروهای الحشد الشعبی این کشور را مورد هجمه تُند خود قرار داده و این نیروها را فرقه گرا و وحشی توصیف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۱    
سیاهچاله ها در سال 1970 کشف شدند و تا به امروز باعث سردرگمی دانشمندان شده اند. به منظور فهم بهتر این اشیاء نجومی عجیب و غریب و گشودن اکتشافات و ابتکارات بالقوه ای که درپشت آن پنهان شده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۱    
سباستین کورتز وزیر امور خارجه و ادغام (مهاجران) اتریش، روز جمعه خواستار ممنوعیت استفاده همه کارمندان بخش دولتی از جمله آموزگاران از روسری و حجاب اسلامی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۸    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام افزایش ساعت و محدوده موقتی طرح ترافیک از ادامه اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۸    
مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۵    
جان کری وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه پی بی اس به سوالات خبرنگار دربارۀ آینده سیاست خارجی آمریکا پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که بارها در میان رسانه های مختلف با لحن های متفاوت جدی، شوخی، طنز و استفهام حضور خود را در انتخابات تکذیب کرده بود این بار خطاب به تمام آنانی که در خصوص حضورش در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۷    
وکیل مدافع متهم پرونده ستایش از ارجاع این پرونده به شعبه 32 دیوان عالی کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۴    
ما در تحقیق و تفحص هایی که داشتیم چیزی دال بر کمک بابک زنجانی به دولت پیدا نکردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۸    
حکم اعدام پسری جوان که متهم است یک دختر را در اتاق پرو یک مانتو فروشی آزار داده، در دیوان عالی کشور بررسی می شود. قربانی این جنایت تنها چند روز پس از شکایت و اطلاع از بارداری اش، خودکشی کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۹    
دونالد ترامپ، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت دان کوستا سناتور سابق ایالت ایندیانا را برای مدیریت آژانس اطلاعات ملی معرفی خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۶    
جلسه طولانی و 5 ساعته رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی که در دقایقی به تندی هم کشیده شد در نهایت با عدم پذیرش استعفای کارلوس کی روش به اتمام رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۶    
جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست های کلی، امروز به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۶    
علی اکبر ولایتی گفت که تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 96 ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۹    
روزهای آغازین سال 2017 سردترین ایام را از ماه دسامبر سال گذشته تاکنون تجربه می کند، به گونه ای که شامگاه جمعه سرمای هوا به حدود 27 درجه زیر صفر رسید و تا 35 درجه نیز پیش بینی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۹    
برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو سواری پژو در محور تربت حیدریه به رشتخوار منجر به مرگ سه نفر و مجروح شدن 2 نفر دیگر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۶    
محصول ناخالص داخلی در شش ماهه نخست سال جاری به رقم 331861 میلیارد ریال با نفت و 316334 میلیارد ریال بدون احتساب نفت رسیده که حاکی از رشد 7.6 درصدی محصول ناخالص داخلی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۴    
رییس اتحادیه دامداران با بیان اینکه قیمت گوساله و گاو ثابت بوده است و گران شدن گوشت آن جای تعجب دارد، گفت: قیمت گوسفند کمی افزایش داشته است که پیش بینی می شود با عرضه لاشه به بازار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۸    
منابع آگاه از استعفای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در امارات خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۸    
در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی نسبت به اواخر هفته گذشته به یک میلیون و 178 هزار تومان رسیده و دلار آمریکا 3944 تومان در بازار غیر رسمی قیمت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۳    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند کلیه پزشکان، دندانپزشکان و داروسازانی که در استخدام دستگاه های اجرایی هستند نمی توانند به فعالیت انتفاعی پزشکی در سایر مراکز خصوصی و عمومی غیردولتی بپردازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف خانواده های پردرآمد از شمول افراد یارانه بگیر منابع آزاد شده را به توانمندسازی و پرداخت مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۰    
یک محموله بزرگ حاوی 5 کانتینر از تجهیزات خاص رایانه ای و تصویربرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهر تهران کشف شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
ایلنا نوشت:کلنگ فاز هشتم مسکن مهر پردیس در دولت قبل در حالی بر زمین پارک ملی خجیر خورد که وزیر راه و شهرسازی وقت، مجوزی از سازمان محیط زیست برای ساخت و ساز در این منطقه اخذ نکرده بود. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
منیژه محامدی کارگردان تئاتر کمبود بودجه در این عرصه را عامل لطمه خوردن به جشنواره فجر می داند. به گزارش خبرآنلانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۵    
ایلنا نوشت: دبیر کل حزب کارگزاران گفت: بارها اعلام کرده ام که قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارم، مشخص نیست این لیست ها با چه هدفی منتشر می شود. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۵    
هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای بررسی حاشیه های اخیر به وجود آمده در تیم ملی و استعفای کارلوس کی روش فردا تشکیل جلسه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۵    
تسنیم نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه می گوید که سهم عمده نرخ رشد 7.4 درصدی ناشی از افزایش فروش نفت خام است. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۶    
ایسنا نوشت:نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار موضع گیری رئیس مجلس شورای اسلامی در قبال اظهارات اخیر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا شد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی قاطعانه اعلام کرد استقلال و آندرانیک تیموریان درخواستی برای جدایی نداده اند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۳    
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در دبی به پایان رسید و ملی پوشان عصر امروز به تهران باز می گردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: برخی از تغییرات احتمالی ترامپ در حوزه سیاست خارجی همانند انفجار خواهد بود. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: بدهکاران بانکی به شدت تحت تعقیب هستند و دادستانی تهران با جدیت این موضوع را دنبال می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
ایلنا نوشت: مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه گفت: باید ضمانت اجرا به قدری محکم باشد که کسی خارج از فرآیند قانونی ازدواج نکند و با این مشکل که فرد 70 ساله با فرد 15 ساله ازدواج می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم شاندیز و طرقبه در میان پیشنهاد حذفش، زبان به بیان نصیحت همکارانش گشود و گفت: هنوز میز محاکمه برنامه اول محمدرضا پهلوی پرچیده نشده است ...
  • ۱