پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 19 شهریور 1397 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 28 بهمن 1396 تهران پرس 31 فروردین 1397 تهران پرس 31 اردیبهشت 1397 تهران پرس 31 خرداد 1397 تهران پرس 31 تیر 1397 تهران پرس 31 مرداد 1397 تهران پرس 30 مهر 1397 تهران پرس 15 آبان 1397 تهران پرس 6 آذر 1397 تهران پرس 1 شهریور 1397 تهران پرس 2 شهریور 1397 تهران پرس 3 شهریور 1397 تهران پرس 4 شهریور 1397 تهران پرس 5 شهریور 1397 تهران پرس 6 شهریور 1397 تهران پرس 7 شهریور 1397 تهران پرس 8 شهریور 1397 تهران پرس 9 شهریور 1397 تهران پرس 10 شهریور 1397 تهران پرس 11 شهریور 1397 تهران پرس 12 شهریور 1397 تهران پرس 13 شهریور 1397 تهران پرس 14 شهریور 1397 تهران پرس 15 شهریور 1397 تهران پرس 16 شهریور 1397 تهران پرس 17 شهریور 1397 تهران پرس 18 شهریور 1397 تهران پرس 19 شهریور 1397 تهران پرس 20 شهریور 1397 تهران پرس 21 شهریور 1397 تهران پرس 22 شهریور 1397 تهران پرس 24 شهریور 1397 تهران پرس 25 شهریور 1397 تهران پرس 26 شهریور 1397 تهران پرس 27 شهریور 1397 تهران پرس 29 شهریور 1397 تهران پرس 30 شهریور 1397 تهران پرس 31 شهریور 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۸    
حضور اهال ایی رسانه در اردوها و تمرین ها ی تیم های ورزش ایی زنان همیشه با سخت گیری های مسئولان مواجه شده است اما فدراسیون فوتبال در چند ماه اخیر درها را به روی رسانه ها بسته است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۲    
قیمت دلار در بازار تهران 14 هزار و 100 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 530 هزار تومان ثبت شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۲    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز صحنه مبارزه با دشمن خدمت رسانی به مردم، توسعه و تقویت معیشت مردم و اقتصاد کشور است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
تولید هلکوپترهای خودران و بدون نیاز به خلبان هنوز چندان متداول نیست، اما گسترش این پدیده می تواند نحوه انجام عملیات امداد و نجات را متحول کند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی تعزیرات حکومتی از کشف محموله 50 میلیاردی لوازم یدکی با گزارش های مردمی خبر داد و گفت: متهم این پرونده که فردی دو تابعیتی بود، با رای شعبه رسیدگی کننده روانه زندان شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رکورد نرخ تورم 49 درصدی همچنان باید در دست مرحوم هاشمی بماند و کار به جایی نکشد که دولت روحانی آن را بشکند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۷    
در حالی اتاق بازرگانی ادعا می کند که اجرای دستورات FATF منجر به کاهش تحریم ها خواهد شد که در ماه های اخیر، شاهد خروج شرکت ها و بانک های اروپایی از ایران به دلیل بازگشت تحریم های آمریکا هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۷    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت، گفت: این لایحه فعلا در قوه قضائیه است و ما پیگیری های متعددی را انجام داده ایم و در حال رایزنی و برگزاری جلسه با ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۷    
سرپرست باشگاه استقلال گفت:محور جلسه روز گذشته ما با داورزنی ارسال مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام ملت های آسیا در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بولیوی خواهد رفت.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
با تلاش فدراسیون فوتبال به احتمال فراوان تا امروز علی دایی و مسعود همامی با باشگاه پرسپولیس به توافق برسند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
حجم نقدینگی در پایان تیرماه امسال با 20.1 درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال به 1602 هزار میلیارد تومان رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
هافبک عراقی پرسپولیس معتقد است نماینده قطر در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به دردسر خواهد افتاد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره منع فعالیت بازنشستگان ارائه کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تقدیم طرح استیضاح آخوندی با بیش از 40 امضا به کمیسیون متبوعش خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس مرکز اطلاع ها و کنترل ترافیک راه ور ناجا گفت: تجزیه و تحلیل تصادف های مرداد ماه نشان می دهد که تن ها 4 تخلف، علت 80 درصد تصادف های جاده ای بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
پسر 16 ساله ای که پدرش به او پول نداده بود به پل ای در نزدیک ای خانه اش رفت و در برابر چشمان حیرت زده خواهرش با سقوط آزاد خودش را کشت.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
جانشین سرکلانتری ششم پلیس پیش گیری پایتخت از دست گیری سارق ای خبر داد که از ساده گی و غفلت شهروندان سوءاستفاده کرده و موجودی حساب آنها را خالی می کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
جدیدترین سریال سازمان هنری رسانه ای اوج که قبل از این آشوب نام داشت به مینو تغییر نام داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۱    
یک مجری افغانستانی گفت: مردم افغانستان، طنز ایرانی را خیلی خوب می فهمند و با آن ارتباط برقرار می کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۱    
سرمربی پیش این تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازیکنان تهاجم ای بازی کنند و به خط دفاع السد فشار بی اورند، مدافعان این تیم آسیب پذیرند و استقلال می تواند به گل برسد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۸    
برخی منابع اعلام کردند که وزیر انرژی آمریکا این هفته با همتایان روس و عربستانی خود دیدار خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۸    
تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نمایندگان در نظر دارند آرا خود را به صورت داوطلبانه اعلام کنند و در این خصوص کمپینی به نام شفافیت آرا تشکیل شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه بررسی قانون جامع بانکداری در این کمیسیون گفت که این مصوبات به استقلال بیشتر بانک مرکزی منجر می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۸    
تهران -ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نور از تسهیلات جدید این دانشگاه برای پرداخت شهریه دانشجویان خبر داد و گفت : دانشجویان دانشگاه پیام نور کم ترین میزان شهریه را پرداخت می کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۸    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در واکنش به تجمع اعتراضی بازنشستگان این دانشگاه می گوید "به آنها گفته ایم باید شکایتشان را سازمان برنامه و بودجه ببرند اما مایل هستند هرازچندگاهی به این بهانه ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۸    
مسکو - ایرنا - وزیران امور خارجه روسیه و اردن درباره بازگشت پناهندگان سوری به کشور خود تلفنی مذاکره کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۸    
سمنان- ایرنا- سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش روز دوشنبه مرکز آموزشی بنت الهدی را در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار در استان سمنان افتتاح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه دوران بزن در رو در عرصه جهانی پایان یافته است ، گفت: اقدام خصمانه علیه کشور را پاسخ 10 برابری می دهیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۴    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: از مردم هم بابت مشکلات عذر خواهی می کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که مجبوریم صورت مان را با سیلی سرخ کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۷    
واقعیت این است که قرائت واحدی از اسلام وجود ندارد ولی مردم ایران در سال 57 قرائتی از اسلام را در انقلاب برگزیدند که نماد آن طالقانی بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۷    
بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دستاوردهای سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان را تشریح کرد و گفت: عملیات اجرایی مرکز تروما طی دو ماه آینده آغاز می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۷    
بررسی های مرکز پژوهش های مجلس در قراردادی که با شرکت توتال برای فاز 11پارس جنوبی امضا شد، قیمت گاز خریداری شده از این شرکت بعد از راه اندازی میدان، حدودا 4.5 برابر نرخ متعارف تعیین شده بود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
پکن- ایرنا- سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا در حوزه اقتصادی بر آمادگی این کشور برای پاسخ به هرگونه اقدام جدید تجاری آمریکا تاکید کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: همزمان با ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان سه جایگاه ثابت عرضه دام بهداشتی درپایتخت به شهروندان خدمت رسانی می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
به تازگی یک میکروسکوپ طراحی شده که مجهز به دوربینی با قدرت بزرگنمایی هزار برابر است و بدون دردسر به شما امکان مشاهده دقیق ترین و جذاب ترین جزئیات دنیا را با وضوح HD می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی در کنار توانمندی های صنعتی، در حوزه عشایری هم از ظرفیت بالا برخوردار است و یک چهارم گوشت قرمز استان توسط عشایر تامین می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
به دنبال ورود یک خودرو به باند فرودگاه، پروازهای فرودگاه لیون فرانسه لغو شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۹    
مدیر مدرسه علمیه قم نوشت: اگر چه حوزه فعلی دارای خلل هایی است و با حوزه مطلوب و تراز انقلاب اسلامی فاصله دارد ولی وضعیت کنونی حوزه با پیش از انقلاب و حتی سنوات گذشته خود قابل مقایسه نیست.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۹    
یک اقتصاددان با اشاره به زمزمه های تصمیم دولت مبنی بر افزایش دوباره حقوق ها گفت که این مساله به همراه افزایش نرخ ارز می تواند دولت را در یک دوره تسلسلی باطل بیندازد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۹    
رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نرخ ارز طی چهل سال گذشته کمترین افزایش را نسبت به کالا و خدمات داشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۹    
پس از آنکه دیروز قیمت طلا و ارز به میزان قابل توجهی کاهشی شد، امروز دوباره روند افزایشی به خود گرفت و هر سکه بهار آزادی با افزایش 300 هزار تومانی قیمتف به چهار میلیون و 370 هزار تومان رسید و هر گرم ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۹    
عرضه ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی، امروز هم ادامه یافت با این تفاوت که دلار در اختیار مسافران قرار نمی گیرد؛ ولی نرخ یورو نسبت به روز گذشته 1000 تومان کاهش یافته و به 13700 رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۶    
شهرکرد- تیم کبدی بانوان چهارمحال و بختیاری به مسابقات کشوری اعزام شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۶    
بهار - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 8 انبار کالای احتکار شده شامل انواع اقلام خوراکی، صنعتی و کشاورزی طی ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۶    
ساری- ایرنا -کارشناس مسئول مرکبات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز برداشت میوه پائیزی نارنگی پیش رس خبر داد و خطاب به شهروندان گفت که این نوع نارنگی ها در رنگ کامل سبز به مرحله برداشت می رسند و ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۶    
تهران - ایرنا - مرحله جدید اردوهای آماده سازی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران با حضور 20 جودوکار آغاز شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس افتتاح و بهره برداری 5020 واحد مسکن مهر را تحویل یک شهر دیگر به پردیس دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
شهرری- ایرنا- مزار آیت الله طالقانی امروز دوشنبه با حضور مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، خانواده این مرجع عالیقدر و جمعی از مردم ولایتمدار در بهشت زهرا(س) گلباران شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
تهران- ایرنا- برخی ناظران می گویند جامعه در کشاکش چالش های اقتصادی و معیشتی آسیب هایی چون خودکشی را بیشتر به چشم می بیند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
خرم آباد- معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 10 همایش طلایه داران تبلیغ ویژه ایام محرم در لرستان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر ارتباطات حکم دیوان عدالت اداری برای حذف هزینه آبونمان تلفن ثابت از قبوض مشترکان را لازم الاجرا دانست و گفت: این حکم به مخابرات ارجاع داده شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
گرگان – ایرنا – رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ فرهنگی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور بوده، وظیفه مسوولان ترویج روح امید و رفع مشکلات جامعه است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
بغداد – ایرنا – دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان در عراق در خصوص ادعای مخالفت مرجعیت دینی با برخی از شخصیت ها برای تصدی پست نخست وزیری در عراق گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور صبح امروز در اعتراض به قطع همکاری این دانشگاه با 120 نفر از اعضای هیات علمی تا پایان شهریور ماه مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
همدان - مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: تاکنون با 277 نفر از مفاخر و شخصیت های مطرح 5 استان غرب کشور مصاحبه تاریخ شفاهی انجام شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
گر چه بعد از جهش قیمت دلار تا 15 هزار تومان، این ارز در شیب کاهشی قرار گرفت و در روز گذشته تا 12 هزار و 400 تومان کاهش داشت، برای امروز بار دیگر روند بازار معکوس و رو به افزایش شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۷    
نیویورک تایمز نوشت: مقام های آمریکا بعد از گذشت 17 سال از جنگ افغانستان و به سبب طولانی شدن بیش از حد این جنگ و وخیم تر شدن وضعیت در آن رو به اغراق در ارزیابی هایشان نسبت به پیشرفت وضعیت آورده اند در ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۷    
همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مجتمع تاریخ پژوهی غرب کشور در همدان به عنوان طرح ملی پیگیری شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۷    
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی در جامعه، تکلیف اولویت دار و مهم روحانیون و طلاب است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه تاکنون در این کمیسیون هیچ گونه بحثی در مورد تعطیلی مدارس نشده است، گفت: بر این اساس طرح تعطیلی زمستانی مدارس در سال جاری منتفی است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴    
پیش نویس کتاب های درسی پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای به منظور آشنایی بیشتر دبیران، صاحب نظران و کارشناسان در دسترس عموم قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴    
تهران - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مجموعه قوای حاکمیتی و دستگاه های مختلف اجرایی در سال های اخیر رویکرد مناسبی به پدافند غیر عامل داشتند و لازم است به صورت مستمر در برنامه های ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴    
دیده بان حقوق بشر امروز دوشنبه گزارش داد جامعه بین المللی باید تحریم هایی را علیه چین به واسطه رفتارش با اقلیت های ساکن در غرب این کشور اعمال کند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴    
تهران- ایرنا- دله علی بازیکن تیم ملی انگلیس به دلیل مصدومیت در بازی مقابل اسپانیا در رقابت های لیگ ملت های اروپا از ترکیب سه شیرها کنار گذاشته شد و به لوک شاو دیگر بازیکن مصدوم این تیم پیوست.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس شورای مرکزی زکات با بیان اینکه توسعه کشاورزی موجب رونق زکات در جامعه می شود، گفت: کشاورزی پایه زکات محسوب می شود ضمن اینکه با تغذیه عمومی مردم سروکار دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۱    
ساری -ایرنا - استاندار مازندران با بیان این نکته که امروز آخرین نسخه عملیات دشمن ساقط کردن امید مردم و کم کردن ارزش پول ملی کشور است، گفت: همه باید هوشیار باشیم و در جهت قوام اقتصادی کشور تلاش کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۸    
سنندج – مدیر گمرک مرز باشماق مریوان گفت: با ادامه حضور اشرار در مناطق صفر مرزی و ایجاد رعب و وحشت برای رانندگان امکان تعطیلی مرز باشماق وجود دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۸    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود درخصوص شکایت سیدرضا فیض بخش از باشگاه استقلال خوزستان را اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۸    
ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان با مشکل فرسودگی کلاس های درس و نبود راه روستایی مناسب مواجه است و برای رسیدن به استانداردهای لازم به 11 هزار کلاس درس و پنج هزار کیلومتر راه ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۸    
تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی سند آمایش مراکز لجستیک کشور و همه اطلاعات لازم برای ایجاد انواع این مراکز را به سازمان بنادر و دریانوردی ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
گروه تروریستی "جندالاسلام" شاخه تشکیلات القاعده در مصر، پس از غیبتی هشت ماهه با انتشار فایلی تصویری از بازگشت خود به عرصه خشونت ها در مصر خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش سرویس مدارس و وسیله ایاب و ذهاب دانش آموزان در اصفهان از سوی کمیسیون حمل و نقل شهری پیگیری خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
ایلام - فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: خنثی کردن دسیسه های دشمنان با همراهی مردم امکان پذیر است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
در آشوب های جنوب عراق برخی از چهره های مشهور بصره در فضای مجازی نقش مهمی ایفا کردند. افرادی همچون رهام یعقوب و علی نجیم با روش های مختلفی جذب دیپلمات های آمریکایی شده و آموزش دیده بودند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
تهران- ایرنا- شهردار تهران از ارسال نامه ای به هیات دولت برای اختصاص دلار 4200 تومانی به منظور خرید تجهیزات مترو خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
تهران-ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حق آموزش شهروندان را جزء حقوق اساسی افراد خواند و گفت: هیچ کس را نمی توان به عذری غیر از عدم صلاحیت علمی مقرر از آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی محروم کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
آیین افتتاح رادیو محرم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
سنندج – رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: باتوجه به نوسانات ارزی کشور در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 96 شاهد رشد 77 درصدی قاچاق کالا و ارز در استان هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
تهران - ایرنا - در حالی که انتظار می رود `جان بولتون` امروز(دوشنبه) خبر تصمیم دولت `دونالد ترامپ` مبنی بر تعطیلی دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن را اعلام کند، `صائب عریقات` گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹    
مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی از همتای اندونزیایی خود خواست که از تلاش ها برای دستیابی به خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره و اتحاد مجدد دو کشور حمایت کند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹    
گروه های فلسطینی در بیانیه ای از کشورهای عربی خواستند که از آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی آنروا حمایت مالی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹    
هشترود- فاطمه بابایی به مدال طلای مسابقات بین المللی بدمینتون لبنان رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹    
دستگاه امنیتی لبنان طرح تروریستی که ضاحیه جنوبی بیروت و ارتش را هدف قرار داده بود، خنثی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹    
سقوط یک پایگاه امنیتی در ولایت سمنگان افغانستان منجر به کشته شدن 16 تن شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۶    
زاهدان - ایرنا - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: تیم چهار نفره پزشکان متخصص بنیاد شهید کشور امروز/دوشنبه ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۶    
ساری - ایرنا - روزنامه بشیر در شماره روز دوشنبه خود در یادداشتی با عنوان ` نسبت ما و مافیا ؟` ، وقایع اخیر شورای اسلامی شهر بابل و دستگیری پنج عضو این شورا را مورد بررسی قرار داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۶    
تهران - ایرنا - انتخابات ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد که قرار بود 25 شهریور ماه برگزار شود، به تعویق افتاد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۶    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امروز نیروهای مسلح مقتدرتر از گذشته و با دست توانمند جوانان نسل دوم نیروهای مسلح به سلاح و تجهیزات دسترسی دارند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۶    
سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران زیر نظر معاونت بین الملل و با همکاری پردیس کیش دانشگاه تهران توسط مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران راه اندازی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
یک متخصص اعصاب و روان با بیان اینکه مسمومیت های دارویی، شایع ترین روش خودکشی در میان پزشکان است، گفت: باتوجه به اینکه پزشکان از دوز داروها اطلاع کافی دارند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
امام رضا(ع) در مورد پدر بزرگوارشان نقل می کند که در دهه اول محرم کسی خنده امام موسی بن جعفر(ع) را نمی دید.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
گرمسار _ وزیر آموزش وپرورش پس از ورود به گرمسار وارد شهر ایوان کی شد و به شهدای این شهر ادای احترام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
نشست ابتذال در سینمای ایران در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
منابع لیبیایی از یورش داعش به ساختمان شرکت ملی نفت در طرابلس و گروگان گرفتن شماری از کارکنان این شرکت خبر دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
پژوهشگر واحد علوم و تحقیقات موفق شد با انجام بهینه سازی طول تاج ایمپلنت دندانی، استحکام ایمپلنت و بافت های اطراف آن را افزایش دهد و شل شدگی و شکست در ایمپلنت دندانی را کاهش دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی قوه قضاییه از مردم خواست متخلفان اقتصادی را به دستگاه قضایی معرفی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
تهران-ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ماموران 130 ایستگاه آتش نشانی پایتخت درماه محرم خدمات ویژه به هیات ها و عزادران حسینی ارایه می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
بنا به اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد به دلیل دریافت نشدن نتیجه استعلام ها در زمانی غیر از 25 شهریورماه برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
مشهد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان آبخیزداری و امور مراتع و بیابان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری گفت: تاکنون طرح ممیزی مرتع در وسعت 76 میلیون هکتار از مراتع سطح کشور اجرا شده است.