پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۰:۵۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 9 آبان 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 2 آبان 1397 تیتر امروز 3 آبان 1397 تیتر امروز 4 آبان 1397 تیتر امروز 5 آبان 1397 تیتر امروز 6 آبان 1397 تیتر امروز 7 آبان 1397 تیتر امروز 8 آبان 1397 تیتر امروز 9 آبان 1397 تیتر امروز 10 آبان 1397 تیتر امروز 11 آبان 1397 تیتر امروز 12 آبان 1397 تیتر امروز 13 آبان 1397 تیتر امروز 14 آبان 1397 تیتر امروز 15 آبان 1397 تیتر امروز 18 آبان 1397 تیتر امروز 19 آبان 1397 تیتر امروز 20 آبان 1397 تیتر امروز 21 آبان 1397 تیتر امروز 22 آبان 1397 تیتر امروز 23 آبان 1397 تیتر امروز 24 آبان 1397 تیتر امروز 25 آبان 1397 تیتر امروز 26 آبان 1397 تیتر امروز 27 آبان 1397 تیتر امروز 28 آبان 1397 تیتر امروز 29 آبان 1397 تیتر امروز 30 آبان 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۲    
دل درد در بارداری مشکلی رایج و بی ضرر است، اما می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی باشد. هرگز درد شدید یا مداوم شکم را نادیده نگیرید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۶    
سریال مینو جدیدترین سریال سازمان هنری رسانه ای اوج بعد از اربعین از شبکه یک سیما پخش می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۱    
اگر به تیتر خبر دقت کرده باشید، احتمالا حدس می زنید که پایان این سفر چگونه بوده است. رودخانه ی جوشان واقعا نمی جوشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
اختصاص دادن هفته سلامت زنان به این گروه از جامعه که نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، مسأله مهمی است، چراکه سلامت زنان، تضمین کننده آرامش خانواده و اجتماع است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولتهای اروپایی اجازه ندهند عناصر ثالث که مخالف روابط رو به گسترش ایران و اتحادیه اروپا هستند، سناریوهای مخرب از پیش تعیین شده خود را پیش ببرند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
افرادی که در طول روز بسیار خواب آلوده هستند، نسبت به افرادی که در طول شب به خوبی استراحت کرده اند، سه برابر بیشتر در معرض بیماری آلزایمر هستند؛ ازجمله رایج ترین مشکلات خواب، کابوس شبانه است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا می گوید تصور نمی کند عربستان در ماجرای قتل خاشقجی وی را فریب داده باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۱    
متهم ردیف پنجم پرونده صرافی های متخلف با اشاره به اینکه بانک مرکزی از ارائه دستورالعمل برای فروش ارز مداخله ای اجتناب می کرده است گفت: اگر به دلال ها ارز نمی فروختیم به صرافی هایمان حمله می کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۱    
یک مقام مسئول گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته، قرار است واردات تیلاپیا وارد لیست ممنوعه شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جو روانی در فضای مجازی التهابات بازار را به حد اعلی رساند گفت: از اول انقلاب تاکنون همیشه تحریم بودیم قرار نیست 13 آبان اتفاق جدیدی بیفتد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل روابط عمومی شهرفرودگاهی امام خمینی گفت: لاشه هواپیمای اسقاطی ماهان در فرودگاه امام آتش گرفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۸    
روز گذشته، اپل برای معرفی محصولات جدید خود یک مراسم در نیویورک برگزار کرد. در این مراسم، شاهد معرفی مدل های جدید آیپد پرو، مدل به روزرسانی شده ی مک بوک ایر و ارائه ی مدل جدید مک مینی بودیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۲    
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: عملکرد آزادکاران در مسابقات جهانی آنقدر ها هم بد نبود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۲    
نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی، پس از استعفا گفت: خادم آرزوی دختران این مرز و بوم را برآورده کرد و خادمِ کشتی بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۲    
روز چهارشنبه، قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد با پشت سرگذاشتن سه گام 500 تومانی ظرف 10 روز از 14 هزارتومان به کمی بیش از 15 هزار و 500 تومان رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۲    
لاک های موقت که به نام ژلیش معروف شده اند، در واقع همان لاک کلاسیک هستند که با ژل اکریلیک مخلوط شده است. این نوع لاک بعد از گذاشته شدن روی ناخن باید با اشعه UV خشک شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۷    
سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به شرکت لاین ایر اندونزی با 188 سرنشین پس از پرواز از فرودگاه جاکارتا به داخل دریا سقوط کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۲    
تیترامروز : با سوء مدیریتی که در زمان سلطانی فر در چند سال گذشته شاهد بوده ایم، به جرات می توان گفت ورزش کشور به سمت قهقرا پیش رفته است به طوری که با افت محسوس در ورزش اول کشور یعنی کشتی مواجه هستیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۷    
تیترامروز : کارشناسان اقتصادی با بیان اینکه بازار ارز به ثبات نسبی رسیده است عنوان کردند: آمریکا هر تدبیری که می توانست برای به صفر رساندن فروش نفت ایران انجام داد و نمی تواند در این زمینه پیشروی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۷    
سرهنگ عبدالله منتظری از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 187 هزار ریالی مواد خوراکی در این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۲    
در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۷    
19 سارق سابقه دار به همراه اموال مسروقه 420 میلیون ریالی در ساری دستگیر شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
وزرای خارجه کشورهای نوردیک یعنی سوئد، نروژ، فنلاند، ایسلند و دانمارک در بیانیه ای ایران را محکوم کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۲    
از سوی دیگر یک رسانه کامرونی مدعی فوت علی بونگو در عربستان در شرایطی مبهم شده است و کاربران شبکه های اجتماعی نیز این خبر را به اشتراک گذاشته اند و این اخبار ضدونقیض افکار عمومی در گابن را نگران کرده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۷    
کمیسیون امور اروپایی سنای فرانسه در گزارشی اعلام کرد :تحریم های ثانویه علیه ایران، به لحاظ قانونی و اقتصادی سنگ محکی برای اروپا است و کشورهای اروپایی باید با این چالش با قاطعیت سیاسی رفتار کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۲    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت آمریکا نمی خواهد با اعمال تحریم های نفتی علیه ایران به دوستان و متحدانش آسیب بزند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۲    
نماینده زن مجلس در حال لاک زدن لحظه سقوط هلی کوپتر مالک باشگاه لسترسیتی سلبریتی های معروفی که به اسلام گرویده اند مدل های زیبا و متنوع میز تحریر کودک عکس هایی که نفستان را بند می آورد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۲    
انفجار مخزن آمونیاک در بابل 11 تن را زخمی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۷    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل سوءاستفاده از اطلاعات دارندگان محصولات اپل خبر داد و هشدارهایی را درمورد استفاده از آیفون و آپید ارائه کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۲    
سرپرست استانداری مازندران عصر چهارشنبه از مناطق سیلزده شهرستان تنکابن بازدید و تاکید کرد: رسیدن به نقطه مطلوب در رفع مشکلات سیلزدگان اخیر نیازمند تلاش مضاعف همه مسئولان است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۵    
روزنامه سازندگی در صفحه نخست شماره امروز خود تصویری از قیصر امین پور به مناسبت سالمرگ این شاعر فقید منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۵    
دو پاتل،ستاره میلیونر زاغه نشین برای اولین بار پشت دوربین قرار می گیرد تا تریلر انتقام جویانه Monkey Man را بسازد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۰    
چهار نویبسنده مرد به عنوان نامزد های نهایی جایزه گنکور، مهم ترین جایزه ادبی فرانسه معرفی شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۰    
تیترامروز ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، در ادامه اقدامات آماده سازی و رفع ایرادات ورزشگاه آزادی جهت میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا، در حالی که بیش از 40 سال مشعل ورزشگاه آزادی خاموش بود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۰    
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازداشت صبا آذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه های اصلاح طلب را تأیید کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۰    
فیلم جدید سوسپیریا احتمالا به سه فیلم قبلی تیلدا سویینتون بازیگر بریتانیایی که اسکار بهترین چهره پردازی و آرایش مو را بدست آورده بودند، ملحق می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۰    
یک رسانه انگلیسی از دلایل و زمینه های بازگشت شاهزاده احمد بن عبدالعزیز وزیر کشور اسبق سعودی و برادر کوچکتر ملک سلمان به ریاض پرده برداشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۵    
مهدی یراحی، اول آذر با کنسرت صورتک در برج میلاد روی صحنه می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۵    
کمپانی والت دیزنی فیلم های اسکاری خود را معرفی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۰    
تیترامروز - مرضیه طهماسبی: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کارکرده و دست دوم بازار تهران طی آبان ماه 97 است که با 100میلیون تومان می توان خرید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۰    
کلویی گریس مورتس و جک اوکانل در فیلم عشق یک تفنگ است در نقش بانی و کلاید دو تبهکار بدنام تاریخ آمریکا بازی می کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۰    
دوربین های تلویزیونی در واکنش به برخورد دایی با یکی از گزارشگران، سالن نشست خبری را ترک کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی این روز ها در پارک 22 بهمن در حال تصویربرداری است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
به گزارش خبرگزاری شبستان، صبح روز گذشته (سه شنبه 8 آبان) خبر تلفات گروهی عقاب های گردنه غنیمی سروستان استان فارس در شبکه های مجازی منتشر شد و بسیاری از فعالان محیط زیست را نگران کرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
اقتباس از رمان دل تاریکی نوشته جوزف کنراد اولین پروژه سینمایی اروسن ولز بود، فیلمی که به دلایل گوناگون ساخته نشد و البته شرایط را برای ساخت یکی از مهم ترین فیلم های تاریخ سینما فراهم کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
چندی پیش مرد دوره گردی در خیابان های شمال تهران مشاهده شد که اقدام به فروش اسلحه به طلافروشان کرده بود که این مخفیگاه او توسط پلیس شناسایی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
اقتصادآنلاین- مریم علیایی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد قونیه در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
روسیه و امریکا ابرقدرت های نفتی جهان هستند. عربستان سعودی نیز 12.9 درصد از تولید نفت جهان را به خود اختصاص داده است. با این حال تمایز مهمی میان هر سه آنها وجود دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۰    
آیت الله طبرسی بر ضرورت انتخاب استاندار غیر سیاسی برای مازندان تأکید کرد و گفت: باید فردی برای جایگاه استانداری مازندران انتخاب شود که سیاسی و باندی نباشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۰    
بر اساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی 24 آبان ماه آخرین زمان خروج بازنشستگان از پست های دولتی است و در این میان انتخاب 15 استاندار از جمله استاندار قم در دستور کار وزارت کشور قرار ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۰    
محمد خردادیان، هنرمند لس آنجلسی تصویر کوروش را بر روی سر خود تتو کرده است!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۵    
منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت وگویی به تشریح آخرین وضعیت ساخت پروژه های جدید خود پرداخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰    
شب گذشته یک جوان 25 ساله در روستای متی کلای بابل به قتل رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰    
قتل پسر جوان 25 ساله با اسلحه شکاری در بابل تایید شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰    
کارخانه سیمان نکا در برداشت های خود از منابع طبیعی تخلفی انجام نداده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۵    
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری 0.5 درصد کاهش یافت و به 1216.50 دلار رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری آتش گرفتن یک هواپیمای فعال در فرودگاه امام خمینی را تکذیب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۰    
با افزایش دوباره قیمت سکه دربازار حباب سکه نیز روند افزایشی به خودگرفته و هم اکنون به 470 هزار تومان رسیده است. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان هم به این نتیجه رسیده اند که با همه مشکلات و کمبود هایی که داشتیم به اینجا رسیدیم و حالا حیف است که قهرمان آسیا نشویم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
نرخ دلار و سکه پس از مدتی ثبات در بازار آزاد دوباره رنگ و بوی گرانی به خود گرفته است و امروز صبح نرخ دلار از مرز 15 هزار تومان عبور کرده و سکه تمام بهار آزادی قدم به کانال 4 میلیون و 800 هزار تومان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
فدراسیون جهانی فوتبال پول پروپئیچ را می دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰    
خراسان در ستون پیامک های شما نوشت: دختری 23 ساله ام و دانشجوی پزشکی. تا چند وقت پیش با هیچ پسری در ارتباط نبودم چون دوست داشتم که پیشرفت کنم و تصمیم برای ازدواج نداشتم. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰    
در جهان اسباب بازی های نادر و منحصر به فردی ساخته شده که حتی از معادل واقعی آنها هم گران تر است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۵    
منبع: خبر فوری ساری
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۵    
معاملات روز دوشنبه هفته جاری، با اشتیاق زیاد متقاضیان بازار شروع به کار کرد و منجر به جهش نزدیک به 3 هزار واحدی شاخص کل در دقایق ابتدایی بازار شد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰    
گاهی اوقات وسایل و مبلمان های کوچک در یک فضای کوچک باعث دلگیرتر شدن و کوچک تر به نظر رسیدن آن می شوند. یکی از ترفند ها برای این مواقع، بر خلاف تصور بسیاری از افراد، چیدمان مبل یا کاناپه بزرگ است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰    
منبع: خبر فوری ساری
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰    
از پرچالش ترین بحث ها همیشه در کشورمان بحث حقوق زنان و تبعیضی است که نسبت به آقایان در جامعه از جمله اشتغال، حضورشان در محافل فرهنگی و اجتماعی دیده می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰    
مطبوعات امروز تیترهای متنوعی را در صفحه اول خود جای داده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین روند پیگیری آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
اربعین حسینی در کربلای معلی اربعین حسینی در کربلای معلی
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۰    
یکی از سرویس های ارائه دهنده تاکسی اینترنتی در یک اقدامی عجیب با رانندگانی که اپلیکیشن رقبا را در گوشی خود نصب کرده باشند اجازه فعالیت نمی دهد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۰    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 5 متهم ارزی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام و به صورت علنی آغاز شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۰    
باران شدید به همراه وزش باد هایی با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت در برخی مناطق ایتالیا باعث اختلال در رفت و آمد و روند زندگی روزمره شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵    
کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل از کارشناسان بین المللی خواسته تا در تحقیقی مستقل در باره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی دخیل باشند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵    
یک متخصص عمومی گفت: باید سعی کرد از موادی که حاوی ویتامین C است استفاده کرد تا دچار کم خونی نشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵    
نوزاد 7 ماهه ای که بدلیل بی حالی در بیمارستان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان بستری میشود و پس از معاینه و کمیسیون پزشکی معلوم می شود که دچار بیماری قلبی است و باید هر چه سریعتر برای درمان و ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵    
دو ایرانی مشهور در اینستاگرام، از ترکیه اخراج شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
نامش با حماسه گره خورده است. او تداعی کننده یکی از خاطرات جمعی تاریخ ورزش ایران است. او به راحتی آب خوردن از بازیکنان مقابل عبور می کرد. به همین دلیل به او غزال تیزپای فوتبال آسیا می گفتند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی مواقع بدعت هایی در روند قانونی کشور و حتی اعمال قانون اساسی شکل می گیرد که به هیچ وجه به مصلحت کشور نیست و در راستای روند تصویب قوانین هر زمان فیلتر جدیدی گذاشته می ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
پولیپ بینی یکی از بیماری های شایع تنفسی است که اغلب بیماران با وجود داشتن علائم آن تا مدت ها از وجود آن بی اطلاع اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۵    
در شامگاه امشب چهارشنبه 9 آبان، ماه در وضعیت تربیع آخر قرار می گیرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری سی ان بی سی آمریکا نوشت: با وجود اینکه تنها چند روز تا آغاز اجرای تحریم های نقتی آمریکا علیه ایران باقی مانده است، تهران همچنان مقادیر بالایی از نفت را صادر می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: آشفته بازار کنونی خودرو حاصل عملکرد نادرست شورای رقابت است که سبب ایجاد قیمت های کاذب در بازار شده و در نتیجه سودهای کلان به جیب دلالان می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
سقوط ناگهانی درخت چنار در خیابان قصردشت شیراز، باعث مصدومیت شدید زنی شد که در زمان حادثه از پیاده رو عبور می کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای 5 تا 10 درجه ای در شمال کشور طی فردا و پس فردا (10 و 11 آبان) از بارش برف در ارتفاعات کشور خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
در روزهای گذشته دو شرکت بزرگ خودروساز (ایران خودرو و سایپا) خودروهای خود را پیش فروش کردند. به نظر می رسید این طرح بر نرخ خودرو تاثیر بگذارد و قیمتها را کاهش دهد اما کارشناسان معتقدند با توجه به ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری درباره پیگیری پرونده بازداشت فعالان محیط زیست در دولت گفت: دولت پیگیر این پرونده است و ما درصدد هستیم با رئیس قوه قضائیه در این خصوص و موارد دیگر دیداری داشته باشیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۰    
یک متخصص طب سنتی گفت: با کاهش وزن قطعا مقداری کاهش حجم را درصورت خواهیم داشت، بهترین راه مقابله با این لاغری صورت استفاده از روغن های جاذب است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۰    
یک دستگاه که به کمربند متصل می شود، می تواند با تشخیص حالت های خطرناک، کارگران را در هنگام کار از خطرات احتمالی آگاه کند و به آنها هشدار دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۰    
احمد بن عبدالعزیز، برادر ملک سلمان بعد از چند ماه در سایه بحث و جدل بر سر شایستگی محمد بن سلمان و امکان تغییر وی، به عربستان بازگشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۰    
کره شمالی اعلام کرد به دلیل اقدامات و راهبردهای خصمانه ای که آمریکا علیه این کشور اتخاذ کرده است، حاضر نیست فهرست تاسیسات هسته ای نظامی خود را در اختیار واشنگتن قرار دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۵    
به گزارش تیترامروز ارزش 39 ارز بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که ارزش 11 ارز روند صعودی، ارزش 22 ارز روند نزولی و 6 ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۵    
رییس مرکز تحقیقات مسمومیت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مهم ترین دلایل بروز مسمومیت در جامعه، مسمومیت های دارویی را شایع ترین مسمومیت در دنیا خواند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۵    
وزارت دفاع روسیه اظهار کرد، اروپا نخستین طرفی است که به دنبال خروج آمریکا از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد از این تصمیم ضربه می خورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۰    
یک متخصص پزشکی ورزشی معتقد است: عدم توجه به تغذیه مناسب و بیش تمرینی مهم ترین عامل خستگی در ورزشکاران حرفه ای است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۰    
تیترامروز : محاصره 900 روزه ی لنینگراد (سن پترزبورگ) در طول جنگ جهانی دوم، یکی از محاصره های بزرگ و ترسناک در تاریخ عصر جدید است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۰    
گاهی اوقات کاهش وزن طاقت فرسا به نظر می رسد اما برخی مواد غذایی هستند که در عین سالم بودن مواد خوشمزه ای برای کاهش وزن هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۵    
رسول خادم رییس فدراسیون با ارسال نامه ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی از سمت خود استعفاء کرد.
  • ۱