شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۱:۰۵Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 21 آبان 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 2 آبان 1397 تیتر امروز 3 آبان 1397 تیتر امروز 4 آبان 1397 تیتر امروز 5 آبان 1397 تیتر امروز 6 آبان 1397 تیتر امروز 7 آبان 1397 تیتر امروز 8 آبان 1397 تیتر امروز 9 آبان 1397 تیتر امروز 10 آبان 1397 تیتر امروز 11 آبان 1397 تیتر امروز 12 آبان 1397 تیتر امروز 13 آبان 1397 تیتر امروز 14 آبان 1397 تیتر امروز 15 آبان 1397 تیتر امروز 18 آبان 1397 تیتر امروز 19 آبان 1397 تیتر امروز 20 آبان 1397 تیتر امروز 21 آبان 1397 تیتر امروز 22 آبان 1397 تیتر امروز 23 آبان 1397 تیتر امروز 24 آبان 1397 تیتر امروز 25 آبان 1397 تیتر امروز 26 آبان 1397 تیتر امروز 27 آبان 1397 تیتر امروز 28 آبان 1397 تیتر امروز 29 آبان 1397 تیتر امروز 30 آبان 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۲    
اگر از طرفداران کله پاچه هستید حتما این مطلب را بخوانید تا با بهترین قسمت کله پاچه آشنا شوید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
اسماعیل حسن زاده به سمت فرماندار شهرستان بابلسر منصوب شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
برخی از حرف ها هستند که بهتر است از بیان آنها در ایمیل یا پیامک خودداری کنید. در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۴    
اگر از افزایش سایز شکم خود نگران هستید، باید بدانید که گاهی اوقات دلیل این اتفاق بروز نفخ های طولانی مدت است نه انباشت چربی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۴    
کرفس مانند سایر سبزیجات، بسیار کم کالری است. یک فنجان کرفس خرد شده، کمتر از 20 کالری دارد. کرفس سوپرفودی است که معمولا دست کم گرفته می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۹    
کوهستانی در قالب اعتبارات صندوق توسعه ملی طرح های بیولوژیک مراتع را با اعتبار 4 میلیارد ریال اجرا می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۴    
یکی از مقام های ارشد وزارت خزانه داری آمریکا از قطع دسترسی همه بانک ها و موسسات مالی ایرانی به جامعه جهانی ارتباطات بانکی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۴    
نخست وزیر کانادا گفت که سرویس های اطلاعاتی این کشور فایل های ضبط شده ترکیه در مورد قتل روزنامه نگار سعودی در استانبول را گوش کرده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۴    
استن لی، خالق برخی از مهم ترین شخصیت های ابرقهرمان دنیای مارول ساعاتی پیش در لس آنجلس آمریکا درگذشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۴    
با توجه به اینکه چند سالی است که تیم های ایرانی در صورت هم گروه شدن با تیمهای عربستانی دچار مشکلات زیادی می شوند قرعه کشی جام باشگاه های آسیا از این منظرهم دارای اهمیت شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۴    
ساعتی پس از آنکه وزیر نفت عربستان از لزوم کاهش تولید نفت برای پیشگیری از ایجاد مازاد عرضه سخن گفت، ترامپ به صحنه آمد و ضمن نام آوردن از سعودی ها، گفت که قیمت ها باید باز هم پایین تر بیاید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: خانم جوان 28 ساله بر اثر سقوط از طبقه سوم به چاهک آسانسور فوت شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۴    
حمله یک حیوان ولگرد، پسر بچه هفت ساله ای از اتباع خارجی را در منطقه افغان آباد شهر میبد به کام مرگ کشاند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۴    
هشتادویکمین دوره آموزش های دیپلماتیک در دانشکده روابط بین الملل برای دیپلمات های جوان افغانستانی با حضور سیدعباس عراقچی برگزار شد. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۴    
یکتا ناصر با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرامش، عکسی از تولدش را در کنار دخترش سوفی و دوست قدیمی اش به اشتراک گذاشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۹    
لطفا تمام تصوراتی که از منطقه 22 تهران داشته اید را کنار بگذارید و با من همراه شوید چرا که پشت دریاها شهریست، شهری که دست کم این امکان را به شما می دهد که در آینده زندگی کنید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۹    
استنلی مارتین لیبر معروف به استن لی نویسنده و تهیه کننده هالیوود که اغلب او را به عنوان خالق شخصیت های محبوب کتاب های مصور شرکت مارول می شناسند، روز دوشنبه در سن 95 سالگی درگذشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از تعیین 2 ماه حبس و 74 ضربه شلاق بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی هم برای افراد متقاضی انجام عمل های چشم گربه ای و گوش الاغی و هم پزشکان تسهیل کننده این اقدام ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۴    
منابع محلی در آبادان از قتل 2 جوان موتورسوار از سوی افراد ناشناس با اسلحه جنگی خبر دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۹    
سازمان هواشناسی کشور برای 8 استان کشور در روز چهارشنبه و پنجشنبه، "بارش شدید باران"، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۹    
تیترامروز : بنا به اعلام سازمان لیگ پرسپولیس بدون دو ملی پوش خود باید روز 28 آبان برابر پیکان دیدار کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۴    
رئیس شورای اسلامی شهر نکا از لغو دومین جلسه این شورا در هفته جاری با موضوع بررسی استعفای شهردار نکا خبر داد و گفت: به علت غیبت سه نفر از اعضای شورا این جلسه لغو شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۴    
مهدی مجیدی فر افزود: این دانش آموز در بیمارستان سبزوار بستری شده بود. وی اظهار داشت: 2 دانش آموز فوت شده دیگر نیز در بیمارستانهای نیشابور و سبزوار بستری شده بودند و یک دانش آموز دیگر نیز که اکنون ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۴    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با پایگاه خبری العربی الجدید که فردا سه شنبه مشروح آن منتشر می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۹    
مراسم اولین سالگرد درگذشتگان زلزله کرمانشاه با حضور مسولان استانی برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۴    
روستای تاریخی کنزق در نزدیکی سرعین، این روزها محل کاوش باستان شناسان است. این روستا دارای غارهای تاریخی مربوط به دوره اشکانیان است که در فهرست آثار ملی ایران هم به ثبت رسیده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴    
همه جهان شاهد تحرکات عربستان سعودی در منطقه از جمله محاصره قطر، بمباران یمن، بازداشت نخست وزیر لبنان و ارتکاب جنایات علیه جمال خاشقچی روزنامه نگار مطرح سعودی بوده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴    
در حالی که روابط قطر و عربستان همچنان بحرانی است، نخست وزیر مأمور تشکیل دولت لبنان عکس جنجال برانگیزی از خود کنار شیخ تمیم امیر قطر منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران درباره وضعیت بازار طلا گفت: برخلاف انتظارها که با اعمال دور جدید تحریم ها برقیمت ها افزوده خواهد شد و شوک قیمتی به بازار وارد کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴    
فرماندار گتوند از چهره شناسی سارقان مسلح که روز گذشته، یکشنبه 20 آبان ماه در این شهرستان اقدام به سرقت از طلافروشی کرده بودند خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴    
تاثیر افزایش قیمت دلار بر زندگی مردم عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد در کانال طنز و کارتون شهرونگ است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اظهارات ظریف مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران را تهمتی بزرگ به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد این اظهارات، کاملا به معنای بازی در زمین دشمن است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۴    
معاون اول رئیس جمهوری از افزایش حقوق کارمندان و کارگران و توجه به اقشاری که نه کارمند و نه کارگر هستند استقبال کرد و مجلس نیز از این امر حمایت می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور تا پایان هفته گفت: دمای هوا در استان های ساحلی خزر و شمال شرق کشور 3 تا 5 درجه کاهش می یابد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۴    
اظهارات اخیر ظریف در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF بلافاصله با عنوان در ایران پولشویی گسترده انجام می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۸    
تیترامروز : مردم جهت برگزاری جشن روز ملی قهرمانان تجمع کرده بودند که این حادثه اتفاق افتاد. در این حادثه 20 تن مجروح شدند منبع: رکنا
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۸    
تیترامروز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: 110 نفر با گاز منوکسید کربن در تالار عروسی در سیلوانا ارومیه مسموم شدند. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۸    
مازندرانی ها به دلیل سبک تغذیه نامناسب و چاقی در معرض ابتلا به دیابت هستند
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت که تبلیغ 36 قلم کالای آسیب رسان به سلامت از جمله سالاد الویه، انواع نوشابه های گازدار، چیپس سیب زمینی، انواع روغن سرخ کردنی و انواع پنیر خامه ای ممنوع شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۸    
رای پیشگیری از ایجاد این لکه ها، مصرف منظم ضد آفتاب پشت دست و پوشیدن دستکش تیره از سنین پایین توصیه می شود
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۸    
دزدان دلارهای یک دوست هدف سرقت دزدان دیگر قرار گرفتند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۳    
سطوح بالای پتاسیم در آب اسفناج می تواند به افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، کمک کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۳    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی سوغاتی خوشمزه را در تقویت حافظه و افزایش انرژی بدن مؤثر دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۳    
با نزدیک شدن فصل سرما موجی از مصرف ضدیخ برای دارندگان خودرو شروع می شود، اما به دلیل نبود آگاهی کافی، گاهی وقت ها مشکلاتی برای مصرف کننده پیش می آید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۳    
این توصیه که "حداقل باید روزی 8 لیوان آب نوشید" هیچ مستند علمی ندارد؛ در این مطلب به صورت خلاصه، نگاه طب سنتی به میزان نوشیدن آب بررسی شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۸    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام کرد:برای مصارف خانگی بهتر است از روغن های نباتی با وزن کم استفاده شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۳    
زخم معده عارضه ای است که در غشای مخاطی در اثر تولید بیش از حد اسید ایجاد می شود. شایع ترین علت ایجاد زخم معده رشد باکتری های هلیکوباکتر پیلوری است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
فضای بازار نفت در عرض یک ماه از نگرانی نسبت به کمبود عرضه و جهش قیمت ها به نگرانی نسبت به اشباع عرضه و افت قیمت ها تغییر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل سایپا گفت: قیمت تمام شده محصولات ما عمدتاً بالاتر از قیمت فروش محصولات است و برای سرمایه در گردش ، دچار چالش شده ایم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
یک متخصص گوارش و کبد گفت: یک بیماری خطرناک اخیرا در جوامع شیوع پیدا کرده است که متأسفانه 40 درصد ایرانی ها گرفتار آن هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
دل مشغولی مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد چیست که وقت ندارند در برابر برنامه ای که به آموزش ارتباط جنسی دختران می پردازد بایستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸    
یک مامور پلیس در پرو برای اینکه بتواند سارقان بانک را دستگیر کند با اقدام وحشیانه سارقان جان باخت. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۷    
دختر محمود خوردبین به اینکه گفته شد آنها گزینشی وارد استادیوم شدند واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۷    
این دیوارها اغلب برای محافظت منطقه از دشمنان، همسایگان و یا حتی بخشی از مردم محلی ساخته شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۲    
مدافع پیشین استقلال گفت بازی در استقلال و پرسپولیس حتی از حضور در تیم ملی هم دشوارتر است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۲    
به اعتقاد یک زیست شناس دریایی که در زمینه نابودی اکوسیستم های مرجانی در نقاط مختلف جهان تحقیق می کند، کودکان امروز شاید آخرین نسلی باشند که صخره های مرجانی را با این عظمت و شکوه می بینند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۲    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نتایج آزمون Ept آبان ماه این دانشگاه را اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۷    
مدتی است که موضوع توزیع کارت انرژی با هدف مدیریت مصرف برق مطرح شده، اما در این بین تضادهایی بین صحبت های مسوولان وجود دارد که آینده این طرح را مبهم کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۲    
 به گزارش بانی فیلم، سلبریتی ها در جامعه ما اگرچه طی همین دو-سه سال اخیر و با افزایش کاربرد شبکه های اجتماعی با این عنوان شناخته و بیشتر زیر نظر قرار گرفتند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۷    
رسانه های روسیه گزارش کردند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور اظهار کرد که گفت وگوی مختصر اما خوبی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مراسم صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در پاریس داشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: با ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه هفته آینده (20 فروردین ماه) 2 هفته خوش بارش پیش روی کشور است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۷    
این روزها مجلس شورای اسلامی در حال بررسی طرح ممنوعیت ازدواج کمتر از 18 سال می باشد که اگر به تصویب برسد دیگر کسی حق ازدواج در سنین کمتر از 18 سال را نخواهد داشت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۷    
برنامه پایش شب گذشته با موضوع بررسی لیست اعضای هیئت مدیره منتشر شده از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به روی آنتن شبکه یک رفت و به تفکیک اسامی مدیران دو و سه شغله زیر مجموعه وزارت کار را منتشر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۷    
تغییراتی که در وضعیت بازار نفت در طی یک ماهه گذشته ایجاد شده باورکردنی نیست. بازار به یکباره از وضعیت نگرانی در مورد وجود عرضه کافی نفت به وضعیت سقوط قیمت ها به دلیل مازاد عرضه تغییر کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۲    
استاندار خوزستان اعدام جمعی از بازداشت شدگان مرتبط با حادثه تروریستی اهواز را تکذیب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۲    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: حضور تیام و جباروف در استقلال شایعه است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۲    
بازگشت خبرگزاری فارس و ایسنا به تلگرام می تواند این پیام را به همراه داشته باشد که بدون خالی کردن میدان و باز کردن فضا برای دشمنان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۲    
به گزارش بانی فیلم، چند هفته ای است که شبکه یک اقدام به پخش سریالی با عنوان نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی کرده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۷    
سریال مشهور خانه پوشالی house of cards با انتشار فصل ششم به پایان راه رسید. مجموعه ای که به دلایل مختلف به عنوان یکی از بهترین آثار تلویزیونی سال های اخیر معروف شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۷    
خانمی 38 ساله که مادر 2فرزند دختر 5 و 12 ساله است از یک سال پیش به سرطان سینه مبتلا می شود همسرشان کارگر ساختمانی و نیز مستاجر بوده و به سختی زندگی خویش را تامین می نمایند که اخیراً به دلیل تعطیل شدن ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۷    
با وجود بحران انسانی در یمن که با جنگ سه ساله عربستان سعودی تشدید شده است، سندی از وزارت دفاع آمریکا که به نظر می رسد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۲    
یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به ساخت ژلی جدید برای درمان آفت دهان در 20 ثانیه شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۲    
از آنجایی که تهیه ی ماکارونی برخلاف نان نیاز به تخمیر و پخت نداشته است، تهیه ی ماکارونی برای انسان های اولیه آسان تر بوده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی اورژانس کشور از تصادف یک دستگاه کامیون و اتوبوس در محور سمنان - دامغان و مصدوم شدن 35 تن در این حادثه خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
به گزارش تیترامروز نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، یدالله طهماسبی وضعیت سرویس ADSL و اینترنت همراه در سراسر مازندران را در وضعیت کاملا نرمال و مناسب اعلام کرد. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
زنی استرالیایی که در رابطه با توت فرنگی های سوزن دار در این کشور دستگیر شده، امروز (دوشنبه) در دادگاه حاضر شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان می گوید که این نهاد در انجام وظایف نظر خود را تحمیل نمی کند بلکه نظر قانونی اش را اعلام می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
پژوهشگران کالج سلطنتی لندن موفق به ابداع قطب نمایی شده اند که بدون نیاز به جی پی اس، جهت یابی می کند و در صورت عدم دسترسی به ماهواره ها می تواند کارایی داشته باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
یوونتوس با پیروزی که در هفته دوازدهم برابر میلان به دست آورد یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت های سری A به نام خود به ثبت رساند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در نطق خود به مناسبت صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول، بار دیگر نسبت به تهدیدها علیه صلح در اروپا و جهان هشدار داد. او انتقاد خود را متوجه موج رو به گسترش ملی گرایی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
شاپرک روش جدیدی در سهمیه بندی و اعطای اعتبار یا یارانه به دارندگان کارت سوخت اعلام کرده است و در این مقاله به بررسی مستند شرکت شاپرک و تبعات آن می پردازیم
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه حکم قطعی شماری از متهمان اقتصادی را اعلام کرد که مدیرعامل شماری از شرکت های وارد کننده گوشی موبایل در میان آنها به چشم می خورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
سرپرست مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ واردکننده خودروهای خارجی قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدارش با رئیس جمهوری روسیه در پاریس در حاشیه یادبود صد سالگی جنگ جهانی اول را بسیار خوب و مهم ارزیابی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
مدیران شرکت اپل تصمیم گرفته اند که در آینده دیگر آمار فروش محصولات جدید خود را منتشر نکنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
خبر بازداشتش را همان جریانی منتشر کرد که او در این سال ها علیه شان زیاد صحبت کرده بود. پرویز کاظمی 13 ماه وزیرکار، رفاه و تأمین اجتماعی احمدی نژاد در دولت نخست او ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
شغل "خانم جلسه ای" با توجه به شروع ماه ربیع الاول که مردم به انجام مراسم شادی می پردازند، در این راستا از خانم های مداح و سخنران یا اصطلاحا خانم های جلسه ای دعوت می کنند. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
در جلسه ای که بین رئیس فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیرعامل پرسپولیس به صورت کوتاه انجام شد، صحبت های جالبی بین طرفین رد و بدل شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
میادین نفتی منطقه کرکوک عراق پس از وضع مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران، اهمیت جدیدی پیدا کرده و واشنگتن، بغداد را برای ازسرگیری صادرات نفت آن تحت فشار قرار داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از توزیع بسته های حمایتی را اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
معاون باشگاه استقلال هر گونه بحثی درباره بازگشت سرور جپارف و مامه تیام به استقلال را تکذیب کرد و گفت هنوز درخواستی برای این موضوع مطرح نشده و تنها رسانه ها به آن پرداخته اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
قیمت سکه و طلا امروز 21 آبان ماه در بازار آزاد اعلام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
کاپیتان تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن می گوید در بازی با پرسپولیس به خاطر تشویق تماشاگران و شیپورها، صدای هم تیمی هایش را نمی شنیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
یک وبگاه فلسطینی اعلام کرد تعدادی از نیروهای ویژه صهیونیست که یکشنبه شب در عملیات ترور یک فرمانده شاخه نظامی حماس دست داشتند، لباس زنانه پوشیده بودند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
روزنامه اعتماد نوشت:مصاحبه محمدرضا خاتمی با برنامه روبرو که به وابستگان رسانه ای سعید جلیلی تعلق دارد همچنان واکنش هایی را از جناح های مختلف به دنبال دارد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
وزیر سابق رفاه با بیان اینکه این پنج سال زود گذشت گفت: خوشحالم که با جهانگیری آمدم و با جهانگیری هم می روم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
سامان قدوس گفت: بازی فوتبال را از تیم ترلبورخ آغاز کردم و به خوبی پیش نرفت. قرارداد یک ساله ای بسته بودم و پس از پایان آن خانواده ام به من گفتند باید کاری پیدا کنم. سپس به فروشنده تلفن تبدیل شدم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
پیتزا یکی از غذا های خوشمزه و حاضری است که در تمام کشور های جهان و از جمله ایران طرفداران زیادی دارد ...
  • ۱