سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 29 تیر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 2 تیر 1397 تدبیر و امید 3 تیر 1397 تدبیر و امید 4 تیر 1397 تدبیر و امید 5 تیر 1397 تدبیر و امید 6 تیر 1397 تدبیر و امید 7 تیر 1397 تدبیر و امید 8 تیر 1397 تدبیر و امید 9 تیر 1397 تدبیر و امید 10 تیر 1397 تدبیر و امید 11 تیر 1397 تدبیر و امید 12 تیر 1397 تدبیر و امید 13 تیر 1397 تدبیر و امید 14 تیر 1397 تدبیر و امید 15 تیر 1397 تدبیر و امید 16 تیر 1397 تدبیر و امید 17 تیر 1397 تدبیر و امید 18 تیر 1397 تدبیر و امید 19 تیر 1397 تدبیر و امید 20 تیر 1397 تدبیر و امید 21 تیر 1397 تدبیر و امید 22 تیر 1397 تدبیر و امید 23 تیر 1397 تدبیر و امید 24 تیر 1397 تدبیر و امید 25 تیر 1397 تدبیر و امید 26 تیر 1397 تدبیر و امید 27 تیر 1397 تدبیر و امید 28 تیر 1397 تدبیر و امید 29 تیر 1397 تدبیر و امید 30 تیر 1397 تدبیر و امید 31 تیر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۰    
در شرایط بحرانی به ویژه بحران های اقتصادی، روابط عمومی باید بسیار قدرتمند تر از همیشه نقش حیاتی خود را برای عبور از این بحران ها ایفا کند که در حال حاضر نیز روابط عمومی بیمه ایران چنین می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۷    
به نظر می رسد مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال مادرید از باشگاه خواسته در صورت امکان اجازه بدهند شماره 7 نصیب او شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
امسال حدود 86 هزار نفر به حج می روند. اولین اثر حج، اصلاح جامعه و دوم تعمیق باورهای دینی در مردم است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۱    
همین تصویب بازار ارز ثانویه نشان دهنده این موضوع است که برخی در بانک مرکزی و مجلس به دنبال ثابت نگه داشتن دلار 9 هزار تومانی هستند چون منافع آنها در این بازار است .از این بازار سود می بردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۰    
جدای از حواشی مختلفی که درباره استثناهای قابل تامل برای عده ای در این طرح وجود دارد، از منظر دیگر، حاشیه بزرگتری نیز در بطن این موضوع به چشم می خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۱    
نتیجه آبیاری محصولات کشاورزی با پساب های صنعتی و فاضلاب، آلوده شدن محصول به فلزات سنگینی نظیر سرب، نیترات، کادمیوم و.. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۲۱    
نتیجه دوم اینکه نمودارهای تعیین ماهانه تلاقی قیمت و حجم معاملات مسکن با یکدیگر، نشان می دهد در دو یا سه مقطع زمانی در طول سال که افزایش تعداد معاملات را شاهدیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۱۵    
مرکل، 64 ساله، در حالی که تلاش می کند ائتلاف خود را سرپا نگه دارد، با انتقادهایی در داخل و خارج مواجه است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۹    
تولید و پرورش احشام در حال حاضر 15 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای توسط انسان را تشکیل می دهد که شامل دی اکسید کربن، متان و نیتروز اکساید (مونوکسید دی نیتروژن) می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۶    
بنابر گفته فرزند این کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون، شورای پزشکان اعلام کرده اند به زودی عمل پیوند کبد پدرم را انجام خواهند داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۶    
مقامات امنیتی محلی از بازداشت فرد خاطی خبر داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۰    
برخی از این پرونده ها از سال 90 در منطقه تشکیل شده اند وتا مرحله صدور پروانه نیز پیش رفته بودند که پس از ابلاغ شورای شهر اسلامی تهران و با تدبیر معاونت شهرسازی و معماری منطقه متوقف شده اند که در این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۰    
تعداد 10 جوان در یک نزاع دسته جمعی طایفه ای دچار مجروحیت شدید شده بودند که به بیمارستان آیت الله علیمرادیان منتقل شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۷    
درحال حاضر بخش قابل توجهی از آلودگی و ترافیک شهر تهران مربوط به سفرهای حومه شهر است که می طلبد شهرداری به این مسئله توجه ویژه داشته و مابقی پروژه مترو از فرودگاه امام خمینی (ره) به شهر جدید پرند که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
همین استوری کوتاه کافی بود تا بازیکن جوان استقلال را عصبانی کند. آرمین سهرابیان در پاسخ علوان زاده در استوری خود به علوان زاده تاخت و او را سکو نشین خواند و الفاظ دیگری هم به کار برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۲    
در کتاب سنوسیایین، آمده که بعد از پیچیده شدن وضعیت فنی و روحی تیم، بازیکنان تیم درخواست برگزاری یک جلسه می کنند تا مواضع و طرز تفکر خود را در مورد سامپائولی و کادر فنی او مشخص کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۲    
پدر براداران مجیدی بازیکنان سابق استقلال امروز دارفانی را وداع گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۹    
موضوع حضور اقلیت ها در شوراهای شهر و روستا و تعیین تکلیف وضعیت سپنتا نیکنام در دستور کار جلسه 30 تیرماه مجمع قرار دارد و بهتر است رئیس جمهور و سایر اعضایی که در این موضوع نظراتی دارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۳    
علی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت پدر سیدوحید حقانیان معاون دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۳    
آبی پوشان تهرانی امروز در چهارمین و آخرین بازی دوستانه خود در ترکیه به مصاف نماینده ترکمنستان می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۰    
طرح ساماندهی پلاک موتورسیکلت ها از شنبه شروع خواهد شد. پوشاندن پلاک به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، و تلق ها و کاورهایی که به منظور محافظت و تمیزی روی پلاک ها نصب می شوند قابل قبول نمی باشد و افراد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۸    
محمد تقی المدرسی امروز از ضعف عملکرد مسئولان عراقی در تامین خدمات که باعث بروز تظاهرات در مناطق جنوبی این کشور شده است، انتقاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۸    
صحبتهای اخیر هاچصالی اوغلو رئیس باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه درباره وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۵    
کاریلو که توانایی بازی در پست مهاجم و وینگر را دارد، در تیم بنفیکا پرتغال بازی می کرد و به صورت قرضی به تیم واتفورد انگلیس پیوسته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۱    
رژیم صهیونیستی به شدت مخالف استقرار و حضور نیروهای مقاومت در بلندی های جولان است از همین رو از چندی قبل رایزنی با روسیه را برای اطمینان از این امر آغاز کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۱    
این توافق امروز جمعه و در جریان گفتگوی تلفنی مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه و استف بلاک همتای هلندی وی، حاصل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۱    
اگر پوجدمون و سایر سیاستمداران تحت پیگرد به اتهام تنها اختلاس مسترد شوند دادستان های اسپانیایی قادر خواهند بود تا این افراد را به این اتهام مورد محاکمه قرار دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۸    
این ها بخشی از اظهارات سالار مرتضوی است که سرپرستی یک گروه موسیقی را در مشهد بر عهده دارد؛ این گروه موسیقی با نام بامداد به تازگی همراه با حسام الدین سراج خواننده آواز ایرانی به روی صحنه رفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۲    
دلیل خروج از ابر، شرایط توربولانس و تشکیل یخ بوده و با کاهش دادن ارتفاع، متاسفانه هواپیما در معرض جریانات updraft و down draft کوهستان قرار گرفته و به کوه برخورد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۲    
همچنین در این جلسه درباره برنامه ها و گام های بعدی تیم درباره روزها و هفته های پیش رو دو طرف با یکدیگر گفت و گو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۹    
آیت الله طبسی در پهنه 30 ساله مدیریت این تحولات را ایجاد کرد و بعد از رحلت ایشان رهبری با منشوری که صادر کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۳    
وقتی دخترها حرف می زنند پدرها که لباس محلی به تن دارند صبورانه گوش می دهند و برخی با دستمالی که در دست دارند اشک هایشان را پاک می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۳    
تمام مربیان و حتی مدیران باشگاههای ورزشی تحت مدیریت و نظارت ورزش و جوانان دارای مجوز فعالیت هستند و برای دریافت مجوز فعالیت مراحل مختلف گزینش را طی کرده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۷    
کوتس با ارجاع به اظهارات مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفت، تخریب کامل زرادخانه هسته ای کره شمالی به زمان زیادی نیاز دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که اوج احساسات ملی گرایی این است که شخص سلاح در دست گرفته و از کشور خود دفاع کند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۴    
در این جلسه شفر توضیحاتی راجع به وضعیت تیم استقلال به سرپرست جدید این باشگاه ارائه داد و طرفین راجع به آینده و برنامه ریزی در روزها باقی مانده تا آغاز لیگ برتر با یکدیگر گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۸    
اطلاعات ارائه شده پس از انجام بررسی های ابتدایی از حادثه اخیر نشان می دهد که این اتفاق تلخ چهار مقصر اصلی داشته و در گزارش های ابتدایی راننده تانکر، راننده اتوبوس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۲    
در بدنه قانون گذاری، قضایی و اجرایی نظام، انبوهی از کارگزاران پاک وجود دارند، پس نباید اینطور گفت که انگار فساد همه جا را گرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰    
س از آنکه گناهکار بودن که پارک گئون های، رئیس جمهوری سابق کره جنوبی در هدر رفت منابع مالی دولتی و مداخله در انتخابات پارلمانی 2016 محرز شد، دادگاه منطقه ای سئول هشت سال دیگر حبس برای او صادر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۷    
گفته می شود این بدافزار که توسط محققان امنیتی کشف شده مشابه تروجان بانکی اندرویدی LokiBot است. کارشناسان بر این باورند که در واقع ارتباطی بین تولید کننده (ها) ی LokiBot و MysteryBot وجود دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۴    
حاج رسولیها ورودی آب به سدها را در سال آبی جاری در کشور 25 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب دانست و افزود: این عدد پائین حکایت از کاهش بارندگی ها در 9 ماهه سال آبی جاری را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۴    
بنتن گفت که حجاج ایرانی بعد از امضای موافقت نامه های مربوط به حمل ونقل و خدمات مربوط به حج، برای ادای مناسک وارد شهرهای مدینه و جده می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۸    
تعطیل شدن صادرات نفت عراق می تواند در عزم جدی واشنگتن برای در تنگنا گذاشتن ایران خللی وارد کند؛ چرا که رئیس جمهور آمریکا از همین حالا از افزایش قیمتهای نفت شکایت کرده و به تولید کنندگان اپک برای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰    
مردم ایران شهید داده اند و امروز مهمان سفره شهدا هستند پس باید آبروداری کنند تا دشمنان را شاد نگردانند. بهره مندی از سیره و روش زندگی امامان سبب پیروزی ایرانیان در جنگ با فتنه های دشمنان خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۴    
پامپئو همچنین درخصوص این که روسای جمهور آمریکا و روسیه در نشست اخیر خود در هلسینکی به توافق لفظی مهمی دست پیدا کرده باشند، ابراز تردید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۱    
در دومین روز از برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان جهان که در کشور ژاپن در جریان است ، ملیکا احدی و صالح اباذری به فینال راه یافتند و بهنوش نجفی برای کسب مدال برنز رقابتهای جهانی راهی دیدار رده بندی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۸    
لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۸    
انگلیس و کرواسی تیم هایی بودند که بیشترین بهره را از طریق ضربات شروع مجدد بردند. هر دو کشور پنج بار به این روش گلزنی کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۷:۲۲    
این تصویر مربوط به پشت صحنه فیلم ما همه با هم هستیم می باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۳:۰۱    
وزیر بهداشت: پزشکان بیماران را از داروهای داخلی نترسانند این اظهار نظر سوژه مهدی عزیزی در شهرونگ شد.