چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 13 تیر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 2 تیر 1397 تدبیر و امید 3 تیر 1397 تدبیر و امید 4 تیر 1397 تدبیر و امید 5 تیر 1397 تدبیر و امید 6 تیر 1397 تدبیر و امید 7 تیر 1397 تدبیر و امید 8 تیر 1397 تدبیر و امید 9 تیر 1397 تدبیر و امید 10 تیر 1397 تدبیر و امید 11 تیر 1397 تدبیر و امید 12 تیر 1397 تدبیر و امید 13 تیر 1397 تدبیر و امید 14 تیر 1397 تدبیر و امید 15 تیر 1397 تدبیر و امید 16 تیر 1397 تدبیر و امید 17 تیر 1397 تدبیر و امید 18 تیر 1397 تدبیر و امید 19 تیر 1397 تدبیر و امید 20 تیر 1397 تدبیر و امید 21 تیر 1397 تدبیر و امید 22 تیر 1397 تدبیر و امید 23 تیر 1397 تدبیر و امید 24 تیر 1397 تدبیر و امید 25 تیر 1397 تدبیر و امید 26 تیر 1397 تدبیر و امید 27 تیر 1397 تدبیر و امید 28 تیر 1397 تدبیر و امید 29 تیر 1397 تدبیر و امید 30 تیر 1397 تدبیر و امید 31 تیر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۹    
بر این اساس تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد تومان از سوی بانک ها به 1400 شرکت دانش بنیان اعطا شده است که این میزان در سال های 92 و 93 محدود بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۶    
با نصب دستگاه های آنی کارت، علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان و کاهش ترددهای شهری، از این پس مشتریان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه به محل کار یا زندگی خود، انواع خدمات کارت نظیر صدور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 19 تیرماه از محور های "کرج – چالوس، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۸    
گفتنی است:عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۲:۲۶    
برخلاف رسایی اما نامه قاسم سلیمانی با واکنش مثبت چهره های جناح اصولگرا روبه رو شده است. روز گذشته آیت الله امامی کاشانی از تریبون نماز جمعه تهران از نامه سلیمانی تشکر کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۲    
شاید در گذشته درباره زندگی شبانه در تهران مشکلاتی داشتیم اما اکنون روی آن مطالعه می شود و برای اجرای آن دیر نیست. در ماه رمضان هم این تجربه را در تهران داشتیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۷:۱۹    
22سال پیش، ساوتگیت ضربه پنالتی خود را مقابل آلمان از دست داد و انگلیس از حضور در فینال یورو بازماند، حالا او در قامت سرمربی تیم ملی انگلیس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
آخرین جلد از یادداشت های لانزاروته 8 سال پس از مرگ نویسنده اش منتشر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۷    
زمانی نیا از تمدید توافقنامه همکاری انرژی بین ایران و اتریش خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۳    
نماینده نهاد گردشگری تایلند (TAT) در ایران درباره مسافرت های رایگان برای رسیدن آژانس دارها به ارز مسافرتی می گوید: این مسافران، توریست و مسافران واقعی نیستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۷    
کلیه ی شعبه های بانک در تمامی استان ها به جز بوشهر و خوزستان از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7:00 تا 13:30 و پنج شنبه ها از ساعت 7:00 تا 12:30 آماده ی خدمت به مشتریان ارجمند هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۰    
طبق اعلام مؤسسه شفافیت بین المللی، بخش ها و مؤسساتی که بیشتر از همه تحت تأثیر فساد قرار دارند عبارتند از: احزاب سیاسی، مجلس، پلیس، نظام حقوقی، قوه قضائیه و درآمد مالیاتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۸    
ابتدا به بورس سکه در خیابان فردوسی سر می زنیم. مغازه هایی که این روزها مشتری چندانی ندارند و بازار کم رونقی را تجربه می کنند، درمواجهه با این خبر اغلب اظهار بی اطلاعی می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۲    
اولین سفر خود را به مرز کرمانشاه داشتم و امروز نیز به مرز ایلام خواهم رفت و طی این سفر ها ظرفیت های مرزی را مورد بررسی قرار می دهم چنانچه در زمان تحریم بسیار می توان از ظرفیت مرز ها استفاده کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۲    
بالاترین نرخ حضور در اینترنت در شبانه روز با هشت ساعت مربوط به ایران است. دختران با 965 دقیقه و پسران با 1025 دقیقه حضور هفتگی، بهترین و طلایی ترین زمان زندگی خود را در اینترنت می گذرانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۰    
صندوق بین المللی پول از کاهش بهره وری در اقتصاد جهان به دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۸:۱۸    
گریم "بهاره رهنما" برای نمایش جدیدش را در این عکس می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۳۹    
اوبر قصد ادغام با رقیب خاورمیانه ای خود، تاکسیرانی کریم را دارد. البته این بار بر خلاف سایر معاملات دیگرِ اوبر در چین، جنوب شرق آسیا و روسیه، احتمالاً قرار است کنترل، در اختیار هر دو شرکت باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۱۸    
از مدت ها پیش برخی کارشناسان امنیتی بر این باور بودند که تعدادی از برنامه های تلفن همراه از میکروفون گوشی برای جاسوسی از محیط اطراف استفاده می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۵:۵۹    
با اجرای طرح رجیستری (ثبت شماره گوشی های همراه) و مشمول شدن تمامی برندهای گوشی از ابتدای اردیبهشت ماه، صرفا گوشی هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند، در شبکه اپراتوری کشور فعال خواهند شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۵:۳۸    
شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که قصد خرید یک لپ تاپ یا رایانه شخصی همراه را دارید اما تصمیم گیری درباره خرید یک از مدل از میان برندهای متنوع لپ تاپ برایتان بسیار سخت و دشوار شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۵:۲۰    
روزنامه مارکا اسپانیا از مذاکره فوری فلورنتینو پرز و خورخه مندز درباره آینده رونالدو خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۴:۵۹    
خانواده امین حارث بدنبال جلب رضایت خانواده مقتول برای ازای کامل پسر خود هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۴:۳۸    
احتمال زیادی وجود دارد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به زودی راهی یوونتوس شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۴:۲۰    
نمایش درخشان ستاره های پرسپولیس در جام جهانی، آنها را در معرض پیشنهادهای خارجی قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۳:۵۹    
نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هدف بزرگی را در تابستان دنبال می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۳:۳۸    
همان طور که می دانید، خبرگزاری های اروپایی ادعا کرده اند کی روش قراردادش را با تیم ملی ایران تمدید نکرده است، از طرفی فدراسیون مدعی است با کی روش توافق کرده.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۳:۲۰    
سازمان انرژی اتمی امارات متحده عربی اعلام کرد که نخستین رآکتور هسته ای این کشور که از سال 2012 پروژه ساخت آن آغاز شده، اواخر 2019 عملیاتی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۵۹    
در حالی که نهادهای بین المللی به مانع تراشی در مسیر بازگشت آوارگان سوری به کشورشان متهم شده اند، حزب الله لبنان با اعلام مراکزی برای ثبت درخواست آوارگان، این مسئولیت را برعهده گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۳۸    
آیا دروازه بان های حاضر در جام جهانی به خصوص آن هایی که موفق شدند با مهار پنالتی ستاره های حاضر به قهرمانان کشور های خود تبدیل شوند، قوانین را رعایت کرده اند؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۱۹    
هواداران استقلال صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۰۴    
رئیس جمهور کشورمان که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ارشد اتریش، به این کشور سفر کرده است، روز چهارشنبه به طور رسمی از سوی الکساندر فندر بلن رئیس جمهور این کشور مورد استقبال قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۴۰    
علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم دیدار دو تیم فرانسه و اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه انتخاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۴۰    
یکی از مزیت های هوش مصنوعی بهبود حوزه گیم با توسعه مناظر باورپذیر و کاراکترهای طبیعی تر بوده، حالا اما به نظر می رسد که نوبت بازی آنها هم فرا رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۳۷    
پرسپولیسی ها در دیداری دوستانه به مصاف لیوتومر اسلوونی رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۸    
ایرنا به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گزارش داد: 2 بودجه اضطراری براساس درآمدهای حاصل از صادرات تهیه شده که در جلسه شنبه آینده (16 تیر) شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارایه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهور، تاریخ روابط تجاری و دوستانه ایران و اتریش را 160 ساله و پر افتخار دانست و با بیان اینکه اعتماد متقابل بزرگترین پشتوانه مناسبات اقتصادی ایران و اتریش است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی، که به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در حال دیدار از تونس است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین به دونالد ترامپ به مناسبت روز استقلال که آمریکایی ها در تاریخ چهارم ژوئیه آن را جشن می گیرند، تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی کرواسی، حریف خود را گلباران کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۷    
به دنبال دستور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص آغاز صرفه جویی از مجموعه دولت، کارکنان پست بانک ایران در اقدامی خودجوش با خاموش کردن نیمی از روشنایی محل کار خود و همچنین خاموش کردن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد : سفرای فرانسه و بلژیک و کاردار آلمان به وزارت امور خارجه احضار شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۴    
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با پیشنهاد مطرح شده در پیش نویس قانونی که جمال زحالقه، از نمایندگان کنست به منظور إعمال نظارت بین المللی بر تاسیسات هسته ای اسرائیل در دیمونا ارائه داده بود، مخالفت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۴    
در ادامه رقابت های والیبال نوجوانان آسیا تیم ملی ایران با پیروزی بر هند جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۸    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به تیم لهستانی پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۵    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: اگر قرار بر منع صادرات نفت ایران باشد، اجازه خروج نفت به دنیا از طریق تنگه خلیج فارس را نمی دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۵    
محمدجواد ظریف در جریان سفر رییس جمهور به وین، عصر امروز در مراسم 160 سال روابط سیاسی ایران و اتریش حضور و به ایراد سخنرانی پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۴    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تغییر رویکرد این سازمان، اظهار داشت: 32 هزار استاندارد ملی در کشور تدوین شده است که اکنون موقع اجرا و پیاده سازی استانداردهاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و اتریش به دنبال استحکام روابط مشترک هستند، تاکید کرد که روابط ایران و اتریش همواره به نفع دو ملت، منطقه و جهان بوده و امیدواریم روز به روز گسترش یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۳    
سخنگوی یک گروه سوری مخالف از شکست مذاکرات میان افراد مسلح و روس ها در جنوب سوریه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۳    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبه استانداری مبنی بر تغییر ساعت ادارات از شنبه آتی تا پایان تیر ماه جاری گفت: ساعت طرح ترافیک تغییری نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد : سفرای فرانسه و بلژیک و کاردار آلمان به وزارت امور خارجه احضار شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۷    
سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال 96 و ماه های ابتدایی سال 97 با اجرای برنامه های متنوعی در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست های مشتریان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۸    
بازیکنان پرسپولیس تاوان ریکاوری و استراحت دیروز را امروز (چهارشنبه) با تمریناتی سنگین پس دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۸    
با وجود این که قرار بود طی بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهوری بخشی از ارز ناشی از صادرات به بورس وارد شده و با قیمتی توافقی در اختیار واردکنندگان قرار بگیرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۸    
چین در اقدامی تلافی جویانه اعلام کرد که از جمعه تعرفه گمرکی بر کالاهای وارداتی از آمریکا به ارزش 34 میلیارد دلار را به اجرا درمی آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی مدنی گرگانی، محافظ امام خمینی (ره) و از روحانیون جانباز دعوت حق را لبیک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی معروف و سابقه دار مواد مخدر روانگردان با 18 کیلوگرم روانگردان در شرق تهران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۲    
یک مقام ارتش آمریکا به سخنان رئیس جمهوری ایران درباره تلاش آمریکا برای جلوگیری از صادرات نفت ایران واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۲    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برقراری یک میلیون و 53 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در خرداد ماه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۹    
گوگل تایید کرد ایمیل های شخصی که کاربران سرویس جی میل ارسال و دریافت می کنند، ممکن است گاه توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن خوانده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۶    
حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، در خصوص نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۳    
اسدالله قره خانی گفت: متاسفانه قطعی برق و خاموشی های ایجاد شده اعتراضات زیادی را در کشور ایجاد کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بیشینه دمای هوا در قصرشیرین به 49 درجه و در سرپل ذهاب به 48 درجه سانتی گراد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۳    
در یادداشت توئیتری حسام الدین آشنا که به همرا ه رییس جمهور به سوئیس و اتریش سفر کرده آمده است:اتمام حجت با اروپا ضروری بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۹    
یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهور خبریکی از رسانه ها در خصوص مذاکره محرمانه دکتر تخت روانچی با مقامات آمریکایی را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۶    
دبیر کارگروه فیلترینگ گفت: دادستان کل کشور در نامه ای در 2 اردیبهشت امسال در پاسخ به تقاضای کتبی وزیر ارتباطات اعلام کرد، طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مغایر موازین قانونی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۶    
طبق روش های اجرایی این تفاهم نامه، طرفین ظرف مدت یک ماه نمایندگان خود را برای برنامه ریزی و هماهنگی معرفی خواهند کرد و کمیته کارشناسی مشترک با عضویت نمایندگان دو طرف به منظور نظارت بر نحوه انجام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۴    
من نسبت به پیگیری ها نا امید نشده ام و کار را به قانون سپرده ام و به دنبال موج سواری از این مسئله نیز نبوده ام. اما نمی توان مسئله ای که برای من در شورای شهر پیش آمد را فقط مسئله سپنتا نیکنام بدانیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۸    
بر این اساس، باجه عصر شعب تعطیل و همه شعب مطابق با ساعات اعلامی فوق فعالیت می کنند و بدیهی است پس از پایان تیرماه، ساعت کار شعب ، باجه های عصر ، مناطق و ستاد مطابق با روال قبل خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۲    
دیمیتری اسکو بلکین با بیان این که روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور ایران و روسیه پیوسته در حال گسترش است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۶    
روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره سخنان منتسب به رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره ابر دزدی اطلاعیه ای صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور تاکید کرد: برخی از کشورهای اروپایی، بدهکاری تاریخی به یهودی دارد که ما به آن کار نداریم ولی ملت یهود هم به ما بدهکار است. ما ایرانیان منجی یهود در بابل بودیم. آنها مدیون ما بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵    
مصوبه امروز برای اجرا تا سه روز آینده به استا ن ها و شهرستان ها ابلاغ می شود و برای اجرای این مصوبه هیاتی متشکل از فرماندار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵    
بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون لحظاتی پیش از بیمارستان ایرانمهر مرخص شد و به خبرنگار تسنیم گفت: پزشکان گفته اند 10 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی از اقدام پیگیرانه و حضور میدانی امام جمعه ی خرمشهر برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای هم جوار قدردانی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۲    
رئیس کلانتری 179 خلیج فارس از دستگیری یکی از دزدان حرفه ای خودرو با شلیک پلیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۲    
سرعت و حجم تغییرات در عربستان سعودی خصوصا پس از آنکه محمد بن سلمان به ولیعهدی رسید، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۹    
محققان دریافتند که اولین حیوانات جهان احتمالا باعث گرم شدن کره زمین شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۹    
هشدار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سوئیس در ارتباط با پیامدهای کارشکنی در صدور نفت ایران و ممکن نبودن ممانعت از آن روز چهارشنبه از سوی برخی رسانه های عربی و بین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری 878 معتاد و دستگیری 104 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۶    
دبیر شورای نگهبان با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم یمن گفت: حمایت آمریکا از جنایات آل سعود در کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن، نماد حقوق بشر آمریکایی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۶    
باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای استفاده کنندگان خدمات نوین بانکی و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۵    
در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،دکتر حسین زینلی به سمت مجری طرح گیاهان دارویی منصوب شد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۹    
رئیس جمهور گفت: پس از برجام ، تبادل هیأت های بسیار فراوانی بین دو کشور انجام گرفته و امروز صدها شرکت اتریشی در ایران مشغول فعالیت هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۶    
آنچه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه ها منعکس شد، مبنی بر اینکه اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۳    
خطوط هوایی "رایان ایر" از کمیسیون اروپا خواسته است برای حل بحران اعتصاب کارکنان بخش کنترل هوایی فرودگاه های اروپایی سریعا وارد عمل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به تلاش برای عملیات تروریستی در اروپا، از کشورهای باقی مانده در توافق هسته ای، خواست به دلجویی از ایران و دور زدن تحریم ها پایان دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۰    
اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام روز جمعه در سطح وزیران امور خارجه در پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۰    
در همین راستا و به منظور ارتقاء دانش فنی و تخصصی کارشناسان اداری و متخصصین بیمه اتکایی، طرفین با برگزاری سمینارهای هم اندیشی ها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی با اعزام کارشناسان موافقت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۴    
اما اتحادیه اروپا نباید زمانی که پای حقوق بشر در ایران و خواست (این کشور) برای نابودی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به میان می آید، روی برگرداند. من واژه هایی شفاف برای آن پیدا خواهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۸    
در مجامع علمی هواشناسی دنیا چنین مباحثی اصلا مطرح نیست و به هیچ وجه صحبتی در مورد امکان دستکاری جو، ابردزدی یا برف دزدی وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۹    
همین که وزارت صنعت و بانک مرکزی موظف شدند کسانی که ارز 4200 دریافت می کنند اسامی شان اعلام شود تا جامعه بداند که چه کالایی با ارز 4200 تومانی وارد می شود گامی در جهت شفاف سازی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۶    
فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن به کارگردانی یعقوب غفاری که این روزها مراحل فیلمبرداری را سپری میکند به نیمه رسیده و این روزها جمشید هاشم پور و پادینا رهنما مقابل دوربین ظاهر شدهاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۴    
رسیدگی به جرایم تخلفات صورت گرفته در امور تجاری بر اساس آیین نامه اجرایی مصوب امروز دولت بر عهده کار گروهی قرار گرفت که با تصویب آن کارگروه تعلیق یا ابطال کارت بازرگانی صورت می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۸    
ما در خصوص حقابه کشاورزان که حق آنان است کمی کناره گیری می کنیم اما در خصوص آب شرب خواهشا اقدامات لازم را انجام دهید، چرا که امروز کیفیت آب نیز در منطقه کاهش پیدا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۸    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون تا پایان امشب از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۷    
این درحالی است که رهگیری و نظارت بر کالاهای متنوعی که وارد کشور می شود نیز مقدور نیست. به همین دلیل شاهد عرضه محصولاتی براساس دلار آزاد در بازار هستیم که با ارز دولتی وارد کشور شده اند ...
  • ۱