شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 3 اردیبهشت 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 2 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 3 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 4 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 5 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 6 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 7 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 8 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 9 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 10 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 11 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 12 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 13 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 14 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 15 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 16 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 17 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 18 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 19 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 20 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 21 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 22 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 23 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 24 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 25 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 26 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 27 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 28 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 29 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 30 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 اردیبهشت 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه نمایش رادیویی مهریه مامان ملیح به کارگردانی حمید منوچهری از رادیو نمایش پخش می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴    
اگر از کسانی هستید که برنج زیادی درست می کنید و هربار برنج می ماند و برنج پخته مانده را در وعده ی بعدی مصرف می کنید، حتما این مقاله را بخوانید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 5 کیلو تریاک با دستگیری عامل افیونی در این شهرستان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نعمت الله آزادی" با اعلام این خبر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
با مبلغ 25 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند رانا EL، پژو 206 SD V. 20، پژو 206 تیپ 6، هیوندای ورنا دنده ای، تیبا هاچ بک EX و موارد مشابه را دارید. برخی از این خودروها به شرح زیر است:
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۴    
کارخانه روغن نباتی غنچه واقع در شهرستان میاندرود استان مازندران به دلیل مشکلات مالی فعالیت تولیدی خود را موقتا متوقف کرده و 55 کارگر خود را بیکار کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
ازگیل چندین فایده برای سلامتی دارد، ازجمله توانایی پیشگیری از دیابت، کاهش سطوح کلسترول، کاهش خطر ابتلا به سرطان، حافظت از تراکم معدنی استخوان، بهبود سلامت دستگاه گوارش، کمک به بینایی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۹    
آبرسانی مهم ترین فاکتور شادابی پوست و در نهایت زیباتر شدن شماست. تا زمانی که پوست شما رطوبت لازم را نداشته باشد، هیچ کرم بهداشتی و آرایشی روی صورت تان معجزه نخواهد کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی سیف الله فرزانه را به سمت مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران منصوب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۰    
او ناکام کننده بوده است و این مساله ناکامان را بشدت برآشفته است و طوری از او گفتند و نوشتند که هر کس نداند، او را قاتل صدها هزار نفر فرض می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۰    
پژوهشگران آمریکایی، نوعی عینک هوشمند ابداع کرده اند که با استفاه از آن می توان ویدئوها را بدون مصرف زیاد باتری پخش کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
علی اکبر ولایتی روز گذشته با وزیر تحصیلات عالیه افغانستان دیدار و گفت و گو کرد و مطلبی را در این خصوص در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۴    
نخستین دوره مسابقات دارت ویژه هنرمندان با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و کمیته دارت استان تهران به میزبانی خانه دارت تهران واقع در مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور بیش از سی بازیکن به صورت ناین دارت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
مرتب کردن کمد لباس ها از وقت گیرترین و سخت ترین کارهای خانه است، مخصوصا وقتی فضای کمد کوچک باشد و یک عالم لباس طی سال داخل آن جا داده باشید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۳    
تابستان امسال نخستین ماشین جمع آوری زباله اقیانوسی راه اندازی می شود. این ماشین برای جمع آوری بزرگترین لکه زباله جهان در اقیانوس آرام به کار می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۸    
فیس بوک که به علت نقض حریم شخصی کاربران در آمریکا با انتقادهای فزاینده مواجه است، برای شناسایی و حذف اخبار جعلی منتشر شده در کشور هند مجبور به استخدام کارمند شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۳    
محققان متوجه شده اند نوعی پروتئین در بدن سالاماندر مکزیکی و انسان وجود دارد که به ترمیم جراحت در ستون فقرات کمک می کند و قصد دارند با استفاده از آن به افراد فلج کمک کنند تا دوباره راه بروند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، راهکار جلوگیری از فعالیت پرستارنماها در مراکز مراقبت در منزل را سخت تر شدن شرایط اعطای مجوز راه اندازی این مراکز دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
در دنیای امروز احتمال این که در رژیم غذایی خود از مواد غذایی اصلاح شده ژنتیکی استفاده کنید زیاد است. غذاهای اصلاح شده ژنتیکی از سویا، ذرت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
رئیس هیات مدیره انجمن تالاسمی استان تهران، وضعیت دسترسی بیماران تالاسمی به داروی آهن زدا را بحرانی خواند و گفت: کمبود دارو باعث شده مرگ و میر بیماران افزایش یابد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه گفت: هزار و 100 بیمار مبتلا به دیابت در روستاهای گلوگاه شناسایی شدند و شیوع دیابت در این شهرستان از میانگین استان بالاتر است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۸    
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران گفت: نرخ بیکاری مازندران به 10 درصد رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۴    
مردان تکواندوکار مازنی در مسابقات بین المللی جام باشگاه های آسیا 3طلا و یک نقره از 4 وزن به دست آوردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۹    
تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و ادعا می شود متعلق به جسد مومیایی کشف شده در شهر ری است. تایید اصالت این تصاویر یا ارتباط آن با رضا پهلوی هنوز ممکن نیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۰    
آهنگ سعود در قائمشهر به صد ادرآمد
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۰    
آهنگ سعود در قائمشهر به صد ادرآمد
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
هفته سی وسوم مسابقات لیگ یک فوتبال با برتری نساجی مازندران و بادران مقابل فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و توقف خونه به خونه برابر اکسین به پایان رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۶    
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انتصاب رئیس فرهنگستان علوم اسلامی به امامت جمعه موقت تهران شنیده می شود؛ خبری که از جانب میرباقری هرچند تکذیب نشد اما مهر تایید هم نخورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
کشف جنازه مومیایی در اطراف حرم شاه عبدالظیم/احتمال دارد جنازه متعلق به پهلوی اول باشد
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۶    
شبکه های اقتصادی از قول وزیر مالی روسیه اعلام می کنند که تهدید غرب به اعمال تحریم های جدید روبل و اقتصاد روسیه را در شرایط سخت تری قرار داده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
سید محمد رضا رضوی گفت: سامانه بارشی که وارد مازندران شده از لحاظ کاهش دما و سرمازدگی به مراتب ضعیف تر از سامانه سرد بارشی دوشنبه هفته قبل است و نگرانی از بابت سرمازدگی مجدد برای کشاورزان و باغداران ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۱    
با وجود برخی وعده ها مبنی بر کاهش قیمت گوشت مرغ و تعدیل قیمت ها، بررسی ها از بازار نشان می دهد قیمت این نوع گوشت کاهش پیدا نکرده و به طور متوسط کیلویی 8700 تومان فروخته می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۶    
حسین نیازآذری گفت: امسال سال تحول در طرح های عمرانی آب و فاضلاب در شهرستان بابل خواهد بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
یک واحد مسکونی براثر انفجار گاز صبح دوشنبه در ساری واقع در کمربندی جنوبی این شهر آسیب دید و آتش نشانی های ایستگاه های 3 و 5 ساری برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
مهر علی عباسی با اشاره به کاهش هشت درصدی تلفات ناشی از حوادث کار گفت: سال قبل 81 نفر براثر این حوادث جانشان را در استان از دست دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۶    
زمانی که دو نفر برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند، به دنبال نشانه هایی برای شناخت شخصیت هم می گردند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که اگر آمریکا قصد دارد از توافق هسته ای خارج شود باید با پیامدهای آن نیز روبرو شود. ظریف گفت: مغرور بودن بسیار خطرناک است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
این روزها که همه اطلاعات در دنیای مجازی در هم تنیده شده و باید برای انجام کارهای ضروری و غیرضروری خود اعم از کارهای بانکی، ارسال پیام و غیره از اینترنت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
پیشکسوت وزنه برداری کشورمان معتقد است بهادر مولایی می توانست به قهرمان بزرگی تبدیل شود، اما قربانی خصومت های شخصی متولیان این رشته شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
شمس الواعظین در گفت و گو با شرق می گوید: مرتضوی با همسر من چه کار داشت که 28 ساعت ایشان را بازجویی کرده بود؟ همچنین تقریبا با اکثر خانواده ها ارتباط برقرار می کرد و نکاتی را به دروغ می گفت که منجر به ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
عکس روز نشنال جئوگرافیک؛ تصویر یک چای خانه قدیمی در چنگدو چین
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک ترکیب کاروان بازی های آسیایی تقریبا نهایی شده اما قرار گرفتن دختران شمشیرباز در این ترکیب، به عملکرد آنها در مسابقات قهرمانی آسیا بستگی دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
مطالعات اخیر نشان داده است که ورزش کردن برای افرادی که به ورم مفصل مبتلا هستند خطرناک نیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
تعداد کاربران فعال ماهانه در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) از توییتر نیز سبقت گرفته و بیشتر شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان با بیان این که آنچه اهداف اجرای طرح رجیستری موبایل در داخل کشور بوده تا کنون به صورت نسبی محقق شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
دستیارهای سیری، کورتانا، الکسا و گوگل شخصی هستند و بر اساس اطلاعات وظایف خود را به صورت رباتیک انجام می دهند، اما در این میان شناسایی احساسات و وضعیت عاطفی فعلی کاربر وجود ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
اختلالات گسترده در آنتن دهی مشترکان همراه اول در برخی نقاط تهران به دلیل ارتقا سامانه جامع خدمات مشترکین
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
عقده دیده شدن در آن ها به حدی بالا گرفته است که به راحتی مقابل دوربین live (پخش زنده) عریان می شوند و هیچ عبایی از این کار ندارند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
هفته گذشته، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور یک سال پیش از موعد در روز 24 ژوئن برگزار خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
روزنامه شرق؛ گفتگویی با پدر محمد کامرانی یکی از سه جانباخته جنایت کهریزک انجام داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
در قانون اساسی نامی از احزاب دیده می شود و حزب ها اختیارهای قانونی ای را هم دارند و مسئولیت های متقابلی بین احزاب و نظام سیاسی ایران مدون شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
سران فعلی و سابق آمریکا و همسران آنها در مراسم ختم باربارا بوش (بانوی اول اسبق امریکا)/ مکان عکس: دفتر پرزیدنت جورج بوش در هوستون تگزاس
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
روزنامه اعتماد نوشت: وقتی ما پیام رسان داخلی داریم برای زعمای قوم قبیح است که کاربر اپ های خارجی شوند. همانطوری که از تلگرام بیرون آمده اند مقتضی است که از فیسبوک و توییتر و اینستا هم بیرون بیایند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
روزنامه قانون از داستان زندگی چهار فعال سیاسی همنام با سرنوشت های متفاوت گزارش می دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
اینفوگرافی: 6 نکته برای رانندگی ایمن در روز های بارانی اینفوگرافی: 6 نکته برای رانندگی ایمن در روز های بارانی
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
پسر قاتل که برای ترک اعتیاد به کمپ رفته بود وقتی با مادرش تماس گرفت نمی دانست ساعتی بعد پلیس به سراغش خواهد رفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مرد بابلی که سال گذشته هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود در حالی دو ماه بعد جان باخت که راز این جنایت را با خود به گور برد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مشاور رییس جمهور با اشاره به اولین نشست مشترک سه قوه، عزم مشترک، همدلی و همراهی را شاخصه مهم حاضران در این نشست توصیف کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مردی که همسرش را به خاطر اعتراض به اعتیادش به قتل رسانده است، از دادگاه درخواست کرد به قصاص محکوم شود و هیئت قضات نیز رأی بر قصاص صادر کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
محمد رضا ستوده در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: من شنبه صبح به سمت سرخرود در استان مازندران حرکت کردم. سرخرود حدفاصل محمودآباد و فریدونکنار است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
تیتر امروز/ افزایش جمعیت و تحولات تکنولوژیکی در جهان موجب شده است که فشار بر منابع و توانمندی های محیطی افزایش، و زمین با تکرار تخریب های انسانی هر روز بیشتر از روز قبل تحقیر شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
زهره حسینی ، مدیر تنها سایت مجاز همسریابی می گوید: آمار های سال 96 نشان می دهد روزانه حدود 20 تا 25 نفر به طور تقریبی برای همسریابی در سایت همسان گزینی ثبت نام می کنند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مازندرانی ها امروز می توانند با حمایت همه جانبه ای که از تیم شهرشان می کنند، اسباب پیروزی نساجی را فراهم کنند تا بلکه هجدهمین دوره لیگ برتر با حضور تیمی از خطه مازندران برگزار شود و در واقع می توان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
گردهمایی شهرداران استان، با حضور محمدی تاکامی، مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران، شهردار ساری و شهرداران شهرهای مازندران به میزبانی شهرداری مرکز استان در هتل سالاردره در حال برگزاری است
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
تحقیقات از مشاوران املاک نشان می دهد بسیاری از سازنده ها تحت تاثیر ورود کامل بازار به فاز رونق در دو ماه گذشته، انتظار دارند هر ماه رقم قابل توجهی بر قیمت پیشنهادی خود اضافه کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
طرح پاکسازی ساحل دریا از زباله توسط جمعی از اعضای هیئات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش ساحلی دریای فرح آباد برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
رحمن قهرمانپور کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرآنلاین به بررسی فضای سوریه پس از حمله امریکا به این کشور پرداخته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
اگر تا همین چندسال پیش اقتصاددانان فریاد می زدند که برای حفظ ثبات در سیاست های پولی کشور، بانک مرکزی باید مستقل باشد و هیچ وزیر یا حتی رییس جمهور نباید در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های آن دخالت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
اینفوگرافی: قیمت هر متر مکعب آب شرب در ایران و کشورهای دیگر چقدر است؟
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
رویداد 24 نوشت: نزدیک به یک ساعت تیراندازی ممتد در منطقه الخزامی ریاض و انتشار اخبار ضد و نقیض از کشته شدن چند نفر در این درگیری ها و انتشار فیلم های نه چندان حرفه ای و آماتور اما مهم از این واقعه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
دبیر سی و چهارمین کنگره رادیولوژی، گفت: بیماری های گوارشی در کودکان که در صدر آن مشکل یبوست بوده، امروزه بسیار در جامعه ما شایع است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد طی یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه آمریکایی به به صراحت به آمریکا هشدار داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
مرد جوان که هفت سال قبل درجریان یک درگیری مرتکب قتل شده و از سوی دادگاه به قصاص محکوم شده بود قبل از اجرای حکم جان باخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: عمده مشکلات حوزه دارویی کشور به دلیل ساختار خصولتی اکثر کارخانجات دارویی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
یک شرکت ناشناس دستگاهی ساخته که قابلیت رمزگشایی آیفون را دارد. درهمین راستا کارشناسان به کاربران آیفون هشدار داده اند تا رمزهای خود را تغییر دهند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه معلوم نیست مدیر این تیم شود، گفت: کارنامه برانکو ایوانکوویچ درخشان است و نباید در کار او دخالت کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
نتیجه 3 بر 2 در دیدار استقلال و پیکان باعث شد تا این نتیجه تکراری ترین نتیجه در بازی های دو تیم در لیگ برتر باشد!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
کمیته ملی المپیک اولین بخش بودجه سال 97 خود را از خزانه دولت دریافت و از آن برای تخصیص به فدراسیون ها استفاده کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
به نظر می رسد حال و هوای روحانی در این سال ها به مثابه این شعر معروف حافظ است که : ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آن چه می پنداشتیم