شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1394 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1394 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1394 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1394 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1394 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1394 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1394 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1394 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1394 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1394 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۳    
پذیره نویسی عمومی سهام در دست انتشار شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از امروز(سه شنبه) به مدت 15 روز از طریق شبکه کارگزاری های عضو فرابورس ایران انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در منطقه کلاک در یک ساختمان 3طبقه نیمه کاره نوجوان 17ساله ای در حال تولید و ساخت مواد محترقه و منفجره بوده که با انفجار این مواد از ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
صنایع "خودرو و ساخت قطعات"، "بانک ها و موسسات اعتباری" و "فلزات اساسی" در هفته گذشته به ترتیب 30، 20.3 و 16.8 درصد و در مجموع بیش از 67 درصد از حجم معاملات هفتگی را به خود اختصاص داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت ریل پرداز سیر به عنوان پانزدهمین و آخرین عرضه اولیه سال جاری، روز چهارشنبه این هفته در بازار دوم فرابورس ایران انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
در جلسه علنی امشب شورای این شهر انوشیروان بهرامی توانست رای هر 10 عضو حاضر در شورا را بگیرد و به عنوان شهردار منتخب ایذه لقب بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: پیاده راه فرهنگی رشت، 11 فروردین مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) با برنامه های متنوع به شکل مطلوبی افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۸    
استاندار اردبیل گفت: فضاهای گردشگری استان اردبیل برای خانواده ها مناسب سازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۵    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پاسخ به تلاش های اخیر برای نشر اطلاعات نادرست درباره رزمایش موشکی نیروهای مسلح ایران بیانیه ای را صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۹    
استاندار زنجان جزئیات سفر هیئت روسی به استان و وضعیت پروژه های راه آهن و 3 نیروگاه زنجان را در نشست خبری خود تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
تیم میلاد محمدی در خانه رقیب قدرتمندش یک پیروزی بزرگ به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
نوروزگاه در اصفهان در همین روزهای آخر سال که زمستان خودش را برای رفتن آماده کرده است در کاخ موزه چهلستون با بارش شکوفه های درختان چنار بر روی گونه های هر مهمان که نوید بهار را می داد، شروع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
منابع سیاسی یمنی اعلام کردند فرستاده سازمان ملل متحد به یمن پیشنهاد داده است مذاکرات صلح درباره یمن اواخر ماه جاری میلادی در کویت یا اردن برگزار شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۰    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه ترویج فرهنگ شهادت، تصریح کرد: بیش از 9 هزار و 700 شهید داریم که هر کدام از آنها بهترین های زمیان خود بودند و باید از ابزارهای جدید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۰    
فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی استان هرمزگان از اعمال محدودیت های ترافیکی در بلوار شهید طالقانی(ساحلی) همزمان با چهارشنبه آخر سال در بندرعباس خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۴    
نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های آینده خود در این حوزه انتخابیه گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۴    
فرماندار اهر انتخابات را از جمله موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 94 عنوان کرد و گفت: به لطف خدا، علی رغم همه توطئه های نظام های استکباری و سلطه علیه کشورمان، نقش بر آب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
به مناسبت روز جهانی شعر مراسمی با حضور بزرگان شعر و ادب استان فارس برگزار شد و برای پاسداشت شعرای بزرگ این دیار 2 تالار دانشکده فرهنگ و هنر شیراز به نام های غلامحسن اولاد و منصور اوجی شاعران پیشکسوت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
مدیر شرکت پشتیبانی اموردام استان بوشهر گفت: برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان بوشهر و مسافران نوروزی یک هزار 600 تن گوشت مرغ منجمد ذخیره سازی شده و آماده توزیع است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: ایمن سازی روستاها در استان نیازمند تامین اعتبار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۵    
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: همزمان با عید نوروز نمایشگاه عکس نوروز در کشورهای عضو اکو در خانه ملل کاشان برپا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۹    
دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که رؤسای جمهور روسیه و سوریه برای کاهش تعداد پایگاه های هوایی روسیه در این کشور توافق کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۳    
استاندار بوشهر گفت: طرح گازرسانی به واحدهای مرغ داری استان بوشهر با استفاده از یارانه های بهینه سازی مصرف سوخت اجرایی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: ویژه برنامه فرهنگی نوروزگاه در 2 مرحله از امروز تا 28 اسفند و در فروردین ماه نیز با بیش از 35 برنامه فرهنگی میزبان مردم اصفهان و گردشگران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فعالیت 59 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروزی در استان خبرداد و گفت: از این تعداد، 55 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت فعال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: فروش میوه ویژه عید نوروز به منظور کنترل قیمت بازار در 166 غرفه در سراسر این استان از امروز آغازشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
جانشین اتحادیه مرغ داران استان بوشهر گفت: مر غ داران استان بوشهر امسال 40 هزار تن گوشت مرغ تولید کردند که علاوه بر تامین نیاز استان به دیگر نقاط صادر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۰    
تجمع احزاب آمریکای لاتین با انتقاد از سکوت غرب و سازمان ملل در قبال حمله عربستان به یمن تاکید کرد که یمن از سوی شاهزادگان نفتی در معرض یک جنگ ویرانگر قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور گفت: برای کنترل گرد و غبار و مقابله اساسی با ریزگردها باید از ظرفیت ساکنان محدوده کانون های ریزگرد به ویژه از امکانات بسیج و آموزش و پرورش برای افزایش سطح کاشت نهال و جنگل کاری بهره گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۶    
پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت صدیقه طاهره(س) در حسینیه امام خمینی و با حضور امام خامنه ای برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه برند و نام حسینیه ایران باید برای یزد در هر شرایطی حفظ شود، گفت: نظارت بر محتوا و ساخت فیلمهای تلویزیونی و سینمایی افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
مجمع ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور خیرین و مسئولان در کتابخانه مرکزی اردبیل تشکیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در طرح نظارت نوروزی در نوبت های کاری متعدد تمامی واحدهای صنفی را به طور ویژه کنترل می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل تعاون روستایی استان بوشهرگفت: میوه شب عید به میزان 550 تن شامل سیب و پرتقال ذخیره سازی و اکنون این میوه ها با نرخ مصوب در 72 مرکز در شهرهای مختلف استان بوشهر توزیع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۶    
فرماندارخوی گفت: شهرستان خوی از نظر رفع موانع تولید در سطح شهرستانهای استان آذربایجان غربی در رتبه شاخص قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۰    
امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: مردم باید با تمسک به سیره اهل بیت (ع) در آستانه عید نوروز از تجملات و اسراف پرهیز کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی در دولت تدبیر و امید بدون هرگونه خط قرمزی انجام می شود و هرکس در هر پست و مقامی که باشد اگر مرتکب تخلف اقتصادی شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۷    
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح نوروزی پلیس استان سمنان از فردا (بیست و پنجم اسفندماه) آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: روستاهای بخش مرکزی خلخال با جذب بیشترین اعتبار سال عمرانی قابل توجهی داشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مطالبات مراکز درمانی استان تا پایان دی ماه از بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نیروهای مسلح و کمیته امداد، 110میلیارد و 300 میلیون تومان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۸    
تصویب بودجه شهرداری در آخرین جلسه سال 94 شورای شهر رشت باز هم ناقص ماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۳    
مقاله ترکی الفیصل تحت عنوان نه، آقای اوباما خلاصه ای از ناامیدی عربستان سعودی از اظهارات اخیر باراک اوباما متحد بزرگ سعودی است که در مجله آتلانتیک منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: در رابطه با اعطای تسهیلات بانک ها به متقاضیان معرفی شده از ناحیه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که رأی کمیته انضباطی در خصوص مدافع تیمش برای او تعجب برانگیز بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از تصادف مرگبار سه دستگاه موتورسیکلت در خیابان مفتح جنوبی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه ایران پس از توافق هسته ای نگاهش به کشورهای شرقی جدی تر خواهد بود و سال های آتی قطعا سال های رشد کشورهای شرقی می باشد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیات بودجه دودوازدهم را تصویب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۲    
مقامات بحرینی زینب الخواجه فعال بحرینی را به همراه کودک یک ساله اش بازداشت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۹    
تیم فوتبال نساجی مازندران برابر تیم ایران جوان بوشهر به پیروزی پرگل دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تولیدات داخلی استان لرستان در قالب اقتصاد مقاومتی تقویت و از واردات بی رویه به ویژه در حوزه دامداری و کشاورزی جلوگیری شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۶    
شهردار کردکوی گفت: باوجود بدهی بیش از 2 میلیارد تومانی امروز هیچ بدهی به کارکنان خود نداریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصولگرایان واقعیت کشور هستند و کسانی که کف رأی آنها یک میلیون نفر است، ما نمی توانیم آنها را با نگاه حذفی ببینیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف 156هزار و 105 عدد مواد محترقه پیش از مراسم چهارشنبه سوری در استان گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: از هشت خانواده معظم شهدای آستارا در طول هفته بزرگداشت مقام شامخ شهدا در قالب طلایه داران نور تجلیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۱    
جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه به دلیل عدم حضور اعضای این شورا برگزار نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: استانداری اردبیل رتبه نخست کشور را در زمینه توزیع اعتبارات به دهیاری های را کسب کرد و با اهتمام استانداری توسعه پایدار روستاها در اردبیل افزایش می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی مقابل شهرداری اراک به فینال لیگ برتر رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، در ثبت نام یا عدم ثبت نام علی کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نقشی نداشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: میوه شب عید در استان گلستان در 95 مرکز در شهرهای مختلف استان توزیع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۹    
مدافع تیم فوتبال استقلال نسبت به اتفاقات تمرین امروز (دوشنبه) این تیم واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۳    
در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مباحث مختلف از جمله گلایه از توسعه نامتوازن شهر شیراز تا تقدیر از عملکرد موفق شهرداری شیراز در توسعه فضای سبز مطرح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۰    
تیم بسکتبال نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، مقابل شیمیدر تهران به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۷    
مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به کاهش 21 درصدی وقوع جرایم امسال نسبت به سال گذشته در تویسرکان گفت: با اجرای طرح های پیشگیرانه شاهد ارتقاء امنیت در شهرستان بودیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۱    
معاون وزیر خارجه کویت تأکید کرد که کشورش درک می کند که حزب الله بخشی اساسی در دولت و پارلمان لبنان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۸    
رئیس سازمان توسعه و نگهداری امکان ورزشی پیشرفت در ساخت ورزشگاه نقش جهان را مهم ترین اتفاق ورزشی سازمان متبوعش در سال 94 عنوان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز توزیع میوه و مرغ تعاونی ویژه ایام نوروز در استان فارس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
نماینده روسیه در سازمان ملل امروز دوشنبه گفت: مسکو مخالف اعمال تحریمهای جدید علیه ایران به خاطر آزمایش موشک های بالستیک است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در 12 ماه امسال 3.6 میلیون عدد مواد محترقه در استان بوشهر به ارزش 9.5 میلیارد ریال کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۳    
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: امسال بیش از 256 کیلوگرم انواع موادمخدر در گنبدکاووس کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۳    
رئیس فدراسیون تکواندو ابراز امیدواری کرد که فدراسیون های المپیکی تا زمان برگزاری المپیک 2016 دیگر دغدغه مالی نداشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران انتظامی استان یک محموله 135 کیلوگرمی موادمخدر تریاک را از یک دستگاه خودرو کشف کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 کشور گفت: با عدم استقبال مردم از خط آهن گرگان-اینچه برون امکان دارد تا قطار این خط از استان گلستان گرفته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: تصمیم امروز فدراسیون والیبال تغییر نخواهد کرد و تیم والیبال بانک سرمایه با عنوان قهرمانی در لیگ برتر قطعا نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
نخستین کاروان برادران راهیان نور شهرستان گرگان امروز به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
معاون حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۱    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: امشب جلسه ای میان محمدباقر نوبخت و وزیر ورزش و برخی از فدراسیون های المپیکی برگزار می شود تا مشکلات اخیر را دیگر نداشته باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۸    
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی، این استان را یکی از قطب های اصلی گردشگری ایران دانست و گفت: متأسفانه در زمینه تبلیغات و معرفی این پتانسیل بسیار ضعیف عمل کرده ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: پیرو جلسه مشترک با صندوق کارآفرینی امید، این صندوق با پرداخت تسهیلات از مهندسان استان حمایت می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
آیین اهدای جایزه بین المللی باروت خیس باحضور مسئولان و کاروانهای راهیان نور در پادگان شهید باکری خرمشهر برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: وزیر ورزش بر آمادگی تیم ها در آستانه المپیک تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
تیم ماشین سازی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم داماش گیلان بگذرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری از کاهش 90 درصد آتش سوزی در مراتع این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: سیزدهمین نشست سبک زندگی اسلامی بسیج دانشجویی با موضوع علوم انسانی و مهندسی سبک زندگی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه مجلس دنباله رو دولت مجلس ایده آل ما نیست،گفت: ندای ایرانیان حزب انتخاباتی نیست که با اتمام انتخابات کرکره اش را پایین بکشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: برای طرح نوروزی در استان گلستان 141 محور استان ایمن سازی و زیباسازی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور دوباره در عرصه انتخابات این فدراسیون تصمیم جدیدی نگرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
دیدار تیم خیبر خرم آباد با پیکان تهران با نتیجه 0-0 به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: شهرداری راهکاری را برای هندبال خیابانی پیش بینی کرده تا 3 محل زمین های روباز را به هیئت معرفی کند تا استعدادیابی از سوی هیئت هندبال صورت گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
فرماندار گلپایگان گفت: نخستین محموله نوروزی میوه شب عید شامل 45 تن پرتقال و 25 تن سیب امروز وارد شهرستان شد و به تدریج توزیع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای دوستانه مقابل تیم ستارگان هنر و موسیقی به یک پیروزی پرگل دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۴    
یک هواپیمای نظامی روسیه حامل مقادیری سلاح و مهمات در فرودگاه بین المللی اربیل واقع در شمال عراق به زمین نشست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۱    
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: بنا نیست مجلس آینده مجلسی باشد که فراتر از توانایی و استطاعت خود، معجزه عجیب و غریبی کند ولی مردم این انتظار را دارند که مجلس دهم با آرامش و امید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه گفت: همزمان با ایام فاطمیه 50 مبلغ دینی جهت تبلیغ به مناطق روستایی و شهری در مراغه اعزام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۵    
در هفته سوم مرحله نهایی لیگ آزادگان تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه یک بر صفر تیم کیمیا فرآیند تهران را با شکست بدرقه کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان به دلیل آسیب دیدگی در بازی هفته جاری تیمش، برای یک ماه از همراهی نراتزوری محروم شد و یکی از بازی های حساس تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایلوت اجرای طرح جدید مقررات ملی ساختمان در کشور انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۹    
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 درصد افزایش کشف مواد محترقه پرخطر و کم خطر را داشته ایم.