سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 30 آذر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 2 آذر 1396 تین نیوز 3 آذر 1396 تین نیوز 4 آذر 1396 تین نیوز 5 آذر 1396 تین نیوز 6 آذر 1396 تین نیوز 7 آذر 1396 تین نیوز 8 آذر 1396 تین نیوز 9 آذر 1396 تین نیوز 10 آذر 1396 تین نیوز 11 آذر 1396 تین نیوز 12 آذر 1396 تین نیوز 13 آذر 1396 تین نیوز 14 آذر 1396 تین نیوز 15 آذر 1396 تین نیوز 16 آذر 1396 تین نیوز 17 آذر 1396 تین نیوز 18 آذر 1396 تین نیوز 19 آذر 1396 تین نیوز 20 آذر 1396 تین نیوز 21 آذر 1396 تین نیوز 22 آذر 1396 تین نیوز 23 آذر 1396 تین نیوز 24 آذر 1396 تین نیوز 25 آذر 1396 تین نیوز 26 آذر 1396 تین نیوز 27 آذر 1396 تین نیوز 28 آذر 1396 تین نیوز 29 آذر 1396 تین نیوز 30 آذر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۳    
مقاله مروری بر وضعیت تسهیلات پرداختی بانک ها طی پنج ماهه سال 1395 را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۵    
به مناسبت هفته حمل ونقل ، رانندگان و راهداری (26 آذر لغایت 1 دیماه ) مدیرکل ، معاونین ، بخش خصوصی و کارفرمایی با دکتر فریدون همتی استاندار محترم هرمزگان دیدار و گفتگو نمودند .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کیار از اجرای عملیات راهسازی و بیس ریزی محور روستای قلعه ممکا خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از فعالیت 49 گروه راهداری در طرح امداد زمستانی در محور های مواصلاتی این استان خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۵    
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه زلزله در مدارس البرز خسارتی در پی نداشت، گفت: تعطیلی شنبه مدارس منوط به تصمیم گیری مدیریت بحران استان البرز است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۵    
ابراهیم نصری در همایش تشکل های صنفی حمل و نقل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که با حضور فرماندار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۵    
درحالی که هنوز هیچ مرجع علمی امکان پیش بینی زمان دقیق و قدرت زلزله را تأیید نکرده است، علی اصغر برهمند رئیس انجمن مخترعین خراسان رضوی مدعی پیش بینی دقیق زمان و قدرت زلزله های سرپل ذهاب و تهران شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۷    
معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تازه ترین اظهارات خود بر لزوم معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران برای جذب سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۸    
پرواز راحت و بی تاخیر و ایمن یکی از دغدغه های مسافرین است. اما چه زمانی بیشتر می توان چنین پروازهایی را تجربه کرد؟ طبق گزارشات متخصصان و تحلیل گران پرواز ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۳    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص افزایش عوارض گمرکیِ خودروهای وارداتی در سال آینده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۵    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس جزئیات طرح جدید مجلس درباره قیمت بنزین در بودجه سال 97 را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۲    
رییس پلیس راه استان قزوین گفت: هم اکنون سطح جاده های استان بدلیل بارش باران لغزنده است و رانندگان با توجه به این وضعیت باید با سرعت مطمین و کمتر از حد مجاز و با احتیاط بیشتر حرکت کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۹    
معاون إمداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری ال 90 و 206در جاده کرج - چالوس 9 نفر مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
میزان مصرف بنزین شهر تهران و شهر ری در 12 ساعت گذشته 11.5 میلیون لیتر بوده است. میزان مصرف بنزین در شهرهای اطراف استان تهران نیز در همین مدت زمانی به 3.5 میلیون لیتر رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
وزیر کشور از آمادگی کامل دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها خبر داد و گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از رسانه های رسمی دریافت کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۹    
شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در پی وقوع زمین لرزه شب گذشته در استان های البرز و تهران اعلام کرد: خوشبختانه به خطوط متروی تهران و حومه هیچگونه آسیبی وارد نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
خبرگزاری های مانیلا در فیلیپین از واژگونی یک فروند قایق با 251 مسافر در این کشور خبر دادند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از جانمایی نامناسب دستگاه های سنجش آلودگی هوا در تهران انتقاد کرد و گفت: پیشگیری از آلودگی هوا همچنان در اولویت مسئولان نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مقامات ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان با راه اندازی خط جدید راه آهن تاشکند- بالیکچی موافقت کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۹    
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه ریزش سنگ در محور چالوس ناچیز بود و راهداری این موارد را با کمک پلیس راهور پاکسازی کردند گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
وزیر نیرو گفت: این زلزله برای تیم های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود تا ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار تیم های پلیس در مقابل پمپ های بنزین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۵    
میانگین مصرف بنزین در استان تهران درحالت عادی 15.5 میلیون لیتر در مدت زمان 24 ساعت است که این میزان در 12 ساعت گذشته به 15 میلیون لیتر رسیده و 2 برابر حالت عادی گزارش شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۹    
معاون پژوهشی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی کشور با تاکید بر اینکه هیچ گونه نشانی از فعالیت گسل های اطراف تهران مشاهده نمی شود، فعالیت گسل ماهدشت با بزرگای 6 ریشتر را رد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که در هیچ یک از جاده های استان های زلزله زده در شب گذشته به غیر از یک مورد در استان البرز حادثه ای رخ نداده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: یک احتمال این است که زلزله دیشب، انرژی درونی لایه های زمین را تخلیه کرده و احتمال دیگر این است که باعث فعال شدن این انرژی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون13پس لرزه برای زلزله شب گذشته تهران ثبت شده است که قدرت این پس لرزه ها سیر نزولی داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
استاندار تهران در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران با فرمانداران و مدیران کل این استان گفت: مدیران استان تهران تا عادی شدن شرایط حق خروج از استان را ندارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل روابط عمومی راه آهن گفت: آخرین بررسی ها از کنترل مرکزی راه آهن حاکی از آن است که همه خطوط ریلی کشور باز است و حرکت قطار ها طبق برنامه انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۱    
برخی از دستگاه های نظارتی معتقدند، بنزین یورو 4 وارداتی در برخی کلانشهر های ایران از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر محورهای 3 استان تهران، البرز و قم باز است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: یکهزارو 500 میلیارد ریال برای تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت نیاز است و در صورت تأمین اعتبار تا پایان 1397 به بهره برداری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۵    
گرچه بزرگای زلزله شامگاه چهارشنبه در محدوده شهر ملارد 5.2 ریشتر اعلام شد اما هجوم شهروندان استان های تهران و البرز به خیابان ها و انسداد معبرهای عمومی یک هشدار اساسی درباره این رفتار خطرآفرین است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در محور نظرآباد-اشتهارد خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: خودروسازی های داخلی باید تعطیل شوند، چراکه محصولاتشان جز آلودگی و حادثه، خاصیت دیگری ندارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر را نیازمند تامین 10 هزار میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت move mobility بر حمل ونقل چندوجهی تأکید کرد و گفت: ما به برنامه حمل ونقل چندوجهی نیاز داریم تا از دسترسی خودروهای شخصی کم و به حمل و نقل عمومی افزوده شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۶    
در پی وقوع زمین لرزه چهارشنبه شب در استان های تهران و البرز، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در بیانیه ای تاکید کرد آسیبی به تاسیسات و ایستگاه های این شرکت وارد نشده و متر روز پنجشنبه فعال ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰    
جلسه اضطراری مدیریت بحران شهر تهران تشکیل شد و برای مدیریت زلزله اخیر تهران و البرز تمهیداتی اندیشیده شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۷    
استاندار تهران با تاکید بر َآماده باش صد در صدی نیروهای امدادی در سطح استان تهران گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۴    
سالهاست که می نویسم داستان دنباله دار تشدید آلودگی هوا در روزهای سرد، پایانی ندارد؛ داستانی که گویا مسئولان امر تنها در چند روز از سال و آن هم با بالا رفتن شاخص های آلودگی هوا به یاد آن می افتند و با ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۷    
رییس امداد و نجات هلال احمر گفت: 97 نفر در زلزله شب گذشته تهران و البرز مجروح و یک تن کشته شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۸    
فراخوان اولین مسابقه ایده پردازی طرح های عمرانی محلات ناحیه 1 منطقه 2 شهرداری مشهد با موضوع فضاسازی شهری با اقدام احداث، بهسازی، تجهیز و ساماندهی برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۸    
روند صدور پیش فاکتور پس مدت ها توقف، بار دیگر بنا به دلایل قبل بسته شد که با این کار حدود 10 هزار متقاضی در بلاتکلیفی تحویل تاکسی باقی خواهند بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
رییس شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه مردم شب گذشته خوب عمل کردند ولی بعد از این روی تاب آوری پایتخت تصمیم گیری می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
انتشار شماره 143 هفته نامه حمل ونقل با رویکرد تمرکز بر تخصیص بودجه 97 در بخش حمل ونقل
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در پی وقوع زلزله وضعیت برقراری ارتباطات در تهران و البرز علیرغم حجم بالای مکالمات نرمال و پایدار است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۲    
وقتی که خواستند خصوصی سازی کنند، گمان کردند خصوصی سازی برابر با مالکیت تام این بخش است و باید این وظیفه از دولت به طور کامل گرفته شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۹    
سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از آمادگی پالایشگاهها برای تامین سوخت شهرهای تهران و البرز خبر داد و گفت:جایگاههای سوخت تهران والبرز مملو از بنزین و تمام پمپ ها فعال است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۶    
عضو هیات علمی پژوهشگاه زلزله گفت: اصلا نمی توان گفت زلزله های کوچک تر یا بزرگ تر خیالمان را از رخ دادن زلزله با قدرت بیشتر راحت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۳    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت هوای تهران ناسالم برای همه گروه ها است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۳    
به اعتقاد محقق پژوهشگاه بین المللی زلزله و مهندسی زلزله، زلزله چهارشنبه شب تهران در سامانه گسلی شمال تهران بوده است و این منطقه توان لرزه زایی 7 تا 7.5 را دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۰    
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران گفت: طرح ترافیک امروز از ساعت 6:30 در محدوده خود آغاز شده و تا ساعت 13:30 ادامه خواهد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۷    
این پیمانه تیترهایی همچون دلار رسمی و آزاد گران تر شدند، افت 81 واحدی شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری پاییز، افزایش قیمت نفت با کاهش موجودی نفت آمریکا، آمار اجاره مسکن در آبان ماه 96 ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۴    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن تشریح ابعاد زلزله شب گذشته تهران به بزرگای 5.2 ریشتر، اعلام کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۱:۴۷    
در پی زلزله 5.2 ریشتری ساعت 23:27 دقیقه که در سه کیلومتری ملارد اتفاق افتاد، مردم شهر جدید پرند از ترس به خیابان ها آمدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۱:۲۹    
زلزله ای که در واپسین دقایق روز گذشته تهران، کرج، قم، اراک و ... را لرزاند، بیش همه مردم کرج و تهران را هراساند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۰:۳۲    
دقایقی پیش تهران با زلزله ای به بزرگی 5.2 قدرت در مقیاس ریشتر لرزید.