سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 7 آذر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 2 آذر 1396 تین نیوز 3 آذر 1396 تین نیوز 4 آذر 1396 تین نیوز 5 آذر 1396 تین نیوز 6 آذر 1396 تین نیوز 7 آذر 1396 تین نیوز 8 آذر 1396 تین نیوز 9 آذر 1396 تین نیوز 10 آذر 1396 تین نیوز 11 آذر 1396 تین نیوز 12 آذر 1396 تین نیوز 13 آذر 1396 تین نیوز 14 آذر 1396 تین نیوز 15 آذر 1396 تین نیوز 16 آذر 1396 تین نیوز 17 آذر 1396 تین نیوز 18 آذر 1396 تین نیوز 19 آذر 1396 تین نیوز 20 آذر 1396 تین نیوز 21 آذر 1396 تین نیوز 22 آذر 1396 تین نیوز 23 آذر 1396 تین نیوز 24 آذر 1396 تین نیوز 25 آذر 1396 تین نیوز 26 آذر 1396 تین نیوز 27 آذر 1396 تین نیوز 28 آذر 1396 تین نیوز 29 آذر 1396 تین نیوز 30 آذر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از آمادگی برای ترانشیپ کالا از بنادر جنوبی ایران به کشور عراق از طریق بندرخرمشهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۴    
بعد از دیدن گوشه ای از جنب و جوش های پارک فن آوری پردیس، تغییر فصل در اکوسیستم کارآفرینی ایران را با تمام وجودم حس کردم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۶    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از آغاز طرح زمستانی دستگاه های خدمات رسان این شهرستان در گردنه حیران محور آستارا-اردبیل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات و پدافند غیر عامل از کسب رتبه دوم شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به همراه معاون دریایی و بندری، رئیس امور دریایی و چند تن از راهنمایان دریایی بندر خرمشهر از ایستگاه راهنمایی بعثت مستقر در بندر اروندکنار بازدید کردند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۸    
محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: بازدید مستمر از فعالیت مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین استان انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۵    
جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، چین و ترکمنستان درباره افزایش حجم حمل و نقل ریلی میان چهار کشور به توافق رسیدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۷    
پرواز تهران - یاسوج، امروز، سه شنبه به علت مناسب نبودن شرایط جوی و دید افقی بسیار پایین فرودگاه یاسوج، برای نشستن در فرودگاه شیراز به سمت این شهر تغییر مسیر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۸    
ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: 26 درصد از کل تردد وسایل نقلیه در آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است و در حالی که میانگین کشوری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۵    
عملیات اجرایی فاز دوم زیرگذر سه راهی آوه از نقاط پرحادثه استان مرکزی با اعتبار 450 میلیون تومان از سوی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۹    
سومین جلسه شورای حمل و نقل استان گیلان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنادر و دریانوردی، فرودگاه، حوزه نظارت و هواشناسی استان گیلان برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۱    
راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حضور ناوگان دریایی ایران در خلیج فارس و دریای عمان گفت: تنگه هرمز امن ترین منطقه کشتیرانی جهان است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۳    
یکی دو النگو و یک جفت گوشواره و شاید هم حلقه نامزدی،تنها دارایی آنها بود. مرد از مدت ها پیش بیکار بود و زن، کاری ازدستش برنمی آمد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۷    
جلسه هماهنگی بررسی پیشنهادهای شهرداری های اهواز و مشهد مقدس برای اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت برای پروژه های قطار شهری در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تشکیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۰    
با توجه به ورود بخش عمده از هواپیماهای غیرنظامی به داخل کشور این شرکت می تواند در بخش پشتیبانی هواپیما کمک کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
معاونت علمی ریاست جمهوری مبنای خود را حمایت از کسب وکارهایی نو و شرکت های خلاقی قرار داده است که توان تحول در عرصه کشور را به همراه توان ایجاد اشتغال زایی دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۲    
مجوز نخستین بازارگاه هوشمند و اینترنتی حمل ونقل کالا در کشور تحت عنوان ترابر. نت که با همکاری چند شرکت دانش بنیان با هدف افزایش بهره وری در صنعت حمل ونقل کشور راه اندازی شده است، صادر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۰    
خطوط هوایی ژاپن و ایروفلوت روسیه توافقنامه همکاری استراتژیک برای پیگیری فرصت های تجاری با هدف گزینه های بیشتر برای سفر میان روسیه و ژاپن، به امضاء رساندند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۷    
ترافیک هوایی جهان را در اینفوگرافیک از هفته نامه حمل و نقل ببنید:
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۷    
در حالی که چندماهی است بزرگراه شمالی کرج به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی این کلانشهر آغاز شده اما به نظر می رسد برخی اختلاف نظرها در خصوص کارکردهای این پروژه عمرانی به سرانجام رسیدن آن در زمان مشخص را ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۴    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بابیان اینکه فرودگاه های کشور به صورت مستمر نوسازی و بهسازی می شود، گفت: از آنجایی که میزان استهلاک در بخش های مختلف فرودگاهی بسیار بالا است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
هفته نامه حمل ونقل مشی خود را حمایت از سیاست های توسعه گرا در این حوزه تعریف کرده است و آقای دکتر آخوندی، در این راستا قدم برمی دارد، پس حمل ونقل از ایشان و سیاست هایش دفاع می کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
از فروردین تا پایان مهرماه امسال تعداد نشست و برخاست هواپیما در سه فردگاه مازندران به طور متوسط 36 درصد افزایش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل فرودگاه های یزد از راه اندازی پرواز یزد - شیراز از چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: ATRهای جدید ایران ایر هر هفته 4 پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه برقرار می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۸    
فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان با برگزاری مانور سالانه زمستانی ، خود را برای استقبال از فصل سرما و یخبندان برای خدمت رسانی شایسته به پروازها و مسافرین آماده کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۲    
امکانات و نقاط ضعف و قوت فرودگاه مهر آباد برای ارتقای توانمندی آن در مدیریت بحران، درقالب برنامه آموزشی گارد (فرودگاه و آمادگی مقابله با بلایای طبیعی) ارزیابی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۶    
مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت با تخلیه و بارگیری 10 فروند کشتی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۲    
با ابلاغ معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، امین ترفع به عنوان سرپرست تمام کریدورهای بین المللی کشور منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۹    
رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی انتقاد به اینکه روند اجرای اصل 44 خوب نبوده و بخش دولتی تمایلی برای واگذاری بخشی از کارها به بخش خصوصی از خودشان نداده است، بیان کرد: روی بخش خصوصی حساب باز کنید ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: امروز بیش از 70 درصد جابه جایی توسط بخش خصوصی صورت می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۱    
مهندس راستاد معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و دکتر حق شناس معاون دریایی سازمان در حاشیه اجلاس مجمع آیمو بنا به درخواست کشور سوئد با وزیر حمل و نقل و امور زیر بنایی این کشور ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۸    
مراسم افتتاح سومین کنفرانس منطقه ای و دوازدهمین کنفرانس تونل ایران با حضور ستار محمودی معاون وزیر نیرو صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۴    
وبلاگ محمود سریع القلم-شهردار پایتخت (غلامرضا نیک پی) بعرض رساند: با توجه به تأکیدی که در مورد ایجاد آپارتمانهای یک اطاقه فرمودند باید سطح زیربنای آنها نیز مشخص شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۸    
مهندس محمد راستاد همچنین دیداری با وزیر حمل و نقل امور دریایی و ارتباطات ترکیه آقای سوآت هایری آکا و هیات همراه درمقر آیمو داشتند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۲    
اگرچه نماینده اسبق ایران در کمیته حمل ونقل اسکاپ معتقد است کسب درآمد چند میلیارد دلاری از ترانزیت زمینی محال ولی چند صد میلیون آن قابل دسترس است اما بر خلاف او دبیرکل فدراسیون حمل ونقل و لجستیک ایران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۷    
همایش کمربند- جاده تفلیس 2017 در تاریخ 7 آذرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی روابط ترانزیتی در کریدورهای منطقه ای برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۴    
نخستین جلسه پایش دوره ای فعالیت های شرکت عمران شهر جدید بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار و مسائلی از قبیل شهرسازی، چالش های مالی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۹    
توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اولین سالگرد جان باختگان حادثه قطار تبریز -مشهد را طی پیامی تسلیت گفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۰    
فاز 1 توسعه بندر شهید بهشتی چابهار آماده رقابت می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۰    
در ایران زیرساخت لازم برای سفر با دوچرخه در داخل شهرها وجود ندارد، چه برسد به خارج شهرها! اندک مسیرهای مخصوص دوچرخه در ایران در سال های دور ساخت شده است و چندان کار قابل توجهی در این زمینه اضافه نشده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۴    
به دلیل کمبود اعتبارات و عدم اولویت بندی برنامه ها در سنوات گذشته، تغییر عمده ای در حوزه حمل ونقل ریلی اتفاق نیفتاده و توقعات و انتظارات برآورده نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۰    
یک شرکت تایوانی از طرح خودرویی رونمایی کرده که سرعت خودرا در 1.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برساعت برساند و ازتسلا سریع تر است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۷    
روزهای پایانی آبان ماه خبر احتمال انصراف شرکت نفتی توتال از توسعه فاز 11 میدان مشترک پارس جنوبی رسانه ای شد و رئیس کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۸    
مزایده فروش تعداد 191 دستگاه انواع واگن های اتوبوسی آلمانی دست دوم توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۰    
صبح امروز هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۷    
مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از اتمام پروژه بزرگراه کربلا تا پایان سال آینده خبر داد به گزارش تین، نیک کردار با اشاره به شروع احداث پروژه بزرگراه کربلا از اوایل دهه 60 ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۴    
مهندسین دو شرکت زیمنس و اشتادلر، کار بر روی اولین سری جدید قطارهای S-Bahn را در آلمان شروع کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۵    
مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل ونقل کالا از سوی شرکت ترابر.نت در معاونت علمی ریاست جمهوری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۵    
سازمان بنادر در زمینه گردشگری مسافری و حمل مسافر دین خود را ادا کرده است و حالا نوبت سازمان ها و ارگان های دیگر است که برای رونق این بخش وارد میدان شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۱    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی جنسیس با یک دستگاه موتورسیکلت در اهواز در دوشنبه شب، 2 نفر کشته شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل مهرماه امسال در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی محور ساری – تاکام ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۰    
در گزارش های خبرگزاری ها از طرف مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران از اعمال حدود مجاز آلایندگی سخت گیرانه برای خودروهای متقاضی طرح ترافیک سال 97 سخن به میان آورده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۸    
بازار مسکن تهران در مسیر تحرک نسبی از طریق افزایش سهم فروش واحدهای قدیمی ساز قرار دارد؛ این در حالی است که بالا بردن پیش از موعد رقم قیمت پیشنهادی از سوی برخی فروشندگان در این بازار خودنمایی می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۵    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بنا برتوافقات با دولت، لایحه بودجه سال 97 کل کشور یکشنبه 19 آذر توسط رییس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: نقص فنی در قطارشهری مشهد منجر به تخلیه مسافران در ایستگاه سیدرضی این شهر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: باتوجه به تعطیلات پیش رو، محدودیت ترافیکی درجاده کرج - چالوس اجرا می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۳    
رویای سیاه کسب سودهای میلیاردی از بیت کوین، راه موسسات اعتباری غیرمجاز را تداعی می کند که در نهایت، به سیاه چالی از مال باختگان رسید؛اکنون هم دلالان ارزهای دیجیتال از نبود نظارت سود می برند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
چابهار به عنوان مهمترین بندر تجاری در خارج از خلیج فارس از نظر سیاست و استراتژیکی ملی در مواقع جنگ و بحران های منطقه مجزا و نقطه ای کلیدی برای تنفس اقتصادی بازرگانی خارجی کشور و ضمانتی برای گردش کار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
بر اساس اعلام پلیس راهور، جدا از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۴    
فرانسهدر تلاش برای کاهش آلایندگی ها قصد دارد، از سازمان بین المللی دریانوردی درخواست کند که در دریای مدیترانه منطقه آلایندگی پائین سولفور سوخت را برقرار کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۱    
شرکت کشتیرانی یوروناو قدیمی ترین کشتی نفتکش غول پیکر (VLCC) خود را فروخت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۵    
البته این تنها سه اتحاد بزرگ خودروسازان ژاپن و فرانسه نیست که چین را بازار پرظرفیت خودروهای آینده می داند. فولکس واگن نیز طرح مشابهی رادر خصوص خودروهای الکتریکی چین، در اهداف خود قرار داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۰    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی این استان روز دوشنبه 17 مصدوم برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۷    
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: به منظور اجرای عملیات نصب نیوجرسی در مسیر آزاد راه قزوین به کرج در لاین شمالی و جنوبی امروز به مدت 20 دقیقه مسدود می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۱    
برخورد 2 دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در جاده شهرضا به مبارکه مقابل روستای قهه دوشنبه شب موجب مصدوم شدن 6 تن از سرنشینان این 2 خودرو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۱    
براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس روز دوشنبه در کیلومتر 18 جاده تیران به سامان هفت نفر مصدوم شدند.