جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۴۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1395 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1395 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1395 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1395 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1395 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1395 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1395 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1395 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1395 خبرگزاری تقریب 30 دی 1395 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 2 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 3 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 5 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 6 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 7 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 8 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 9 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 10 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 11 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 12 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 13 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 14 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 15 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 16 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 17 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 18 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 19 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 20 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 21 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 22 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 23 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 24 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 25 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 26 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 27 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 28 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 29 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1395 
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۴    
رژیم عربستان سعودی در ادامۀ سرکوب مخالفان، یک فعال و نویسنده را به اتهام شرکت در اعتراضات ضددولتی به هفت سال حبس محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۲    
حمزه عثمان در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان اسلام را دین برادری و رحمت بیان و اظهار کرد: منافع جهان اسلام در وحدت است.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۴    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که کینه و اختلافات آتشی است که کشورهای اسلامی را نابود می کند، بر ضرورت همدلی و اتحاد میان علمای کشورهای اسلامی تأکید کرد و نسبت به نفوذ وهابیت در بین مسلمانان هشدار ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۴    
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۹    
دوازدهمین همایش علمایی سوریه با عنوان "نقش علمای مسلمان در تحکیم پیوندهای برادری و وحدت کلمه در امت اسلامی" در دمشق برگزار شد ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۴    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گفت: اگر به گفت وگو باور داشته باشیم، در کنار یکدیگر می توانیم تمدن اسلامی را بازتولید کنیم و ملت هایمان و بشریت را از تمدن نوین اسلامی بهره مند سازیم.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۹    
وزیر امور خارجه بنگلادش از دولت میانمار خواست برای حل فوری مشکل مسلمانان روهینگیا اقدام کند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۹    
سفیر مکزیک در تهران روز دوشنبه در پایان دوره اتمام مأموریت در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۰    
دانشگاه های غرب کانادا هفته آینده با برنامه های متنوع، میزبان برگزاری مراسم سالیانه هفته آگاهی بخشی درباره اسلام هستند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان مصوبه اخیر رژیم صهیونیستی برای احداث 560 واحد مسکونی جدید در دو شهرک "راموت" و "رمات شلومو" را که در اراضی مصادره شده فلسطینیان احداث می شود، محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
موسی ابو مرزوق گفت: اظهارات رئیس جمهوری جدید آمریکا درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، حتی به نفع خود آمریکا نیز نیست.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
یکی از کشیش های ملکه انگلیس دراعتراض به قرائت آیاتی از قرآن در کلیسا، از منصب خود کناره گیری کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
با پایان یافتن دور اول مذاکرات صلح سوریه در آستانه که غیرمستقیم نیز برگزار شد، هیئت های شرکت کننده محل جلسه را ترک کردند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
جریان الوفاء الاسلامی بحرین تاکید کرد: سرکوب مردم نتایج معکوس سیاسی و میدانی و مردمی برای رژیم آل خلیفه در پی داشته و فضای مناسبی برای تنوع بخشیدن به راه های مبارزه ایجاد کرده است.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه فعالیت های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بسیار اثرگذار و مهم است، اظهار کرد: فعالیت این مجمع مصادق بارز آیه امر به معروف و نهی از منکر است.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دولت و معارضین سوریه برای رسیدن به راه حل سیاسی گفتگوهای خود را بر اساس وحدت ملی و تمامیت ارضی آغاز کنند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
نماینده سازمان همکاری اسلامی در فلسطین در نشستی با وزیر اوقاف و امور دینی این کشور، راه های حمایت از شهر قدس و مقدسات آن در مقابل تجاوزهای روزانه رژیم اشغالگر اسرائیل را بررسی کردند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: برخی در اندونزی، مالزی و برخی کشورها به دنبال صدور فتوا علیه شیعه بودند اما با حرکت هایی که در راستای تقریب مذاهب اسلامی انجام شده است اکنون ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه، در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جریان های تکفیری درحال به انزوا رفتن و ضعیف شدن هستند اما گفتمان تقریب با وجود هزینه های دستگاه های جاسوسی آمریکا، انگلیس ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۵    
فرماندهی عملیات امنیت بغداد و منابع پلیس پایتخت عراق از به هلاکت رساندن یک تروریست انتحاری قبل از اقدام تروریستی خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
به گفته یک منبع نظامی عراقی، اثری از سرکرده گروه تروریستی- تکفیری داعش در عراق نیست. اما برخی منابع محلی از زخمی شدن وی در غرب نینوا خبر می دهند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۵    
در یک مراسم مذهبی بین ادیان که روز شنبه و با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری جدید آمریکا، برگزار شد، از یک امام جمعه مسلمان دعوت شد تا اذان بگوید اما او، به جای تلاوت اذان ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
آبیل محرم اف، در دیدار با رییس گروه دوستی ایران و آذربایجان گفت: انتخاب نشدن دانشمندان جهان اسلام برای دریافت جایزه نوبل تأسف آور است.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
نشست صلح سوریه با حضور هیأت های ایران، ترکیه، روسیه، سازمان ملل، دولت سوریه و معارضین مسلح سوری در آستانه، پایتخت قزاقستان آغاز شد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
پوستر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، شامگاه یکشنبه در موزه سینما رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
پس از گذشت حدود یک هفته از اعدام سه جوان انقلابی بحرینی، همچنان موج اعتراض های مردمی در سراسر این کشور ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
وزارت مهاجرت عراق از بازگشت 4 هزار آواره عراقی به مناطق آزاد شده در شرق موصل خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
اسماعیل هنیه، نایب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیئت همراه به منظور دیدار با مقامات مصری وارد قاهره شدند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۰    
استفان دی میستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و رئیس هیات ایرانی در مذاکرات سوری آستانه با یکدیگر دیدار و مذاکره کردند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با ملک عبد الله دوم پادشاه اردن، درباره اتخاذ تصمیماتی به منظور مقابله با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی بحث و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۵    
رئیس هیئت اعزامی دولت سوریه به مذاکرات آستانه تاکید کرد: ترکیه حاکمیت ملی سوریه را نقض و از گروه های تروریستی حمایت می کند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۰    
هفتمین همایش تقریب مذاهب مرکز اسلامی هامبورگ با حضور نمایندگان شیعه و سنی و نمایندگانی از ادیان مسیحیت و یهودیت در آلمان برگزار شد؛ این همایش با استقبال خوب شخصیت های علمی و فرهنگی ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
نایب رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان مبارزه مستمر با داعش و جبهه النصره به ویژه در مناطق عرسال و بعلبک را ضروری توصیف کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۰    
نیروهای یمنی طی یک سلسله عملیات، چندین پایگاه نظامی عربستان را در منطقۀ جیزان هدف قرار دادند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۰    
ما برای سال آینده، پیشنهادمان این است که بتوانیم وحدت و تمدن سازی نوین اسلامی را در صورتی که شورای عالی تصویب کند، عنوان کنفرانس سی و یکم قرار بدهیم