دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 5 بهمن 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 2 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 3 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 4 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 5 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 6 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 7 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 8 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 9 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 10 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 11 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 12 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 13 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 14 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 15 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 16 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 17 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 18 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 19 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 20 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 21 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 22 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 23 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 24 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 25 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 26 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 27 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 28 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 29 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۹    
یک باستانشناس گفت: در کاوش جوار برج طغرل بقایای آوار انبوه و متراکمی از آجر و مصالح خرد شده در سرتاسر کارگاه ها شناسایی شد که با توجه به وضعیت تخریب و شدت آن و نیز سایر اطلاعات به دست آمده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۳    
قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: حدود 60 درصد از 3 میلیون تن تولیدات محصولات زراعی و باغی استان از طریق اراضی دیم حاصل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۵    
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انحرافات ایجاد شده در انقلاب اصل انقلاب را تهدید می کند گفت: رکود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: 124 نفر از بسیجیان شهرستان املش سال گذشته 13 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی دریافت کرده اند که در این راستا زمینه اشتغال برای 165 نفر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۱    
آیت الله خسروشاهی، وقتی با فدائیان اسلام و سپس با امام آشنا می شوند، شجاعانه و عاشقانه در وادی مبارزه با رژیم طاغوت قدم گذارند و برای افشای چهره واقعی رژیم پهلوی قدم بردارند و برای افشای چهره واقعی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۵    
مدیر اجرایی آستان امامزاده هلال بن علی(ع) گفت: اسناد گردآوری شده از مبارزات انقلابی مردم آران و بیدگل با رژیم ستم شاهی در ایام الله دهه فجر در قالب مجموعه نمایشگاهی در حرم مطهر هلال بن علی(ع) به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۵    
ماجرای عکس عباس شیرمحمدی عکاس با سابقه ایرانی از مراسم تحلیف دونالد ترامپ و البته تشکر ویژه و توئیتری رئیس جمهور آمریکا از او دیروز در بسیاری از رسانه ها منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۷    
با گذشت هفت روز تمام از وقوع حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، مأموران همچنان بی وقفه تلاش می کنند تا هر چه سریع تر آواربرداری پایان یابد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۵    
فرماندار بهاباد با اشاره به خریداری لوله های 24 کیلومتر از خط انتقال گاز به بهاباد، گفت: 75 درصد عملیات انتقال گاز به بهاباد تا پایان سال انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۹    
روزی برای خودم کسی بودم و هیچ کس را قبول نداشتم، زیباترین صورت و شیک ترین لباس برای من بود، اما برای اینکه من به مواد کشیدن همسر و همدمم اعتراض نکنم مرا هم هم دود خودش کرد و...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روزهای پنجشنبه و شنبه به علت وزش باد نواحی مرزی استان غبار آلود می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۹    
همایش ملی روش های نوین احصای درآمد پایدار در شهرداری های کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی در ساری برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از راه اندازی سامانه سپهتن در این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۶    
جشنواره تئاتر فجر با اجرای 10 نمایش در بخش صحنه ای و 7 نمایش در بخش محیطی، ششمین روز خود را سپری می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۹    
با حضور مسولان شهرستانی بیش از 800 عدد قلیان در محل دفن زباله شهر دهدشت امحاء شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۷    
صوت روضه خوانی میثم مطیعی به مناسبت شهادت آتش نشانان منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۸    
فرمانده سپاه ناحیه دامغان از ارسال حدود 300 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم دامغان به جبهه های مقاومت در سوریه در قالب چهار مرحله تا به امروز خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نبود سیاست برای اشتغال در برنامه های قبلی توسعه گفت: متاسفانه در هیچ کدام از برنامه های توسعه قبلی سیاستی برای اشتغال وجود نداشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۱    
تیم فوتبال صنعت مس کرمان امروز در استادیوم 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۱    
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در چارچوب قانون اساسی و بعد نظارتی درباره برادر رئیس جمهور به آقای روحانی تذکر داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۵    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از 134 پروژه مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 22 طرح اقتصاد مقاومتی در این سازمان در حال اجرا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۶:۳۰    
سرمربی استقلال با اشاره به محرومیت این باشگاه از نقل وانتقالات گفت: از همه می خواهم کمک کنند تا مشکل حل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۴۵    
دروازه بان ایرانی جدید تیم ماریتیمو پرتغال از حضورش در این تیم ابراز خرسندی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۳۹    
انتقال دروازه بان جوان ایرانی به تیم لیگ برتری ماریتیمو در دو روزنامه مطرح ورزشی پرتغال بازتاب داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۱۴    
ستاد هماهنگی شورایاری ها و ستاد ساماندهی مشارکت های اجتماعی محلات شهر تهران در اطلاعیه ای از عموم شهروندان انقلابی و قدرشناس تهران برای حضور در مراسم تشییع شهدای آتش نشان در روز پنجشنبه دعوت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۹    
دانش آموزان اهوازی با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اهواز به شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۰    
دبیر هفدهمین کنوانسیون جهانی گردشگری گفت: هفدهمین دوره کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری جهان در کاشان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۷    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: توسعه20 برابری حرم حضرت علی(ع) با احداث صحن حضرت زهرا(س) میسرمی شود، زیرا این صحن 220 هزار مترمربع زیربنا دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۵    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: به علت طرح های در حال اجرا در اطراف حرم مطهر و برخی اماکن پرتردد قم، راه امدادرسانی به آن ها مسدود است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۴    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با بهره برداری از محور پاتاوه به دهدشت مسافت بندرامام تا اصفهان 200 کیلومتر کاهش می یابد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۶    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 178 قلم شی تاریخی در نمایشگاه 14 قرن هنر و تمدن ایران در دوره اسلامی در موزه کوهسنگی مشهد به نمایش گذاشته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام نیروهای امدادی سطح استان در این روزها به دلیل بارندگی شدید در آماده باش کامل در حال کمک رسانی به مردم هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۸    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: طرح های حرفه و مهارت آموزی استان براساس ظرفیت های استان و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی طراحی و تدوین شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: معماری در حرم های عتبات عالیات باید به صورت سنتی و بدون معماری غربی باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۴    
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان، وضعیت هوای قم را در روزهای آینده بارانی دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: 500 واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه و بویراحمد با امکانات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همکاری بنیاد مسکن احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۸    
فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش امام علی(ع) در منطقه عمومی غرب کشور به مدت چهار روز برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۷    
در حالی که 6 روز از تخریب ساختمان پلاسکو گذشته و بیش از 70 درصد آواربرداری انجام شده است، اما همچنان آتش از زیر آوار باقی مانده زبانه می کشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذاری بنیاد برکت در حوزه های گردشگری و کشاورزی می تواند نرخ بیکاری را در کهگیلویه و بویراحمد کاهش دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۴    
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: با تهیه اطلس مناطق پرخطر قم باید اماکن تجاری و مرکزی شهر با توجه به بافت قدیمی خود حداقل ترین های ایمنی را در نظر بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در پی آماده باش و امدادرسانی به موقع دستگاه های متولی در پی بارندگی شدید در سطح استان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۱    
استاندار قزوین گفت: اهمیت و کارکرد بیمه ها موضوعی بسیار مهم و ضروری بوده که باید برای مردم تبیین شود و اصحاب رسانه در تحقق این مهم نقش به سزایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۹    
مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مسابقات عملیاتی و ورزشی آتش نشانان بنادر کشور با نام جام دریانوردان با شرکت 11 تیم به میزبانی بندر بوشهر آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۱    
در میان تلی از آوار، بتن و آهنهای گداخته ساختمان پلاسکو، آتش نشانان قرآنی را یافتند که در ساختمان پلاسکو نسوخته و احساس خود را با یک بوسه بر آن به نمایش گذاشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۱    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوارم با اخلاص و همدلی و تلاش های بی وقفه مردم و مسئولان بتوانیم راه توسعه همه جانبه استان کردستان و شهرستان مریوان را بیش از گذشته فراهم کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: اولویت سال 95 تکمیل پروژه های عمرانی در حال ساخت است اما در تلاشیم یک مرکز درمانی ویژه بیماران خاص در شرق و مرکز و یکی در غرب شیراز احداث کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۹    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: امسال مدرسه انقلاب در 3 هزار و 500 مدرسه کشور برپا می شود تا مفاهیم انقلاب از طریق دانش آموزان به همسالان آنها منتقل شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۳    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: باید امکان اینکه واحدهای تجاری استان قم قبل از گرفتن پروانه کسب از آتش نشانی مجوز ایمنی دریافت کنند، فراهم شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۱    
نخستین سالگرد روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی بلوطکی، از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس شورای شهر قم گفت: باید در برنامه ششم به مباحث مدیریت شهری به منظور جلوگیری از حوادث تأکید می شد، اما برخلاف برنامه های قبلی که تأکیداتی در بحث کلان و مدیریت شهری وجود داشت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۱    
مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در امور بسیج گفت: امروزه امنیت، آرامش، پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم به برکت خون شهدای عزیزمان است که امیدوارم بتوانیم راه این شهدا را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۹    
نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: اجرای طرح موفق بیمه سلامت در دولت یازدهم بسیاری از هزینه های خانواده ها را در حوزه درمانی کاهش داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۹    
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه تقویت همدلی از برکات بازگشت شهداء به کشور است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۸    
فرماندار شهرستان عسلویه گفت: با اجرای طرح های عمرانی در عرصه های مختلف در سه سال گذشته 650 میلیارد ریال در عسلویه هزینه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۸    
مشاور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طرح ملی پیمان منطقه 8 کشور به میزبانی هلال احمر بوشهر با حضور سرگروه های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و جزیره کیش برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
مدیرعامل همیاری شهرداری های استان مرکزی با بیان اینکه پروازهای اراک به مشهد به سبب مشکل فرودگاه مشهد تعلیق شد گفت: نیاز شهرداری های استان مرکزی از هپکو تأمین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهیدان جان خودشان را دادند تا همه ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و بتوانیم رشد کنیم و در مقابل دشمنان ایستادگی داشته باشیم و امنیت کنونی کردستان مدیون همین ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۵    
شعری منتشر نشده از آیت الله خسروشاهی درباره زیارت امام رضا(ع) در ایام درگذشت ایشان منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: لازم است رئیس جمهور محترم برای تنویر افکار عمومی درباره ارتباط برادرش با متهمان بانکی توضیح دهد و سکوت نکند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۴    
بازیگر نقش مقام معظم رهبری گفت: در کاخ نیاوران و در 2 ساعتی که گریم شدم، اصلاً به آیینه نگاه نکردم و سپس دیدم همه افراد پشت صحنه با حیرت مرا نگاه می کنند که گفتند ما فکر کردیم حضرت آقا به اینجا آمده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۴    
به اعتقاد کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی، نیروهای لباس سرخ در ارتش رژیم صهیونیستی تنها جنبه دفاعی و شبیه سازی جنگ با حزب الله و حماس دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۴    
به اعتقاد پژوهشگر مسائل کردها در غرب آسیا، یک باور عمومی در بین کردها وجود دارد که هر زمانی که جمهوری خواهان قدرت را به دست می گیرند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۳    
عضو انجمن کارفرمایی طراحی و معماری ساختمان تهران از تهیه آیین نامه غیردولتی ارزیابی ساختمان های نفیس ماندگار در کشور خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۳    
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با شرکتهای تولیدکننده و وارد کننده سموم قرار است تا سال 2017 برخی برندهای جهانی با انتقال تکنولوژی در ایران تولید شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۲    
بر فراز رشته کوه آلپ در سوئیس هتلی وجود دارد که جز یک تخت ، هیچ دیوار، سقف و یا حمامی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۷    
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تصویب و تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی، خدماتی و اقتصادی پارس آباد در اولویت کاری قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۹    
مراسم استقبال از پیکر مطهر 20 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، جانشین سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار سنندج و اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۶    
مدیرعامل شرکت گاز گلستان از وصل جریان گاز همه جایگاه های CNG استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر اینکه معیشت مردم اولویت توسعه شرق استان هرمزگان باشد گفت: شهرستان سیریک یکی از مناطقی است که باید در توسعه آن، معیشت مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۳    
سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان شمالی گفت: عشایر خراسان شمالی سالانه بیش از 10 هزار مترمربع صنایع دستی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گفت: تاریخچه آموزش و پرورش استان در قالب چند جلد کتاب تهیه شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۸    
رئیس شورای شهر همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در رشد و توسعه ورزش هایی نظیر بولینگ، بیلیارد و بولس را دارد و انتظار می رود همکاری های لازم در زمینه صورت گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۶    
رئیس شورای علمی کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در دوره کنونی با معماری کارت پستالی مواجه شده ایم و افراد با نگاه کردن به کارت پستال های غربی آن را در کشور نیز اجرا می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۱    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید قرآن در هیئت های مذهبی مهجور باشد، گفت: قرآن باید با قرائت خوب همراه با فهم باشد و قاریان قرآنی در هیئت های مذهبی تربیت شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بخشی از اعتبارات دستگاه های اجرایی استان اردبیل به سمن های حوزه جوانان اختصاص می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: نام های خارجی مثل هایپر مارکت، بست هایپر و سوپرمارکت از جمله واژهایی است که مورد قبول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۳    
شهردار اردبیل گفت: به منظور کیفی سازی خدمات ارائه شده به همشهریان اردبیلی در مواقع بحران بخش امدادرسانی سازمان آتش نشانی تجهیز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۳    
فرماندار کوهدشت به وجود مشکل آب آشامیدنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای کشاورزی و صنعت آب کافی در این شهرستان وجود ندارد بنابراین احداث سد معشوره حق طبیعی و مسلم مردم این منطقه و مطالبه عمومی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی چهارمحال و بختیاری گفت: مداحان و هیئت های مذهبی می توانند با مراجعه به سایت طوبی به آدرس tooba.tdm-ido.ir ثبت نام کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دو سارق حرفه ای که در تحقیقات پلیس فتا استان به اتهام سرقت های میلیونی از کارت های عابربانک دستگیر شده بودند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: دوره بازآموزی مربیان اسکان اضطراری کشور به میزبانی ساوه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از 30 درصد شکایات وارده به دیوان مربوط به ادعای سابقه بیمه شدگان است که با اصلاح دستورالعمل ها شاهد کاهش 40 درصدی شکایات و جلب نظر مشتریان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۹    
رئیس کنگره تاریخ معماری و شهرسازی مازندران از برگزاری کنگره معماری و شهرسازی ایران با محوریت مازندران در بابلسر و ارسال 80 مقاله به دبیرخانه این کنگره خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۷    
فرمانده سپاه کلاله گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستان کلاله به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
دبیر ستاد دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 57 جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر در مراکز خدمات کشاورزی و دهستان های استان کرمانشاه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری سمنان با اشاره به وجود زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان سمنان وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۸    
معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رزمندگانی که در جبهه های جنگ هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و برای ثبت سوابق خود پرونده ای تشکیل نداده اند بر اساس ابلاغیات دریافتی تا پایان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۹    
رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با بیان اینکه ایران چهارمین کشوری است که میزبان پناهندگان به مدت طولانی است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۷    
فرماندار ساری با اشاره به افزایش سرانه مطالعه در استان گفت: ساری نامزد شهرهای کتابخوان کشور شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۷    
معاون استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت های استان زنجان و فعالیت پرشور هلال احمر در بحرانها و حوادث گفت: نیاز است تا یک بالگرد امدادی در زنجان مستقر شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: نیاز است در بحث شهرسازی انقلاب فرهنگی ایجاد کنیم و همه باید در این راه گام برداریم و تلاش کنیم طرح هایی که ارائه می شود مطابق با اصول ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۳    
معاونت نهاد کتابخانه های همدان از برگزاری 30 عنوان برنامه در کتابخانه های همدان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: 19 بهمن ماه جاری عضویت در تمام کتابخانه ها رایگان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس فدراسیون ورزش سه گانه کشور با بیان اینکه تمام ورزشکاران سه گانه باید بیمه شوند گفت: مسابقات ورزش سه گانه بانوان سال آینده برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج گفت: اصرار برای ادامه همکاری با پیمانکار قطار شهری کرج درست نیست چراکه در 10 سال گذشته پیمانکار نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۷    
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: کاهش شدید دما در ایلام سبب آسیب به تأسیسات آبی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: سیمای بیماری ها در کشور تغییر کرده به طوری که بیش از 80 درصد بیماری ها در کشور ایران از نوع بیماری های غیرواگیر هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اهداف ذاتی دستگاه قضا گفت: در شرایط امروز دستگاه قضا برای احقاق حق مردم به همکاری همه دستگاه های اجرایی نیاز دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۲    
سخنگو و قائم مقام باشگاه استقلال گفت: اکنون وقت بررسی چرایی محرومیت استقلال از نقل و انتقالات نیست و باید همه دلسوزان استقلال تلاش خود را برای جلب رضایت شاکی یا شاکیان انجام دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه خرمدشت گفت: کمیته امداد امروز به پناهگاهی برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده است ولی این به معنای رفع تکلیف از باقی افراد نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۴    
شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای ایمن سازی ساختمانهای عمومی اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.