چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۲:۵۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 27 آبان 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 2 آبان 1397 تیتر امروز 3 آبان 1397 تیتر امروز 4 آبان 1397 تیتر امروز 5 آبان 1397 تیتر امروز 6 آبان 1397 تیتر امروز 7 آبان 1397 تیتر امروز 8 آبان 1397 تیتر امروز 9 آبان 1397 تیتر امروز 10 آبان 1397 تیتر امروز 11 آبان 1397 تیتر امروز 12 آبان 1397 تیتر امروز 13 آبان 1397 تیتر امروز 14 آبان 1397 تیتر امروز 15 آبان 1397 تیتر امروز 18 آبان 1397 تیتر امروز 19 آبان 1397 تیتر امروز 20 آبان 1397 تیتر امروز 21 آبان 1397 تیتر امروز 22 آبان 1397 تیتر امروز 23 آبان 1397 تیتر امروز 24 آبان 1397 تیتر امروز 25 آبان 1397 تیتر امروز 26 آبان 1397 تیتر امروز 27 آبان 1397 تیتر امروز 28 آبان 1397 تیتر امروز 29 آبان 1397 تیتر امروز 30 آبان 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۶    
دارونما یا قرص شکر با آنکه هیچ ماده مؤثری ندارد و هیچ عملکرد شیمیایی ویژه ای در بدن انجام نمی دهد، در بهبود عملکرد برخی بیماری ها مؤثر است. آیا مغز ما گول می خورد؟
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۳    
اصلاح گونه های مرکبات در مازندران و استفاده از ارقام بهسازی شده به رونق بازار مرکبات مازندران کمک خواهد کرد
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
بدنبال آغاز طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه که مطابق تصویب نامه هیأت محترم وزیران به شماره102568/ت 55855 ه مورخ 97/08/05 ؛ در حال اجراست اخیرا شاهد ارسال برخی پیامک ها به مردم هستیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۴    
نرخ ارز 1397/09/3 USD دلار آمریکا 42,000 GBP پوند انگلیس 53,705 CHF فرانک سویس 42,223 SEK کرون سوئد 4,620 NOK کرون نروژ 4,897 DKK کرون دانمارک 6,401 INR روپیه هند 589 ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۴    
فیلمی از سلمان خان در جشنواره مقاومت نمایش داده می شود، اما خود این بازیگر در جشنواره حضور پیدا نمی کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۰    
حسین علیزاده،نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایران در حاشیه بازدید روز پایانی نمایشگاه سازخانه که به همت خانه موسیقی ایران در خانه هنرمندان برگزار شده بود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰    
دکتر مسعودنیلی در پاسخ به مطلبی که در باره وی در برخی رسانه ها منتشر شده است پاسخ داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰    
روزنامه کیهان نوشت: درست است که ورود عراقی ها برای ما سود فراوان داشته و اگر هرکدام 100 دلار هم همراه خود داشته باشند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰    
نوسانات پیش آمده در حوزه اقتصادی در ماه های اخیر قدرت خرید جامعه کارگری را بشدت کاهش داده که با احتساب هزینه های زندگی یک خانوار 4نفره کارگری که حدود سه میلیون و 800هزار تومان می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰    
شماری از ارمنی های دوتابعیتی مقیم ارمنستان که در ایران متولد شده اند، از اخطار بانک های ارمنستان برای بستن حساب هایشان به دلیل تحریم های امریکا خبر داده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۰    
اعتراضات کارگری در مجتمع هفت تپه در حالی ادامه دارد که شب گذشته وزیر اقتصاد دستور پرداخت مطالبات مزدی کارگران هفت تپه را صادر کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰    
خلیج گرگان در سال 1354 به همراه تالاب میانکاله و زاغمرز به عنوان نخستین مجموعه تالاب بین المللی جهان در فهرست کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰    
دونالد ترامپ آن چه در پارادایس رخ داده را غم انگیز توصیف کرد و گفت: هیچ کس فکر نمی کرد که یک چنین چیزی می توانست هرگز رخ بدهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۵    
مازندران از بزرگترین تولید کنندگان مرکبات در کشور است. بطوری که بیش از 50 درصد تولید مرکبات کشور از آن مازندران است. مشکل همیشگی باغداران وجود واسطه گرهای فراوان و دلالان در این بازار است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۵    
شکاف امنیتی در یکی از قابلیت های اینستاگرام سبب شده پسورد برخی از کاربران این شبکه اجتماعی فاش شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: کارخانه سیمان نکا بعد از بهره برداری های غیر مجاز از جنگل های هیرکانی این عرصه را به حال رها کرده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۰    
آزمایش خون داد ه اید و از نتایج آن سر در نمی آورید؟ ما به شما می گوییم که این برگه به شما چه می گوید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:راهیان نور فرصتی است که بتوانیم نسل جدید را به گذشته و ایده جدید را به گذشته گره بزنیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:سهل انگاری و غفلت باعث زیر سوال رفتن نیت های سفر ایمن در کاروان های اعزامی به مناطق عملیاتی می شود و در چنین وضعیتی راهیان نور نباید دست مایه حاشیه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
مدیرامورآبفاشهری قائمشهر از اجرای 650 متر اصلاح شبکه آبرسانی در اقطار 110 و 160 میلی متری در خیابان ساری خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۰    
علی محمد شاعری از تصویب دو میلیارد تومان برای بزرگترین پروژه ورزشی شرق استان در خورشیدکلا گلوگاه خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۵    
مردی 50 ساله در یکی از فروشگاه های واشنگتن دختر 9 ساله ای را مورد تجاوز قرار داد. طبق گزارش پلیس و به گفته ماموران امنیتی فروشگاه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
سرمربی تیم ملی در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر ونزوئلا گفت: من به عنوان مربی کسی نیستم که بخواهم از روی صندلی خود بلند شوم و برای کسی مشکلی ایجاد کنم اما وقتی ببینم کسی قصد دارد به تیم من ضربه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید، به طور کامل در جریان جزئیات نوار صوتی که در زمان قتل جمال خاشقجی ضبط شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران مدال ارزشمند طلای جهان را در رقابت های زیر 23 سال قهرمانی جهان بر گردن آویخت تا تنها طلایی کشتی ایران در این رقابت ها باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
در این مطلب می توانید مراحل انجام آتش درست کردن بدون کبریت و با کمک یک عدد لیموترش را مشاهده کنید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت که با وجود نتایج تحقیقات سیا در رابطه با نقش ولیعهد سعودی در قتل خاشقجی، ترامپ همچنان از وی دفاع می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
با پایان بازشماری آرای ایالت فلوریدا در انتخابات آمریکا، ریک اسکات فرماندار این ایالت با اختلاف نزدیک موفق به راهیابی به مجلس سنا شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه عملیات تروریستی در تکریت عراق را محکوم و با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
حزب کولانو یکشنبه شب اعلام کرد که جلسه مشورتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر با موشه کحلون وزیر دارایی و رئیس این حزب و آخرین تلاش ها برای نجات دولت ائتلافی بدون نتیجه به پایان رسیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۰    
نعمت احمدی، فعال اصلاح طلب درباره اخباری که پیرامون خیز محمدباقر قالیباف برای ورود به مجلس و به دست گرفتن ریاست پارلمان منتشر شده، وی را فاقد کاریزمای لازم برای این سمت دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مطرح شدن اصلاح قیمت خودرو توسط خودروسازان و قطعه سازان و عزم ستاد تنظیم بازار برای بررسی این پیشنهاد خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۰    
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور شایعه استعفای محمد جواد ظریف را به دلتنگان تلاطم دوباره بازار ارز نسبت داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی از راه اندازی بازار معاملات آزاد نقدی و حواله ارزی در آینده نزدیک خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۵    
محمد بنا مرد دوست داشتنی کشتی فرنگی یک بار دیگر به این رته بازگشته است. کشتی فرنگی در هفت سال حضور رسول خادم هر راهی را رفت که بنا نباشد اما دوباره مجبور شدند که سراغ او بروند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۵    
پیش بینی ها در خصوص کاهش نرخ ارز در بازار درست از آب درآمد و نرخ خرید و فروش ارز طی چند روز گذشته به پایین ترین نرخ چند ماه پیش رسید، اما مقاومت دلالان ارزی اجازه ثبت یک رکورد در کاهش نرخ ارز را نداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۰    
مسوت اوزیل ستاره آلمانی تیم آرسنال به زودی یکی از پرخرج ترین مراسم های ازدواج را برگزار می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۰    
رئیس فیفا عنوان کرد اگر مجلس و دولت ایران در امور فدراسیون فوتبال این کشور مداخله داشته باشند، تمام فعالیت های ورزشی این فدراسیون را تعلیق می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۶    
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره پست استان خراسان شمالی با حاشیه عجیبی همراه بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
باتوجه به کپی برداری از استانداردهای خارجی در تولید خودرو، به نظر می رسد تعیین کیفیت خودروهای داخلی همیشه با مشکلات متعددی رویه رو است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۶    
یک متخصص گوش گلو و بینی با بیان اینکه انقباض عضلات، هوای داخل ریه را با فشاری بالا به سمت بیرون هدایت می کنند، گفت: نگه داشتن عطسه می تواند آسیب هایی جدی به ریه، گوش و گلو وارد کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در تقویت قلب و اعصاب و رفع اضطراب و استرس مفید دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۱    
خرمالو با هسته و بدون هسته ، میوه ای خوشمزه و تقریبا گس است که شاید هر کسی طرفدار آن نباشد. ولی شاید اگر از خواص خرمالو بدانید نظرتان عوض شود!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۱    
آنتی هیستامین از جمله داروهایی است که اغلب مردم آن را می شناسند؛ به طوریکه برخی از آنها با کوچک ترین آبریزش بینی از آن استفاده می کنند، این در حالیست که مصرف آنتی هیستامین بایدها و نبایدهایی دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
رئیس کمیسیون تخصصی طلاوجواهر از به تعادل رسیدن عرضه و تقاضا برای طلا و سکه در بازار خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
گلر پرسپولیس یکی از گزینه های کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
سرپرستان خانوار برای اطلاع از اینکه مشمول دریافت این بسته حمایتی هستند یا نه می توانند کد ملی خود را به شماره پیامک 5000499 ارسال کنند و پس از چند ساعت پاسخ آن را دریافت کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از قول اژه ای گفت: پرونده برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول در حال انجام است ولی زمان بر بوده و نیازمند تhttp://titreemroz.ir/admin/modules/home/index ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کاهش 70 درصدی قدرت خرید مردم خبر داد و گفت: دولت ستاد پدافند غیرعامل اقتصادی را راه اندازی کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
برخی از تحلیلگران معتقدند سرمایه گذاران نباید در کوتاه مدت انتظار هیجان زیادی داشته باشند زیرا معاملات هفته جاری به دلیل تعطیلات روز شکرگزاری آمریکا کوتاه تر است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
تیترامروز : به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در هفته دهم روز سوم آبان ماه در ورزشگاه تختی برگزار شد که از سوی محمد دایی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
به دنبال اعمال اصلاحات جدید ارزی بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده 12هزار تومان به ثبات نسبی رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۶    
جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام در اکثر اوقات با ریاست آیت ا... هاشمی شاهرودی برگزار می شد تا این که به جهت وجود بیماری، ایشان کمتر توانستند به جلسات این مجلس بپردازند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۶    
دستیار ویژه رییس جمهور در حقوق شهروندی از بسته شدن همیشگی پرونده دانشجویان ستاره دار در صورت تصویب الحاق یک تبصره به قانون سنجش و پذیرش در مجلس خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۱    
دیروز در تمرین تیم ملی اتفاق بانمکی افتاد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۶    
کشف جسد پدر و پسری در کلویر بندرانزلی به دلیل مرگ مشکوک راز پیچیده ای را پیش روی پلیس قرار داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۶    
مطالعه جدید پژوهشگران نشان می دهد ساختار مغز دانش آموزان دبیرستانی با فوتبال بازی کردن تغییر می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای تبرئه ولیعهد سعودی، درخصوص صحت گزارش سیا ابراز تردید کرد و مدعی شد گزارش دیگری که روز سه شنبه منتشر می شود بازگوکننده حقیقت درباره قتل خاشقجی خواهد بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۶    
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت که برای روشن شدن جزییات پرونده "تجاوز به پسران نوجوان شوشتری" گزارشی از استان مربوطه خواسته ایم که در صورت لزوم درباره آن اعلام نظر می کنیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۶    
هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده شدن خود از سوی دو سرنشین یک خودروی پژو405 خبر داد و گفت دو رباینده در پی اقدامات مجرمانه خود او را مورد آزار جنسی قرار دادند و پس از سه ساعت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۶    
بازیکن تیم فوتبال السد قطر به عنوان یکی از سه گزینه نهایی بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۶    
مربی سابق آبی پوشان گفت: شفر باید از همه 50 سال تجربه مربیگری اش استفاده کند تا استقلال از این وضعیت خارج شده و به کورس صدر جدول برسد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۱    
سینمای ایران هرسال به فصل پاییز که می رسد به جنب وجوش بیشتری درمی آید و بجز تکاپوی فیلمسازان برای تمام کردن فیلم ها و رساندنشان به موعد فجر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۱    
مطالعه وزن و طول عمر بیش از 6000 نفر به مدت 4 سال این نظریه را تقویت می کند که اضافه وزن موجب مرگ زودهنگام می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۵    
محمدمهدی حیدریان در حالی که فقط یک سال و نیم از حضورش در راس مدیریت می گذرد، سازمان سینمایی را ترک کرد، آن هم در شرایطی که تنها برخی از وعده هایش عملی شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت ثبت نام و پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید غیرانتفاعی ها گفت: تاکنون بیش از 3 هزار نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن هنوز به نتایج قطعی در خصوص قضیه قتل روزنامه نگار منتقد سعودی نرسیده است
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۰    
به گزارش دنیای اقتصاد، فروش فیلم های روی پرده بد نیست، اما مخاطبان ناراضی هستند. این شکل متناقض نمای بازار سینما در این روزهاست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۰    
شفر قرار بود با 600 هزار دلار در استقلال بماند ولی 400 هزار دلار به قراردادش اضافه کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۵    
رییس شورای شهر تهران خواستار نامه نگاری وزیر کشور با رییس سازمان بازرسی در مورد زمان اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۵    
طبق نتایج برخی مطالعات، آب گشنیز می تواند به کنترل میزان قندخون در افراد دیابتی کمک کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی آلاینده ها در برخی از شهرهای صنعتی از امروز تا پس فردا (29 آبان ) خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
با شروع اجرای طرح بسته حمایتی دولت نحوه اطلاع از مشمول بودن یا نبودن اعلام شد. پلیس هم دربارۀ کلاه برداری های احتمالی هنگان ارسال پیامک هشدار داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است تا زمانیکه لازم باشد نیروهای ارتش در مرز این کشور با مکزیک می مانند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۰    
بعضی ها علاقه زیادی به تحصیلات دارند حتی تا جایی که تصمیم می گیرند تا آخر عمر به مدرک تحصیلیشان متعهد شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف حدود 8.5 کیلو طلای سرقتی از راسته طلافروشان خیابان امام ارومیه به ارزش حدود 30 میلیارد ریال خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۵    
حمید هیراد در ماه های اخیر حاشیه های بسیاری داشته است که بابت همه این حاشیه ها شماتت شده و انصاف نیست که بابت اشتباه های دیگران تحت فشار قرار گیرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۵    
کشف جسد پدر و پسری در کلویر بندرانزلی به دلیل مرگ مشکوک راز پیچیده ای را پیش روی پلیس قرار داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۵    
پس از شکایت رحمتی به دادگاه، ستاره سابق پرسپولیس باز هم در پستی جنجالی سنگربان استقلال را مورد خطاب قرار داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۵    
به واسطه تعطیلات آخر هفته میلادی نرخ انواع ارز در بازار بین بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
موسیقی شکل شنیدنی و تاثیرگذار احساس است، شکلی که با نشستن روی سکانس های یک فیلم سینمایی، تاثیرگذاری آن موقعیت را چندین برابر می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا که قرار است به زودی پست ریاست کمیته قضایی در سنای آمریکا را برعهده بگیرد، تصمیم دارد شاهزاده سرکش سعودی را برکنار کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰    
یک تئوریسین اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است حامیان جریان اصلاحات این جریان را تنها بگذارند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتار کارلوس کی روش گلایه دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد محدودکردن شدید مصرف کربوهیدرات ها و مصرف چربی بیشتر به کالری سوزی بیشتر کمک می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از حلقه های مفقوده برای ارتقای کیفیت در نظام آمورش و پرورش این است که یک نظام رقابتی در مدارس نداریم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح طلب و کارشناس رسانه درباره عدم تعیین سخنگوی دولت پس از استعفای محمدباقر نوبخت از این پست می گوید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۴    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 از روز سه شنبه ششم آذرماه 97 آغاز می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
دیوان محاسبات طی نامه ای رسمی، پرداخت هرگونه بودجه و انجام همکاری با بازنشسته های ورزش را ممنوع کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر امروز به دیدار برانکو ایوانکوویچ می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
قیمت انواع سکه تمام بهار آزادی، نیم و ربع سکه و نیز طلا امروز 27 آبان را مشاهده می نمایید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
تبلیغ تورهای نوروز 98 درحالی آغاز شده که با کاهش ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی، قیمت سفرهای خارجی نجومی شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۹    
زوج جوانی به خاطر یک اشتباه و البته با ادامه لجبازی شان به اختلاف برخوردند. اختلاف شان سر گفتن یک جمله اشتباه از سوی زن جوان بود و این گونه درگیری شان با بحث های بیهوده بالا گرفت و سرانجام کارشان به ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۴    
یک پژوهش تازه از یک مؤسسه سلامت در استرالیا نشان داده مردم هرچه بیشتر به طعم تلخ کافئین حساسیت داشته باشند قهوه بیشتری می نوشند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۹    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: طرح ترافیکی زمستانی 97 از 22 آذرماه تا 22 اسفندماه اجرا می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۴    
گل کلم فقط برای تهیه ترشی و شور نیست، غذا های خوشمزه ای هم می توان با آن پخت که در این مطلب تعدادی از آن ها را یاد می گیرید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹    
عفونتهای باکتریایی و زخم ها به لبهای خشک و ترک خورده بیشتر حمله می کنند سرما و دلایل دیگری که در مقاله پیش گفته شد، ممکن است باعث ترک خوردن یا خشک شدن لبها شوند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۹    
دلالان قصد دارند از وسوسه کاهش شدید قیمت ها به نفع خود استفاده کنند و با ثبت قیمت های کمتر در بازار، انگیزه بازارساز برای افت بیشتر قیمت را بالا ببرند ...
  • ۱